پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اسفند 1395 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 2 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 3 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 4 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 6 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 7 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 9 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 11 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 15 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 25 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 اسفند 1395 
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۹    
نمایندگان مجلس با پایان رسیدگی به بودجه سال آینده سقف درآمدها و هزینه های دولت در سال 96 را تعیین و بودجه یک میلیون و 152 هزار میلیارد تومانی را به تصویب رساندند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
سجده در تمام احوال، عبادت و پرستش مسجود نیست، بلکه در یک صورت عبادت و پرستش محسوب می شود که این عمل از...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
امام صادق علیه السلام، سه چیز کمیاب را بیان فرموده اند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
رفته بودم خواستگاری دختری که الان همسر من است، در کشور ما رسم بر این است، مهریه را موقع عقد پرداخت می کنند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
حسین خرازی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود که در 8 اسفند 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۸    
سیاست ترکیه در این زمینه از یک سو، نفوذ فرهنگی در ایران و صدور فرهنگ منحط غربی به داخل کشور و از سوی دیگر استفاده از ظرفیت های اقتصادی ایران است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: تنها راه برون رفت از تنش آبی در استان بوشهر رعایت الگوی مصرف است که این مهم در برنامه های مختلف مورد ارائه قرار گرفته است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با نظارت مستمر و برخورد جدی با متخلفان بهداشتی، سلامت آب و نان مورد تأکید است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
با حضور فعالان مبارزه با استکبار جهانی ، سومین کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار روز 20 اسفند ماه در بوشهر برگزار می شود.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
صیادان بوشهری پس از پشت سر گذاشتن یک دوره صید با تورهای ماهیگیری این روزها در تدارک صید با گرگور هستند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
استاد دانشگاه بوشهر گفت: هم سطح سازی، توجه بخشی و خدمات دهی سه رکن اساسی ارتباط صحیح در خانواده است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: برای تقویت مراتع و اراضی منابع طبیعی استان بوشهر طرح های آب خیزداری اجرا می شود.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: شورای ثبت این سازمان در هفت اسفند ساجاری 16 پرونده آثار تاریخی استان را در فهرست آثار ملی ثبت کرد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: دیدار این تیم با مس کرمان 6 امتیازی و از حساسیت بالایی برخوردار است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر وظیفه دانشجو را فرهنگ سازی در همه زمینه ها دانست و گفت: در حوزه اقتصاد ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
اهالی استان همه فاکتورهای مستعد بیماری قلبی و عروقی را دارند، از اینکه در بین استان های اول از نظر اضافه وزن، کم تحرکی و استعمال دخانیات هستیم ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر درباره خبر ناپدید شدن 1400 آهو در سیلاب اخیر تصریح کرد: در شرایط متعادل اقلیمی و بارندگی نیز حداکثر ظرفیت چرای دام در محدوده این منطقه 600 آهو برآورد شده است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: شاهین با وجود هواداران پرشور و متعصب، مدعی اول صعود به لیگ دسته یک است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
علی مظفری فرماندار بوشهری بهبهان عزادار شد .
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از کشف بیش از یک میلیارد ریال کولر قاچاق از یک انبار در دلوار خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه گفت: کشتارگاه های شهرستان عسلویه ساماندهی و مناسب سازی شوند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه خارگ از اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
شهردار بوشهر گفت: اقدامات متناسب و خوبی که در سطح شهر بوشهر انجام شده سبب گردید که این شهر به عنوان یک شهر توریستی با رویکرد فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
معاون جهاد علم و فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ازپذیرش 6 مقاله بسیجیان بوشهری در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور خبر داد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
جمعیت مسلمانان منطقه باندی پوره در شمال کشمیر، معبدی را پس از حدود سه دهه بازگشایی کردند تا هموطنان هندی مهاجرت کرده را به این منطقه بازگردانند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
هکتور گستلوم، از مسئولان شهر اسپرینگ ولی در کالیفرنیا که در پی پست کردن مطالب اهانت آمیز علیه مسلمانان در توئیتر و فیسبوک مورد انتقاد شدید مردم قرار گرفت، به خاطر این اظهارات عذرخواهی کرد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
روز چهارم تیر ماه سال 1367، متجاوزان بعثی، حمله ای گسترده و همه جانبه را برای بازپس گیری منطقه هور آغاز کردند. حاج علی در آن زمان، در قرارگاه خاتم4، در ضلع شمال شرقی جزیره مجنون شمالی مستقر شده بود.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
مقامات آلمانی اعلام کردند، در صورتی که دونالد ترامپ به اعمال تعرفه های تنبیهی روی آورد، اتحادیه اروپا مقابله به مثل خواهد کرد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
یک مرد با اقدامی عجیب روی سقف یک قطار نشست تا پول قطار را ندهد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
برادر شهید رضایی مجد گفت: مهدی رضایی مجد مدال سرخ حسینی را به مدال قهرمانی فوتبال ترجیح داد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
افشاگری مدیران سابق یک کانال تلگرامی ضدنظام علیه مدیریت فعلی این مجموعه و ارتباط استخدامی وی با سازمان امنیت ترکیه – ام آی تی- که میت خوانده می شود ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
خبرگزاری اسوشیتدپرس مدارکی بدست آورده است که همسر رئیس جمهور آمریکا که اصالتا اهل اسلونی است، در سال 1996 برای انجام کاری های مدلینگ به آمریکا سفر کرده است و اقدام وی با ویزای موقت و توریستی اش که ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
مقامات امنیتی کشور انگلیس بر این باورند که داعش برنامه دارد به شهروندان این کشور حمله کند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
حجت الاسلام خلج گفت: چه کسی گفته است حضرت زهرا(س) تنها الگوی زنان یا امیر المؤمنین(ع) تنها الگوی مردان است؟ این در حالی است که حضرت زهرا(س) و امیر المؤمنین(ع) هر دو برترین الگوهای مردان و زنان عالم ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
اواخر سال 93 اولین زمزمه های برنامه ملی کنترل و کاهش طلاق شنیده می شد؛ این صحبت ها ادامه پیدا کرد تا امروز شاهد اجرای آن در 10 استان باشیم.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
صدها هزار نفر برای حفظ این پرچم مقدس به شهادت رسیدند، تا نه بر زمین بیفتد و نه وارونه شود.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
با توجه به شرایط اقتصادی کشور همواره جای سوال است که آیا بیمه عمر خریداری کرد یا مبلغی را برای دریافت سود در بانک سپرده کرد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
بر اساس مطالعات انجام گرفته، میزان بدهی کشورها به بیش از 44 تریلیون دلار می رسد؛ این در حالی است که روند وام گرفتن کشورها با کاهش روبرو شده است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
یک شهروند مکزیکی حین مصرف نوشابه رژیمی، متوجه وجود موش مُرده داخل بطری شد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
نکته مهم اینجاست که ایران در این زمینه متوقف نخواهد شد و دست از برنامه های خود بر نمیدارد مگر اینکه به هدف خود برسد و آن دستیابی به بیت المقدس است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۸    
وقتی وزیر امور خارجه عربستان از یکپارچگی و ثبات در عراق صحبت می کند کارشناسان پوزخند می زنند، مگر همین کشور نبود که چندی پیش به دنبال تجزیه و فدرالی کردن وبی ثباتی عراق بود؟
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۳    
شواهد نشان می دهد که قشر فقیر و مستضعف و انقلابی خالص، معمولاً پایگاه رأی جریان انقلابی خالص و مقاومت محسوب می شود و در انتخابات های گذشته نیز معمولاً بیشترین همراهی را با کاندیداهای جریان انقلابی ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۸    
شهرستان کنگان (به لهجه محلی کنگون) یکی از شهرستانهای استان بوشهر در جنوب ایران است. و در 6 کیلومتری شمال شرقی روستای بنک قراردارد. مساحت شهر کنگان 738هکتار می باشد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۸    
کتاب مسلمانان می آیند، اسلام هراسی و افراط گرایی و جنگ داخلی علیه تروریسم" در نه فصل و یک نتیجه گیری به رشته ی تحریر درآمده است که از طریق آن نویسنده و به موضوع تحقیقی شیوه های "اسلام هراسی" پس از ...