چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۵۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اسفند 1395 - koogana.ir

پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 31 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 1 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 2 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 3 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 4 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 5 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 6 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 7 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 8 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 9 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 10 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 11 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 12 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 13 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 14 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 15 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 16 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 17 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 19 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 20 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 21 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 22 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 23 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 24 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 25 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 26 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 28 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی کنگان 30 اسفند 1395 
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
به گزارش کوگانا به نقل از همه با هم" وبلاگ تیهان نوشت:" امام صادق (ع)می فرماید: مردی که بر اخلاق همسری بد اخلاق صبر کند و به حساب أجر الهی بگزارد، خداوند پاداش شکرگزاران را به او خواهد داد. ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
پوست تخم مرغ حاوی میزان زیادی کلسیم است به طوری که 90 درصد ترکیب آن را کلسیم تشکیل داده است. البته پوست تخم مرغ خواص و فواید دیگر نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.؛
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
شاید دیدن چهره حاجی فیروزها در روزهای آخر سال برای عده ای خوشایند باشد اما خودشان نظر ناخوشایندی دارند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۴    
اقدامات ایران و حوادث که اخیرا رخ داده است، الگویی را به نمایش می گذارد که حاکی از احتمال رویارویی مستقیم تهران و واشنگتن است...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
ارزش سهام تخصیص یافته به هر نفر در زمان ثبت نام یک میلیون تومان بوده میزان سهام تسویه شده هر فرد در صورتحساب آن مشمول قید شده و فرد مجاز است الباقی سهام را با پرداخت نقدی خود تملک نماید.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۹    
امسال برای اولین بار در حوزه علمیه خواهران دانشجویان می توانند جهت ادامه تحصیل در سطح ارشد به صورت حضوری ثبت نام نمایید.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۴    
برای بهره گیری گروههای سنی ، علائق مختلف و تنوع سلائق اجتماعی معمولاً باید فضای تفرج و گردشگری همراه با معرفی زیر ساخت های فرهنگی، محیطی،نیازمندیهای متعارف روز ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۹    
این مراسم که با حضور مدیران کمیته امداد بوشهر و جمعی از مدیران و معاونان فاز پارس جنوبی و همچنین هنرمندان صدا و سیما محبوب کودکان برگزار شد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
یک مدیر ارشد بانکی از ایجاد بانک ایرانی-اروپایی با عضویت 3 ایرانی و 4 اروپایی در ترکیب هیات مدیره خبر داد و گفت: سهم ایران 47 درصد و طرف خارجی 53 درصد است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به فرصتهای موجود در اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند گفت: آیورا فرصتی منحصر به فرد و چارچوبی مستحکم برای تقویت روابط اقتصادی میان کشورهای عضو است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که باید بنادر کشور توسعه یابد، گفت: علی رغم ظرفیت های بسیار بهره لازم را از دریا نبرده ایم.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
از میان فدراسیون هایی که قرار است در بازی های کشورهای اسلامی حضور داشته باشند، برخی متقاضی افزایش سهمیه خود شده اند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: فردی که منتخب مردم است باید در جهت ولایت فقیه باشد نه اینکه در برابر کلام ایشان تکه اندازی یا خانه نشینی کند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
محمدمهدی حیدریان مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس سازمان سینمایی منصوب شد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
نخست وزیر عراق به دنبال آزادسازی مجتمع دولتی اصلی شهر موصل و به منظور دیدار با فرماندهان نظامی وارد این شهر شد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
وزیر اقتصاد از دو برابر شدن ارزش سهام عدالت خبر داد وگفت:مشمولان کمیته امداد،بهزیستی و روستائیان سرپرست خانوار غیرشاغل، سهام و سود را در سقف پیش بینی شده دریافت می کنند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
قدم به حیاط زیبای امامزاده چیذر که می گذاری، از مزار احمدی روشن که رد می شوی و عکس چهره خندان و جوانش را که می بینی، دلت قرص می شود که اگر جنگ تمام شد ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه روحانی نمی تواند خود را از اصلاح طلبان جدا بداند گفت: دنبال فردی در انتخابات هستیم که بتواند عملکردی قوی تر از روحانی در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی و ... داشته باشد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
لژیونرهای فوتبال کشورمان در هفته ای که گذشت در تیمهای خود به میدان رفتند که در این میان دبل سردار آزمون و خط و نشان کشیدن این بازیکن پیش از دیدار حساس با منچستریونایتد از نکات حائز اهمیت بود.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
آن روزها، کارم به جایی رسیده بود که برای قطع شدن پایی که شانزده سال بیشتر نداشت، لحظه شماری می کردم.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
دانشگاه استنفورد آمریکا سه روز پیش از آن که اصغر فرهادی دومین جایزه اسکار خود را ببرد، گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد هدف آمریکایی ها از توجه ویژه به آثار هنری ایران چیست.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
پس از امضای توافقنامه ی صلح اسلو بین سازمان آزادیبخش فلسطین و دشمن اسرائیلی، ایران حاضر نشد تشکیلات خودگردان برآمده از این توافقنامه را به رسمیت بشناسد، تغییر الزواوی و تعیین سفیری جدید را هم نپذیرفت.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
شبکه افق سیما که نیاز وجود آن در بین شبکه های سیما بیش از پیش احساس می شد توانست با تولید برنامه های مختلف در جهت اصول و ارزش های گفتمان انقلاب اسلامی راهگشا باشد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
شرکت خودروسازی سایپا برای جدیدترین محصول تولیدی خود یک نام انگلیسی انتخاب کرده اما تلاش کرده با تطبیق آن با نام چند روستا و محله و تپه، آن را واژه ای ایرانی جا بزند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
سرمربی تیم ملی قطر به بازیکنان رقبای پرسپولیس و استقلال خوزستان استراحت مطلق داد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: بر اساس آمار منتشر شده توسط دولت 600 هزار شغل در سال 95 ایجاد شد، اما همچنان نرخ بیکاری بالای 12 درصد است و این مشکل نه تنها یک مشکل اقتصادی است بلکه مشکل اقتصادی ...
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ارزش سهام عدالت دو برابر شده است، گفت: از محل سود سهام 24 هزار میلیارد تومان بابت هزینه سهام عدالت پرداخت شده و 532 هزار تومان قسط از هر سهم پرداخت شده است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دولت در قبال اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در پایان سال گزارش مفصلی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه می دهد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل کنسرسیوم پرگس با اشاره به اینکه تابع سیاست های اتحادیه اروپا هستند گفت: در صورتی که تحریم ها علیه ایران باز گردد نقشه های مختلفی برای حضور در ایران طراحی شده است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
منابع امنیتی عراق از آزادسازی ساختمان کاخ ریاست جمهوری این کشور در غرب موصل خبر دادند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهوری آمریکا با امضای فرمان ضد مهاجرتی جدید اتباع 6 کشور مسلمان از جمله ایران را برای 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع کرد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۴    
ستون ها و دیوارها با پارچه های خاکی رنگ پوشیده شده و بالای جایگاه فرمانده کل قوا نیز پارچه ای به شکل یک چفیه بزرگ و منقش به نام حضرت زهرا(س) نصب شده بود.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
... ناو آمریکایی و سه کشتی نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در اثر این اقدام کشتی های جنگی ایران مجبور به تغییر مسیر شده اند .
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
مهاجم استقلالی نفت تهران پیش از بازی با پرسپولیس حسابی خط و نشان کشیده بود و سرمربی تیم به خاطر همین انگیزه وی را در زمین نگه داشت.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
مقام های دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا مدیریت تلاش ها برای مصادره 1.6 میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی ایران را که در لوکزامبورگ نگهداری می شود به عهده دارند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تعدادی از متهمان مالی صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شدند و برخی هم تعهد دادند که در صورت آزادی از زندان مبالغ تخلف شده را به خزانه بازمی گردانند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
روزنامه پیروزی در شماره امروز بیشتر به اتهاماتی که بعد از پیروزی بر نفت به پرسپولیس زده شده، پرداخت است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
مدافع تیم فوتبال استقلال بر اساس اعلام خودش از امروز به تمرین آبی پوشان ملحق خواهد شد.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
روزنامه های ورزشی سه شنبه 17 اسفند
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ بازیکنی از باشگاه بزرگتر نیست و مجموعه پرسپولیس از هر اسمی جلوتر است.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
عکسی از خودروی پرقدرت سوبارو XV در خیابانهای تهران
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مردم با کد ملی خود می توانند به سامانه رسمی سازمان خصوصی سازی برای سهام عدالت به مرور ورود پیدا کنند.
کوگانا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۹    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم های شرق آسیا دوندگی و سرعت عمل خود را دارند که به نظر من استقلال نمی تواند از سد این تیم ها بگذرد.