سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مجمع واردات 14 دی 1394 - majmavaredat.com

مجمع واردات 30 مهر 1394 مجمع واردات 30 آبان 1394 مجمع واردات 30 آذر 1394 مجمع واردات 30 بهمن 1394 مجمع واردات 27 اسفند 1394 مجمع واردات 1 دی 1394 مجمع واردات 2 دی 1394 مجمع واردات 3 دی 1394 مجمع واردات 5 دی 1394 مجمع واردات 6 دی 1394 مجمع واردات 7 دی 1394 مجمع واردات 9 دی 1394 مجمع واردات 10 دی 1394 مجمع واردات 12 دی 1394 مجمع واردات 13 دی 1394 مجمع واردات 14 دی 1394 مجمع واردات 15 دی 1394 مجمع واردات 16 دی 1394 مجمع واردات 17 دی 1394 مجمع واردات 19 دی 1394 مجمع واردات 20 دی 1394 مجمع واردات 21 دی 1394 مجمع واردات 22 دی 1394 مجمع واردات 23 دی 1394 مجمع واردات 24 دی 1394 مجمع واردات 26 دی 1394 مجمع واردات 27 دی 1394 مجمع واردات 28 دی 1394 مجمع واردات 29 دی 1394 مجمع واردات 30 دی 1394 
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۷    
ثبت نام برای آرم های سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک سال 95 از صبح امروز آغاز شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۲    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه سوم (فصل پاییز) تا 15 دی است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۷    
مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه از واگذاری ها راضی نبودیم، رقم سهام واگذار شده در 9 ماه ابتدای امسال را 1500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 17 درصد واگذاری ها به بخش خصوصی واقعی بود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۲    
هرچند بنا بود ایستگاه متروی فرودگاه مهرآباد تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری برسد، اما با گذشت چند ماه از این زمان هنوز مشخص نیست بزرگترین فرودگاه ایران چه زمانی به شبکه ریلی درون شهری متصل ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۲    
انتظار تامین مالی بالغ بر 90 درصدی هزینه ها از یک سو و طلب های سنگین و معوق از سویی دیگر، شبکه بانکی را به مادرخرج اقتصادی تبدیل کرده که پول چندانی برای خرج آن ندارد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۷    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی کشور در گزارشی خوش بینی ناشی از توافق هسته ای و انتقال تقاضا به دوره پس از توافق را از عواملی که به رکود طرف تقاضا دامن زده است، اعلام کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۷    
رکورد 19 درصد برای نرخ سود در بازار بین بانکی ثبت شد. این نرخ، در ادامه ریزش غیردستوری که از نیمه نخست سال جاری آغاز شده بود، به یک کانال پایین تر آمد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل طرح و برنامه بانک مسکن از گشایش های جدید برای خرید مسکن خبر داد و گفت: از دیروز و با ابلاغ به شعب بانک مسکن متقاضیانی که در صندوق پس انداز مسکن یکم سپرده گذاری کرده اند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۷    
با روی کار آمدن دولت یازدهم و تغییر راهبردهای بانک مرکزی، سیاست سرکوب مالی نرخ های سود تغییر یافت و با کاهش مناسب نرخ تورم، نرخ های واقعی سپرده بانکی مثبت شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۲    
صنعت نفت و گاز در کنار سرمایه گذاران آن بی شک از اینکه سال 2015 (یکی از بدترین سال های تاریخ این صنعت) به پایان رسید خوشحال هستند؛ اما مشخص نیست که آیا 2016 سال بهتری برای این صنعت خواهد بود یا خیر؟
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۲    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، در گزارشی اثر کالاهای صنعتی در تحولات تجاری نیمه اول امسال را بررسی کرده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۸    
وقتی در این یادداشت در مورد ارزهای کالا پایه commodity based currencies صحبت می شود منظور دلارهای غیر امریکایی است .
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۸    
به دنبال تشدید تنش در خاورمیانه و کاهش ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین المللی، قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه با افزایش روبرو شده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۸    
مهمترین عناوین اخبار اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۳    
وزارت صنعت،معدن و تجارت در حالی این روزها به دنبال ترغیب واردکنندگان خودرو کشور به واردات از سوی شرکت های مادر است که مجوزهای ارائه شده از سوی این وزارتخانه برای واردات غیر رسمی ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۳    
آمارها نشان می دهند نابرابری فرصت های دستیابی جوانان به اشتغال، نه تنها باعث شکاف بیش از 10 درصدی نرخ بیکاری استان ها شده بلکه 1. 3 میلیون نفر را هم مجبور کرده تا برای یافتن کار مهاجرت کنند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۳    
به زعم کارشناسان اقتصادی، کارت اعتباری که در بسته ضد رکود در نظر گرفته شده است با کارت های اعتباری که امروز در دنیا فراگیر شده اند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
در حالی ایران به دلیل موقعیت استراتژیک خود در چهار راه کریدوری جهان قرار گرفته و از پتانسیل بالایی برای تجارت ترانزیتی با دنیا برخوردار است اما هنوز نتوانسته بهره خوبی از این فرصت داشته باشد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
استاد پژوهشگاه علوم انسانی با بیان اینکه تشدید آلودگی هوا، مشکلات روحی و جسمی متعددی به دنبال دارد که آحاد مردم را تهدید می کند، گفت: تهران در موقعیت بحرانی و اورژانسی قرار دارد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
مقامات وزارت کار در حالی از شناسایی و معرفی 300 هزار متقاضی کار به مراکز کاریابی خبر می دهند که بیش از 100 هزار نفر آنها از پذیرش شغل هایی که برایشان در نظر گرفته شده سرباز زده اند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
ایران یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان منتظر پیوستن به سازمان تجارت جهانی است، بدون شک پیوستن ایران به این سازمان، فرصت حضور این کشور را در بازارهای جهانی فراهم خواهد کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
جلسه پیشین حسابرسی شورا از شهرداری که به بررسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اختصاص داشت، با ارایه آمار و ارقامی از سوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه دوباره به جنجال کشیده شد
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
طرح کارت اعتباری خرید کالا که برای خالی کردن انبارهای مملو از لوازم خانگی ایرانی در دستور کار قرار گرفته بود ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸    
وزیر نفت در نامه ای به رئیس مجلس اعلام کرد که وزارت نفت هیچ برنامه و پیشنهادی برای شناورسازی و یا عرضه چند نرخی بنزین ندارد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۳    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران گفت: موضوع واگذاری سهام عدالت به کارگران جامانده از قبل در دستور پیگیری قرار گرفته است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۳    
نایب رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین از کاهش 34 درصدی ارزش مبادلات تجاری ایران و چین در سال 2015 و همچنین سفر رییس جمهور چین به ایران در یک ماه آینده خبر داد.