سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۰:۵۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مجمع واردات 21 دی 1394 - majmavaredat.com

مجمع واردات 30 مهر 1394 مجمع واردات 30 آبان 1394 مجمع واردات 30 آذر 1394 مجمع واردات 30 بهمن 1394 مجمع واردات 27 اسفند 1394 مجمع واردات 1 دی 1394 مجمع واردات 2 دی 1394 مجمع واردات 3 دی 1394 مجمع واردات 5 دی 1394 مجمع واردات 6 دی 1394 مجمع واردات 7 دی 1394 مجمع واردات 9 دی 1394 مجمع واردات 10 دی 1394 مجمع واردات 12 دی 1394 مجمع واردات 13 دی 1394 مجمع واردات 14 دی 1394 مجمع واردات 15 دی 1394 مجمع واردات 16 دی 1394 مجمع واردات 17 دی 1394 مجمع واردات 19 دی 1394 مجمع واردات 20 دی 1394 مجمع واردات 21 دی 1394 مجمع واردات 22 دی 1394 مجمع واردات 23 دی 1394 مجمع واردات 24 دی 1394 مجمع واردات 26 دی 1394 مجمع واردات 27 دی 1394 مجمع واردات 28 دی 1394 مجمع واردات 29 دی 1394 مجمع واردات 30 دی 1394 
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۳    
کارفرمایان می گویند عقیده ای به تعیین مزد یکسان ندارند و افزایش ها باید طبق توان صنایع و به صورت منطقه ای باشد و دولت موظف به احیای سیستم توزیع کوپنی و حمایت مستقیم از معیشت کم درآمدها است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۸    
بررسی درآمد سرانه کشور از طریق ارزیابی وضعیت بودجه هر خانوار شهری نیز امکان پذیر است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس سابق اتاق تهران، جایگزینی عمان به جای امارات در تجارت خارجی را پیشنهاد کرد و گفت:اگر برخی کشورها بخواهند روابط اقتصادی خود را با ما کاهش دهند، بدانندکه ما هیچ آسیبی ازاین محل نمی بینیم.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۳    
اختلافات سیاسی ایران و عربستان، ترمز سقوط آزاد قیمت نفت در بازار را کشید به طوری که پس از هفته ها کاهش قیمت، بهای اکثر شاخص های نفتی جهان در اولین معاملات سال 2016 صعودی شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۸    
اقدام دولت برای حذف یارانه ها ظاهراً به قشر متوسط و کم درآمد جامعه هم رسیده است و این بار دولت حذف یارانه نقدی مالکان آپارتمان های زیر 50متر را آغاز کرده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۸    
آنگونه که به نظر می رسد یکی از مواردی که پس از رفع تحریم های بین المللی علیه ایران در تاریخ 15 ژانویه تعیین تکلیف خواهد شد، ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۳    
نتایج بررسی کارگروه های استانی کارگران از وضعیت معیشت خانوار نشان می دهد هزینه های زندگی یک خانواده چهار نفره از جمله خوراک و مسکن نسبت به گذشته رشد داشته است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۳    
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرآیند ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (شامل 18 دستگاه) از امروز 20 دی ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۸    
نمایشگاه CES عملا یک نمایشگاه خودرویی است و غولهای خودروسازی جهان از فورد گرفته تا ب ام و جدیدترین فن آوریهای خودرویی و کانسپت هایی را که در حال کار بروی آنها هستند در این نمایشگاه به معرض دید علاقه ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش 33 هزار تومانی قیمت سکه خبر داد و گفت: افزایش قیمت جهانی طلا، قیمت ارز و تحولات سیاسی منطقه و نفت قیمت طلای داخلی و سکه را بالا برد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل مرکز فابا با اشاره به ظرفیت های نظام بانکی کشور از علاقه، آمادگی و توانایی پیوستن بانک ها به نظام بانکداری جهانی خبر داد و افزود ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۴    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۴    
معترضان به آلودگی هوا در اسکوپیه پایتخت مقدونیه در برابر ساختمان دولت گرد هم آمدند و با دولت این کشور اتمام حجت کردند که تا 15 ژانویه (25 دی) فرصت دارند تا برای رفع آلودگی شدید هوای این شهر اقدامات ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۴    
مجله فوربس نوشت: در صورتی که عربستان تنش با ایران را ادامه دهد، بازنده خواهد بود و دست کم 3 میلیارد دلار به علت لغو سفر حجاج ایرانی از دست خواهد داد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۹    
شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب کرد که شهرداری تهران موظف است گزارشی از آخرین وضعیت بلندمرتبه سازی در پایتخت به همراه میزان صدور پروانه های ساختمانی بلندمرتبه را ظرف یک ماه آینده به این شورا ارائه ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۹    
صادرات آمریکا به ایران در ماه نوامبر سال 2015 افزایش پیدا کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۹    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تقریبا پنج میلیون کارت هوشمند ملی صادرشده است و تا آخر سال 2 میلیون کارت دیگر نیز صادر خواهد شد که در مجموع تا پایان سال 7 میلیون کارت هوشمند ملی صادر خواهد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۴    
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی کاهش سقف کارت های اعتباری خرید کالا به شش میلیون تومان را نکته منفی این طرح دانست و گفت: در عین حال اینکه این طرح آغاز شده است، امر مثبتی به شمار می رود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۴    
یک مقام آگاه دولتی گفت: قرار بود (دوشنبه) روز لغو تحریم ها باشد که به نظر می رسد به دلیل تاخیر طرف های مقابل برجام و شرایط منطقه با تاخیر روبرو شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۴    
تحولات اخیر منطقه ضمن اینکه سبب شد قیمت دلار بالا رود و به بیشترین نرخ خود در سه سال اخیر برسد، به همین موضوع بسنده نکرد و افزایش قیمت طلا را نیز با خود در پی داشت.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۴    
بانک ها با در اختیار داشتن بخش عمده ای از نقدینگی جامعه، نقش بسیار حساس و مهمی در نظام اقتصادی و تنظیم روابط و مناسبات اقتصادی جامعه ایفا می کنند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۴    
نماینده مردم تهران در مجلس از خسارت 50 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت خبر داد و گفت: به صراحت به زنگنه اعلام می کنیم کشور تحمل انعقاد قراردادهای کرسنت بعدی را ندارد ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۹    
نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با اشاره به افت ارزش یوآن در سبد ارزی دنیا، گفت: اگر رکود نبود، کاهش ارزش یوآن منجر به افزایش واردات بیشتر کالای چینی به ایران می شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۹    
اگر بگوییم کالای قاچاق از در و دیوار بالا می رود بیراه نگفته ایم. قاچاق کالا به کشور به قدری شدت پیدا کرده که خود مسوولان هم نمی دانند چگونه از پس این ماجرا برآیند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۹    
معاون ارزی بانک مرکزی درواکنش به رکوردشکنی های این روزهای نرخ دلار در بازار گفت: انجام یک یا چند معامله کوچک در مقیاس 3700تومان یا معاملات فردایی چنددلال نمی تواند منعکس کننده نرخ ارز باشد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۹    
یک مقام مسوول کارگری با تاکید بر اینکه کاهش قیمت جهانی نفت به منزله افزایش ندادن حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان نیست ...