جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۵۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای مجمع واردات 1 اسفند 1394 - majmavaredat.com

مجمع واردات 30 مهر 1394 مجمع واردات 30 آبان 1394 مجمع واردات 30 آذر 1394 مجمع واردات 30 دی 1394 مجمع واردات 30 بهمن 1394 مجمع واردات 1 اسفند 1394 مجمع واردات 2 اسفند 1394 مجمع واردات 9 اسفند 1394 مجمع واردات 10 اسفند 1394 مجمع واردات 11 اسفند 1394 مجمع واردات 12 اسفند 1394 مجمع واردات 13 اسفند 1394 مجمع واردات 15 اسفند 1394 مجمع واردات 16 اسفند 1394 مجمع واردات 17 اسفند 1394 مجمع واردات 18 اسفند 1394 مجمع واردات 19 اسفند 1394 مجمع واردات 20 اسفند 1394 مجمع واردات 22 اسفند 1394 مجمع واردات 24 اسفند 1394 مجمع واردات 25 اسفند 1394 مجمع واردات 26 اسفند 1394 مجمع واردات 27 اسفند 1394 
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رنو در حالی تا چندی دیگر قرارداد جدید خود را با دو غول خودروسازی ایران امضا خواهد کرد که به گفته منابع آگاه، ایران خودرو برای همکاری مشترک با این خودروساز فرانسوی یک شرط سخت را در نظر گرفته است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
سازمان استاندارد بر اساس وظیفه قانونی خود هر سال هزاران کالا و محصول مشمول استاندارد اجباری را توقیف و آن ها را از سطح بازار جمع آوری می کند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
دولت آمریکا به شرکت هواپیمایی بوئینگ اجازه داد با شرکت های هواپیمایی ایران مذاکره کند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
بار دیگر بهای نفت به علت خودداری عربستان سعودی از کاهش تولید، سقوط کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
نماینده سابق ایران در اوپک با تشریح پشت پرده نشست 4 جانبه دوحه، جزئیات سناریوی تحریم نفتی ایران در دوران لغو تحریم ها را اعلام کرد و گفت: عربستان به دنبال توقف افزایش تولید نفت ایران است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
به دلیل وجود تحریم ها، روابط تجاری ایران با بسیاری از کشورهای توسعه یافته نظیر آلمان با مشکل مواجه شده بود ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی معتقد است با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و روزهای پایانی سال شاهد روند افزایشی قیمت سکه در بازار خواهیم بود و این موضوع به ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
در حال حاضر مسوولان درگیر برگزاری انتخابات هستند و طرح کارت اعتباری کالا که خیلی وقت است در انتظار اجراست، روی هوا مانده است ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کاهش نرخ تورم و ثبات در بازار ارز را دو پیش زمینه حذف صفر های پول ملی خواند و گفت: بانک مرکزی هم آمادگی لازم برای این کار را دارد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
تک نرخی کردن با تثبیت نرخ ارز متفاوت است قیمت جدید باید نزدیک به قیمت بازار باشد
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
محسن جلال پور، رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور هفته گذشته را هفته ای پرثمر برای اقتصاد کشور عنوان کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
نرخ جدید سود بانکی از امروز (شنبه) اول اسفندماه برای سپرده های یکساله به 18 درصد، نرخ سود تسهیلات عقود مبادله ای به 20 درصد و نرخ سود عقود مشارکتی به 22 درصد کاهش می یابد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
از ابتدای سال 95 به واحدهای تولیدی و خدماتی تسهیلات مالیاتی با هدف افزایش اشتغال داده می شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
در حالی سخنگوی دولت عملکرد آماری دولت را شفاف دانست و گفت هیچ چیز محرمانه ای نداریم که نزدیک به یکسال است هیچ آماری درباره نرخ رشد اقتصادی به صورت رسمی اعلام نشده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
نمایندگان کارگران می گویندباحقوق های 712 هزار تا نهایتا 1. 2میلیون تومانی امکان تامین مخارج شب عید وجود ندارد. برهمین اساس، خانوارهای کارگری دراسفندماه یکبار دیگر مزه افت قدرت خرید را می چشند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به مباحث مطرح شده طی روزهای اخیر درخصوص پایان ضرورت دریافت کد رهگیری در معاملات ملکی خاطرنشان کرد ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
وزیر راه وشهرسازی که این روز ها دائم از آزادسازی نرخ ها، رفع قیمت های تکلیفی و انحلال سازمان حمایت دم می زند به تازگی صحبت از اخذ درآمد بابت عبور خودرو ها از جاده ها و درآمدزایی از سفر مردم به میان ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از سوء استفاده میلیاردی از دفترچه درمانی در شهرستان کرج خبر داد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
سی ان بی سی گزارش داد: با اجرای سیاست های بهبود قیمت جهانی نفت، بهای طلای سیاه تا پایان سال جاری میلادی به بشکه ای 50 دلار افزایش پیدا می کند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد جهان با چالش های گوناگونی روبه رو است که هراس از بازگشت بحران را تشدید کرده اند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
بانک مرکزی در بخشنامه ای، شرایط گشایش یوزانس را اعلام کرده که براساس آن، استفاده از یوزانس تنها برای تولیدکنندگانی که اقدام به واردات مواد اولیه مورد نیاز واحد تولیدی خود می کنند، مجاز است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
مقامات کارگری می گویند با وجود آنکه کارفرمایان اذعان دارند که قدرت خرید کارگران افت کرده اما حقوق و دریافتی آنها همچنان پایین است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برنده تثبیت و بالا ماندن تعرفه واردات خودرو، دولت و خودروسازان و بازنده آن، مصرف کنندگان هستند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
کشورهای مصرف کننده انرژی درحالی برای بازگشت به بازار ایران پس از لغو تحریم ها به صف ایستاده اند که ایران نیز خود در آستانه انتخاب های مهمی در این صنعت استراتژیک قرار دارد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تشریح سه عامل تاثیرگذار در حذف و توقف عرضه کارتی بنزین، گفت: در صورت توقف عرضه کارتی بنزین اما گازوئیل کماکان با کارت در جایگاه ها توزیع خواهد شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۵    
مجمع واردات: بورس تهران در معاملات هفته گذشته اگرچه اندکی از شدت هیجانات خود کاست و با رشد نیم درصدی شاخص مواجه شد اما همچنان با ورود چشمگیر نقدینگی و افزایش انگیزه برای خرید رو به رو شد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۵    
کارشناسان می گویند هیات های اقتصادی خارجی در یک ماه گذشته برای فروش تولیداتشان در ایران به رقابت افتاده اند و ما فعلا با هر خریدی که انجام می دهیم، کمک می کنیم تا جوانان آنها بیکار نمانند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۵    
مجمع واردات: قائم مقام رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در 10 ماه امسال بالغ بر 512 هزار میلیارد ریال مالیات از مودیان مالیاتی و فعالان اقتصادی وصول شده است.