پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای مجمع واردات 9 اسفند 1394 - majmavaredat.com

مجمع واردات 30 مهر 1394 مجمع واردات 30 آبان 1394 مجمع واردات 30 آذر 1394 مجمع واردات 30 دی 1394 مجمع واردات 30 بهمن 1394 مجمع واردات 1 اسفند 1394 مجمع واردات 2 اسفند 1394 مجمع واردات 9 اسفند 1394 مجمع واردات 10 اسفند 1394 مجمع واردات 11 اسفند 1394 مجمع واردات 12 اسفند 1394 مجمع واردات 13 اسفند 1394 مجمع واردات 15 اسفند 1394 مجمع واردات 16 اسفند 1394 مجمع واردات 17 اسفند 1394 مجمع واردات 18 اسفند 1394 مجمع واردات 19 اسفند 1394 مجمع واردات 20 اسفند 1394 مجمع واردات 22 اسفند 1394 مجمع واردات 24 اسفند 1394 مجمع واردات 25 اسفند 1394 مجمع واردات 26 اسفند 1394 مجمع واردات 27 اسفند 1394 
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۴    
پس از لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام یکی از صنایعی که احتمال حضور آن در بازار ایران قوت گرفت، شرکت های بزرگ و مطرح داروسازی بود اما رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران معتقد است که صنعت ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
در حالی که سرمایه گذاران و بسیاری از تولید کنندگان فلزات اساسی منتظر تحولات بازارفلزات اساسی و فولادی هستند، برخی تحلیلگران معتقدند 5 عامل مهم در شرایط پسا تحریم بر آینده فلزات رنگی موثر خواهد بود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
شرکت ملی نفت ایران با سه شرکت نفتی سوئیس برای تهاتر نفت و گازوئیل با بنزین به توافق رسیده و تا چند روز آینده یک محموله بزرگ بنزین شرکت گلنکور سوئیس در پایانه بندرعباس تخلیه می شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
اگرچه اسفند اوج خریدهای مردم است اما بازار خودرو روزهای سوت و کوری را می گذارند و مردم با عرضه خودروهای کارکرده خود برای فروش، در یک رقابت منفی، قیمت شکنی را در بازار آغاز کرده اند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
سقوط حدود 70 درصدی قیمت نفت خام، دامن قیمت گاز طبیعی را هم در بازار جهانی گرفته به طوری که هم اکنون قیمت گاز در چهار بازار اصلی جهان به حدود نصف کاهش یافته است و خرید محموله های LNG در بازارهای ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
یکی از بحث های اصلی که از ابتدای دولت یازدهم توسط عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی پیگیری می شد افزایش تسهیلات خرید مسکن بود؛
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۴    
تثبیت تعرفه واردات خودرو برای سال آینده انتقاد کارشناسانی را به دنبال داشته که معتقدند این اقدام به نفع دولت و خودروسازان و به ضرر مصرف کنندگان است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با تاکید بر اینکه افزایش حجم نقدینگی به 950 هزار میلیارد تومان ارتباطی به اجرای طرح های خروج از رکود دولت ندارد، گفت: بانک مرکزی مراقب پایه پولی است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
براساس دستور بانک مرکزی، توزیع اسکناس های نو به میزان کافی از روز پنج شنبه هفته جاری 13 اسفندماه از طریق شعب منتخب در اختیار مردم قرار می گیرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
عبدالرحمن تاج الدین، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: چندی پیش اظهاراتی مبنی بر پیشنهاد دولت برای تغییر سن بازنشستگی مطرح شده بود اما این موضوع به هیچ وجه در دستور کار دولت قرار ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
جرایم سایبری سالانه مبلغی بالغ بر 450 میلیارد دلار هزینه روی دست اقتصاد جهانی می گذارند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
اجلاس وزرای دارایی و مقامات بانک های مرکزی کشورهای عضو گروه 20 در شرایطی پایان یافت که پس از سال ها تنش ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه از حل مشکل روادید میان ایران و روسیه خبر داد و گفت: پرواز یارانه ای از ایران به آستاراخان برقرار شده است.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
در سال جاری نقدینگی به یک تریلیون تومان رسیده و تامین کسری بودجه دولت را به ظاهر رفع کرده است، در رابطه با مهم ترین عامل افزایش نقدینگی در ایران باید گفت.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
رئیس جمهوری سوئیس که برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب به ایران آمده است، روز گذشته در جمع فعالان اقتصادی ایران، حمایت همه جانبه کشورش را از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) اعلام کرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
مسئول تجهیز گمرک ایران به دستگاه ایکس ری بیان کرد: گمرک ایران به حدود 20 دستگاه ایکس ری دیگر نیاز دارد که باید خریداری کرده و از آن ها استفاده کند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
فراری به تازگی توانسته یکی از محصولاتش را در یک حراجی به گران ترین قیمت در تاریخ خودرو به فروش برساند. اسکار کوئین به آنجا رفته تا پاسخ این سوال را جویا شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
قیمت طلا 9. 45 دلار افت و به هزارو223دلار و 46سنت سقوط کرد، با این حال ارزش طلا در یک ماه گذشته 9 درصد (110 دلار) بالا رفته که بیشترین میزان از ژانویه 2012محسوب می شود ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
گرچه حدود شش ماه از اتمام مهلت صرافی ها برای انطباق با دستورالعمل جدید گذشته و بانک مرکزی هم این مهلت را تمدید نکرد ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۴    
شرکت روس نفت در انتظار حکم یک دادگاه اروپایی درباره موضوعی است که آن را تحریم های غیرقانونی مرتبط با دخالت مسکو در اوکراین می داند.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۹    
بانک ها بعد از سال ها در حال پایین آوردن بهره بانکی هستند، این فرصت خوبی برای مشارکت در تولید است اما باید شرایط جذابی برای آن ایجاد شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۹    
زمانی که بانک مرکزی تصمیم گرفت یکی از وظایف بانک ها را به دلایلی نامشخص به صرافی های بانک ها محول کند ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۹    
پس از چند روز وقفه، شورای عالی کار فردا جمع بندی نهایی محاسبات کارگران، کارفرمایان و دولت از اوضاع معیشت خانوار را انجام و وارد مراحل تصمیم گیری درباره میزان افزایش جدید حقوق سال 95 می شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
همزمان با افزایش قیمت نفت، بهای هر بشکه نفت سبک و سنگین ایران بالاترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرد تا پس از افزایش 500 هزار بشکه ای صادرات، ایران قیمت شکن بازار نفت لقب بگیرد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
بر اساس اطلاعات سازمان توسعه تجارت، ترجیحات تعرفه ای ایران با شش کشور برقرار است که شامل کشورهای ترکیه، ازبکستان، کوبا، قرقیزستان ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
با وجود کاهش قیمت ها در بازار مسکن، اجاره بها سیر صعودی هرساله خود را طی کرده و با افزایش قیمت نسبت به سال های گذشته تعیین می شود.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو خبر داد.
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار با تاکید بر ضرورت بازگرداندن قدرت معیشت خانوارهای کارگری از منتفی شدن موضوع مزد منطقه ای خبر داد و گفت: کارفرمایان به شرط داشتن شرایط افزایش حقوق ...
مجمع واردات   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۴    
در معاملات هفته گذشته فرابورس، تعداد 5820 نفر با استفاده از249هزار و 908اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.