دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۳۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 7 فروردین 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 فروردین 1398 مشرق نیوز 2 فروردین 1398 مشرق نیوز 3 فروردین 1398 مشرق نیوز 4 فروردین 1398 مشرق نیوز 5 فروردین 1398 مشرق نیوز 6 فروردین 1398 مشرق نیوز 7 فروردین 1398 مشرق نیوز 8 فروردین 1398 مشرق نیوز 9 فروردین 1398 مشرق نیوز 10 فروردین 1398 مشرق نیوز 11 فروردین 1398 مشرق نیوز 12 فروردین 1398 مشرق نیوز 13 فروردین 1398 مشرق نیوز 14 فروردین 1398 مشرق نیوز 15 فروردین 1398 مشرق نیوز 16 فروردین 1398 مشرق نیوز 17 فروردین 1398 مشرق نیوز 18 فروردین 1398 مشرق نیوز 19 فروردین 1398 مشرق نیوز 20 فروردین 1398 مشرق نیوز 21 فروردین 1398 مشرق نیوز 22 فروردین 1398 مشرق نیوز 23 فروردین 1398 مشرق نیوز 24 فروردین 1398 مشرق نیوز 25 فروردین 1398 مشرق نیوز 26 فروردین 1398 مشرق نیوز 27 فروردین 1398 مشرق نیوز 28 فروردین 1398 مشرق نیوز 29 فروردین 1398 مشرق نیوز 30 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۷    
مصرف بنزین سراسر کشور در روز چهارشنبه (هفتم فروردین ماه سال 98) در مقایسه با مدت مشابه پارسال 12.09 درصد کاهش یافت که کاهش سفرها از ترس سیل اصلی ترین دلیل این کاهش محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تشریح کمک های دولت به سیل زدگان از افزایش سقف آنها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۴    
صدوهفتادوهشتمین هفته نامه خط حزب الله با عنوان مربع راهبردی 98 منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۲    
در اولین نشست ستاد تنظیم بازار در سال جاری، این ستاد مصوب کرد به منظور مدیریت بازار مرغ در کشور، فروش جوجه یک روزه به قیمتی بالاتر از 2400 تومان ممنوع شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در بهار و افزایش آن در اردیبهشت 98 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۰    
یک پیشکسوت کشتی ایران با بیان این که مرام پهلوانی تا همیشه ماندگار است می گوید: متاسفم که مردم آن طورکه شایسته نام جهان پهلوان تختی است از فیلم حمایت نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۱    
هواداران استقلال و پرسپولیس نمی توانند بلیط دربی را به تنهایی خریداری کنند و باید یکی از چند بسته پیشنهادی را انتخاب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
مدیر گروه مستند روایت فتح در آستانه بیست و ششمین سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی به بیان برخی خصوصیات و ویژگی های وی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۷    
پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد ممکن است فصل بعد با پیراهن رئال به میدان برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۹:۱۷    
اشکان خورشیدی پنجاه و هشتمین داوری است که شهرآورد پایتخت را قضاوت می کند.او بیست و ششمین قاضی ایرانی تاریخ حساس ترین رقابت باشگاهی کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۵۶    
حاج احمد علمایی گفت: 25 سال نماز حاجات خواندم تا در موقعیتی قرار بگیرم تا بتوانم مقابل مقام معظم رهبری نمایش اجرا کنم و ایشان نمایش ما را ببینند؛ که الحمدلله این توفیق در سال 86 نصیب ما شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۲۱    
باشگاه پرسپولیس، با توجه به اظهارات منتشر شده از سوی بازیکن پیشین خود که به دلیل عدم توانمندی از این تیم جدا شد، در اطلاعیه ای اعلام کرد متن توافق نامه فسخ قرارداد را بعد از دربی منتشر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۰۹    
بلیت دربی 89 از ساعت 10 صبح امروز به صورت اینترنتی در معرض فروش هواداران قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۳:۴۸    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از دریافت اطلاعاتی مبنی بر تدارک تروریست ها برای انجام حمله شیمیایی در استان ادلب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۲:۴۰    
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به شرایط تسهیل تجارت گفت: در راستای تسهیل تجارت نیز، واردات مواد اولیه، واردات کالا و صادرات کالاهای تولیدی منطقه مشمول تخفیفات ارزش افزوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۲:۰۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در بخشی از سخنرانی دیشب خود به موضوع شایعات و افترائات مطرح شده از سوی آمریکا ضد ایران و سردار سلیمانی اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۱:۴۵    
مصرف بنزین سراسر کشور در روز سه شنبه (ششم فروردین ماه) باز هم کاهش یافت و رقم 88 میلیون و 700 هزار لیتر را ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۰:۴۵    
ارتش و پلیس الجزایر یک هسته تروریستی را که قصد داشتند در جریان انتخابات آینده در این کشور اقدامات تروریستی انجام دهند، متلاشی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۱:۱۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از ثبت تصویر پلنگ ایرانی در اولین روزهای بهار 98 در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۰:۱۲    
جانشین پلیس راه ناجا :باتوجه به بارندگی های اخیر و رانش زمین در 17 استان، 31 محور اصلی و فرعی مسدود است
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۰:۰۹    
23 میلیون نفر از 28 اسفند 97 تا پنجم فروردین 1398، در مراکز اقامتی، بوم گردی و هتل ها اقامت داشتند
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۰:۰۳    
رهبر کاتولیک های جهان با ارسال تلگرامی با خانواده های قربانیان سیل ایران ابراز همدردی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۲۱    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران گفت که تمدید معافیت از تحریم های ایران به هیچ کشوری داده نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۴    
خبرنگاران وضعیت حضور یا عدم حضور استانداران و شهرداران مراکز استان های سراسر کشور در محل خدمت را بررسی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سیلاب در گلستان طی روزهای آینده هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۹    
نیروهای یمنی پس از درگیری های سنگین موفق شدند حملات مزدوران ائتلاف را در غرب استان تعز دفع کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهور در ساری گفت: برخی از گزارش های سیل را به صورت روزانه و گاهی ساعتی دریافت می کردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی از لغو حکم توقیف 1.7میلیارد دلار از دارایی های این بانک خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۶    
مکان این تصاویر کشور جهان سومی و تحت تحریم ایران نیست. ژاپن است. کشوری که برای چند دهه دومین قدرت تکنولوژیک و اقتصادی جهان و متحد اصلی آمریکا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 12 هزار واحد مسکونی در گلستان به دلیل وقوع سیلاب دچار خسارت شد که از این تعداد حدود دو هزار واحدمسکونی به طور کامل تخریب شده و نیازمند بازسازی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان مازندران، وارد فرودگاه ساری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۹    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) امروز چهارشنبه از روی ویرانه های دفتر خود که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی ویران شد، به این رژیم درباره پیامدهای ادامه تجاوزگری به غزه هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهور گفت: خسارت دیدگان سیل کمک بلاعوض دریافت می کند و پرداخت تسهیلات بلند مدت در برنامه کاری قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۳    
در حادثه سقوط یک بالگرد نظامی قزاقستانی 13 سرنشین آن کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا خواستار خروج نظامیان روسیه از ونزوئلا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۵    
رهبر جریان صدر عراق، در محکومیت شناسایی حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی از سوی آمریکا، گفت، ترامپ می خواهد منطقه را در عمل انجام شده قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۰    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که اعضای این اتحادیه، موضع دمشق در خصوص راه حل سیاسی و رابطه با ایران را در بازگشت سوریه به اتحادیه عرب لحاظ می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی وزارت کشور از کاهش 13 درصدی آمار تصادفات رانندگی در شهرها از ابتدای فروردین ماه تا کنون به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۶    
سردار شریف گفت: اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر کشور و با بررسی های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۰    
یک دادگاه در لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای پرداخت غرامت به خانواده قربانیان 11 سپتامبر از محل داراییهای ایران را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۵۳    
پایتخت عربستان سعودی، ششم فروردین میزبان کارگروهی متشکل از آمریکا و اعضای شورای همکاری خلیج فارس برای اقدام مالی و اقتصادی علیه ایران بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۹    
برخی نمایندگان کنگره آمریکا به دنبال اعمال فشار به دولت آمریکا برای لغو ویزای بستگان و خویشاوندان مقامات ایرانی در ارتباط با شهروندان زندانی آمریکایی در ایران هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۴    
مسکو اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در خصوص تدوین برنامه ای مشترک با روسیه برای حل و فصل بحران سوریه، حقیقت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به تصویب حذف هزینه روادید عراق در شورای وزیران این کشور گفت: اجرای این مصوبه منوط به ابلاغ آن به سفارت عراق در جمهوری اسلامی ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۱    
استاندار خوزستان گفت: باتوجه به تکمیل 80 درصد مخازن سدهای خوزستان، سیلاب های جدید در حال پر کردن مخازن باقی مانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت مصوبه ای را برای پرداخت وام بلاعوض و تسهیلات بدون بهره برای جبران خسارت بخش کشاورزی در مناطق آسیب دیده از سیل صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۴    
اشکان خورشیدی و تیم داوری دربی ممنوع المصاحبه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۸    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: در سال 98 در تهران مشکل کمبود آب نداریم ولی از همه شهروندان می خواهم که صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند چراکه نباید از آب بی رویه استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۱    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: پیکر تمام جانباختگان قایق غرق شده در گمیشان کشف شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۰    
جمعی از خادمان آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) به منظور همدردی و کمک به سیل زدگان اقدام به شست و شوی رایگان فرش منازل سیل زدگان گنبدکاووس می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۴    
با وجود این که هافبک عراقی استقلال مدتی است مصدوم شده و شرایط حضور در تیم ملی عراق را ندارد با این حال هنوز به ایران برنگشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۷    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو ویزای ایران و عراق گفت: مطالبه لغو ویزا برای سایر کشورهای همسایه و پیگیری در این زمینه نیز در برنامه مجلس قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۳    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی فعالی ازبعد از ظهر شنبه دهم فروردین وارد کشور شده و طی روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته آینده در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۲    
جان کری رئیس وقت کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا می گفت: حق غنی سازی به هیچ عنوان در ان پی تی وجود ندارد؛ من هم کاملاً واضح و صریح به ایرانی ها گفتم شما حق غنی سازی ندارید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۹    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مواضع نادرست علی مطهری از بیرون از مجلس به او القا میشود، گفت: انفعال دولت در برابر غرب و آمریکا روی اکثریت مجلس نیز تاثیر گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۸    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جزییات حضور رییس کمیته داوران فیفا در ایران را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۳    
تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که فرهاد کاظمی به صورت اتفاقی با با شاگردان سابق خود رو به رو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۳    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت تمام توانش را برای کمک به سیل زدگان به میدان آورده است، گفت: گلستان را به روز اول باز می گردانیم و در کنار شما هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۴    
احمد توکلی نوشت: راهکار تجربه شده در ایران و جهان، تضمین مصرف سبدی از غذا و کالاهای بهداشتی برای طبقات پایین جامعه با کارت هوشمند همراه با تقویت بیمه همگانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۰    
روحانی در بین مردم سیل زده یکی از روستاهای آق قلا: دولت وظیفه خود می داند که در کنار شما باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۷    
حوزه موشکی در سال 97 یکی از دوره های باشکوه خود را سپری کرد، در این سال چند موشک استراتژیک و نقطه زن مانند دزفول ، هویزه و موشک نقطه زن فاتح مبین رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۶    
جهت حضور در سمینار آموزشی کمک داور ویدئویی در قطر، نمایندگان ایران به این کشور سفر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی با اشاره به جریان نفوذ در موضوع کم آبی در توییتر خود نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور با حضور در روستای چن سبلی از توابع شهرستان آق قلا از این منطقه سیل زده بازدید و با مردم از نزدیک گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۶    
فدور چالوف، مهاجم 20 ساله تیم ملی فوتبال روسیه سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ را هوشمندترین بازیکن لیگ برتر فوتبال این کشور می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۲    
آمریکا در حالی در سال 2003 به بهانه مقابله با بمب های شیمیایی به عراق حمله کرد که سال ها در برابر حملات شیمیایی عراق به ایران سکوت کرده بود و از صدام حمایت می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۶    
نیروهای مسلح با گذشت 9 روز از جاری شدن سیلاب در بخش هایی از استان گلستان در حال تلاش برای خروج سیلاب از شهرها هستند. رئیس جمهور نیز پس از سپری کردن تعطیلات نوروزی در قشم امروز به گلستان آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درخصوص گلایه رهبر انقلاب از مجلس گفت: همه نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس مخاطب گِله و دغدغه رهبری هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۷    
سرپرست فوریت های پزشکی گلستان از کشف جسد سومین حادثه دیده واژگونی قایق در گمیشان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۴    
امیر ارسلان مطهری زننده تک گل تیم ذوب آهن برابر سپاهان بود تا این مهاجم سبزپوشان همچنان روی نوار گلزنی قدم بردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۱    
طوفان و وقوع سیل روز سه شنبه باعث ریزش یک پل در ساحل شرقی نیوزیلند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جز شایان مصلح و محمد انصاری همه سالم هستند اما هنوز روی ماهینی هم نمی توانیم حساب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۲    
یک زوج پزشک به همراه اولین گروه جهادی از مشهد به منطقه سیل زده آق قلا اعزام شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: کاری که جهانگیری درباره دلار 4200 تومانی صورت داد در خور بررسی و حتی محاکمه ایشان است. خیلی تعلل می کنیم. اگر وزیری این کار را می کرد او را استیضاح و برکنار می کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۴    
داریوش شجاعیان گفت: اگر در دربی هتریک کنم یک هفته به کل تیم شام می دهم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۹    
من نسبت به کودکان و زنان حساسیت خاصی دارم. هیچگاه نمیتوانم کمترین آسیب و اهانتی را به یک کودک یا یک زن تحمل کنم...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
یکی از 3 نشریه معتبر ورزشی اسپانیا از برنامه هافبک فرانسوی منچستریونایتد برای حضور در تیم رئال مادرید خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۳    
مدافع تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت غایب این تیم در بازی مقابل استقلال خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس دپارتمان داوران می گوید امیدوارم با حضور رئیس کمیته داوران فیفا در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۷    
گفت وگویی با یکی از ایرانیان مقیم انگلیس داشتیم که حدود 20 سال از اقامتش در انگلیس. او از زندگی پرفراز و نشیب خود برای زندگی آن هم فقط با مستمری دولتی 41پوندی می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال از تجربه سخت مدیریتی در باشگاه تهرانی می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۷    
علیرغم گستردگی نقض حقوق بشر در عربستان که همه مردم این کشور را به صورتی سیستماتیک هدف قرار می دهد، شیعیان عربستانی به شدت قربانی خشونت های فرقه ای و سیاست های تبعیض آمیز می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۹    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت با تمام توان خود خسارات همه کسانی که در حوادث اخیر آسیب دیده اند را جبران خواهد کرد، از ابلاغ دستور العمل تشکیل کمیته ملی ریشه یابی سیلاب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۰    
داوران قضاوت کننده در هفت دیدار از هفته 23 لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۲    
کارشناس فوتبال ایران گفت: در فوتبال ما پول زیاد است، اما کانالیزه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی بر حمایت شبکه بانکی از هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل در استان های گلستان و مازندران تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۵    
تداوم جنایت های رژیم سعودی و متحدانش در الحدیده یمن توافق استکهلم را در آستانه شکست قرار داده است؛ با این حال دست نیروهای یمنی برای پاسخگویی به این اقدام ریاض، خالی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۲۵    
منابع سوئدی از وقوع یک انفجار شدید در شهر استکهلم و زخمی شدن چندین نفر طی این انفجار خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۹    
مشخص نیست که چه آینده ای قرار است برای سرمربیان دو تیم بزرگ پایتخت رقم بخورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
دولت عراق در نشست سه شنبه خود به طور رسمی،اخذ روادید برای شهروندان ایرانی را رایگان اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۹    
کارگروهی شیرازی ها با چند سطل و بیل که مانع از ورود آب به خانه هایشان می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۰    
پاکستان نزدیک مرز ایران نفت کشف کرده است و یافته های اولیه نشان میدهند پاکستان احتمالاً در آینده به یک صادرکننده نفت تبدیل شود .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۵۱    
چهار سال از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس می گذرد و این مربی توانست بهترین روزهای تاریخ پرسپولیس را در لیگ برتر و آسیا بسازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۸    
تلاش ها برای یافتن مفقودشدگان حادثه قایق واژگون شده ادامه دارد بر اساس آخرین اظهارنظرها تعداد 17 نفر از سرنشینان قایق پیدا شدند ولی متاسفانه تاکنون دو نفر در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۷    
تصاویری از سیلاب در مجموعه آبشارهای جهانی شوشتر بعد از بارندگی شدید دیروز و امروز را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۲    
در بیانیه مشترکی که در پایان مذاکرات روسای جمهوری روسیه و لبنان در مسکو منتشر شد، بر لزوم حل و فصل عادلانه مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران تأکید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۱    
حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دو سال پیش مرحوم پورحیدری به من پیشنهاد استقلال را داد، اما من به سپاهان تعهد داشتم و با توجه به اینکه قراردادم یک سال و نیم بود اخلاقی نبود از این تیم جدا شوم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۱    
برف و باران محورهای مواصلاتی 9 استان کشور را دربر گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۶    
جمهوری چک در دیدار مقابل برزیل در شب گلزنی بازیکنان لیگ برتری سلسائو شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور امروز (چهارشنبه، 7 فروردین) به دو استان گلستان و مازندران سفر می کند و از نزدیک در جریان روند کمک رسانی به سیل زدگان قرار می گیرد.
  • ۱