یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۴:۱۵    
یک شرکت تجاری از تولید کامیون جدیدی خبر داده که مجهز به یک سیستم هدایت و کنترل هوشمند برای حفظ همیشگی فاصله از خودروی جلویی به منظور اجتناب از تصادف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۳:۱۵    
برخی گروه های هکری که به خاطر دغدغه های اجتماعی و با هدف مطرح کردن اعتراضات سیاسی دست به حملات سایبری در فضای مجازی می زدند، در ماه های اخیر هیچ فعالیتی نداشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۴    
تا دیروز از برادر و دختر مظلوم مقامات دولتی در پرونده های فساد مالی سخن گفته می شد اما حالا پای دامادها نیز به میان آمده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۲    
فشار حداکثری ترامپ هیچ اثری بر سیاست ایران نگذاشت اما ابزار به سازش واداشتن ایران را از بین برد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۶    
نشست مشترک هم اندیشی فعالان اقتصادی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه و مسئولان قضایی ، شنبه 28 اردیبهشت در ساختمان قوه قضاییه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۷    
همراه اول این ماه هم در قالب طرح دوشنبه سوری به مشترکین خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۶    
تفسیر آیه منتخب جزء چهاردهم (شرح آیه 90 سوره مبارکه نحل ) توسط حجت الاسلام دکتر رفیعی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۶    
پرونده موضوع خرمشهر در سینمای ایران چندان هم خالی نیست؛ حداقل از نظر کمی این گونه به نظر می رسد؛ اما آنچه قابل نقد است، فقدان به تصویر کشیدن آزادسازی این شهر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۸    
بر اساس گزارش رسانه ها، ترکیه با این اقدام به امارات، مصر و فرانسه پیام داد که اجازه نخواهد داد تا طرابلس توسط نیروهای خلیفه حفتر سقوط کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۹    
درحالی امریکایی ها تلاش کردند با فشار درهمی بازار ارز ایران را تحت تاثیر قرار دهند که ورود پُر قدرت بانک مرکزی به بازار، این تلاش ها را خنثی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
خیلی از کارگرهای دیروز او، امروز استاد کار شده اند؛ چه آنهایی که از کودکی کنار دستش فوت و فن شیشه گری را یاد گرفتند، چه آنها که اعتیاد را کنار گذاشتند و در کارگاه او تولدی دوباره یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۱    
مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، دوباره با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و این بار در قالب یک مراسم افطاری ملاقات کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۶    
کاسپید بزرگترین شرکت طراحی سایت در تهران با بیش از 800 نمونه موفق در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان "میاندورود" گفت: اتصال سیم برق به کامیون در حال تخلیه بار، منجر به مرگ راننده خودرو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۷    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارشناسان زیادی در فوتبال داریم، اما نمی دانم مهدی تاج برای انتخاب ویلموتس با چه کسی مشورت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۲    
یک فعال ستاد انتخاباتی روحانی در سال های 92 و 96، به جای پاسخگویی به مردم و عذرخواهی از آنها درباره وارونه از آب درآمدن وعده های رونق اقتصادی می گوید: روحانی گلگیر نظام شده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۱    
نظریه جدید هاشمی طبا؛ وضعیت امروز کشور سخت تر از 8 سال دفاع مقدس است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۵:۳۹    
اکنون این سوال مطرح است که این کاندیدا و آنهایی که می خواهند با پول های خود این انتخابات را آلوده و کثیف کنند، چه منافعی شخصی برای خود دیده و طراحی کرده اند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۳:۰۰    
روزنامه نیویورک تایمز نوشته است که برخی از تراکنش های مالی رئیس جمهور آمریکا و داماد او، مشکوک به پولشویی بوده، اما بانکی که این تراکنش ها را انجام داده، از پیگیری ادعای پولشویی خودداری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۸    
فواید روزه داری از دیرباز بر بشر آشکار بوده است. در بعضی فرهنگ ها به صورت مقطعی و کوتاه مدت و بعضی دیگر برای چند روز پشت سر هم اقدام به روزه داری می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۱    
یک مقام در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که حمله اخیر به تاسیسات نفتی شرکت آرامکوی عربستان بخشی از طرح حمله به 300 هدف نظامی و حیاتی دشمنان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۱۳    
یکی از بازیگران پر مدعای سینما، در قبال صدور حکم شوهرش به جرم فساد اقتصادی سکوت کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۶    
ضیافت افطار رئیس جمهور روز 28 اردیبهشت در حالی برگزار شد که از حیث حضور کم تعداد هنرمندان، این آیین، قابل تامل به نظر می رسد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۴    
به گزارش مشرق، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری با اشاره به سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا درباره ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۱    
واشنگتن از بخش اول طرح ترامپ برای مسئله فلسطین که به معامله قرن معروف شده است، پرده برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهور: مذاکره علاوه بر دانش، هنر نیز هست چرا که باید از حالت چهره، لحن و اطلاعات در دسترس، بتوانیم بفهمیم که طرف مذاکره کننده چه چیز را از ما می طلبد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۱    
اندیشکده آمریکایی موسسه واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک گزارش داد: حملات به نفتکش ها در نزدیکی تنگه هرمز و یک خط لوله نفت عربستان سعودی می تواند موجب افزایش قیمت جهانی نفت شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۶    
شبی شام خدمت رهبر انقلاب بودیم و وقتی ظرف خورشت را جلوی ایشان گذاشتند، گفتند این را ببرید.گوشت کیلویی صدهزار تومان شده است و من نمی توانم از آن بخورم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ما در فضای مجازی با پدیده های رایجی همچون اخبار جعلی و ربات های مجازی مواجه هستیم که این اخبار جعلی را میلیون ها بار بازنشر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۵    
یارو در یک مانور نظامی با چتر نجات پرید ولی چترش باز نشد، پیش خودش گفت؛ حالا شانس آوردیم که مانوره!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۸    
یک فعال ستاد انتخاباتی روحانی در سال های 92 و 96، به جای پاسخگویی به مردم و عذرخواهی از آنها درباره وارونه از آب درآمدن وعده های رونق اقتصادی می گوید: روحانی گلگیر نظام شده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری تصادف یک دستگاه پورشه با پراید در اصفهان منجر به مرگ راننده پراید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۲    
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی فوق العاده طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۸    
دیروز روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که رژیم صهیونیستی تصمیم به برچیدن سامانه گنبدآهنین گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
رسانه های عراقی از وقوع انفجار در منطقه سبز بغداد خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۰    
سید بن طاووس در مهج الدعوات از علی(ع) نقل کرده که دعای یستشیر را پیامبر(ص) به من آموخت و امر کرد تا آن را در همه حال، در سختی و راحتی بخوانم که این دعا گنجی از گنج های عرش الهی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهور شامگاه یکشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از دانشجویان و جوانان، تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق آراء به معنای اراده یک ملت برای بازسازی و نوسازی کشور و جامعه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
یک سناتور آمریکائی و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا تأکید کرد: ترامپ از مهاجران به عنوان گروگان استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
نماینده وزن 63- تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
فرمانده مرزبانی ناجا: برخی افراد با اظهار نظرهای غیرکارشناسی،درحق مرزبانان کم لطفی می کنند وادعا دارندکه مرزبانان جمهوری اسلامی با کولبران مقابله می کنند!درحالی که این نظرات،کذب و کاملا نادرست است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه ضمن رد اخبار منتشر شده درباره استفاده ارتش این کشور از تسلیحات شیمیایی در حومه لاذقیه گفت که این خبرها عاری از صحت و بی پایه و اساس است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
بیش از نیمی از مردم سوئیس در یک همه پرسی به ممنوعیت حمل اسلحه فردی رای دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
فوق ستاره بارسلونا با دبل در دیدار مقابل ایبار با 36 گل آقای گل لالیگا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
نخست آنکه به رابطه معنایی کوتاه مدت-ابزاری می دهد و این تصور را در طرفین و در متن بزرگ تر بروکراسی دو کشور ایجاد می کند که گرم شدن رابطه برای رفع گرفتاری کنونی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۱    
نتایج قرعه کشی دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی با حضرت آیت الله خامنه ای از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۲    
فرمانده سابق سیا و نظامیان آمریکایی مستقر در عراق در گفت وگویی با بیان اینکه ترامپ به دنبال جنگ با ایران نیست، گفت ایران از حیث وسعت و جمعیت کشوری بزرگ در منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
بر اثر انفجار در مسیر اتوبوس گردشگران خارجی در استان الجیزه مصر، 17 نفر از جمله 10 تبعه این کشور و 7 تبعه آفریقای جنوبی زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مسئله مدیریت در عمل امری سخت و دشوار است گفت: کارآمدی و عمل گرایی از ویژگی های بارز برای مدیران است؛ مدیری که به نقدها گوش فرا نمی دهد در کار خود موفق نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی والی هرات اعلام کرد: یک ایرانی و یک سرباز ارتش افغانستان در انفجار ولایت هرات جان باختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زن جوانی که با ترفندهای مختلف طلا و زیورآلات کودکان را در شهر بوشهر به سرقت می برد دستگیر و به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در سیل اخیر شاهد بودیم که جمع زیادی از هم وطنان ما متضرر و متحمل خسارت شدند و اگر بجای قوه قضائیه بودم تمامی مسئولان خاطی در این حوزه را پای میز محاکمه می آوردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۳    
حسینی گفت: ️افزایش اجاره بها، ضابطه مند می شود و وزارت راه و شهرسازی امسال آن را اجرایی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: السد 99 درصد تیم ملی قطر است و ما مقابل آن ها بازی همیشگی خودمان را انجام می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
بهترین گلزن تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود یگ پست جدید کار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به مرحله بعد صعود نکردیم اما به عنوان قهرمان ایران این وظیفه را داریم که هر بازی را با کیفیت بالا بازی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در تشریح صدور احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال 98 فرهنگیان اطلاعیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
هر کدام از ما احتمالاً اولویت های متفاوتی در انتخاب مقصد سفر و یا رزرو هتل داریم. یکی از شهرهایی که امکانات اقامتی خوبی دارد، مشهد است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
هواسکورد تیم منتخب فصل بوندس لیگا را معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با رد هرگونه تجاوز معلم به دانش آموز رامیانی گفت: به هیچ وجه موضوع تجاوز معلم به دانش آموز رامیانی صحت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
ستاره بارسلونا با دبل در دیدار مقابل ایبار به رکورد 50 گل زده در یک فصل برای بارسلونا رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم السد قطر از وضعیت نیمکت ذخیره های استادیوم آزادی متعجب و ناراحت بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
سرمربی پرسپولیس، 20 بازیکن را با برای بازی با السد به اردو برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد که آلیس ولز معاون وزیر خارجه آمریکا در دیدار با اعضای این کمیسیون خواستار تاخیر در برگزاری انتخابات شورای ولایتی و انتخابات پارلمانی غزنی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای ما مهم است که مقابل پرسپولیس پیروز شویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۶    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه ای تاکید کرد: دولتمردان باید با تدبیری شایسته، از طریق دفاع از تولیدگران و متخصصان ایرانی، محاصره اقتصادی دشمن را درهم بشکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و العین امروز در باشگاه العین با حضور مسئولان دو تیم و برگزار کنندگان مسابقه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۳    
به گزارش مشرق، خبر تصادف مرگبار پورشه و پراید واکنش های فراوانی در فضای مجازی همراه داشت. آگهی ترحیم جوان 20 ساله قربانی کورس گذاشتن و تصادف خودرو پورشه خیابان کارگر اصفهان که به اشتباه در ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۶    
معاون آبزی پروری شیلات خوزستان با اشاره به وقوع سیل در حوزه رودخانه ها در فروردین ماه امسال گفت: این رویداد باعث افزایش سطح آب و به تبع آن ایجاد سیلاب در اراضی حاشیه رودخانه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۸    
از یک طرف می گفتند اگر رئیسی و قالیباف بیایند، در پیاده روها دیوار می کشند و کشور را درگیر جنگ می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
کلیپی را به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی حاج سیدهاشم حداد(ره)از شاگردان علامه قاضی(ره) مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس ورای اسلامی از مخالفت مسئولان سازمان سنجش با به تعویق افتادن کنکور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
اینجا یک اتاق کوچک با چند صندلی و چند لپ تاپ مفهوم شرکت را دارد، بدون امکانات و تجهیزات آنچنانی؛ اما جوانان ایرانی با همین امکانات ابتدایی به تحول اقتصاد کشور می اندیشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
رای نهایی دادگاه عالی ورزش در پرونده پروپئیچ صادر شد و این بازیکن کروات مبلغی گزاف بابت دستمزد عقب افتاده دریافت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
به گزارش مشرق، خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی، تصویری از دیدار خود با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد. یک فعال فضای مجازی در توئیتر نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۱    
وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که آبی پوشان قصد دارند فصل را با برتری مقابل العین امارات و خاطره خوش به پایان برسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
حضور یک ماشین سیار آنتن دهی موبایل در جوار روستای مرجان این سوال را مطرح کرده که نصب یک دکل مخابراتی سیار در نزدیکی روستای مرجان چه ارتباطی با وزیر ارتباطات دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۳    
براساس شیوه نامه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بنگاه های اقتصادی عمومی، بنگاه های اقتصادی دولتی و عمومی غیردولتی موظفند اطلاعات سازمانی و هویتی، بنگاهی، امتیازها و فرصت ها را منتشر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره اظهارات عضو شورای شهر گلستان درمورد برکنار استاندار، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
مهاجم تیم گل گهر سیرجان گفت: در خودم می بینم که بتوانم با آقای گل های لیگ برتر رقابت داشته باشم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
سرمربی استقلال گفت:سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی کنم،مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان را لمس کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
تصاویری از فرود یک هواپیمای کوچک در باد شدید در فرودگاه بین المللی کریستیانو رونالدو در پرتغال که با تبحر خلبان بدون خسارت در باند فرودگاه فرود آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در خصوص تقسیم سکوها به میزان 50-50 نه ابلاغی نه به باشگاه و نه به هیأت فوتبال استان اصفهان شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۰    
یک سایت ترک اعلام کرد که الله یار صیادمنش 40 روز دیگر برای امضای قرارداد با فنرباغچه وارد ترکیه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۷    
به گزارش مشرق، یک فعال فضای مجازی در توئیتر درباره کتک کاری بانوان فوتبالیست در زمین فوتبال و خوشحالی فمینیست ها، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
مستند آئینه و خشت خام که بازخوانی تذکرات رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
منابع سعودی از حمله به مسجدی در شهر طریف در شمال عربستان و در نزدیکی مرز با اردن و عراق خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل هوآوی اعلام کرد مدت هاست برای محدودیت های آمریکا آماده شده ایم و در برابر فشارها تسلیم نخواهیم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
تعدادی از جنگنده های فرانسوی در پی بدی آب و هوا، ناچار به فرود اضطراری در اندونزی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
افراد مسلح ناشناس با حمله به نیروهای سازمان ملل در مالی، یک نفر را کشته و چند نفر دیگر را زخمی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
معاون توسعه اشتغال وزارت کار با تشریح 2 سناریوی اشتغال سال جاری، رمزگشایی از عدم تحقق اهداف اشتغال در بودجه، احتمال تغییر فاز قانون اشتغال روستایی و واقعی شدن آمارهای اشتغال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۹    
فدراسیون جهانی نه از کاندیدایی حمایت می کند و نه در امور انتخاباتی آنها دخالت دارد،این را دبیر iwf می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
یک قانونگذار جمهوری خواه آمریکایی ادعاهای برخی اعضای جنگ طلب کنگره درباره ایران را رد و از آنها بابت تحریف اطلاعات در این خصوص انتقاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
آقای گلی مشترک دو بازیکن خارجی بالای 30 سال در ایران و مقایسه تعداد گل در لیگ فوتبال ایران با دیگر کشورها زنگ خطر را برای تیم ملی و سرمربی جدیدش به صدا در آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
هفتمین جلسه دادگاه متهمان پدیده / متهم ردیف اول: از همه سهامداران عذرخواهی می کنم ببخشید برخی امور را بلد نبودم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۲    
تیم فوتبال سیدنی با برتری برابر پرت گلوری در ضربات پنالتی به عنوان قهرمان لیگ 2019 استرالیا انتخاب شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
تیم فوتبال رئال مادرید رقابت های لالیگا را با باخت از بتیس به پایان برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
جانشین پلیس بین الملل ناجا گفت: شرکت های صوری با ترفندهای مختلف جوانان را فریب می دهند و در نهایت آنها را در یک کشور بیگانه بدون مدرک هویتی رها می کنند.