دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 مرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 مرداد 1398 مشرق نیوز 2 مرداد 1398 مشرق نیوز 3 مرداد 1398 مشرق نیوز 4 مرداد 1398 مشرق نیوز 5 مرداد 1398 مشرق نیوز 6 مرداد 1398 مشرق نیوز 7 مرداد 1398 مشرق نیوز 8 مرداد 1398 مشرق نیوز 9 مرداد 1398 مشرق نیوز 10 مرداد 1398 مشرق نیوز 11 مرداد 1398 مشرق نیوز 12 مرداد 1398 مشرق نیوز 13 مرداد 1398 مشرق نیوز 14 مرداد 1398 مشرق نیوز 15 مرداد 1398 مشرق نیوز 16 مرداد 1398 مشرق نیوز 17 مرداد 1398 مشرق نیوز 18 مرداد 1398 مشرق نیوز 19 مرداد 1398 مشرق نیوز 20 مرداد 1398 مشرق نیوز 21 مرداد 1398 مشرق نیوز 22 مرداد 1398 مشرق نیوز 23 مرداد 1398 مشرق نیوز 24 مرداد 1398 مشرق نیوز 25 مرداد 1398 مشرق نیوز 26 مرداد 1398 مشرق نیوز 27 مرداد 1398 مشرق نیوز 28 مرداد 1398 مشرق نیوز 29 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۷    
تلاش دو سارق برای سرقت از یک خانه در شهر بهبهان استان خوزستان ناکام ماند. مجهز بودن خانه به دوربین مداربسته باعث شد تا صاحب خانه به اقدام شوم سارقان پی ببرد و درب خانه را به روی آنها باز نکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۲    
به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره خطرات جدی جامعه نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۹    
استقلال اردوی خوبی را پشت سر نگذاشت. آبی های پایتخت در یک کمپ چهار ستاره در فاصله 170 کیلومتری استانبول اردو زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد متأسفانه در مجلس دهم نه تنها سفرهای خارجی نمایندگان کاهش نیافت بلکه افزایش هم یافته است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۲    
بعضی ها به سفر می روند تا نسیمی به سرشان بخورد و خستگی ایام از تن شان در برود. بعضی ها می خواهند چیزهای نو تجربه کنند و به شهرهای جدید بروند و دیدنی های خاص ببینند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۰    
15 مرداد روز مهمی در تاریخ ایران است؛ روزی که البته به واسطه اطلاع رسانی های نادرست کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۲    
گرمای بی سابقه در آلمان شمار مرگ و میر در این کشور را افزایش داده است. فرانکفورتر آلگماینه می نویسد که کارشناسان آلمانی شمار فوتی های ناشی از افزایش دما را در سال 2018 حدود 10هزار نفر اعلام کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۹    
دود پنج ماه از رفتن حسین پارسایی هنوز در انتخاب یک مدیر جدید برای شبکه نمایش خانگی مردد است که نتوانسته این بخش مهم از فعالیت سینمایی را سامان دهد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۱    
وزارت راه و شهرسازی برای پررنگ کردن نقش بازار سرمایه و تقویت و توسعه نظام تامین مالی بخش مسکن بسته های برای ایجاد ظرفیت های تامین مالی جدید ارائه خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۱    
غذای سربازها سرد شده بود. امیر ستاری اولین نفر جلو آمد و داخل ظرف خودش از همین غذا ریخت و به سربازها هم تعارف کرد جلو بیایند. پرسنل مهندسی بالا و پایین می رفتند که "قربان اجازه بدهید غذا را عوض کنیم".
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۲    
فعالان حوزه کودک هشدار می دهند که نادیده گرفتن حقوق کودکان هر روز به شیوه ای تازه نمود پیدا می کند. ماجرا حالا حتی تا تحمل دردهایی مانند اپیلاسیون کودک های زیر 10 سال رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۰    
رئیس ستاد برگزاری مسابقات نظامی بین المللی 2019 غواصی عمق توضیحاتی درباره کشورهای که در این مسابقات حضور یافته اند ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۶    
یازده بازیکن از بازیکنان بدون تیم لیگ نوزدهم را مرور می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۴    
جزئیات بیشتر درباره کشف 700هزار لیتر سوخت قاچاق را از زبان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۲    
فیلمی از ورود تمساح به محله های شهر گجرات در کشور هند بعد از بارندگی سنگین دو روز اخیر و وحشت و ترس مردم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی جنبش مقاومت نجباء عراق تاکید کرد نظامیان آمریکایی ناچار شده اند پایگاه هایشان را در مناطق دوردست و صحرایی دایر کنند تا از مواضع نیروهای مقاومت فاصله داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۴    
از شما می خواهم به این موضوع رسیدگی کنید که چرا آقای مدیرعامل با ما چنین شیوه ای در پیش گرفت و در حق مان بی انصافی کرد. اگر وقت و فرصتش را ندارید، مخلص شما هم هستیم...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۳    
بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 137 تن چادر از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۶    
کافه شهردخت کافه ای است که در خیابان کارگر شمالی، بن بست مهناز قرار دارد؛ کافه ای که مخصوص خانم ها و دختران است و محلی برای دورهمی های کوچک شان که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۲    
گواردیولا و سیتی بیش از 2 سال است که طعم باخت در ومبلی را نچشیده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۶:۳۰    
گروهی از محققان دانشگاه کارنگی ملون موفق شده اند با استفاده از کلاژن بخش هایی از قلب انسان را با پرینتر سه بعدی چاپ کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۵:۳۰    
امام خمینی چند روز پس از پذیرش قطعنامه 598، پیامی صادر کردند که واکاوی بحث های سیاسیون در آن روزها نشان می دهد که آن پیام در حمایت از فرماندهان سپاه و در نقد طرفداران ادغام ارتش و سپاه بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۴:۰۰    
راننده اوکراینی یک خودرو که پس از استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشت، به یک موتورسیکلت حمله ور شد و پس از واژگون شدن موتور، همچنان به حرکتش ادامه داد.موتورسوار جوان در این حادثه به شدت آسیب دید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۴:۳۰    
یک متخصص گوارش و کبد گفت: نوعی بیماری عفونی گوارشی به شدت بر روده تاثیر می گذارد و حتی منجر به مرگ فرد می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۳:۳۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد ذخائر آبی فراوانی در سطح ماه به صورت یخ زده وجود دارد که به طور عمده در چند دهانه قطبی کره ماه واقع هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۳:۰۰    
روانشناسان و فعالان حوزه کودک، می گویند برنامه ها و رفتارها می توانند نوعی آزار جدید علیه کودکان باشند که چندان شناخته نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۲:۰۱    
به کمک برخی موادغذایی می توانید به پاکسازی روده ها و خلاصی از عارضه یبوست کمک کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۱:۴۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال بر لازم الاجرا بودن قوانین جدید مورد تصویبش تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۱:۱۷    
کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواهان، بدون اشاره به مواضع نژادپرستانه اخیر ترامپ علیه رنگین پوستان و نیز آزادی فروش سلاح های مرگبار، بازی های رایانه ای را تنها دلیل تیراندازی و کشتار در آمریکا دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۰:۵۴    
رادیوی سرویس جاسوسی هلند به عدم سیاه نمایی یک بازیگر و کارگردان در فیلمش درباره ایران اعتراض کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۰:۵۱    
شبکه های تلویزیونی معاند و ضدانقلاب از فرار گرداننده سایت های مستهجن به کانادا ابراز خوشحالی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۸    
نشریه تخصصی سیاست خارجی چاپ آمریکا تاکید کرد قلدری و فشار در مقابل ایران جواب نمی دهد و رهبر عالی این کشور تسلیم ارعاب و تهدید نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۴    
دیلی بیست نوشته عربستان برای خرید تسلیحاتی از آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرده است اما حتی نیروی دریایی آمریکا نیز برخی از این تجهیزات را به دلیل غیرقابل اطمینان بودن به کار نمی گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۶    
دو نژادپرست افراطی و هوادار دو آتشه ترامپ در ایالت های تگزاس و اوهایو با حمله به مردم بیگناه،حمام خون به راه انداختند. 29 نفر را کشتند و 42 نفر را زخمی کردند. حال برخی مجروحین وخیم گزارش شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۲    
شما پاسخ دهید! دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها آمریکایی ها، ترجیح می دهند کدام جریان سیاسی قدرت را در ایران به دست بگیرد؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۷    
پلیس اوهایو اعلام کرد که خواهر عامل تیراندازی خونین یکشنبه در شهر دیتون نیز بین کشته شدگان این ماجراست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۷    
اقدامات اخیراصلاح طلبان حاکی است که آنها در ادامه نشست هایی به بهانه گفت وگوی ملی ودر راستای استراتژی چانه زنی از بالا،لغو ویا محدود کردن نظارت استصوابی شورای نگهبان را در دستور کار خود قرار داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۷    
نیروهای یمنی روز یکشنبه چهار موشک بالستیک از نوع زلزال1 را به سمت تجمعات مزدوران سعودی در جنوب عربستان شلیک کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۴    
تروریستی که چند ماه قبل در نیوزیلند به یک مسجد حمله کرده و ده ها تن از نمازگزاران را شهید کرده بود هم می گفت از طرفداران ترامپ است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از کشتار ده ها تن از شهروندان در 2 ایالت آمریکا با مردم این کشور به ویژه خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۵    
رزمندگان سوری در یک هفته گذشته موفق شدند با انجام عملیات های غافلگیرانه علیه تروریست ها در شمال استان حماه، چند منطقه مهم و راهبردی را پاکسازی کنند و شماری از تکفیری ها را کشته و زخمی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۶    
نتایج یک گزارش جدید در خصوص جرایم ناشی از حمل سلاح سرد در انگلیس حاکی از آن است که عملکرد دولت این کشور در مبارزه با اینگونه جرایم قطعاً کافی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت که نیروهای این کشور وارد شرق فرات خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۴    
ایران جاذبه های گردشگری زیادی دارد که یکی از آنها شهر بدون کوچه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امنیت دریا طبق قوانین بین المللی با کشورهای حاشیه دریاها است و برای زورمندان زیاده طلب جایی در پهنه ژئولپتیکی خلیج فارس وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۶    
نتایج نظرسنجی ها حاکی از آن است که ائتلاف آبی و سفید در رژیم صهیونیستی در انتخابات سراسری آتی اکثریت کنست را به دست می آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
با وجود شواهد گسترده در خصوص اسلام هراسی در حزب محافظه کار انگلیس، معاون این حزب مدعی شد حزب متبوعش موضعی سرسخت در قبال سخنان یا رفتارهای نامناسب دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما این شانس را داریم که به المپیک صعود کنیم و باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم. راه مان طولانی است و حالا در اولین مرحله باید در روسیه به مصاف حریفان برویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۱    
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که رئیس کنست و رئیس حزب اسرائیل بیتنا در حال طراحی کودتایی علیه پدرش هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۶    
تعداد کثیری از مردم آمریکا با تجمع مقابل کاخ سفید و کنگره خواستار اعمال سیاست های کنترلی بر فروش اسلحه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۱    
وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: قطعنامه های شورای امنیت را نپذیرفته و نخواهیم پذیرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: آنان که مشمول موانع قانونی برای نامزدی در انتخابات هستند، خط قرمز قانون اجازه نمی دهد به خانه ملت وارد شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۹    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۸    
رهبر انقلاب در بهمن ماه 1397 و در یکی از جلسات بررسی آسیب های اجتماعی، نسبت به عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان، ابراز گلایه کردند. اما اهمیت این قانون چیست و قرار بوده چه مشکلاتی را حل کند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۶    
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای چهارمین بار در رقابت های جهانی بلغارستان به عنوان قهرمانی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۵    
عصر امروز و در محل تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران، درگیری خونین رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۱    
شاگردان پپ گواردیولا با غلبه بر سرخپوشان مرسی ساید در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی جام خیریه انگلیس دست یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رئیس قوه قضائیه، بیش از 2 میلیون تبعه افغانستانی مقیم ایران را مهمانان عالیقدر کشورمان توصیف و نسبت به استرداد محکومان افغانستانی به کشورشان اعلام آمادگی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۸    
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به دلایل کاهش اهمیت اسرائیل برای یهودیان جوان آمریکایی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۵    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز با اضافه شدن سیامک نعمتی پیگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۴    
زن و شوهر در صراط حق و راه حق به همدیگر کمک کنید. زن میتواند کمک کند به شوهرش برای اینکه در صراط حق پایدار باشد، ثابت قدم باشد و پیش برود؛ مرد میتواند همین کمک را به زن بکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۵    
حادثه تیراندازی در پارکی در شیکاگو، 7 نفر زخمی در پی داشت. این حادثه سومین حادثه ناشی از تیراندزای در آمریکا ظرف 24 ساعت امروز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۸    
معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران با تکذیب سرقت 122 میلیارد تومان به صورتی اینترنتی از داخل باجه بانک صادرات گفت: سارقان موفق به جابه جایی این مقدار وجه از بانک نشدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۰    
هرچند تصور این است که ورود یک نامزد دموکرات به کاخ سفید به معنی احیای توافق هسته ای است، اما اظهارات خود نامزدهای دموکرات نشان می دهد که آن ها هم با بهانه گیری، به دنبال تغییر مفاد این توافق هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۷    
زد نلسون عکاس خبری پس از سفر به آمریکا در کتابی به نام ملت اسلحه درگیری های فراوان آمریکایی ها با سلاح گرم را به تصویر می کشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۹    
مسأله ازدواج این روزها در جامعه ایران به یک چالش بزرگ در بین جوانان تبدیل شده و دغدغه های اقتصادی، افزایش سن ازدواج و تحصیلات عالی که سالیان سال طول می کشد، همگی سبب سخت ترشدن این امر مقدس شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۹    
نخستین فیلم از نفتکش توقیف شده توسط سپاه منتشر شد. این نفتکش حامل 700 هزار لیتر سوخت قاچاق بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۷    
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای با اعلام بارش باران و وزش باد شدید موقتی نسبت به وقوع سیل در برخی استان ها هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۱    
سناتور رند پال ضمن بیان این مطلب که تحریم های آمریکا علیه ایران تأثیر عکس داشته می گوید که واشنگتن نباید انتظارات غیرواقع بینانه ای از ایران داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی جنبش نجباء عراق با دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا دیدار کرد که طی آن اظهار داشت مقاومت تمام تحرکات و پایگاه های نظامی آمریکا در عراق را رصد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۳    
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، سیدجلال حسینی همچنان کاپیتان این تیم است، مگر اینکه او آمادگی همراهی سرخپوشان را نداشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۵    
ویدئویی از بازخوانی تیتراژ یوسف پیامبر توسط استاد کریم منصوری در جوار کعبه را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۵    
وزیر کشور بحرین به موضع گیری خصمانه علیه ایران و قطر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۷    
حسین کلهر به دلیل شوخی خود با لوگوی باشگاه استقلال، از همه هواداران، بازیکنان و اعضای هیات مدیره این تیم عذرخواهی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۶    
وضعیت آمریکا در 24 ساعت اخیر یادآور ضرب الامثل معروف هرکه باد می کارد طوفان درو می کند است چون خودبرتربینان آمریکایی یعنی افرادی که الگوی آنها ترامپ است اقدام به تیراندازی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۵    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به وعده امارات برای خروج نیروهایش از یمن گفت که ابوظبی باید در وعده اش صادق باشد و به آن جامه عمل بپوشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۳    
مسعودی فرید بااشاره به اینکه بعد از اجرای قانون جدید فرزند خواندگی واگذاری کودکان بهزیستی به خانواده ها از رشد خوبی برخوردار بوده است، گفت: 10 هزار و 200 کودک قابل واگذاری در سازمان بهزیستی وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۷    
پامپئو با بیان اینکه ترامپ به دنبال پایان جنگ در افغانستان است، گفت: آمریکا در حال بررسی تحقق یک توافق خوب در افغانستان است که براساس آن ساختار نیروهای خارجی در این کشور تنظیم خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۳    
رهبر کاتولیک های جهان یکشنبه در جمع حاضران در مراسم مذهبی در واتیکان، اقدام های خشونت آمیز اخیر در آمریکا را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۵    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به وعده امارات برای خروج نیروهایش از یمن گفت که ابوظبی باید در وعده اش صادق باشد و به آن جامه عمل بپوشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۰    
با منتفی شدن حضور مایگا در پرسپولیس یکبار دیگر پرونده مذاکره با مهاجم برزیلی باز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۳    
توضیحات مرضیه هاشمی خبرنگار امریکایی الاصل مسلمان در مورد وضعیت وخیم شیخ زکزاکی و کارشکنی های دولت نیجریه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۱    
ترکیب تیم های فوتبال منچستر سیتی و لیورپول در جام خیریه انگلیس اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۴    
یک کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی گفت، نخست وزیر این رژیم در آستانه انتخابات پارلمانی، تلاش دارد تا از هرگونه درگیری نظامی با حماس در نوار غزه اجتناب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۸    
جوان گرایی اگر به معنای شایسته سالاری، تعهد، تخصص، کارآمدی، دوری از رانت باشد، بی تردید با اقبال همگان روبه رو خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۹    
یک نماینده پارلمان افغانستان گفت که آمریکا از سر ناچاری برای برقراری صلح با طالبان تلاش می کند و توافق یکطرفه با طالبان سبب قطع جنگ نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۸    
بازیکن جوان تیم سپاهان زیر نظر پزشکان این تیم مراحل درمانی را پشت سر می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه تمام کارت های سوخت صادر شده دارای رمز عبور هستند گفت: تغییر رمز فقط با مدارک هویتی در نواحی شرکت پخش انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۱    
انتشار یک تصویر تازه در فضای مجازی، نشان می دهد که لوگوی استقلال بر خلاف آنچه عضو هیأت مدیره باشگاه می گوید توقیف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۸    
پس از نامه نگاری رئیس اتاق تهران با رئیس جمهور در مورد ترخیص کالاهای مانده در گمرکات، حسن روحانی به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی دستور داد در این خصوص، راهکار ارایه دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۷    
برانکو به یکی از دوستان نزدیکش در ایران اعلام کرده قطعاً از پرسپولیس شکایت کرده و می خواهد جدا از تمام مطالباتی که داشت، غرامت بگیرد و این باشگاه را محکوم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۷    
پیشنهاد ارائه شده از سوی شیاطین سرخ توانسته نظر مهاجم کروات بانوی پیر را جلب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۷    
به گفته کارشناسان با آغاز هشتمین دور مذاکرات آمریکایی ها با طالبان، به نظر می رسد آمریکایی ها می خواهند آبرومندانه اما به سرعت از افغانستان خارج شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در گردهمایی مربیان برجسته و برتر قاره آسیا در شانگهای چین دعوت به عمل آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۴    
اجاره ویلا به صورت روزانه با بهترین نرخ به صورت آنلاین از طریق سامانه میزبان یاب امکان پذیر است قطعاً برای شما پیش آمده که به شهری سفر کنید و برای پیدا کردن اقامتگاه نگران شده باشید ما در سامانه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۹    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شناور خارجی توقیف شده از کشتی های دیگر سوخت دریافت و در حال انتقال آن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۸    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خبر رد شدن مهاجم مدنظر گابریل کالدرون در تست های پزشکی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۴    
بهترین بازیکن جام ملت های آفریقا با قراردادی 5 ساله به میلان پیوست.