شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 4 مرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 مرداد 1398 مشرق نیوز 2 مرداد 1398 مشرق نیوز 3 مرداد 1398 مشرق نیوز 4 مرداد 1398 مشرق نیوز 5 مرداد 1398 مشرق نیوز 6 مرداد 1398 مشرق نیوز 7 مرداد 1398 مشرق نیوز 8 مرداد 1398 مشرق نیوز 9 مرداد 1398 مشرق نیوز 10 مرداد 1398 مشرق نیوز 11 مرداد 1398 مشرق نیوز 12 مرداد 1398 مشرق نیوز 13 مرداد 1398 مشرق نیوز 14 مرداد 1398 مشرق نیوز 15 مرداد 1398 مشرق نیوز 16 مرداد 1398 مشرق نیوز 17 مرداد 1398 مشرق نیوز 18 مرداد 1398 مشرق نیوز 19 مرداد 1398 مشرق نیوز 20 مرداد 1398 مشرق نیوز 21 مرداد 1398 مشرق نیوز 22 مرداد 1398 مشرق نیوز 23 مرداد 1398 مشرق نیوز 24 مرداد 1398 مشرق نیوز 25 مرداد 1398 مشرق نیوز 26 مرداد 1398 مشرق نیوز 27 مرداد 1398 مشرق نیوز 28 مرداد 1398 مشرق نیوز 29 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۱:۲۲    
فرانسه، انگلیس را در زمینه پیشنهاد تشکیل ناوگان حفاظت دریایی در خلیج فارس تنها گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۳    
با هدف فراهم کردن زمینه لازم برای استقرار دانش گرایی و شایسته سالاری در نصب و ارتقا مدیران، میزان سن لازم برای تصدی سطوح مدیریتی کاهش می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۵    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در تیرماه سال 1398، به 4.8 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 64.6 درصد کاهش را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۸:۵۳    
صف مدیران استان البرز برای دست دادن با جهانگیری در حاشیه افتتاح یک پروژه را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۷:۵۲    
هدایت هواپیما در هوای سرد و برفی کاری دشوار است و فرود آن روی زمین برفی نیاز به مهارت بالای خلبان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۴:۳۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که داشتن اضافه وزن یا چاقی، روند پیری مغز را به اندازه دست کم ده سال تسریع می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۴:۳۰    
یک کشتی بزرگ پس از ورود به اسکله، موجی از ترس و هیجان برای مردم حاضر در آن منطقه ایجاد کرد و خسارت هایی هم به سایر شناورها و تجهیزات موجود در خشکی وارد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۴:۰۰    
یکی از لذیذترین غذاهای این جوان سعودی، عقرب است و او روزانه چند عدد از این جانور سمی را بلع می کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۷    
یک عضو جامعه روحانیت از قول ناطق نوری گفت او قصد بازگشت به عرصه سیاست را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۳    
صفحه اینستاگرام ریحانه از کانال های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه ای، مطلبی با عنوان "چه مقدار به کاربردی بودن جهیزیه فکر می کنید؟" را منتشر کرده که در ادامه می خوانید. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۴    
سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که دیپلمات های این سفارتخانه با خدمه روس نفتکش توقیف شده انگلیسی استنا ایمپرو ملاقات کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۸    
رسانه های آذربایجان اعلام کردند کشتی باری ایرانی شباهنگ ساعت 16:22 دقیقه در دریای خزر غرق شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۵    
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک سامانه کامل پاتریوت به تازگی در پایگاه شاهزاده سلطان عربستان مستقر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۲    
صحبت های پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره ادامه کار ساخت آزاد راه تهران شمال که منوط به منتفع بودن مستضعفان می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۴    
فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ماجرای هدایای گران قیمت پادشاه عربستان برای خانواده رهبر انقلاب را بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۵:۳۰    
بازیگر سریال گاندو گفت: در این سریال در نقش شهیدی، بازجوی امنیتی هر لحظه حس می کردم که به جای تک تک مردم ایران هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۳:۳۰    
کارگردان سریال های تلویزیونی گفت: پس از پخش سریال گاندو تعداد دیگری از سریال ها از این دست فعالیت خود را شروع کردند و ما نیز امیدواریم سری دوم سریال گاندو را در آینده نزدیک شروع کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۲:۳۰    
جکی چان بازیگر و کارگردان مشهور هنگ کنگی، جایزه افتخاری بفتا ی لس آنجلس را دریافت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۱:۴۵    
پیش از غروب آفتاب امروز بود که رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین از ویرانی کامل ساختمان 3 طبقه در منطقه خیرآباد ورامین خبر داد و گفت: آواربرداری کامل این ساختمان حدود 5 الی 6ساعت به طول می انجامد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۱:۳۰    
اخیراً برای اولین بار، ویدیویی از درون مقر منافقین در آلبانی منتشر شد که منافقین به یک امریکایی که در حال سرکشی از آنان است، گل هدیه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۱    
یکی از اتفاقات قابل تأمل، حمایت برخی از اهالی صداوسیما از یک مجری فراری و سقوط کرده به دامان رسانه های ضدایرانی است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۰:۴۱    
نکته قابل تأمل اینکه، با وجود اینکه چند ماهی از رفتن شریعتمداری به وزارت کار می گذرد، همچنان حلقه نزدیک به او در وزارت صمت حضور دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۴    
وزیر اقتصاد فرانسه شامگاه جمعه به تهدید رئیس جمهور آمریکا درباره اعمال تعرفه بر برخی کالاهای فرانسوی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۸    
پس از اجرای کنسرت یک خواننده که در کلیپ اخیر خودش به دفاع مقدس حمله کرده بود، کنسرت یک خواننده حامی فتنه نیز اجرا خواهد شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۵۵    
یک روزنامه مطرح آمریکا ضمن افشای ماموریت اتاق جنگ رسانه ای آمریکا برای فریب مردم ایران تصریح کرد که آنها قصد دارند با یک هجمه تبلیغاتی، رهبران سیاسی ایران را مقصر مشکلات اقتصادی این کشور نشان دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۹    
امروز نیروی انتظامی تنها از آب و خاک کشور مرزبانی نمی کند و پلیس مرزبان حریم عفاف جامعه نیز هست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۴    
یارو وارد قهوه خانه شد و ده پانزده تا چای را پشت سرهم نوشید! قهوه خانه چی گفت؛ از این همه چای خوردن خسته نشدی؟ یارو فکری کرد و گفت؛ حق با توست، حالا چندتا چای دیگر بیاور که خستگی ام در برود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۲۵    
اندونزی واقع در قاره آسیا است و چون از چندین قاره تشکیل شده آن را مجمع الاجزایر می نامند. جزیره بالی یکی از زیباترین جزیره های آن است که به بهشت طبیعت گردان معروف است و گزینه مناسبی برای سفر است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۹    
دولت وفاق ملی لیبی روز جمعه از تخریب یک انبار هواپیماهای شناسایی و همچنین یک فروند هواپیمای باری در بمباران پایگاه هوایی الجفره خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۸    
سفیر ایران در لندن گفت: ایران با رأی دادگاه انگلیس نسبت به عدم الزام شرکت انگلیسی به پرداخت بخشی از سود بدهی خود در سالهای تحریم مخالف بوده و اقدام حقوقی لازم را اتخاذ خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۵    
سرمربی پرسپولیس امروز جمعه، سرخپوشان پس از هدایت آنها در ورزشگاه شهر قدس، راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد تا دیگر شاگردانش را تمرین دهد و در بخشی از تمرین نیز هدایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۱    
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی افزود: با مهارت خلبان در ساعت 21 و 30 دقیقه این پرواز در فرودگاه مشهد بسلامت زمین نشست و هیچ مسافری آسیب ندید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۷    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی به بی تأثیر بودن تحریم های آمریکا در جلوگیری از افزایش نفوذ منطقه ای ایران اعتراف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۵    
مدافع سابق تیم فوتبال منچسترسیتی از دنیای فوتبال کناره گیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۶    
بر اساس اعلام رئیس ستاد اجرایی انتخابات شورایاری ها، مناطق 19 با 14 درصد، 18 با 8 درصد و 12 با 10 درصد بیشترین میزان مشارکت را نسبت به جمعیت در این دوره از انتخابات شورایاری ها به خود اختصاص دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۴    
عضو هیئت نظارت مرکزی انتخابات شورایاری ها از شرکت بیش از 509 هزار نفر از شهروندان تهرانی، در پنجمین دوره از انتخابات شورایاری ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر به شدت از اقدام فرانسه در وضع مالیات بر شرکت های فناوری اطلاعات آمریکایی انتقاد کرد و رئیس جمهور فرانسه را احمق توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۴۳    
تیم فوتبال شاهین بوشهر در فینال مسابقات چهار جانبه جام شهدا با شکست مقابل سایپا به مقام نایب قهرمانی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۳۸    
مهاجم تیم پرسپولیس از لیست این تیم کنار گذاشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۶    
وزیر خارجه پیشین انگلیس روز جمعه گفته که تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران به ایجاد ناآرامی در این کشور منجر نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه تهدید کرد که اگر کشورش از پروژه تولید جنگنده های اف-35 کنار گذاشته شود، قراردادی را که برای خرید هواپیماهای مسافربری با شرکت بوئینگ منعقد کرده است را نیز فسخ خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۸    
تیم والیبال جوانان ایران در نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان با شکست تیم قدرتمند برزیل برای نخستین بار به فینال مسابقات راه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۱۲    
از زمانی که کاخ سفید وعده داد فیلم سرنگونی پهپاد ایرانی بر فراز تنگه هرمز را منتشر می کند دقیقاً یک هفته می گذرد، اما هنوز نه فیلم و نه هیچ سند دیگری درباره این ادعا منتشر نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۸    
تیم سایپا با پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در فینال جام شهدا به مقام قهرمانی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل آتش نشانی پرند از وقوع آتش سوزی در یکی از برج های این شهر خبر داد و گفت: همکاران من در این حادثه 30 نفر را از میان دود و آتش نجات دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۸    
تیم سپاهان اصفهان امروز در دیداری تدارکاتی مقابل حریف ترکیه ای خودش به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۴    
ائتلاف تحت رهبری آمریکا که به بهانه مبارزه با داعش در سوریه و عراق حضور دارد به کشتن دست کم 1321 غیرنظامی در این دو کشور اعتراف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۸    
پس از آن که معاون وزیر امور خارجه آلمان بوریس جانسون را به آرامش و انجام گفت وگو دعوت کرد، آنگلا مرکل نیز از وی خواست با او در برلین دیدار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۴    
نتایج نظرسنجی شبکه خبری فاکس نیوز که شبکه حامی رئیس جمهور کنونی آمریکا به شمار می آید، بایدن 10 درصد از ترامپ جلوتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۳۷    
در درگیری پاسداران سپاه سروآباد با یک تیم از اعضای گروهک های ضدانقلاب، یک پاسدار شهید و چند نفر از عناصر این تیم به هلاکت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۲۳    
در پایان رقابت های تورنمنت بین المللی "جام الحسن" اردن ملی پوشان تکواندو کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و 2 نقره در این میدان شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۵    
یک رسانه غربی با اشاره به اقدام ترامپ در لغو مصوبه کنگره آمریکا در خصوص ممنوعیت فورش سلاح به عربستان سعودی، به تشریح خدمات کاخ سفید به ریاض پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۳    
رزمندگان یمنی در استان جیزان عربستان همچنان موضع تهاجمی دارند و مواضع نیروهای مزدور چند ملیتی سعودی را دوباره در هم کوبیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۳    
سناتور آمریکایی جنگ علیه یمن را برای امنیت ملی آمریکا فاجعه خواند و گفت که نمایندگان دو حزب این کشور اتفاق نظر دارند که سیاست های ترامپ در قبال عربستان سعودی درست نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۱:۰۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری محلات شهر تهران از پایان مهلت قانونی شرکت در انتخابات خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۵۹    
تبلیغات جریان صاحب قدرت و ثروت همان چیزی می شود که هنوز هم از من سوال می کنند، در حالی که اساساً انصار حزب الله در ماجرای کوی دانشگاه حضور ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۴    
اطلاعات رسمی گمرک نشان می دهد چین در ماه ژوئن 855638 تن نفت خام معادل حدود 209 هزار بشکه در روز از ایران نفت خریده است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۸    
تعداد کشته های ارتش سعودی در درگیری با نیروهای یمنی در جنوب عربستان به عدد 13 تن رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۳۷    
در پایان دیدار رده بندی جام شهدا، مراسم اهدای جام و مدال برگزار نشد و مدال های بازیکنان پرسپولیس در رختکن به آنها اهدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۲۵    
بازیکنان پرسپولیس در بازی با نیروی زمینی برای اولین بار از جی پی اس استفاده کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۶    
وزیر خارجه آلمان جمعه مدعی شد این کشور قصد ندارد به سیاست موسوم به کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران نمی پیوندد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۲۰:۰۱    
کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا به حمایت از منافع واشنگتن و همپیمانان در مقابل تهدیدات ایران در تنگه هرمز پایبند است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تقویت حمایت دولت به واحدهای تولیدی، گفت: صادرات غیرنفتی پیشران رونق تولید در کشور می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۴    
سرمربی پرسپولیس گفت: از عملکرد تیم و بازیکنان در دیدار با نیروی زمینی راضی هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رده بندی جام شهدا مقابل نیروی زمینی با نتیجه 4 بر 0 به برتری دست یافت و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۸    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن استقبال از تصمیم محمود عباس در توقف اجرای قراردادها با صهیونیستها، توقف هماهنگی امنیتی را سلاحی در دست فلسطینی ها دانست که باید از آن استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۲۰    
سرگئی لارووف، وزیر امور خارجه روسیه جمعه درباره تبعات اقدامات ضد ایرانی در خلیج فارس هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۷    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی با نیروی زمینی مصدوم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و به مرور بر بار ترافیکی این محورها افزوده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۰    
گل چهارم پرسپولیس به نیروی زمینی در جام شهدا توسط روستایی در دقیقه 84 به ثمر رسید
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۴    
گل سوم پرسپولیس به نیروی زمینی در جام شهدا توسط مهدی ترابی در دقیقه 57 به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۹:۰۰    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی پُرگل مقابل تیم نیروی زمینی به مقام سومی تورنمنت چهارجانبه جام شهدا دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۹    
رئیس کمیته اطلاع رسانی پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها از تمدید زمان انتخابات شورایاری ها تا ساعت 20 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۵۱    
عوامل سریال گاندو در حاشیه نماز جمعه امروز قم تجلیل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۰    
اما موضوع مهم تر، این سوال است که برجام، اقتصاد ما (و به تبع آن، سفره مردم) را بزرگ تر کرد یا کوچک تر؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۶    
مدیران باشگاه پرسپولیس این روزها تمام تلاش خود را می کنند تا هرچه سریع تر مهاجم خارجی مورد نظر خود را به خدمت بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۴۶    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در هر انتخاباتی ممکن است تخلفاتی صورت گیرد گفت: تخلفاتی که مستند باشد در زمان لازم به آن رسیدگی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۷    
گل دوم پرسپولیس در جام شهدا به نیروی زمینی در دقیقه 52 توسط علی علیپور به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۷    
جمهوری آذربایجان از غرق شدن یک کشتی باری ایران در نزدیکی سواحل جمهوری آذربایجان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۹    
سیزدهمین نشست آستانه قرار است هفته آتی برگزار شود اما معارضان دولت سوریه هنوز تصمیم مشخصی در این مورد نگرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: آمریکا درباره تلاش های خلیلزاد برای پایان جنگ در افغانستان از طریق گفتگو خوشبین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۸    
بخش بزرگی از تجارت بین دو کشور ایران و هند از طریق واسطه هایی صورت می گیرد که تحت تحریم های آمریکا قرار ندارند. ولی استفاده از این واسطه ها هزینه ها را 38 درصد بالا می برد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۱    
بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه همه مردم این سرزمین حتی منتقدان پای سریال ما نشستند گفت: علت محبوبیت این سریال تنها واژه صداقت است و امروز جامعه ایران یکپارچه و یکصدا تمنای صداقت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۸:۰۴    
گل اول پرسپولیس به نیروی زمینی در دیدار رده بندی جام شهدا توسط فرشاد احمدزاده در دقیقه 24 به ثمر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۵۵    
رئیس سابق شورای شهر تهران نسبت به استقرار صندوق های رای در مجتمع های مسکونی کاندیداها و برخی از فروشگاه ها واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۷    
به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه، متن و صوت خطبه های نماز جمعه آیت الله خامنه ای در چهلم شهدای قیام مردم یزد در سال 57 را منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۵    
شرایط به گونه ای است که انگلیسی ها باید برای توقیف نشدن کشتی ها یشان و عبور از تنگه هرمز جشن بگیرند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۴۰    
فهرستی از ارزشمندترین بازیکنان حاضر در رقابت های لیگ فوتبال باشگاهی فرانسه به تصویر کشیده شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۷    
گردشگرانی که برای دیدن از طبیعت زیبا به آفریقای جنوبی سفر کرده بودند، با مشاهده یک اتفاق نادر غافلگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۷    
رسانه های ترکیه از کشته شدن آمر قتل دیپلمات ترک در اربیل خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها گفت: به هر حال هر انتخابی با این گستردگی تخلفاتی را دارد که البته این تخلفات از طریق هیئت نظارت مرتبا به ستاد هماهنگی شورایاری ها گزارش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۸    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به مرموز بودن مرگ خالد بن سلطان فرزند حاکم شارجه در انگلیس، به زوایای پرونده و دست داشتن محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در ترور وی پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۲۴    
از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان در دیدار برابر نیروی زمینی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتر زمین حوالی بهاباد در استان یزد را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۱۵    
نامزد انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به عنوان رئیس جدید کمیته لیگ انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در چارچوب توسعه همکاری های کشاورزی با چین، فعالیت در زمینه غلات، حبوبات، گیاهان صنعتی، محصولات باغی و دانه های روغنی در دستور کار قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۰    
مهاجم سابق تیم ملی از اقدام شجاعانه بازیکن تیم آرسنال تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۵    
باشگاه آرسنال تایید کرد که اوزیل و کولاسیناچ بازیکنان این باشگاه در یکی از خیابانهای لندن هدف حمله دو سارق نقابدار و مسلح به سلاح سرد قرار گرفتند. هدف مهاجمان، سرقت بود اما به هدف خود نرسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری ها از تمدید مدت زمان برگزاری انتخابات شورایاری ها تا ساعت 18 امروز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۶    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالفتاح السیسی در قاهره، مدعی شد که جهان باید از تلاش های وی برای برقراری امنیت در مصر قدردانی کند.
  • ۱