پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 17 خرداد 1401 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 31 فروردین 1401 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1401 مشرق نیوز 31 تیر 1401 مشرق نیوز 31 مرداد 1401 مشرق نیوز 31 شهریور 1401 مشرق نیوز 30 مهر 1401 مشرق نیوز 30 آبان 1401 مشرق نیوز 30 آذر 1401 مشرق نیوز 30 دی 1401 مشرق نیوز 30 بهمن 1401 مشرق نیوز 1 خرداد 1401 مشرق نیوز 2 خرداد 1401 مشرق نیوز 3 خرداد 1401 مشرق نیوز 4 خرداد 1401 مشرق نیوز 5 خرداد 1401 مشرق نیوز 6 خرداد 1401 مشرق نیوز 7 خرداد 1401 مشرق نیوز 8 خرداد 1401 مشرق نیوز 9 خرداد 1401 مشرق نیوز 10 خرداد 1401 مشرق نیوز 11 خرداد 1401 مشرق نیوز 12 خرداد 1401 مشرق نیوز 13 خرداد 1401 مشرق نیوز 14 خرداد 1401 مشرق نیوز 15 خرداد 1401 مشرق نیوز 16 خرداد 1401 مشرق نیوز 17 خرداد 1401 مشرق نیوز 18 خرداد 1401 مشرق نیوز 19 خرداد 1401 مشرق نیوز 20 خرداد 1401 مشرق نیوز 21 خرداد 1401 مشرق نیوز 22 خرداد 1401 مشرق نیوز 23 خرداد 1401 مشرق نیوز 24 خرداد 1401 مشرق نیوز 25 خرداد 1401 مشرق نیوز 26 خرداد 1401 مشرق نیوز 27 خرداد 1401 مشرق نیوز 28 خرداد 1401 مشرق نیوز 29 خرداد 1401 مشرق نیوز 30 خرداد 1401 مشرق نیوز 31 خرداد 1401 
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۰۱:۳۸    
در حالی که مصرف برق فقط در تهران سه برابر رشد داشته، تولیدکنندگان برق می گویند در دولت قبل به نیروگاه ها بی اعتنایی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۱:۱۶    
شاخص مدیران خرید (شامخ) از رونق اقتصاد در اردیبهشت ماه خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۰    
پس از دو سال لغو به دلیل همه گیری کرونا، فستیوال پنیر غلتان بار دیگر در گلاسترشایر انگلستان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۰:۵۲    
ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) طی اطلاعیه ای مراتب قدردانی خود را از مردم، مسئولین و دست اندرکاران بزرگداشت امام خمینی(س) اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۵:۱۵    
درست است که همه سبزیجات برای سلامتی ما مفیدند اما برخی از آن ها چون پیاز مزایایی ویژه تر دارند. پیاز را به طور کلی برای قلب، استخوان و روده ها مفید می دانند .
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۱:۵۰    
رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق با انتقاد از انگیزه کشی در تولید برق در دولت گذشته گفت: سهم انرژی های تجدیدپذیر در سبد تولید برق باید به 5 درصد می رسید اما این عدد کمتر از یک درصد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۵    
مراسم روز ملی روسیه سه شنبه 17 خرداد 1401 به میزبانی لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران و با حضور جواد اوجی وزیر نفت ایران و سفرای برخی کشورها در سفارت روسیه در تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۳    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از افزایش 25 درصدی قیمت برخی از محصولات شوینده با مجوز سازمان حمایت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۸    
انبوهی از اطلاعات در اینترنت وجود دارد، اما یافتن اطلاعاتی طبقه بندی شده که به دنبال آن هستید، خیلی ارزشمند است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل شرکت طراحی و تولید موتور ایران خودرو اعلام کرد: این شرکت با چشم انداز پیشتازی در طراحی و توسعه قوای محرکه پایدار، توجه به کاهش مصرف و آلایندگی پیشرانه های خودرو را در دستور کار خود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۳۵    
اکران افتتاحیه فیلم سینمایی هناس با حضور عوامل فیلم، اساتید و دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۶    
محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از اظهارات ضد ایرانی روز گذشته نفتالی بنت به شدت انتقاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۰    
به دلیل پیدا شدن یک بسته مشکوک در لندن، پلیس خیابان وایت هال را که در آن ساختمان نخست وزیری و ساختمان های دولتی قرار دارد، به عنوان یک اقدام امنیتی مسدود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۰    
روز گذشته بارش شدید باران سبب جاری شدن سیلاب در خیابان های آنکارا ترکیه شد. باران سیل آسا منجر به آبگرفتگی خیابان ها شده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۸    
این رجال سیاسی و احزاب هستند که مردم را امیدوار یا ناامید می کنند. از این رهگذر بایستی به فاجعه "تحریم انتخابات 1400" که توسط اصلاح طلبان طراحی شد، پی برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۵:۰۰    
مسئولان یک باغ وحش در سوئیس از یک لاک پشت نادر زال از گونه گالاپاگوس های غول پیکر را به نمایش گذاشتند. این لاک پشت ها و معمولا 200 سال زندگی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۳:۳۸    
انرژی و فوایدی که خورشید به ما میدهند باعث شده افراد علاقه زیادی به آفتاب گرفتن داشته باشند اما بی توجهی به مراقبت های پوستی نتیجه ی عکس به شما میدهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۳:۰۰    
کوه سنگر یکی از استراتژیکی ترین مناطق ارتباطی در ییلاق های تالش و اردبیل است. طبیعت گردان برای شروع پیاده روی و رسیدن به ارتفاعات چوبر از مسیر کوه سنگراستفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۱:۲۳    
براکسیسم یا همان فشردن دندان ها روی هم می تواند به دلایل متعدد داخلی در فرد ایجاد شود ، درمان دندان قروچه را با تغذیه و نسخه های طبیعی نیز می توان انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۱:۱۱    
رشد فصلی تورم تولیدکننده به کمترین میزان ظرف 8 فصل اخیر رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۱:۰۵    
روزنامه حزب کارگزاران نوشت: اصلاح و بازتوزیع یارانه ها، وضعیت معیشت دهک های درآمدی پایین را بهتر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره پاکسازی طبیعی روده ها منتشر کرد و نوشت: یادتون باشه استفاده زیاد از ملین ها و آب ناشتا می تونه مشکلاتی برای روده بزرگ، کبد و کلیه ها ایجاد کنه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۰:۱۵    
یک باند سازمان یافته شکار غیر مجاز حیوانات وحشی مانند گراز و جوجه تیغی که اقدام به عرضه غیر مجاز گوشت گراز در یکی از رستوران های شهرستان آبدانان می کردند، متلاشی شد .
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۸    
رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در رتبه دوم بدترین روسای جمهور تاریخ آمریکا قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۶    
مشاور امنیت ملی آمریکا در راستای تلاش برای مداخله ایالات متحده در امور کشورهای منطقه قفقاز مدعی تلاش برای رسیدن صلح بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۹    
مامور انتظامات یکی از بوستان های مشهد به وسیله چاقوی فرد موتورسوار مجروح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۵۵    
وزارت امنیت داخلی آمریکا نسبت به شیوع ناآرامی و تهدید در ایالات متحده طی ماه های آتی هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۵    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: پیامبر اعظم (ص) فرمود "کَفی بِالمَوتِ واعِظاً. مرگ برای موعظه کفایت می کند" ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت که پیروزی در برابر روسیه باید در میدان نبرد حاصل شود اما با این وجود آماده برگزاری مذاکرات صلح با پوتین است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۶    
مقام بلند پایه ارمنستان گفت که ارمنستان، ایران را شریک قابل اعتماد و همسایه خوب می داند و نقش تهران در کاهش تنش و ایجاد ثبات در منطقه آشکار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۳    
عضو شورای سیاسی عالی یمن با اشاره به تلاش صنعاء برای خارج کردن ساکنان تعز از چنگ ائتلاف سعودی، گفت که این ائتلاف، تعز را به عنوان اهرم فشار سیاسی خود می داند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۹    
امروز 17 خرداد 1401 پرتیراژهای ایران خودرو در سه جهت رشد، افت و ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۲    
رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدوم شدن 9 نفر در پی توفان در تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۳۴    
حضور مدافع فصل قبل تیم فوتبال سپاهان در پرسپولیس قطعی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۸    
نماینده اتحادیه اروپا در شورای حکام آژانس بین المللی اتمی با صدور بیانیه ای از تلاش های دیپلماتیک فشرده برای از سرگیری توافق هسته ای ایران (برجام) حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۲:۰۲    
محمد بیگی گفت: بانک مرکزی از بانک ها خواسته از مردادماه در یک بازه زمانی یک ساله، کارت ها را به نظام استاندارد باز گردانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۴۳    
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به گزارش کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در مورد جنایت های های رژیم صهیونیستی بر محاکمه سران صهیونیست تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره قوانین مهم فرزندپروری را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۸    
نیروی دریایی روسیه در واکنش به برگزاری رزمایش نظامی کشتی های ناتو در دریای بالتیک، رزمایش گسترده ای با حضور ناوهای جنگی و تسلیحات پیشرفته ضدزیردریایی برگزار می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۸    
معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تشریح خسارات اولیه طوفان در پایتخت از شهروندان درخواست کرد ضمن پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر، توصیه های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همه شواهد حاکی از آن است که چالش هسته ای فقط یک بهانه است و تنها راه پیش روی ایران برای گرفتن این بهانه از دست دشمن، استفاده از ماده 10 NPT و خروج از این معاهده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۳۳    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره معاشرت با کسانی که غر میزنند منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۲۰:۱۴    
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از رایزنی سرگئی شویگو و خلوصی آکار در خصوص سوریه و اوکراین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۸    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا تحلیلگر در کانال تلگرامی تفسیرگر نوشت: در لبنان به دلیل تنوع طوایف و وابستگی گروهها و احزاب سیاسی به کشورهای خارجی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۴    
مقام محلی سودان اعلام کردند که در روزهای اخیر دست کم 27 تن در درگیری های قبیله ای غرب و جنوب سودان کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۳    
کارشناس نزدیک به محافل ارشد رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در سایه افزایش قدرت حزب الله، اسرائیل نتوانست در حمله خود به لبنان دولت مورد نظرش را در این کشور روی کار بیاورد و شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۰    
یک موسسه حقوق بشری در گزارشی اعلام کرد: مقامات قضایی عربستان سعودی با اتهاماتی مضحک و عجیب فعالان سیاسی در زمینه آزادی بیان را در این کشور به حبس های طولانی مدت محکوم کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۸    
عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به حاشیه های انتقال نکونام به استقلال واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۵    
دبیر مطبوعاتی رئیس فدراسیون روسیه گفت: ولادیمیر پوتین طی روزهای آینده اولین دیدار خود را با سردار بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان برگزار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۰    
حسین فریدون پس از اتمام مرخصی قانونی به زندان بازگشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۹    
مقامات آمریکا از تبعات تحریم و فشاری که بر مردم عادی ایران وارد می شود، کاملا آگاهی دارند؛ سیاستی که ترامپ آگاهانه اتخاذ کرد و بایدن با هدف تسلیم تهران در برابر واشنگتن آن را ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۲    
پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم هواداران پرشور استقلال این روزها را فراموش نکنند تا دوباره چند ماه بعد با تعصب کورکورانه سراغ فرهاد مجیدی را نگیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۰    
باشگاه پرسپولیس تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم نداده و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۴    
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی که قرار است بر اساس توافقی که با نفتالی بنت دارد در دو سال دوم کابینه، نخست وزیر شود، از وضعیت بغرنج سیاسی ائتلاف حاکم سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی فیلمی از اظهارات اریک زمور از نامزدهای انتخابات گذشته فرانسه در سوالی از ورود مهاجرین مسلمان به این کشور منتشر کرد و به نقل از او نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۰    
آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان که سفر دوره ای خود به چند کشور آسیایی و اروپایی را امروز از پاکستان آغاز کرده بود، به دلیل مثبت شدن تست کرونا، سفرش را نیمه تمام گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۶    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور تاکنون 190 هواپیما، 129 بالگرد و 1139 پهپاد اوکراین را از بین بردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۴    
سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال منصوب و معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۱    
متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل 26/2 درصد افزایش داشته که در مقایسه با رشد نقطه به نقطه اردیبهشت ماه سال 1400 (معادل 69/7 درصد) به مراتب کمتر بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز سه شنبه در نشستی اقتصادی که از تلویزیون این کشور پخش شد، گفت که تورم در کشورش مهار شده و نرخ بیکاری در ماه مه در پائین ترین سطح در تاریخ بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
پدیده گرد و غبار از جمله تغییرات اقلیمی و پیامدهای زیست محیی نامطلوبی است که در چند سال اخیر از سیر طبیعی خود خارج شده و شاهد تعدد وقوع آن در منطقه خاورمیانه هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۹    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و اقتصادی کشور توضیحاتی درباره آخرین وضعیت کیش برای میزبانی از جام جهانی 2022 قطر ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۳    
BBC فارسی بار دیگر نشان داد برای رسیدن به اهداف خودش حاضر است پا بر روی بدیهیات رسانه ای و اصل بی طرفی بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۳    
وزیر نیرو در دیدار با معاون رئیس جمهور ترکمنستان بر توسعه و گسترش همکاری های دو کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۲    
سرقت 162 صندوق امانات از شعبه دانشگاه بانک ملی، سوالات متعدی را به همراه داشته است که مهمترین آن نحوه جبران خسارات مشتریان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار به حادثه ساختمان متروپل و مقابله با آلودگی هوا ناشی از ریزگردها در استان خوزستان را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی گمرک گفت: تجارت خارجی غیر نفتی کشور در 9 ماهه دولت سیزدهم با 127 میلیون تن کالا به حدود 84 میلیارد دلار رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۸    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسئولان وقت استان خوزستان به شدت قصور کرده اند و حتماً باید پاسخگو باشند. متاسفانه از این آوارها پیش روی دولت فراوان گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: با علم و دانش است که ما به قدرت می رسیم و از همین مسیر است که ما امروز به دستاوردهای چشمگیری در حوزه های دفاعی و هسته ای دست پیدا کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۵    
بخش اسناد نسخ خطی و نفایس چاپی کتابخانه مرکزی ارومیه با دارا بودن بیش از 1150 عنوان یکی از برترین بخش نسخ خطی در کل کشور در سطح نهاد کتابخانه های عمومی به شمار می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۵    
وبگاه تحلیلی آمریکایی نوشت، ایران با انواع موشک ها و پهپادهای خود پاسخ متجاوزان را می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۵    
منابع رسانه ای از سقوط یک فروند بالگرد رزمی آپاچی-64 ارتش آمریکا در جنوب شرقی آلاباما خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۵    
پرونده دختر جوانی که هدف ضرب و جرح و آدم ربایی توسط خانواده اصلی اش قرار گرفته است، در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی در حال تحقیقات است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۴    
گوشی هوشمند WP19 با ظرفیت باتری 21000 میلی آمپر ساعتی، بزرگترین گوشی هوشمند جهان خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۴    
مشترکانی که مصرف برق خود را در ایام پیک تابستان امسال مدیریت کنند، در صورت رعایت شدن 3 شرط، مشمول دریافت قبض برق رایگان خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۴    
ماندگارترین علائم کرونای طولانی مدت شامل خستگی، اختلالات خواب، تنگی نفس و اضطراب و افسردگی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۵۴    
صحن های مختلف حرم مطهر رضوی با نزدیک شدن به ایام ولادت امام هشتم توسط خدام حرم چراغانی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۶    
نشریه قطری بازگشت دروازه بان تیم ملی کشورمان به پرسپولیس را بازتاب داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۵    
سفیر اوکراین در فلسطین اشغالی از درخواست کشورش از تل آویو برای تجهیز آن به سامانه ضد موشکی گنبد آهنین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۵    
سومین همایش فعالان مهدوی امروز سه شنبه 17 خردادماه1401 با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۴    
وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آژانس برای بار چندم اثبات کرد که به جای اینکه سازمان فنی باشد تبدیل به سازمانی سیاسی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۲    
مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است با انجام 35 بازی برای این تیم در فصل گذشته رکورد زده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۰    
واژگونی یک اتوبوس مسافربری در جاده های استانبول ترکیه 6 مجروح برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۷    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تسهیلات ویژه ای برای ساختمان های ناپایدار باید در نظر گرفته شود، گفت: ممکن است اتفاق متروپل برای هریک از این ساختمان ها روی دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
عثمان الغانمی وزیر کشور عراق امروز سه شنبه 17 خرداد 1401 با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
محمدجواد لاریجانی گفت: مجلس در واکنش به اقدام سیاسی و غیرحرفه ای مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، تعلیق عضویت ایران در NPT را بررسی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
تویوتا bZ4X 2023 رقیب خودروهایی مانند فولکس واگن ID.4، هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 و پولستار 2 است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام مربی فولاد است و هیچ صحبتی هم مبنی بر جدایی او مطرح نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
بر اثر بارش شدید باران در ایالت آمازوناس برزیل زباله های رها شده در رودخانه ها روی آب آمدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
دبیر ستاد اربعین حسینی از موافقت دولت عراق برای لغو ویزا در زمان اربعین حسینی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۳    
اتحادیه جهانی کشتی بعد از پایان رقابت های بین المللی جام تورلیخانوف قزاقستان رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان را بروزرسانی کرد که حسن یزدانی و کامران قاسم پور در رده نخست قرار گرفتند
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
فدراسیون فوتبال کانادا در روزهای فیفادی با مشکلات بزرگی در خصوص بازی دوستانه مواجه شده و هنوز نتوانسته پول بلیت هواداران در دیدار لغو شده مقابل ایران را به آنها بازگرداند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
مدیران باشگاه آلومینیوم اراک امروز در جلسه ای مهم شرکت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
سارقان از طریق درب پشت ساختمان که در داخل پارکینگ داخلی وجود دارد با تخریب و بریدن قفل وارد ساختمان شده و بعد از برش دادن در گاوصندوقی بزرگ و بر هم زدن رمز آن به محوطه صندوق امانات بانک وارد شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
سرطان خون به بافت های سازنده خون آسیب می رساند و در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع به سرعت پیشرفت می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
متن قانون ساماندهی صنعت خودرو را که اخیرا توسط رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ شده است، منتشر شد.
  • ۱