سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 24 دی 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 دی 1398 می متالز 2 دی 1398 می متالز 3 دی 1398 می متالز 4 دی 1398 می متالز 5 دی 1398 می متالز 6 دی 1398 می متالز 7 دی 1398 می متالز 8 دی 1398 می متالز 9 دی 1398 می متالز 10 دی 1398 می متالز 11 دی 1398 می متالز 12 دی 1398 می متالز 13 دی 1398 می متالز 14 دی 1398 می متالز 15 دی 1398 می متالز 16 دی 1398 می متالز 17 دی 1398 می متالز 18 دی 1398 می متالز 19 دی 1398 می متالز 20 دی 1398 می متالز 21 دی 1398 می متالز 22 دی 1398 می متالز 23 دی 1398 می متالز 24 دی 1398 می متالز 25 دی 1398 می متالز 26 دی 1398 می متالز 27 دی 1398 می متالز 28 دی 1398 می متالز 29 دی 1398 می متالز 30 دی 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۰    
می متالز - روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز در بین روابط عمومی های کشور برتر شناخته شد. روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز با ارائه ایده ای در زمینه مسوولیت های اجتماعی در شانزدهمین کنفرانس بین ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۹    
می متالز - دولت ایران در وضعیت بد مالی گرفتار شده و نیک می داند دستش به درآمد نفتی چندانی نخواهد رسید و به همین دلیل بی منطق و بی اعتنا به همه قاعده های تعامل با بخش خصوصی می خواهد این درآمد از دست ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۹    
می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این منطقه استراتژیک به عنوان مهم ترین قطب حوزه نفت، گاز، انرژی و پتروشیمی کشور نام برد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۵    
می متالز - در نشست مدیران بانک اقتصاد نوین و پرداخت نوین موضوعاتی در حوزه های مختلف خدمات پرداخت از جمله دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروش، پرداخت های USSD، اپلیکیشن های موبایلی و.. ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۱    
می متالز - راهکارهای گسترش و توسعه همکاری های بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی در جلسه ای با حضور مدیرعامل بانک تجارت، رئیس هیات عامل صندوق و مدیران ارشد دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۲    
می متالز - مدیرعامل بیمه سینا از اعزام گروه های کارشناسی برای بررسی و ارزیابی خسارت وارده به بیمه گذاران این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۹    
می متالز - قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز دوشنبه (13 دی ماه) در مرز 66 دلار ایستاد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۱    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی در حاشیه نشست با روسای اتاق های مشترک ایران با کشورهای جهان درباره واکنش دلار به تنش های سیاسی هفته گذشته گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۲    
می متالز - مجتمع طلای موته طی 9 ماهه سال جاری، 254 کیلوگرم شمش طلای خالص تولید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۷    
می متالز - شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی یکی از اعضای هلدینگ HNT که مجموعه ای از شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری پیشرفته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۱۲    
می متالز - رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۰    
می متالز - مدیر عامل ایمیدرو در یادداشتی به مناسبت دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد بومی سازی را نقطه اتکای صنعت فولاد عنوان کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۱    
می متالز - معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران از واگذاری 30 درصد سهام شرکت هواپیمایی کیش در فرابورس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۵    
می متالز - مدیرعامل فولاد خوزستان نتیجه و ثمره بومی سازی را جلوگیری از خروج ارز و ایجاد شغل پایدار برای صنعت و اقتصاد کشور برشمرد
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۳    
می متالز - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: انتظار می رود وام ازدواج 50 میلیون تومانی در صحن علنی مجلس مورد موافقت نمایندگان قرار گیرد تا مجلس بتواند گام موثری برای تسهیل ازدواج جوانان بردارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۶    
می متالز - بهای معاملات آتی نفت برنت در معاملات امروز در بازارهای جهانی با کاهش همراه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۳    
می متالز - رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که وصول مطالبات صنعت بیمه باید در اولویت مسائل مدیریتی قرار بگیرد و در فرآیند پیگیری آن تسریع شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۲    
می متالز - مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: تحریم ها جز نمایش نوشتن و امضاهای آنچنانی آقای ترامپ، چیزی نیست و اثری بر صنعت فولاد کشور نخواهد گذاشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - آمار های اداره کل گمرک چین نیز نشان داد واردات نفت این کشور در ماه دسامبر سال 2019 میلادی به 45 میلیون و 760 هزار تن، معادل 10 میلیون و 780 هزار بشکه در روز رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - شرکت مبین انرژی خلیج فارس اعلام کرد که قطع گاز خوراک تاثیر بااهمیتی بر EPS شرکت نخواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - بازار مثبت آغاز کرد و با نزدیکی شاخص کل به سطح 400 هزار واحدی، شاهد عقب نشینی جزیی خریدارن بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - بورس انرژی امروز میزبان نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: می تواند در بورس کالا عرضه شود و در فرایند رقابتی صورت بگیرد و مردم آزاد باشند از بین شبکه های مختلف قیمت مناسب تری را انتخاب کنند
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - شرکت پتروشیمی خراسان درباره توقف فعالیت توضیح داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - شرکت سیمان ایلام در نظر دارد مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 1398/11/05 برگزار کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - ترکیب اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سپه تغییر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۸    
می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به نقاط تلاقی آن آدرس و "ربط" مستقیمی به سهامدار و جامعه دارد اما؛ مسوولین و مربوطین معمولا معتقدند که این مسائل به عوام ربطی ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۹    
می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان همه تلاش خود را برای گازرسانی به مناطق باقی مانده به کار گرفت که افزایش 29 درصدی طول شبکه گذاری نسبت به سال 97 گواه این مدعاست.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۹    
می متالز - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، رای تخصیص سهمیه ویژه ارزاق عمومی به مناطق سیل زده کشور دستورات لازم را صادر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۶    
می متالز - درنشست مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته بر تشکیل یک کنسرسیوم مشترک به منظور ایجاد انسجام و استفاده از ظرفیت های ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۶    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مدیران ارشد سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات پیشران اقتصاد کشور است و از عوامل موثر در رونق تولید به شمار می آید.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۳    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به دستور وزیر صمت برای کمک رسانی به سیل زدگان این استان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۳    
می متالز - در سومین روز جلسات بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت های تابعه سیمان تامین و هلدینگ فارس خوزستان، جلسه عملکرد و بودجه سال آتی سیمان آبیک درمحل هلدینگ سیمان تامین برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی، صنعتی گل گهر از اعزام چهار بلدوزر این شرکت به جنوب کرمان و مناطق سیل زده بحرانی خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۳    
می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنارک اعلام داشت: اقلام مورد نیاز سیل زدگان توسط بخش های اصناف و صنعگران جمع آوری شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار با توسعه زیرساختی و تجهیزاتی به بندری تاثیر گذار در ارتقای همکاری های اقتصادی کشورهای منطقه تبدیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - وزیر صمت از یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین آلات وابسته (ایران سمنتکس) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد که در هیات عالی واگذاری تصمیم گرفتیم که سهم دولت در شرکت های بیمه آسیا و اتکایی امین واگذار شود تا تنها بیمه ایران دولتی بماند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - شاخص بورس با رشد 3874 واحدی در پایان معاملات روز جاری به 395 هزار و 912 واحد رسید تا برخلاف روزهای گذشته که بیش از 10 هزار واحد صعود شدید را تجربه کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در تشریح عملکرد 9 ماهه این سازمان اعلام کرد: در این مدت با 3 میلیون 59 هزار 348 مورد در تعداد بازرسی ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 9 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش تولید در سیمان داریم که این هم نشانگر رونق واحدها و هم نشانگر رونق فعالیتهای مرتبط با سیمان در ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - جلسه بررسی عملکرد 9 ماهه شرکت سیمان خورستان از شرکت های تابعه سیمان تامین و هلدینگ فارس خوزستان، امروز سه شنبه 24 دی در هلدینگ سیمان تامین برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نیکشهر گفت: ماشین آلات سنگین اعم از لودر و بیل مکانیکی و بلدوزر جهت کمک به سیل زدگان در حال اعزام به مناطق سیل زده استان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با رونق صادرات از بندر چابهار، به طور همزمان 2 فروند کشتی کالای صادراتی در این بندر بارگیری شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - شاخص دلار پس از افت محسوس دیروز مجددا صعودی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - مدیرکل حوزه مدیرعامل و مدیرکل مرکز کنترل عملیات (occ) شرکت هواپیمایی آسمان منصوب شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - پیش بینی افت قیمت قراضه خریداران بیلت را در بازار واردات جنوب شرق آسیا عقب نشانده و قیمت ها در ثبات است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - با توجه به کاهش تقاضا در بازار فولاد چین و نزدیکی تعطیلات سال نو در این کشور قیمت میلگرد کمی افت داشته 530 تا 534 دلار هر تن درب کارخانه ثبت شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - قیمت ورق در ترکیه علی رغم رکود بازار بالا رفته است. ظاهرا افزایش قیمت های داخلی در راستای رشد بازارهای جهانی بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - آخرین قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین قبل از آغاز تعطیلات سال نو چین کاهش یافته و 557 تا 561 دلار هر تن درب کارخانه شنیده شده است. قیمت ها افت جزیی حداکثر 3 دلاری داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - قیمت آلومینیوم در LME روز دوشنبه 23 دی ماه، نسبت به هفته گذشته، 24 دلار و 50 سنت به ازای هر تن افت داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه قطار توسعه صنعت با شتاب مناسب در حال حرکت است، گفت: در جهش دوم صنعت پتروشیمی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۰    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز سه شنبه 24 دی ماه، میزبان دادوستد 5 هزار و 258 تن سبد میلگرد، 4 هزار و 400 تن تیر آهن، 100 تن آلومینیوم و 3 کیلوگرم شمش طلا بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۷    
می متالز - در چهارمین روز کاری هفته معاملات بورس تهران شاهد کاهش اندک شاخص سهام بیمه در بورس و فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۷    
می متالز - قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز سه شنبه در آستانه امضای توافق تجاری بین آمریکا و چین با کاهش نسبی روبرو شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۷    
می متالز - شرکت فراگیر سناباد در تولید کنستانتره آهن رکورد زد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۷    
می متالز - واردات نفت خام چین در سال 2019 با رشد تقاضا از سوی پالایشگاه های جدید، به میزان 9.5 درصد نسبت به سال 2018 رشد کرد که هفدهمین رشد سالانه متوالی بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - حق بیمه ناخالص صنعت بیمه اتکایی جهان در سال 2017 نسبت به سال 2016 افزایشی 8 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - انجمن آهن و فولاد چین از ممنوعیت ایجاد ظرفیت های جدید در این صنعت طی سال 2020 میلادی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - حسن اسلامی پناه، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - با دستور وزیر صنعت و پیگیری های ایمیدرو، 4 شرکت بزرگ معدن و صنایع معدنی به هموطنان سیل زده کشورمان شتافتند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - بیمه سلامت هفته جاری 64 میلیارد تومان از مطالبات موسسات دولتی و خصوصی درمانی را پرداخت کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: تمام واحدهای مسکونی و تجاری روستاها و شهرها در سال 99 تحت پوشش بیمه پایه برای حوادث طبیعی قرار می گیرند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در پارلمان صنعت بیمه (سندیکای بیمه گران ایران)، دیدگاه ها و نظرات بیمه گران در راستای توسعه صنعت بیمه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۸    
می متالز - در چهارمین روز هفته معاملات بازار شاهد تغییرات اندک شاخص سهام بانک ها و موسسات اعتباری در بورس و فرابورس تهران بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۱    
می متالز - شرکت اورین آلومینیوم تجارت سایت خود را به جهت دسترسی هرچه بهتر مشتریان به محصولات Fapim با امکانات ویژه از جمله خرید و پرداخت آنلاین به روزرسانی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۵    
می متالز - شرکت مهندسی افتخار صنعت نما نمایندگی رسمی عرضه محصولات BENDINI در سراسر کشور را کسب کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۱    
می متالز - فروشی تنها 117 میلیارد ریالی آن هم از شرکتی که این روز ها ارزش بازاری بیش از 1670 میلیارد ریالی را تجربه می کند از دیگر دستاورد های بازار فرابورس در فضای سرمایه گذاری کشور است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۱    
می متالز - مدیرعامل کارگزاری آبان گفت: فنر فشرده بازار به حالت عادی برگشته و سبزپوش خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۳    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه امروز مجلس در خصوص طرح توسعه منطقه آزاد چابهار را یک ضرورت دانست و از اختصاص 300 میلیون یورو برای پروژه راه آهن زاهدان به چابهار خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۳    
می متالز - بازار اصلاح زمانی چند روزه باید داشته باشد تا گام بعدی را محکم تر بردارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۱    
می متالز - نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار پل ارتباطی بین کشور ایران و همسایگان شرقی محسوب می شود و توسعه استان سیستان و بلوچستان را به همراه دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۱    
می متالز - نماینده مجلس دهم گفت: ظرفیت های بالقوه منطقه آزاد چابهار آنقدر جذاب است که آمریکایی ها این بندر را از تحریم های گسترده خود معاف کردند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۷    
می متالز - رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار و توسعه این مناطق، اشتغال زایی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۴    
می متالز - نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: مردم حق دارند مطالبه گر شفافیت باشند و دولت باید مشخصات افرادی که سبد معیشتی دریافت کرده اند را در اتاق شیشه ای قرار دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۱    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 گفت: وام ازدواج در سال آینده برای هر یک از زوجین 50 میلیون تومان شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۸    
می متالز - همزمانی سفر دکتر لاریجانی ریاست مجلس به استان سیستان و بلوچستان و تصویب لایحه الحاق دو بندر به مناطق آزاد چابهار، نویدبخش توسعه همه جانبه این استان و رفع محرومیت های کنونی آن است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۸    
می متالز - عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 می گوید دولت باید از ارز 4200 تومانی به منظور تامین لوازم خانگی موردنیاز زوج های جوانان استفاده کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۱    
می متالز - عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، به هر یک از زوجین برای ازدواج، تسهیلات 50 میلیون تومانی ارائه خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۴    
می متالز - یک روز مانده به امضای توافق فاز یک تجاری بین چین و آمریکا با بهبود روحیه سرمایه گذاران سهام آسیا رشد کرد و یوآن اوج گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۴    
می متالز - قیمت نفت در بازارهای جهانی در ادامه کاهش های دیروز، باز هم افت کرد اما هر بشکه نفت همچنان بالای 66 دلار عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۶    
می متالز - بانک مرکزی در راستای تسهیل تعاملات ارزی کارگزاران بازار متشکل معاملات ارز ایران اعلام کرد که سقف خرید و فروش نقدی ارز در این بازار از 10 هزار دلار به 50 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۶    
می متالز - سرمایه گذاران بورسی امروز 6 میلیارد و 182 میلیون سهم و حق تقدم را به ارزش 34 هزار و 674 میلیارد ریال خریداری کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۶    
می متالز - نمایندگان مجلس کالاها و خدمات معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۶    
می متالز - انتشار داده های اقتصادی بهتر از انتظار از سوی چین و در آستانه امضای توافق تجاری فاز اول چین و آمریکا، موجب شد ریسک پذیری در بازارها تقویت شود و قیمت جهانی طلا به کمترین سطح دو هفته ای برسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۵    
می متالز - مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تندیس ویژه و گواهینامه سرآمدی در تعهد سازمان به توسعه جامعه محلی را از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۵    
می متالز - یک کارشناس حوزه فولاد گفت: تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا با جزئیات بیشتری بر تحریم صنعت فولاد متمرکز شده است و به همین علت ما برای فروش به ابزار و دانش بیشتری برای مقابله با تحریم ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۴    
می متالز - در معاملات امروز دوشنبه 13 ژانویه، قیمت سنگ آهن صادراتی از استرالیا افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۴    
می متالز - کارشناس بازار سرمایه تحلیلی از علت رشد پرشتاب شاخص بورس اینکه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و اثر تجدید ارزیابی بر روند معاملات ارائه کرد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۴    
می متالز - بانک مرکزی برای تسهیل تعاملات ارزی کارگزاران بازار متشکل معاملات ارز، سقف خرید و فروش نقدی ارز در این بازار را از 10 هزار دلار به 50 هزار یورو افزایش داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۴    
می متالز - کارگزاری بانک پاسارگاد جهت تکمیل نرم افزار معاملاتی برخط، اقدام به تکمیل آن کرد تا از این پس کاربران بتوانند از خدماتی چون ابزارهای تحلیل تکنیکال استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از افتتاح فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید ماهشهر خبر داد و گفت: نزدیک به 2 میلیارد دلار طرح پتروشیمی تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - بازگشت ناشرین عضو شورای همکاری خلیج فارس به بازار، سطح بالای نقدینگی در اندونزی، تلاش های ترکیه برای بهره گیری از تمام منابع تامین مالی و عملکرد خوب مالزی از عواملی بودند که منجر به رشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: اساسنامه مرکز ملی ریسک که نهادی کاملا خصوصی است، تدوین شده که تاسیس آن، اقدام مثبتی برای کشور خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - مادامی که نقدینگی به همین صورت در بازار جریان داشته باشد بازار سرمایه پتانسیل رشد و لمس قیمت های بالاتر را دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: تحریم های آمریکا تأثیرات جزئی دارد زیرا سال ها با آن مواجه بوده ایم و توانسته ایم تحریم ها را دور بزنیم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - یک کارگزاری در تحلیل تکنیکال شاخص بورس با اعلام اینکه به خطوط هشدار چنگال اندروز ترسیمی حساس شده، پیش بینی کرد این متغیر مهم به 405 و سپس 420 هزار واحد برسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - شرایط عرضه بلوک 20 درصدی سهام پالایشگاه نفت لاوان متعلق به شرکت ملی پالایش و پخش از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شد .
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
می متالز - بحرانی که از سال گذشته گریبان صنعت فولاد انگلیس را گرفته همچنان ادامه داشته و شرکت های تولید کننده را مجبور به تعدیل نیرو کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۲    
می متالز - به لحاظ بنیادی شرکت ها توانستند گزارش های سه ماهه سوم را در مقایسه با سه ماهه اول سال، تقریبا به صورت مشابه منتشر کنند و تداوم فروش، صادرات و عملکرد موثر بنگاه ها موجب رشد بازار سرمایه شد.
  • ۱