چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 1 خرداد 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 خرداد 1399 می متالز 2 خرداد 1399 می متالز 3 خرداد 1399 می متالز 4 خرداد 1399 می متالز 5 خرداد 1399 می متالز 6 خرداد 1399 می متالز 7 خرداد 1399 می متالز 8 خرداد 1399 می متالز 9 خرداد 1399 می متالز 10 خرداد 1399 می متالز 11 خرداد 1399 می متالز 12 خرداد 1399 می متالز 13 خرداد 1399 می متالز 14 خرداد 1399 می متالز 15 خرداد 1399 می متالز 16 خرداد 1399 می متالز 17 خرداد 1399 می متالز 18 خرداد 1399 می متالز 19 خرداد 1399 می متالز 20 خرداد 1399 می متالز 21 خرداد 1399 می متالز 22 خرداد 1399 می متالز 23 خرداد 1399 می متالز 24 خرداد 1399 می متالز 25 خرداد 1399 می متالز 26 خرداد 1399 می متالز 27 خرداد 1399 می متالز 28 خرداد 1399 می متالز 29 خرداد 1399 می متالز 30 خرداد 1399 می متالز 31 خرداد 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۷    
می متالز - معاون مجتمع پتروشیمی جم از بازگشت واحد الفین پتروشیمی جم به مدار تولید یک روز زودتر از برنامه تعیین شده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۴    
می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیامی، اول خرداد روز معدن را به معدنکاران و همه تلاشگران و فعالان حوزه تولیدات معدنی کشور تبریک گفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۱    
می متالز - مدیرعامل تاپیکو بر ظرفیت های بالقوه شرکت پتروشیمی فارابی برای ورود به کسب وکار پرسود مخزن داری در کشور تأکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۸    
می متالز - چهار شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۷    
می متالز - معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از برنامه ریزی برای بازفعال سازی یک هزار و 500 بنگاه کوچک و متوسط غیرفعال در سال 99 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۶    
می متالز - کارکنان مجتمع فولاد خوزستان برای دومین ماه پیاپی موفق به ثبت رکوردی تازه در تولید شمش فولاد شدند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۲    
می متالز - ترانزیت فرآورده های نفتی تا پایان سال 99 به کشورهای همسایه ممنوع است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۰    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خام فروشی مواد معدنی در کشور و در استان فارس در حال کنترل است و بر اساس قوانین توانسته ایم با استفاده از ظرفیت های استان و کشور ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۱:۴۲    
می متالز - وزیر نفت با اشاره به آغاز نصب پایه اولین سکوی فاز11 پارس جنوبی، گفت: اگرچه این طرح در مقایسه با طرح های نفتی دیگر پروژه بزرگی نیست اما نشان می دهد که توسعه صنعت نفت ایران در شرایط تحریم ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۴    
می متالز - یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته اطلاعی از برنامه های این کشور برای توقیف نفتکش های ایران در مسیر حرکت به سمت ونزوئلا ندارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۹    
می متالز - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با کاهش 84 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، هفت میلیون و 428 هزار تومان به فروش رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۹    
می متالز - سرمایه گذاری رنا شرایط فروش 30 و 100 درصد سهام دو شرکت را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۵    
می متالز - همزمان با دومین ماه از سال جهش تولید، کارکنان پرتلاش واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت با تولید 72533 تن محصول ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۵    
می متالز - بیشتر شاخص های بورسی مهم جهان قرمزپوش شدند.عملکرد اقتصادی کشورهای مختلف تحت تاثیر محدودیت های رفت و آمدی و تعطیلی کسب و کارها کماکان در سطحی ناامیدکننده باقی مانده است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۸    
می متالز - گروه اقتصادی؛ بررسی نمودار قیمت خودرو در طول سالیان گذشته نشان دهنده رشد مداوم این کالای بادوام است، اتفاقی که براحتی با مقایسه قیمت انواع خودرو در چند سال گذشته با امروز مشخص می شود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۸    
می متالز - بررسی آمار سامانه نیما نشان می دهد که حجم عرضه ارز از طریق سامانه نیما در دو ماه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه پارسال حدود یک میلیارد و 708 میلیون یورو (49 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۸    
می متالز - بعد از 5 ماه کاهش پی در پی قیمت ها در بازار جهانی نفت خام، علائم اولیه ای از تثبیت ساختارهای بازار به چشم می خورد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۳    
می متالز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ارائه مجموعه ای از راهکارها برای جلوگیری از رشد نقدینگی در سال 99 و پس از شرایط کرونایی پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۳    
می متالز - سفارش های دارا یکم در پایان روز کاری از نظر سیستمی لغو می شوند و سامانه برای سفارش گیری روز بعد آماده می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۳    
می متالز - روز دوشنبه سوئد بزرگترین زمین لرزه بر اثر معدنکاری در یک معدن سنگ آهن را گزارش کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۳۷    
می متالز - رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار درباره نحوه دریافت وام 12 میلیون تومانی ویژه کارفرمایان آسیب دیده از کرونا توضیح داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۲:۱۷    
می متالز - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تماس تلفنی رییس جمهور گفت: در این تماس گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف به وی ارائه شد و رئیس جمهوری بر تکمیل دو آزادراه کنارگذر جنوبی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۸    
می متالز - کشورهای بزرگ، آمار رشد اقتصادی سه ماهه را منتشر کرده اند. اعداد رشد، در تمام کشورها در بازه منفی قرار دارد و از ویرانگری های ویروس کرونا فقط در سه ماه، روایت می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۸    
می متالز - نرخ تورم سالانه اردیبهشت ماه 1399 برای خانوارهای کشور به 29.8 درصد رسیده که این عدد نسبت به ماه قبل، 2.4 واحد درصد کاهش را نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۸    
می متالز - وزیر نیرو: در اولین روز از سومین ماه بهار شاهد بیش از 300 میلی متر بارش هستیم که در مقایسه با 5 سال اخیر چهارمین سال پر بارش کشور بوده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۲    
می متالز - همه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، از روز سه شنبه می توانند به بانک های عامل مراجعه کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۷    
می متالز - سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: بانک ها از 10 خرداد که آزادسازی سهام عدالت انجام می شود و امکان فروش سهام عدالت برای آنها مهیا خواهد شد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۷    
می متالز - تولید اولین خودروی نیم شاسی برقی مزدا با نام MX-30 در ژاپن آغاز شد. فروش آن در اروپا از پاییز همین امسال شروع می شود. اما در مورد بازار آمریکا هنوز خبری نیست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۷    
می متالز - به نظر می رسد که شرکت خودروسازی کیا در کره جنوبی خیلی هم از نام اُپتیما خوشش نمی آید و برای آن نام کی 5 را در نظر دارد، نامی که مردم کره، با آن مأنوس هستند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۲    
می متالز - گروه صنعتی ایران خودرو در دومین ماه سال 99 موفق شد با تولید 51 هزار و 455 دستگاه خودرو از عدد تولید اردیبهشت سال گذشته عبور کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۷    
می متالز - با شدت گرفتن نابسامانی در بازار خودرو پیشنهادات متعددی برای ساماندهی بازار خودرو ارائه شده است. یکی از پیشنهادات ارائه شده، عرضه خودروی صفر در بورس کالا است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۲    
می متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر، با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری و ماندن هموطنان در منزل، به منظور حفظ سلامتی در برابر ویروس کرونا ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۷    
می متالز - شرایط فروش نقدی وانت کارا 2000cc ویژه خرداد ماه اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۲    
می متالز - عملیات نصب جکت نخستین سکوی طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی در موقعیت مخزنی بلوک B با دستور حسن روحانی، رئیس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۲    
می متالز - همکاران اداره امور شعب استان مرکزی بانک در ادامه حمایت از پویش مردمی کمک مومنانه ، کمک های خود را برای نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت ارسال کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۲    
می متالز - شورای نگهبان در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه حذف 4 صفر از پول ملی خواستار مهلت 10 روزه شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۷    
می متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از ثبت رکورد خروج روزانه 800 کامیون به صورت حمل یکسره از بندر شهید بهشتی چابهار در سال 99 خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
می متالز - معاون وزیر و شهرسازی، فروش اقساطی را یکی از جذابیت های طرح اقدام ملی مسکن برای سازندگان و متقاضیان برشمرد و گفت: امکان خرید و فروش سهام مسکن که با عنوان خرید متری مسکن شناخته می شد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۲    
می متالز - زمان بندی فروش محصولات ایران خودرو به زودی اعلام می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۱    
می متالز - ارزش معاملات بازار نقد بورس و فرابورس در یک سال اخیر (31اردیبهشت 1399) چگونه بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۱    
می متالز - علی احمدیان، رئیس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۶    
می متالز - شاخص در هفته گذشته بالاخره پس از مدت ها رشد بی وقفه افت کرد. حالا با سمت و سوی اصلاحی بازار، چه تصویر جدیدی ممکن است پیش روی بورس باشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۶    
می متالز - زمان و مکان برگزاری سه مجمع شرکت حاضر در بازار سهام اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۱    
می متالز - تازه ترین سود ماهانه شرکت ها اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۶    
می متالز - وضع سه عرضه اولیه جدید در بورس به کجا رسیده است. هفته پیش رو در بازار سهام دو عرضه اولیه آنهم در یک روز داریم. عرضه سومی برای کدام شرکت است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۱    
می متالز - معاملات روز چهارشنبه شمش در بورس کالا بدون دخالت یا با کمترین دخالت نماینده تنظیم بازار تایید شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۱    
می متالز - سود 12 ماهه باما رشد 154٪ داشته و در تلفیق 6992 ریال محقق ساخته است. سود شرکت اصلی هم با رشد 170٪ به 6666 ریال رسید. فروش شرکت باما با رشد 22 درصدی به 5185 میلیارد ریال در سال 98 رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۶    
می متالز - رشد قیمت سکه و دلار در چند روز گذشته دوباره اوج گرفته و بازار ارز و سکه دوباره شروع به تحرکات جدید کرده است. به راستی ماجرا از چه قرار است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۶    
می متالز - حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در بازدید از نمایشگاه جنوب شرق کرمان با اشاره به تأکید دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس بر استفاده همه جانبه [...]
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۱    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعمال محدودیت های جدید برای جلوگیری از حضور سوداگران در بازار خودرو خبر داد و گفت: پارکینگ ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
می متالز - بررسی آمار معاملات بورس تهران در 2 هفته اخیر حکایت از کاهش ارزش معاملات خرد و مشارکت سهامداران حقیقی در روزهای پایانی اردیبهشت ماه دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۱    
می متالز - رییس شورای تامین و فرماندار فاریاب گفت: حقوق معوق کارگران شرکت معدن کاری کرومیت این شهرستان پرداخت شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
می متالز - در معاملات روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه جاری شمش و مقاطع فولاد همچنان بدون نوسان قیمت از سوی خصوصی ها پیشنهاد شدند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
می متالز - در راستای پیاده سازی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس نخستین کارگروه بررسی مسائل و مشکلات معادن غیرفعال حوزه کرومیت استان خراسان جنوبی با حضور مدیران و کارشناسان سازمان صمت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
می متالز - فضای سبز شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری توسعه یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۶    
می متالز - معاون برنامه ریزی و توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در دراز مدت تولید فولاد در منطقه ویژه به 10 میلیون تن می رسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹    
می متالز - تولید جهانی طلا طی سال 2019 میلادی بدون تغییر ماند. چین، استرالیا و روسیه بزرگ ترین تولیدکنندگان این فلز هستند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۹    
می متالز - کمتر تاریخی در کشور را می توان یافت که بخش معدن اینگونه در کانون توجه دولت و جامعه قرار گرفته باشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۶    
می متالز - با توجه به محدود شدن صادرات شمش، صلاح شرکت در این است که صادرات خود را بیشتر کند زیرا قیمت های صادرات، از قیمت داخل بالاتر است هرچند باید بازار داخل را هم تامین کنیم.