یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 10 خرداد 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 خرداد 1399 می متالز 2 خرداد 1399 می متالز 3 خرداد 1399 می متالز 4 خرداد 1399 می متالز 5 خرداد 1399 می متالز 6 خرداد 1399 می متالز 7 خرداد 1399 می متالز 8 خرداد 1399 می متالز 9 خرداد 1399 می متالز 10 خرداد 1399 می متالز 11 خرداد 1399 می متالز 12 خرداد 1399 می متالز 13 خرداد 1399 می متالز 14 خرداد 1399 می متالز 15 خرداد 1399 می متالز 16 خرداد 1399 می متالز 17 خرداد 1399 می متالز 18 خرداد 1399 می متالز 19 خرداد 1399 می متالز 20 خرداد 1399 می متالز 21 خرداد 1399 می متالز 22 خرداد 1399 می متالز 23 خرداد 1399 می متالز 24 خرداد 1399 می متالز 25 خرداد 1399 می متالز 26 خرداد 1399 می متالز 27 خرداد 1399 می متالز 28 خرداد 1399 می متالز 29 خرداد 1399 می متالز 30 خرداد 1399 می متالز 31 خرداد 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۱    
می متالز - چهار طرح صنعت آب و برق با اعتبار 1226میلیارد تومان در سفر وزیر نیرو به خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۴    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از اولین روز ماه مبارک رمضان با اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان و در جریان بازرسی های انجام شده از 17 هزار و 716 واحد صنفی تولیدی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۴    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در مراسم رونمایی از سایت فروش اینترنتی محصولات نساجی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۸    
می متالز - در این سامانه امکانات لازم جهت فروش یا سرمایه گذاری مجدد سهام عدالت برای بیش از 49 میلیون ایرانی فراهم شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۰    
می متالز - سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 16.5 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری کشور طی دیروز خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۷    
می متالز - با برگزاری مجمع فوق العاده ادغام بانک حکمت ایرانیان، این بانک رسما در بانک سپه ادغام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۲    
می متالز - مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات قابل پرداخت به مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن در مقایسه با دیگر مشتریان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۶    
می متالز - با هدف ارتقا و گسترش سطح همکاری ها و ارائه خدمات بانکی ارزی و ریالی، تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۳    
می متالز - امین شاکری کارشناس مسائل اقتصادی گفت: افزایش معاملات کالایی و عرضه کالاهایی چون خودرو در بازار سرمایه در وضعیت فعلی اقتصاد کشور امری ضروری است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۱    
می متالز - بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، لاستیک های وارداتی کشف شده، با قیمت حلقه ای 950هزار تومان برای تشویق کامیون های حمل کالا، به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده می شوند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۷    
می متالز - مدیر کل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت با بیان شمه ای از وضعیت لاستیک در سال 1398 گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۶    
می متالز - مسوولان سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری درباره فعالیت غیر مجاز شرکتهای هرمی و بازاریابی شبکه ای به مردم هشدار دادند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۷    
می متالز - سهام عرضه اولیه آریاساسول به صندوق ها عرضه شد
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۶    
می متالز - شرکت فرعی اقتصادی و خودکفایی آزادگان از فروش سهام شرکت اصلی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۲    
می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با گلایه نسبت به طولانی بودن فرآیند ترخیص کالا در گمرکات ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۲    
می متالز - فروش یکجای 30 درصد از سهام عدالت از طریق شعب بانک ها تا پایان وقت اداری روز سه شنبه همین هفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه روند تامین ارز به حالت عادی برمی گردد، گفت: 3.7 میلیارد دلار ارز برای واردات اختصاص یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۲    
می متالز - رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر با اشاره به تبعات منفی کرونا بر تجارت با این کشور گفت: هزینه های حمل به لحاظ ترافیک درباره بعضی اقلام تا 200 درصد بالا رفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۱    
می متالز - معاون اول رییس جمهور بر تسهیل شرایط اعطای اقامت سرمایه گذاری در ایران تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۹    
می متالز - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان طرح های دانش بنیانی برای تولید اجزای لاستیکی و پلاستیکی صنایع خودرو را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۸    
می متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار هزار میلیارد تومان اوراق رهن ثانویه برای تأمین مالی اعطای تسهیلات بخش مسکن موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۳    
می متالز - با فراهم شدن زیرساخت ها در بانک گردشگری، خدمات فروش سهام عدالت برای عموم مردم عملیاتی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۳    
می متالز - سهام عدالت را به صورت آنلاین نمی توان معامله کرد و تنها از طریق بانک یا کارگزاری قابل معامله و فروش است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
می متالز - مهندس جعفری رئیس سازمان صمت به همراه معاون امور صنایع و مدیر روابط عمومی این سازمان در روز چهارشنبه مورخ 99/3/7 میهمان مهندس مجیدی مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران بودند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۱:۱۰    
می متالز - نوسانات شاخص حول ابرکانال یک میلیون واحدی در روزهای اخیر موجب سردرگمی بسیاری از تازه واردها و در نقطه مقابل فرصت طلبی باتجربه ترهای بازار سرمایه شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۰    
می متالز - طی سال های اخیر شرکت های دانش بنیان توانسته اند با تکیه بر تفکر ملی، دانش فنی و اختراع برای توسعه صنایع گام موثر بردارند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۱۰    
می متالز - دولت ترامپ مطالعه راه های محافظت از سرمایه گذاران آمریکایی از شرکت های چینی پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۰    
می متالز - واردات فولاد آمریکا در سال جاری 20 درصد کاهش داشته و کارخانه های آلومینیوم نیز مجددا در مسیر تولید قرار گرفتند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۰    
می متالز - بیش از دو دهه است که تولیدکنندگان داخلی باتری خودرو قادر شده اند نیاز خودروسازان را تامین کنند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۰    
می متالز - رشد تجارت الکترونیکی در جهان باعث رشد حوزه های مرتبطی چون پرداخت اینترنتی شده و شیوه های جدید پرداخت نیز متقابلا به توسعه بیشتر تجارت الکترونیکی منجر شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۰    
می متالز - تولیدکننده الماس روسی آلروسا انتظار دارد فروش این شرکت برای ماه مه به 10 میلیون دلار برسد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
می متالز - متوسط بارندگی در ایران حدود 250 میلی متر است که کمتر از یک سوم میانگین جهانی است و همین مقدار اندک بارندگی ها نیز از توزیع زمانی و مکانی مناسبی برخوردار نیست ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
می متالز - روس ها خواستار تسهیل قوانین ضد دامپینگ اتحادیه اروپا در خصوص واردات فولاد نورد گرم شده اند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
می متالز - شرکت ملی نفت فلات قاره چین (CNOOC)، بزرگ ترین تولیدکننده نفت و گاز فلات قاره در این کشور و شرکت رویال داچ شل ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
می متالز - 6دهه قبل ایران زودتر از بسیاری از کشورهای غرب آسیا شاهد شکل گیری واحدهای بزرگ و متوسط صنعتی در شهرهایی نظیر ری، تهران، اصفهان، تبریز و ... بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
می متالز - با توجه به تعهدات کشورها در پیمان آب و هوایی پاریس و وضعیت موجود در صنعت سیمان و همچنین صنعت فولاد، لزوم ایجاد تحول در این دو صنعت بیش از گذشته حس می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۹    
می متالز - شرکت خودرو سازی نیسان از تصمیم خود برای تعطیل کردن شعبه اسپانیا خبر داده است، امری که بدون شک موجب کاهش مصرف فولاد در اروپا می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۴    
می متالز - منتخب مردم تهران در مجلس گفت: دولت یازدهم به جای اصلاح ایرادات طرح مسکن مهر، بازار ساخت و ساز را تعطیل کرد، نتیجه این رویکرد در شرایط کنونی عقب افتادگی بازار مسکن در حوزه تولید است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۴    
می متالز - تداوم کاهش تولید فولاد در هند، احتمال وقوع بحران در این این بخش از صنعت هند را افزایش داده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۹    
می متالز - منتخب مردم شهررضا در مجلس یازدهم می گوید از آنجایی که سوداگران تلاش خود را برای نابسامانی بازار خودرو به کار می برند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۴    
می متالز - منتخب مردم بم و ریگان در مجلس گفت: مجلس یازدهم قطعا به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۹    
می متالز - منتخب مردم لارستان، گراش، خنج و اوز در دوره یازدهم مجلس گفت: صنایع پایین دست 10برابر بیشتر از صنایع بالادست اشتغال ایجاد می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۹    
می متالز - بخش عمده رشد اقتصادی کشور در حوزه معدن در گرو رشد بهره وری است. یکی از مواردی که می تواند به رشد بهره وری کمک کند موضوع آموزش است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۹    
می متالز - بهره وری از مفاهیم علم اقتصاد و مدیریت است که رابطه ای را میان حجم و ارزش تولید برقرار می کند و استفاده موثر و بهینه از منابع موجود و امکانات را مورد توجه قرار می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۳    
می متالز - در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، اکثریت هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران تداوم روند افزایشی قیمت طلا در هفته جاری را پیش بینی کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۳    
می متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم از تدوین پیش نویس طرحی دوفوریتی برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۳    
می متالز - منتخب مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم ضمن تبریک به قالیباف بابت ریاست مجلس، اعلام کرد: بی شک تجربیات ارزنده حضرتعالی در دوران دفاع مقدس بعنوان هم رزم سردار رشید اسلام سید الشهدای جبهه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۳    
می متالز - مدیرکل ژئودزی و نقشه برداری زمینی سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به وارد شدن این سازمان در زمینه پایش زمین از بعد از زلزله بم، گفت: در حال حاضر 130 ایستگاه در کشور راه اندازی شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۳    
می متالز - دو خودروساز بزرگ کشور با صدور یک اطلاعیه مشترک، نکاتی را پیرامون فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو تشریح کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۳    
می متالز - صفاری کارشناس ارشد اقتصادی معتقد است که بانک مرکزی فرصتی مناسب در اختیار دارد تا با بهره گیری از ظرفیت گواهی سپرده سکه و راه اندازی مجدد قرارداد آتی سکه در بورس کالا بدون نیاز به ضرب سکه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۳    
می متالز - منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس می گوید در سال جاری توجه مناسبی به افزایش دستمزد کارگران نشد، که این امر باید جبران شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۳    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز شنبه 10 خرداد ماه، میزبان دادوستد 19 هزار و 96 تن سبد میلگرد، 682 تن میلگرد و 15 هزار و 884 تن سبد تیرآهن بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۸    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در بازدید از 6 واحد تولیدی گفت:گام های مسئولان در کردستان برای رفع موانع موجود بر سرراه تولیدکنندگان و در نتیجه تحقق جهش تولید هر روز محکم تر می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۵۸    
می متالز - منتخب مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه سیستم بانکی کشور باید از بخش خصوصی تولید مسکن حمایت کلان داشته باشد، گفت: متأسفانه در این وضعیت شاهد خلاء پیشتیبانی بانکی در کشور هستیم ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۲    
می متالز - قیمت مسکن و رشد عجیب آن در طول سال های گذشته، همواره در کشور ما مورد بحث بوده است، تا جایی که بسیاری خانه را با هدف حفظ ارزش پول خود و سرمایه گذاری خریداری می کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۲    
می متالز - بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید یک میلیون و 409 هزار تن انواع محصولات توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای سال مالی 99 تا پایان اردیبهشت ماه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۲    
می متالز - سرپرست جدید وزارت صمت طی حکمی، ایرج حسن پور را به عنوان سرپرست اداره کل امور استان های وزارتخانه منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۲    
می متالز - مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شیوع بیماری کرونا منجر به بروز دو چالش اصلی شامل کاهش تقاضای داخلی و خارجی شده است که برای مدیریت آثار آن ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۲    
می متالز - رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: با افتتاح اولین شعبه شورای حل اختلاف صنعت، استان قزوین به عنوان پایلوت طرح طلایه داران صلح و سازش صنعت و معدن کشور شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۳    
می متالز - بانک توسعه صادرات با هدف رفع موانع رونق تولید و تامین سرمایه در گردش سالم و پایدار با مجوز بانک مرکزی تا سقف 15000 میلیارد ریال اوراق گام صادر می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۱    
می متالز - رئیس کنفدراسیون صادرات ایران از تاثیر منفی افزایش کرایه حمل بار بر صادرات در سال جهش تولید و نیاز ارزی کشور خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۴    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه صدور مجوزهای مرتبط با کسب و کار نباید بیش از سه روز به طول بیانجامد، گفت: فعالان اقتصادی زمان بر بودن صدور مجوزها را گزارش دهند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۴    
می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد که پارلمان بخش خصوصی آماده ایجاد دادگاه های تجاری با همکاری قوه قضاییه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۳    
می متالز - بانک مرکزی اعلام کرد: علاوه بر بانک ها، صندوق های سرمایه گذاری، شرکت های بیمه و شرکت های تامین سرمایه نیز می توانند در حراج اوراق دولتی یکشنبه شرکت کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۳    
می متالز - مؤسسه اعتبارسنجی اس اندپی گلوبال اعلام کرد که تأثیر پاندمی کرونا بر اقتصاد هند بسیار شدید خواهد بود و اقتصاد این کشور در سال مالی جاری (آوریل 2020 تا مارس 2021) بیش از 5 درصد کوچک خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۳    
می متالز - واقعیت تلخ این است که صنعت خودرو ایران از مسائل و مشکلات عدیده ای در رنج است؛ به گونه ای که نمی تواند به توسعه بیندیشد یا طرح های توسعه ای را تدوین و اجرا کند که نتایج مفید آن هم به خود و ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۸    
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازان بااشاره به اینکه در صنایع از جمله صنعت خودرو سود ناشی از واردات گروهی خاص مانع داخلی سازی قطعات می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۲    
می متالز - راننده ها مجاز به سوار کردن بیش از سه مسافر نیستند و اگر شهروندان شاهد خلاف این موضوع بودند با سامانه 1888 تماس بگیرند و راننده را معرفی کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۷    
می متالز - استاندار تهران با اشاره به عبور استان تهران از مرحله پیک کرونا بر استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۷    
می متالز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: با پیگیری وزارت راه و شهرسازی، 113 هزار راننده مسافربرهای بین شهری تسهیلات 6 میلیون تومانی دریافت می کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۷    
می متالز - مصطفی قلی خسروی درباره تاثیر شیوع کرونا بر بازار مسکن اظهار کرد: کرونا در همه بخش های اقتصادی به خصوص بازار مسکن اثر گذشته است
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
می متالز - شرکت پتروشیمی پارس به عنوان یک واحد فرعی فارس و واحد نهایی گروه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با وجود شناوری 6 درصدی سهام مبادلات خوبی در بازار سرمایه دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۱    
می متالز - کارمزد تراکنش های ابزارهای مختلف بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران در فروردین ماه سال جاری 20 تا 34 درصد کمتر از متوسط کارمزد شبکه بانکی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
می متالز - معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک در سال جاری، برنامه مدون و مفصلی برای جذب ارز حاصل از صادرات دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
می متالز - جشنواره 9+9 اپلیکیشن هپ کانون جوانه های بانک ملی ایران ویژه همکاران از فردا 11 خرداد ماه آغاز می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۱    
می متالز - بانک ملی ایران در یک ماه نخست امسال بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید دین را به منظور تامین مالی کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی پرداخت کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۶    
می متالز - بانک مرکزی سازوکار جدید نحوه محاسبه و نگهداری سپرده قانونی بانک ها و موسسه های اعتباری غیربانکی را ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۱    
می متالز - امسال سالی است که میتوان به گروه بانکی و بانکداری خوشبین بود. چراکه تعدادی اتفاق مهم و تاثیرگذار در این صنعت رخ داده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۵    
می متالز - شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد ” خرید،نصب و راه اندازی قطعه دتکتور دستگاه XRF ” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۵    
می متالز - مدیر نظارت مجتمع معدنی سرب نخلک با بیان این مطلب گفت: با توجه به ضرورت ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در اوقات فراغت پرسنل و کمبود امکانات تفریحی و ورزشی در این مجتمع ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۶    
می متالز - مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد ضمن اشاره به اینکه شرکت های بیمه حق خرید و فروش سهام خود را در بازار ندارند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
می متالز - دو خودروساز بزرگ کشور با صدور اطلاعیه ای مشترک اعلام کردند متقاضیان برگزیده در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده باید ظرف 48 ساعت پس از اعلام نتایج، وجه خودرو مورد نظر خود را واریز کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۵    
می متالز - رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه خدمات بیمه شخص ثالث بدون نیاز به نسخه فیزیکی و کاغذی، ارائه می شود، گفت: پس از صدور بیمه نامه جدید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۵    
می متالز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تاکنون بیش از 3.5 میلیون نفر وارد سایت شدند و کنترل سهام عدالت خود را به دست گرفته اند، گفت: با آزادسازی سهام عدالت از امروز ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۵    
می متالز - ستاد خبری سهام عدالت اعلام کرد که مشمولان این سهام می توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضع دارایی خود مطلع شوند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۴    
می متالز - دو خودروساز بورس با صدور اطلاعیه مشترک، 6 نکته را درباره فرآیند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو تشریح کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۹    
می متالز - این شرکت در هفته گذشته 10هزار تن شمش فولاد را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای 29 هزار تنی مواجه بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۹    
می متالز - صورت های مالی منتهی به 29 اسفندماه 1398 بانک سرمایه نشان می دهد که بانک سرمایه به میزان 2.8 برابر دارایی های خود بدهی دارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۹    
می متالز - نرخ دلار و یورو در اولین روز هفته، با رشد نسبی همراه شده است. این در حالی است که هفته گذشته، بازدهی دلار پس از سه هفته صعود، منفی شده بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۹    
می متالز - شهرسازی و خانه سازی باغمیشه تازه ترین وضع پروژه ها را تشریح کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۹    
می متالز - در حالی که نرخ متوسط محصولات اصلی این شرکت در هفته های قبل 10درصد افزایش داشته و در هفته گذشته نیز افزایش 10درصدی دیگری در نرخ ها صورت گرفت تا به این ترتیب تنها در عرض سه هفته شاهد رشد بیش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۹    
می متالز - بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید دو میلیون و 603 هزار و 78 تن انواع محصول توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۹    
می متالز - مجتمع صنایع لاستیک یزد هم شفاف سازی کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۹    
می متالز - امروز شنبه دهم خرداد نمادهای فولادی و سنگ آهنی بازار سهام، معاملات بسیار مثبتی را پشت سر گذاشتند و از بین 15 نماد زنجیره فولاد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۴    
می متالز - مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: بالاترین تناژ نورد اسلب در سال 98 و ثبت رکورد نورد 79 هزار تن اسلب ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۹    
می متالز - شرکت ذوب آهن اصفهان طی نامه ای به شرکت های کارگزاری اعلام کرده است که نرخ پایه میلگرد تولیدی این شرکت را در عرضه های امروز بورس کالا (دهم خرداد) ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۴    
می متالز - کنترل ولو اسکرابرهای مدول های احیا مستقیم که وظیفه اصلی آن تخلیۀ لجن مخازن شست وشوی گاز فرآیند است، با همکاری واحد بومی سازی، تعمیرات واحد احیا مستقیم و دفتر فنی تعمیرات بومی سازی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۶    
می متالز - میزان ظرفیت و تولید صنعت مس جهان در 2 ماهه نخست 2020 برابر با 1.9درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۶    
می متالز - قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.69 درصد افزایش به 1730 دلار و 27 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۶    
می متالز - قیمت نفت برنت برای تحویل در ماه جولای در پایان معاملات دیروز با 4 سنت افزایش به 35 دلار و 33 سنت رسید.
  • ۱