یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۵۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 30 آبان 1394 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1394 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 تیر 1394 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1394 خبرگزاری مهر 30 مهر 1394 خبرگزاری مهر 30 آذر 1394 خبرگزاری مهر 30 دی 1394 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1394 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 1 آبان 1394 خبرگزاری مهر 2 آبان 1394 خبرگزاری مهر 3 آبان 1394 خبرگزاری مهر 4 آبان 1394 خبرگزاری مهر 5 آبان 1394 خبرگزاری مهر 6 آبان 1394 خبرگزاری مهر 7 آبان 1394 خبرگزاری مهر 8 آبان 1394 خبرگزاری مهر 9 آبان 1394 خبرگزاری مهر 10 آبان 1394 خبرگزاری مهر 11 آبان 1394 خبرگزاری مهر 12 آبان 1394 خبرگزاری مهر 13 آبان 1394 خبرگزاری مهر 14 آبان 1394 خبرگزاری مهر 15 آبان 1394 خبرگزاری مهر 16 آبان 1394 خبرگزاری مهر 17 آبان 1394 خبرگزاری مهر 18 آبان 1394 خبرگزاری مهر 19 آبان 1394 خبرگزاری مهر 20 آبان 1394 خبرگزاری مهر 21 آبان 1394 خبرگزاری مهر 22 آبان 1394 خبرگزاری مهر 23 آبان 1394 خبرگزاری مهر 24 آبان 1394 خبرگزاری مهر 25 آبان 1394 خبرگزاری مهر 26 آبان 1394 خبرگزاری مهر 27 آبان 1394 خبرگزاری مهر 28 آبان 1394 خبرگزاری مهر 29 آبان 1394 خبرگزاری مهر 30 آبان 1394 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۷    
اولین گوینده و دوبلور سازمان صداوسیما که بخش عمده فعالیت هایش در رادیو بود در سن 95 سالگی درگذشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۱    
تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه اختصاصی منچسترسیتی با نتیجه 4 بر یک این تیم را در هم کوبید، این برای اولین بار از سال 2008 بود که لیورپول در شهر منچستر، سیتی را شکست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۱    
تیم فوتبال چلسی بعد از سه شکست پیاپی در رقابتهای لیگ برتر انگلیس عصر شنبه مقابل نوریچ به پیروزی یک بر صفر رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۳    
تیم فوتبال لیورپول در حساس ترین بازی هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس پیروزی باشکوهی را در زمین منچستر سیتی رقم زد تا بدین ترتیب لستر ستی در کمال ناباوری صدرنشین مسابقات شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۳    
صدرنشین رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان در هفته سیزدهم این مسابقات پیروزی دوازدهم خود را در زمین شالکه رقم زد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۸    
مشهد- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه انتقاد بی ملاحظه و بدون شفقت کارساز نیست اظهار کرد: اگر درجایی نیاز به تذکر و یا اصلاح وجود دارد باید با مهربانی برخورد کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
تیم فوتبال رم در شبی که داور مسابقه پنالتی های متوالی اعلام کرد در زمین بلونیا متوقف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
تیم فوتبال بارسلونا با برتری مقابل رئال مادرید در دیداری که تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد، اختلاف خود با این تیم در صدر جدول را به شش امتیاز برساند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با انتقاد از ناتوانی ناتو در تأمین امنیت اروپا برای همکاری در مبارزه با تروریسم اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۳    
رسانه های قطری از دیدار قریب الوقوع امیر قطر با رئیس جمهوری کوبا در هاوانا خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۷    
پلیس فرانسه اعلام کرد ممنوعیت برگزاری تظاهرات در پاریس تا آغاز کنفرانس آب و هوا در 30 نوامبر تمدید شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
همدان – فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه دشمنان به دنبال جدایی ایران از عراق و سوریه هستند، افزود: آمریکا به دنبال دور کردن مردم از مقاومت است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
قزوین- استاندار جدید قزوین گفت: وظیفه داریم بستر حضور انسانهای مومن و وفادار به نظام برای شکل گیری مجلسی متخصص را فراهم کنیم و در ایام باقیمانده همه توان خود را بکار خواهیم گرفت تا این کار محقق شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
رسانه ها اعلام کردند: ارتش سوریه بر بلندی های مهین الکبیر و الصغیر در حومه جنوب شرقی حمص مسلط شده اند.این دستاوردها پس از درگیری های شدید با داعش حاصل شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
تیم چارلتون ار سری مسابقات لیگ دسته اول انگلیس، امروز توانست با یک گل از سد بیرمنگام عبور کند. رضا قوچان نژاد نیز از دومین دقیقه وقت های اضافه نیمه دوم بازی آمد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
تیراندازی مرگبار در مقابل یک رستوران در ایالت تگزاس آمریکا یک کشته و یک مجروح در پی داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
منابع رسانه ای اعلام کردند مغز متفکر انفجارهای تروریستی ضاحیه بیروت محمد الشتوی نام دارد که هم اکنون در منطقه عرسال به سر می برد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
وزارت دفاع یمن با صدور بیانیه ای از ناکامی یورش عناصر وابسته به رئیس جمهوری فراری این کشور به منطقه استراتژیک صراوح واقع در غرب استان مأرب خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب میدان تفکر جامعه ما را تغییر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا سفر خاورمیانه ای خود را از فردا به مدت 2 روز آغاز خواهد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال آرسنال با شکست خارج از خانه مقابل وست برومویچ شانس صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس را بار دیگر از دست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳    
یک شبکه عرب زبان از سفر هیئتی متشکل از اعضای جنبش انصارالله یمن به مسقط پایتخت عمان برای دیدار با اسماعیل ولد الشیخ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن خبر می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۳    
یک شهروند فلسطینی در عملیاتی شهادت طلبانه، به وسیله سلاح سرد به تجمع صهیونیستها در جنوب تل آویو حمله و چهار نفر را به شدت زخمی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۳    
تبریز- مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت آشنایی شهرداران آذربایجان شرقی با اصول مدیریت بحران تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۸    
قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: استان قزوین با بهره گیری از همه ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، صنعتی و کشاورزی که دارد باید با عقلانیت و اعتدال مدیریت شود تا توسعه استان محقق شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۲    
جنگنده های ارتش سوریه طی چند نوبت مواضع تروریست های داعش در اطراف شهر باستانی تدمر سوریه را بمباران کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
شیراز- دبیر اجرایی هفته های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد، گفت: هفته های قرآن و عترت یکی از پنج برنامه معاونت قرآن و عترت است که در هشت استان برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
تیم فوتبال پرسولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف استقلال اهواز رفت و قعرنشین لیگ برتر را با یک گل شکست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
رسانه ها از هلاکت حدود 40 تروریست در حمله هوایی جنگنده های سوری به مراکز تجمع داعش در میدان نفتی در حومه دیرالزور سوریه خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۹    
ساری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ساماندهی برنج فروشان استان در دستور کار است گفت: خوشبختانه برنج تولیدی استان مشکلی از نظر آلودگی ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی واقع در جنوب آلمان، 4 کشته در پی داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۰    
قزوین- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: با وجود نیروهای ارزشی و مومن بستر خوبی در استان برای خدمتگذاری فراهم شده که امیدواریم استاندار جدید از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۷    
اصفهان- امام جمعه اصفهان گفت:غفلت از محتوا و کیفیت کتاب خسارتی برای اهل علم است چراکه افراد به طورمعمول برای دسترسی به محتوای موردنظر خود تا انتها کتاب را مطالعه و تازه متوجه بی محتوایی کتاب می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۷    
بناب- پیکر الحاجیه سیده خانم مریم آل طه جان باخته حادثه سقوط جرثقیل در جوار خانه خدا بر دوش مردم شهرستان بناب تشییع شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال وولفسبورگ با پیروزی پرگل برابر وردبرمن در هفته سیزدهم رقابتهای دسته اول آلمان جایگاه خود را در رده سوم جدول مستحکم کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
در فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا تیم گوانگژو توانست تیم الاهلی امارات را با تک گل الکسون در دقیقه 54 از پیش روی بردارد و قهرمان جام باشگاه های آسیا شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۲    
نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت با کاندیدای لیبی برای دو سال دیگر به عنوان دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز انتخاب شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۲    
قزوین- در مراسمی با حضور سخنگوی وزیر کشور فریدون همتی به عنوان هشتمین استاندار قزوین معرفی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۲    
الغرافه در شبی که مسعود شجاعی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق به گلزنی شد توانست برابر السیلیه در هفته نهم لیگ ستارگان قطر به پیروزی برسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۹    
جنگنده های رژیم آل سعود دو منطقه در استان های صعده و الحدیده یمن را بمباران کردند که به دنبال آن 13 غیرنظامی یمنی به شهادت رسیدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۶    
معاون رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عوامفریبانه و بدون اشاره به نقش کمک های غرب در پیدایش گروه های تروریستی در خاورمیانه، از مردم این کشور خواست تا با آوارگان مهربان باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
عبدالله دوم پادشاه اردن در اواسط هفته آینده به منظور دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به شهر سوچی سفر می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش عملکرد خوبی برابر استقلال خوزستان داشت، گفت: فکر نمی کنم نیاز به جذب یک مهاجم دیگر باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
اهواز مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: طی حکمی از سوی استاندار خوزستان محمدعلی دوایی فر شهردار خرمشهر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۶    
دروازه بان تیم استقلال اهواز با بیان اینکه مربی اختصاصی برای تمریناتش ندارد، گفت: قبل از هر بازی عملکرد مهاجمان حریفمان را آنالیز می کنم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۳    
مشهد- نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی طلا و مس گفت: وضعیت سینمای کشور مانند کتاب مناسب نیست و مردم به جای تماشای فیلم در سینما منتظر می مانند تا فیلم در بازار با قیمت کمتر عرضه شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
مشهد- بازیگر سینما و تلویزیون تفکر را لازمه ورود هر کارگردانی به حوزه سینمای دینی دانست و گفت: فیلمی که عاری از تفکر باشد به یک کار فنی تبدیل می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۷    
مشهد- نمایش پناهنده به عنوان نمایش منتخب تاتر جشنواره استانی از فردا میزبان هنردوستان و علاقه مندان به رشته تاتر است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۷    
مشهد- معاون نظارت بر درمان وزیر بهداشت از بهره برداری یک هزار تخت آی.سی.یو در سراسر کشور خبرداد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
مشهد- مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به بحران کمبود آب در روستاهای استان گفت: بسیج سازندگی احیای 100 قنات را در دستور کار دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
مشهد- معاون نظارت بر درمان وزیر بهداشت گفت: در چند روز آینده یک هزار میلیارد تومان از معوقات بیمه ای بیمارستان ها پرداخت می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم تروریستی در استان های سیستان بلوچستان و آذربایجان غربی منهدم شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۱    
شبکه الجزیره گزارش داد: پلیس بلژیک 6 نفر را در منطقه ای در هفتاد و هشت کیلومتری بروکسل پایتخت این کشور بازداشت کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۱    
قزوین- سخنگوی وزیر کشور گفت: استانداران مجری سیاست های دولت هستند و باید برای تحقق منویات رهبری و گفتمان و شعارهای رئیس جمهور گام بردارند و خروج از این مسیر قابل قبول نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۱    
سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران گفت: هنوز به طور رسمی اعضای اصلاح طلب شورای شهرتهران برای حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی نکرده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۱    
تیم فوتبال الغرافه در هفته نهم لیگ ستارگان قطر موفق شد با گلزنی هافبک ایرانی خود حریفش را شکست بدهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد برابر استقلال اهواز گفت: این پیروزی را به تمام هواداران با غیرت و علی ضیاء تقدیم می کنم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
انفجار انتحاری امروز در شمال کشور کامرون دست کم 10 کشته و ده ها مجروح بر جای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۹    
رسانه ها بیان کردند: سفارت آمریکا در بلژیک از اتباع خود خواست که در منازل بمانند.این در حالی است که مراکز تجاری در بروکسل نیز از ترس تروریسم بسته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۴    
تیم فوتبال منچستریونایتد به لطف گل به خودی بازیکن واتفورد در دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود گذشت تا موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان صعود کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۴    
اصفهان- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان با اشاره به اینکه طی 11 سال فعالیت ستاد عتبات عالیات اصفهان 150 پروژه اجرایی شده است، گفت: طرح های توسعه ای در حرم های مطهر در دستور کار این ستاد است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا امروز در نشست آ سه آن و در اظهاراتی مداخله جویانه خواستار توقف اقدامات برای نظامی کردن مسأله دریای چین جنوبی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۳    
جان کینگ از اعضای ارشد کمیته حقوق بشر سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد که وضعیت انسانی، بهداشتی و آموزشی در یمن به دلیل تداوم حملات به این کشور در وضعیت هشدار قرار دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۰    
ساری - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: حدود 30 درصد شالیکوبی های استان مدرن سازی شدند که اکثر آنها قابلیت دریافت برند مجوز بسته بندی برنج را دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۷    
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این تیم امروز مقابل استقلال اهواز بدشانس بود و نتوانست موقعیت های فراوانش را به گل تبدیل کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۴    
اصفهان - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: استاندار اصفهان دربودجه سال 95 رقم ویژه ای به امر کتابخوانی اختصاص دهد و دستگاه های ذی ربط فرهنگی نیز در تخصیص بودجه خود به شکل اختصاصی به موضوع کتاب بپردازند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۴    
گرگان- مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: پنجمین جشنواره گل و گیاهان زینتی در گرگان برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۴    
بجنورد - واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان شمالی، هنرمندان برتر خود را در بخش های شعر و داستان در شش ماهه نخست سال جاری معرفی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مشکلی که بعد از شکایت سرمربی پیشین این تیم بوجود آمده، بزودی برطرف شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان بازی این تیم برابر پرسپولیس گفت: متاسفانه داور با پرسپولیس مهربان بود و ما قربانی اعتراضات آنها به داوری شدیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
کاخ الیزه با انتشار بیانیه ای از استقبال رئیس جمهور فرانسه از تصویب قطعنامه پیشنهادی این کشور برای مبارزه با داعش در شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
منابع سوری اعلام کردند: جنگنده های سوری و روسی بیش از 344 مرکز وابسته به تروریست های تکفیری داعش را در چهار استان حلب،ادلب، الرقه و دیرالزور در سوریه هدف قرار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر ایران با وجود فرصت های گل زیادی که در طول بازی داشت در نهایت با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال اهواز گذشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد در این فصل هیچ تیمی برتر از تیمش نبوده است. وی همچنین گفت: با کمال احترام به حریفان پرسپولیس باید در میان مدعیان قهرمانی باشد و انتظار صدرنشینی این تیم را دارم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
کمیته حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای توقف هرچه سریعتر شکنجه زندانیان سیاسی در بند رژیم آل خلیفه توسط نظامیان این رژیم را خواستار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
شیراز - فرماندار شیراز گفت: امنیت سخنرانی و فعالیت تمامی سلایق سیاسی در شیراز و فارس فراهم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۹    
تیم فوتبال منچستر یونایتد با غلبه بر واتفورد موقتا صدرنشین لیگ جزیره شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۹    
داوران نخستین سالانه هنر طراحی کتاب ایران ضمن اشاره به پیشرفت هنر طراحی کتاب در بخش کتب نفیس، به ضعیف بودن این هنر در حوزه کتاب های عمومی و دم دستی اذعان کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶    
ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان ضمن فریبکارانه خواندن عملیات نظامی ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه و عراق، تصریح کرد: این ائتلاف تنها به دنبال سرنگونی اسد از قدرت است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۴    
شیراز -معاون سیاسی فرماندار شیراز گفت: یک میلیون و 400 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان شیراز هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۳    
نخست وزیر بلژیک تصمیم به اعلام آماده باش امنیتی در این کشور را به دلیل دستیابی به اطلاعات دقیقی پیرامون احتمال وقوع حملاتی مشابه آنچه در پایتخت فرانسه رخ داد، دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۱    
ساری - استاندار مازندران با اشاره به عرضه مرکبات در بازار گفت: پیگیری های جدی در خصوص ساماندهی سورتینگ های مرکبات در استان صورت نگرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۷    
بهشهر- سرپرست فرمانداری بهشهر گفت: نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس بی مانند و فراموش نشدنی است و باید این نقش سازنده و مؤثر در تمام دوران حفظ شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
وزارت خارجه ترکیه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در کشور آفریقایی مالی از ادامه کمک های ترکیه به دولت مالی برای مقابله با گروههای تروریستی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
اهر- فرماندار شهرستان اهر گفت: هدف کنونی بسیج ترویج فرهنگ استکبارستیزی بوده که این وظیفه نه تنها بر عهده بسیج بلکه تمامی آحاد مردم جامعه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله به هتلی در مالی که منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، را محکوم کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۸    
بهارستان-مسئول واحد آتش نشانی شهرداری صالحیه گفت: پاسخگو نبودن اوژانس در سر صحنه، مشکلاتی را برای این شهر پدید آورده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
وزارت امور خارجه روسیه امروز تعداد اتباع کشته شده این کشور در ماجرای گروگانگیری دیروز در باماکو پایتخت مالی را 6 نفر اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هشتمین جایزه ادبی جلال اظهار امیدواری کرد: این جایزه از دوره آینده به صورت بین المللی و مشترک میان فارسی زبانان برگزار شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۳    
محمد عبدالسلام در سخنانی اعلام کرد رایزنی های اخیر جنبش انصارالله یمن با اسماعیل ولد الشیخ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور مثبت بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۳    
ملارد-امام جمعه ملارد گفت: فلسفه احداث مسکن مهر صفا دشت کمک به مردم برای خانه دار شدن بود اما متاسفانه عده ای با سوء استفاده از این فضا، مردم را سرکیسه می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
رئیس جمهور چین حمله دیروز تروریست ها در پایتخت مالی را محکوم و اعلام کرد که پکن همکاری های بین المللی خود را با هدف مبارزه با فعالیت های تروریستی ارتقاء خواهد بخشید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی با انتشار اطلاعیه ای حضور خود به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی را تکذیب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
ریگان – معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان از قطع برق 25 روستای شهرستان ریگان به دلیل وقوع طوفان شدید شن خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
مراسم بزرگداشت مهاجرین الی الله صبح امروز شنبه با حضور خانواده های جان باختگان و مفقودین حادثه منا و مسوولین استان و بروجرد در سالن دکتر زرینکوب اداره ارشاد بروجرد برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
خبرنگاران و اصحاب رسانه از پروژه های برق منطقه ای شیراز بازدید کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
اصفهان- سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بدنبال گذر امواج ناپایدار از هوای اصفهان، امروز شاهد بارش برف در مناطق جنوبی و ارتفاعات شمال شرقی استان خواهیم بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۷    
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارات با خانواده مرحوم فتح الله گودرزی از حاجیان مفقود شده حادثه منا دیدار کرد .
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
بوشهر - همایش روز جهانی کودک با حضور مسئولان استان بوشهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
خرم آباد - مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان از پرداخت تسهیلات به 34 طرح فنی و حرفه ای و اشتغال محور این استان خبر داد.