جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 30 آبان 1395 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1395 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 تیر 1395 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1395 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1395 خبرگزاری مهر 30 مهر 1395 خبرگزاری مهر 30 آذر 1395 خبرگزاری مهر 30 دی 1395 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1395 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 1 آبان 1395 خبرگزاری مهر 2 آبان 1395 خبرگزاری مهر 3 آبان 1395 خبرگزاری مهر 4 آبان 1395 خبرگزاری مهر 5 آبان 1395 خبرگزاری مهر 6 آبان 1395 خبرگزاری مهر 7 آبان 1395 خبرگزاری مهر 8 آبان 1395 خبرگزاری مهر 9 آبان 1395 خبرگزاری مهر 10 آبان 1395 خبرگزاری مهر 11 آبان 1395 خبرگزاری مهر 12 آبان 1395 خبرگزاری مهر 13 آبان 1395 خبرگزاری مهر 14 آبان 1395 خبرگزاری مهر 15 آبان 1395 خبرگزاری مهر 16 آبان 1395 خبرگزاری مهر 17 آبان 1395 خبرگزاری مهر 18 آبان 1395 خبرگزاری مهر 19 آبان 1395 خبرگزاری مهر 20 آبان 1395 خبرگزاری مهر 21 آبان 1395 خبرگزاری مهر 22 آبان 1395 خبرگزاری مهر 23 آبان 1395 خبرگزاری مهر 24 آبان 1395 خبرگزاری مهر 25 آبان 1395 خبرگزاری مهر 26 آبان 1395 خبرگزاری مهر 27 آبان 1395 خبرگزاری مهر 28 آبان 1395 خبرگزاری مهر 29 آبان 1395 خبرگزاری مهر 30 آبان 1395 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۷    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط از برکناری خبرنگار خود در عراق، به دلیل استناد به تصورات دروغ و آمار ساختگی در تنظیم یک گزارش، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۲    
چذابه نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سال های آینده باید وضعیت زیرساخت ها، راه های دسترسی و نقاط ضعف مرز چذابه را مرتفع کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۶    
شلمچه – رئیس ستاد اربعین حسینی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تصادف در محور خرمشهر به اهواز که امشب رخ داد یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۳    
مینودشت – زلزله ای به بزرگی 3 ریشتر شهرستان مینودشت در استان گلستان را لرزاند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۸    
اردبیل - بارش برف و برودت دما مدارس شهرستان نمین در استان اردبیل را طی روز دوشنبه اول آذرماه به تعطیلی کشاند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
تیم فوتبال دورتموند در هفته یازدهم بوندسلیگا در خانه خود با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست داد تا علاوه بر فتح درکلاسیکر، نخستین شکست باواریایی ها را رقم بزند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۵    
تیم فوتبال چلسی عصر یکشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در خانه میدلزبورو به برتری یک بر صفر رسید و به صدر جدول صعود کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری آلمان گزارش داد آنگلا مرکل در کنفرانسی مطبوعاتی از نامزدی خود جهت تصدی پست صدراعظمی این کشور برای چهارمین بار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۷    
ایلام-جانشین فرماندهی ناجا گفت: تردد در محور های مواصلاتی به مهران پر حجم اما روان است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۵    
دومین دیدار سارا سادات خادم الشریعه در مسابقات شطرنج گرندپری بانوان جهان با تساوی برابر نماینده ای از کشور میزبان به پایان رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۷    
رهبر کاتولیک های جهان در مصاحبه با شبکه TV2000 با تاکید بر این که اکنون در جنگ سوم جهانی به سر می بریم، گفت : جهان نیاز به انقلاب محبت دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۱    
کربلا- طرح تکریم از موکب داران عراقی در پیاده روی اربعین با حضور مسئولان ایرانی برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
زابل - مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت شهید محسن خزائی که در مصلی المهدی زابل برگزار شد، گفت: شهید محسن خزائی در مسیری قدم گذاشت که عزت دنیا و آخرت را کسب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: از یک میلبون و 111 زائری که به ایران بازگشتند٬ 534 هزار و 481 نفر از طریق مرز مهران وارد شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
اهواز فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه گفت: در سال جاری در محورهای خوزستان حدود 60 درصد کاهش تلفات وجود داشته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۸    
اهواز رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بعد از ظهر در محور شلمچه از سمت اهواز تا خرمشهر مشکل خاصی نداریم ولی مسیر خرمشهر تا شلمچه به دلیل ازدیاد خودروها با ترافیک مواجه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
کربلا- مفهوم نهفته در لبیک یا حسین ، معنویت اربعین نسخه رها بخش ملت های جهان و لزوم استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی در انتقال پیام اربعین از محورهای آخرین روز از همایش بین المللی اربعین بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتبال چلسی در بازی خارج از خانه برابر میدلزبورو به هر 3 امتیاز دست پیدا کرد و به صدر جدول صعود کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۱    
چذابه مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: تأمین اجتماعی پای کار اربعین آمده و همه امکانات لازم در مانی را در این سازمان برای خدمات رسانی به اربعین بسیج کردیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۸    
ایلام-معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: سه هزار زائر در مدارس مهران اسکان یافته اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۸    
هیئت حاکمه آمریکا همواره نتیجه هر انتخابات یا فرآیند دموکراتیکی را در هر جای دنیا که باب میلش نباشد، بلااستثناء با اتهام دخالت نهادهای انتظامی امنیتی مواجه می سازد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۷    
ایلام-تولیت آستان قدس رضوی از خدمات دهی موکب های آستان قدس رضوی تا زمان برگشت زوار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۴    
گرگان- موکب استان گلستان با مشارکت مردم استان به صورت شبانه روزی به زائران حسینی خدمات می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۹    
چذابه - سرپرست تیم هلال احمر مستقر در مرز چذابه گفت: در برخورد سه دستگاه خودرو در محور چذابه به سوسنگرد 9 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۸    
استانها- رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران در برگشت عجله نکنند، گفت: آمار سامانه سماح نشان می دهد در دوم و پنجم آذر ماه بالاترین تراکم جمعیتی ورود به کشور را داریم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۶    
رؤسای جمهوری ویتنام و روسیه در حاشیه اجلاس اَپک پیرامون موضوعاتی از قبیل تجارت و سرمایه گذاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۴    
امروز یکشنبه مصادف است با هشتاد و یکمین سالروز شهادت شیخ عزالدین بنیان گذار نهضت مقاومت اسلامی فلسطین که 20 نوامبر 1935 در جریان جنگ با نیروهای اشغالگر انگلیس در استان جنین به شهادت رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
مشهد مراسم معارفه محمد رحیم نوروزیان به عنوان فرماندار مشهد روز سه شنبه برگزار می شود .
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شب گذشته در یک محفل خانوادگی براثر مشاجره برادر خود را کشته و متواری شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
بوشهر - مراسم پیاده روی اربعین حسینی با حضور جاماندگان از پیاده روی بزرگ اربعین تا کربلا، در آبدان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۸    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه اعلام کرد: ترافیک در استان ایلام در محور مهران- ایلام، ملکشاهی _ مهران و سرابله، نیمه سنگین است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۷    
بوشهر - مراسم پیاده روی اربعین با حضور عاشقان و دلدادگان حسینی در عسلویه برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۷    
بوشهر - افراد زیادی بودند که امسال فرصت حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا را نیافتند ولی در روز اربعین حسینی در همایش جاماندگان اربعین حسینی حضور یافتند و به عزاداری پرداختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
یاسوج - نشت کپسول گاز و انفجار آن، جان یک مغازه دار را در روستای سادات چرام از توابع کهگیلویه و بویراحمد گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۰    
شهرکرد- مدیر کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری از اجرای پروژه جایکا در حوزه کارون بزرگ با محوریت چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۷    
تمامی 7 نامزد جمهوریخواهانِ فرانسه در انتخابات مقدماتی این حزب برای ورود به عرصه رقابت ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2017 در این کشور، آرای خود را به صندوق ریختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵    
نخست وزیر لبنان تاکید کرد که دولت به زودی تشکیل می شود و آنچه که برای من اهمیت دارد، قرار دادن قطار دولت بر روی ریل است که این قطار به زودی راه خواهد افتاد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد که من خودمختاری برای حلب را پیشنهاد نمی دهم بلکه تاکید می کنم مدیریت شرق حلب نباید دستخوش تغییرات ریشه ای گردد تا راهکاری جامع را ارائه دهیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
یاسوج – مدیر واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو مجلس تعزیه خوانی به مناسبت اربعین حسینی در شهر یاسوج خبرداد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۳    
استانها - مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در مجموع 2700 دستگاه اتوبوس در پایانه های سه مرز مهران، چذابه و شلمچه مستقر هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
گرگان- جمعیت میلیونی شیعیان در تجمع عظیم اربعین حسین ظاهر شدند تا بار دیگر اردت قلبی خود را به سالار شهیدان ثابت کنند و خاری شوند در چشم دشمنان اسلام.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۵    
هلاکت 125 تروریست داعشی در 24 ساعت گذشته، مرگ والی داعش در محله عدن در کرانه غربی موصل و آزادی بزرگترین کنیسه دشت نینوا از جمله اخبار امنیتی موصل است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۳    
شهرکرد- فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه پیاده روی عظیم اربعین انعکاس فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از افت شدید دما در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۷    
کودکانی که پس از تخریب اردوگاه آوارگان موسوم به جنگل در بندر کاله واقع در فرانسه به انگلیس منتقل شدند، مجبورند در میان افراد بزرگسال اسکان داشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
اراک- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده مردم شازند گفت: عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خرید تضمینی کشمش غیرقابل قبول است و سازمان تعاون روستایی باید در این زمینه زودتر وارد عمل می شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
نجف- جانشین ستاد عتبات عالیات کشور از اسکان شبانه 20 تا 30 هزار نفر در اربعین امسال برای نخستین بار در سامرا خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۷    
شلمچه فرماندار خرمشهر گفت: تاکنون 350 هزار زائر از مرز بین المللی شلمچه وارد کشور شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
چذابه - سخنگوی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین خوزستان، خدمات بهداشتی درمانی برای زائران حسینی در مرز چذابه را تشریح کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
چذابه استاندار خوزستان گفت: در مجموع بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از مرزهای خوزستان به عراق سفر کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۴    
بندرعباس - مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان گفت: باتمدید سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری تا اول آذر خانوارهای غایب دو روز دیگر برای شرکت در سرشماری مهلت دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۱    
چذابه - ناظر گمرکات خوزستان در ارتباط با تعطیلی فعالیت های تجاری در مرزهای چذابه و شلمچه گفت: در اولین فرصت عملیات عادی سازی فعالیتهای تجاری و مسافری مرزها را شروع می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
ایلام-تولیت آستان قدس رضوی امشب از مرز مهران بازدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۲    
نجف اشرف- عزداران حسینی در حرم حضرت علی(ع) به عزاداری پرداختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۷    
ساری - بارش برف پاییزی روستاها و شهرهای مناطق کوهستانی مازندران از جمله بخش کجور نوشهر را سفید پوش کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۴    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: این سازمان آمادگی دارد در راستای حمایت از تولید، کشمش را به صورت تضمینی مشروط و با قیمت هر کیلوگرم 1500 تومان خریداری کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۰    
نجف اشرف- معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران گفت: گفتگوها برای لغو روادید سفر به کشور عراق بین ایران و عراق صورت گرفته ولی تاکنون توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز تاسف و همدردی با دولت و ملت هند پس از کشته و مجروح شدن صدها تن از مردم این کشور بر اثر خروج قطار مسافربری از ریل، به بازماندگان قربانیان این حادثه تسلیت گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۲    
نجف اشرف- معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه راهپیمایی اربعین یک پدیده جدید است، گفت: خدمات رسانی به زوار در اربعین حسینی با توجه به رصد صورت گرفته مطلوب بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۲    
نجف- معاون اول رئیس جمهور امروز به زیارت حرم نورانی امیرالمومنین مشرف شد و از طرح توسعه حرم امام علی(ع) بازدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
قم - رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم سوگواری اربعین اباعبدالله الحسین(ع) دفتر تعدادی از علما و مراجع تقلید قم شرکت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
پلیس اندونزی از دستگیری 5 نفر که مردم را برای پیوستن به تروریست های داعش جذب می کردند، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۱    
استان ها- ماجرای زائران اربعین از مرز تا کربلا حکایت عاشقانه ای است که حالا وصف آن عالم گیر شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۰    
پیکر علیرضا قومی سینماگر پیشکسوت ایرانی سه شنبه از مقابل خانه سینما به سمت بهشت زهرا تشییع می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که آتش بس یمن در اصل به القاعده، داعش و اقدامات تروریستی آنها در شهر تعز و منطقه الجحملیه در این شهر کمک کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۵    
نجف - معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اربعین نشان آزادی و صلح در جهان است، گفت: عراق در مدیریت راهپیمایی موفق عمل کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا فرقی به حال فلسطینیان نمی کند، به صهیونیست ها نسبت به بازی با مقدسات اسلامی و ممانعت از پخش اذان در قدس هشدار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
3 نظامی ترکیه که به عنوان بخشی از نیروهای عملیات سپر فرات در شمال سوریه در شهر الباب حضور داشتند، توسط داعش کشته و زخمی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
زائرین حسینی از سراسر عراق خود را به کربلا معلی میرسانند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
اصفهان – عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در آغاز با جنگ سخت و امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی کمر به نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
وزیر کشور در دستوری به معاون سیاسی وزارت کشور خواستار تشکیل هیاتی به منظور بررسی علت لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
اجتماع بزرگ اربعینیان سومین حرم اهل بیت، امروز با حضور پرشور و گسترده مردم در شیراز برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی وزارت کشورگفت: دادستانی مشهد طی مکاتبه ای بدون اشاره به محتوای برنامه و سخنران آن، اجرای هرگونه جلسه ای در تالار رازی مشهد را ممنوع اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
زائران حرم امام رضا (ع) صبح امروز و همزمان با اربعین حسینی از سمت بجنور به سمت مشهد پیاده روی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
اجتماع بزرگ اربعینیان سومین حرم اهل بیت، امروز با حضور پرشور و گسترده مردم در شیراز برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
مراسم تشییع پیکر حسین هریری از شهدای مدافع حرم صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده مردم در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
صدها نفر از معترضان به دونالد ترامپ در کنار برج ایفل شعارهائی را علیه وی سردادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
کرمان - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان افزایش امنیت در جابجایی اطلاعات را یکی از مزایای مکاتبات الکترونیک عنوان کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مسئول جبهه مردمی یمن می گوید اسماعیل ولد الشیخ در یمن جانبدارانه عمل می کند و تلاش آمریکا برای برقراری آتش بس تنها با هدف نجات سعودیها از باتلاق یمن است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان یگان ویژه ناجا مستقر در مرزهای جنوب و جنوب غربی کشور،گفت: کارکنان این یگان در خدمت رسانی به زائران اربعین بسیار خوب عمل کرده است
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۲    
کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به عظمت راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این شکوه نشانه ماندگاری و زنده بودن پیام عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۱    
رسانه های نروژ از اخراج 73 پناهجوی افغانستانی در یک هفته اخیر خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
استان ها- این روزها بخش عمده ای از اخبار رسانه ها را راهپیمایی اربعین به خود اختصاص داده است و مسئولان مختلف در جریان سفر به مرزها و کشور عراق از بسترسازی برای خدمات دهی به زائران گفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۹    
مقامات ولایت نورستان افغانستان از سقوط شهر دوآب این ولایت به دست طالبان خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
کرمان - معاون هلال احمر استان کرمان از نجات یک کوهنورد از ارتفاعات سه شاخ جوپار خبر داد و گفت: با اعزام یک فروند بالگردهلال احمر کوهنورد کرمانی از ارتفاعات سه شاخ کوه های جوپار نجات یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
فرمانده یگان های ویژه ناجا از بکارگیری پلیس های افتخاری در گیت های کنترل و بازرسی پایانه مرزی مهران خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: وظیفه دولت ها تامین زیرساخت هاست و ایجاد امکانات کلی که ازعهده مردم خارج است اما در حوزه پشتیبانی، مردم سنگ تمام می گذارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۳    
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که دی میستورا پیشنهاد خودمختاری شرق حلب را داد که ما کاملا با آن مخالفت کردیم زیرا این اقدام موجب کاهش حاکمیت ملی دولت سوریه در اراضی کشور می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
چذابه استفاده های ناصحیح از فضای مجازی و انتشار شایعات در شبکه های اجتماعی باعث شده طی این روزها عشاق کربلا بدون پاسپورت و ویزا به مرز چذابه بیایند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنگره عظیم اربعین حسینی، تجلی اتحاد، انسجام و بلوغ فکری مسلمانان است که چهره حقیقی اسلام ناب را برای جهانیان به نمایش می گذارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۰    
ارومیه - رئیس اداره ترویج جهاد کشاورزی ارومیه از برگزاری کلاسهای آموزشی بهداشت شیر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۱    
شهردار تهران ظهر امروز با حضور در جمع خادمین الحسین(ع) در کربلا به عزاداری پرداخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
یزد رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق 22 منزل در مناطق مختلف یزد خبر داد و گفت: سارق تاکنون به 2 میلیارد ریال سرقت اعتراف کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
ارومیه - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تا نوروز امسال بسته خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
شلمچه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور از ترخیص 54 زائر ایرانی بستری شده در بیمارستان های عراق خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
ویویان کوبریک دختر کارگردان سرشناس و فقید، با جمع آوری پول به کمک بازیگری آمد که در فیلم پدرش جلوی دوربین رفته بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۱    
مشهد امام جمعه مشهد گفت: راهپیمایی اربعین با حضور 20 میلیون نفر به دشمنان اسلام متذکر شد که در صورت روبرویی با این خیل عظیم جمعیت نابودی و ریشه کن شدنشان قطعی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد زائرانی که از مرز مهران خارج شده اند می توانند از مرز شلمچه و چذابه یا مرز هوایی نیز به کشور بازگردند.