دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 24 اردیبهشت 1396 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1396 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1396 خبرگزاری مهر 31 تیر 1396 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1396 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1396 خبرگزاری مهر 30 مهر 1396 خبرگزاری مهر 30 آبان 1396 خبرگزاری مهر 30 آذر 1396 خبرگزاری مهر 30 دی 1396 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۹    
تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در سطح شهر تهران.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
شهرکرد- دوره مربیگری فوتسال بانوان سطح یک کشور به میزبانی اداره ورزش و جوانان فارسان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۹    
ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم در انتخابات باید با بصیرت و آگاهی و مطالعه بیشتر اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۳    
بندرعباس- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از اجرای طرح ربیع القرآن طی ماه رمضان در مساجد خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۸    
بندرعباس - رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برای انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان هزار و 474 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
آران و بیدگل-فرماندار آران و بیدگل با اشاره به نقش مهم هیات اجرایی،نظارت و بازرسی در انتخابات به تعامل بین و پایبندی به قانون در برگزاری انتخابات، گفت: رعایت بی طرفی و امانت داری مدنظر باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
زنجان-مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه استانی در آستانه خلق حماسه ای دیگر، گام بلند برداشته است و ویژه برنامه های متنوع برای حضور گسترده مردم در انتخابات تدارک دیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
یزد سرپرست میراث فرهنگی شهرستان یزد از مرمت و بازسازی خانه تاریخی عهد قاجار که به خانه فرهنگ شهرت یافته است، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۴    
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: وابستگی بودجه به نفت در دولت یازدهم کاهش یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۴    
امانوئل ماکرون 39 ساله، به عنوان جوان ترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه رسما راهی کاخ الیزه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
بجنورد- زمین لرزه 5.7 ریشتری در خراسان شمالی باعث بروز خسارت به مردم شد که در پی آن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید در این روستاهای تخریب شده حاضر یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۹    
کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده، با موضوع دیپلماسی گفتمانی، فردا 26 اردیبهشت ماه در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۳    
ملایر - فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف چند محموله قاچاق به ارزش 96 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
59 سازمان و 1310 پژوهشگر در سامانه عرضه و تقاضای پژوهش (ساعت) ثبت نام کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۱    
معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامورخیریه از برگزاری آزمون اعزام قاریان قرآن در قالب کاروان قرآنی جمهوری اسلامی به حج تمتع خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
پنج اتاق بازرگانی بزرگ کشور، اصلی ترین شاخص های فضای کسب و کار را مورد بررسی و مطالعات مقایسه ای با سایر کشورها قرار می دهند تا راهکارهای منطقی برای حل آنها ارائه شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
در هفته سی و هفتم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا با نتیجه 4 بر یک میزبان خود تیم لاس پالماس را شکست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
در دیگر دیدار هفته سی و هفتم لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید با نتیجه 4 بر یک تیم سویا را مغلوب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام تسخیری ظهر دیروز در دیدار اندیشمندان اهل سنت افغانستان، با تاکید بر این که گفتگوی بینادینی یک نیاز و ضرورت است، گفت: ایران همواره به دنبال وحدت و تقریب جوامع اسلامی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: طرح مهندسی رودخانه های کشور یکی از مهم ترین برنامه های ما طی برنامه ششم است و بنا بر این است که در کنار آن بحث گردشگری را نیز توسعه دهیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
باتوجه به بازار روبه رشد تولید و فروش خدمات خودروهای خارجی در ایران، بسیاری از فعالان حوزه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش حاضر در اتومکانیکا دوبی شرایط حضور در بازار ایران را بررسی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۹    
معاون بین الملل سازمان فرهنگ صبح دیروز در دیدار هیأتی از علمای اهل سنت افغانستان، با تاکید بر نقش علما در معرفی اسلام رحمانی گفت: تکفیری ها همه جهان را به نام اسلام جعلی تهدید می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۰    
بندرعباس - قائم مقام وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و تجهیزات شعب اخذ رای و صندوق ها نیز تامین و آماده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان می خواهند افراد را ولو به شکل نفربه نفر، از انقلاب جدا کنند و اقدام بسیجی در عرصه جهاد سازندگی مقابله مؤثری با این شیطنت هاست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
بوشهر - مسئول ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری نگاهی فراجناحی داشته و دغدغه اش رفع مشکلاتی است که اینک کشور با آن دست و پنجه نرم می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
سنندج - دو ورزشکار کردستانی در قالب تیم ملی ایران به مسابقات دوومیدانی با هوش میانه قهرمانی جهان در تایلند اعزام شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مدافعین وضع موجود هر گونه اراده تغییر را غیر عملی می خوانند و محرومان رنج کشیده از وضع موجود را با سایه های واهی (جنگ ، تحریم و تشدید بحران ) می ترسانند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۶    
گرگان- نوجوان 17 ساله نگین شهری هنگام نصب بنر تبلیغاتی انتخابات دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۴    
مراسم اختتامیه سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با معرفی نفرات برتر این رویداد هنری در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
زنجان-معاون هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت:در استان زنجان دو سطح برنامه پیش بینی شده و 11 پروژه ویژه نیز در استان در دست اجرا است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۶    
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران قرارداد ساخت و تعمیر کشتی را امضا کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۳    
بسیاری از افراد معتقدند انتخاب های هر انسان است که مسیر زندگی و سرنوشت او را می سازد، از این رو همه افراد به دنبال موقعیت هایی هستند که با انتخاب درست ترین ها زندگی خود را اتغییر دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
کرمانشاه- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از کسب رتبه برتر گوهرشناسی توسط هنرمند کرمانشاهی در مسابقات گوهر تراشی کشوری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۷    
زنجان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: روند کنترل تورم در استان زنجان رو به بهبوداست و اقدامات زیادی در استان در راستای رونق اقتصادی انجام گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۴    
زنجان-معاون آمار و اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان از سال 92 تا 95 رشدداشته و در سال 95 نرخ مشارکت اقتصادی استان به 40.8 درصد رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۵    
قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: در انتخابات همه افراو نهادها، نامزدها و هواداران، مجریان و دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی باید در مسیر قانون عمل کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۵    
قزوین- مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تهیه شده و روی آنتن می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
تیم هندبال دینامو بخارست با درخشش بی نظیر لژیونرهای ایرانی اش قهرمان جام حذفی باشگاه های این کشور شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۶:۰۹    
نایب رئیس اتاق ایران الزامات استفاده از بازار منطقه را توجه به دیپلماسی اقتصادی عنوان کرده و گفت: در صورت بی توجهی به این اصل، باید گفت صادرات ما درخور 80 میلیون جمعیت ایران هم نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۲:۳۲    
قرار گرفتن نام رئیس جمهور سودان در فهرست سخنرانان کنفرانسی بشردوستانه در دوحه پایتخت قطر باعث شد تا سفیران آمریکا، کانادا و استرالیا این مراسم را ترک کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
دامغان - نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس نهم با اشاره به اینکه باید با مردم صادقانه حرف زد، گفت: دولت یازدهم برنامه قدرتمند هسته ای را متوقف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
مردم بحرین در همبستگی با اهالی شیعه نشین منطقه العوامیه واقع در شرق عربستان، تظاهرات کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۵    
سید مصطفی آقامیرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود، به استان کرمان سفر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
سمنان - نماینده سابق تهران در مجلس گفت: خرید هواپیماهای ایرباس توسط دولت یازدهم نه تنها برای مردم سودی نداشت بلکه برای طرف فرانسوی اشتغال آفرینی کرد نه جوانان ما.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۱    
سمنان - استاندار سمنان بابیان اینکه ورزشگاه عبادتگاه انسان های ارزشمند محسوب می شود، گفت: ورزشکاران باید با بهره گیری از منش پهلوانی و اخلاق مداری تختی در حوزه ورزش از هم پیشی گیرند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: توجه تهران به نقش آفرینی مصر در اعاده حقوق مردم فلسطین، لزوم مقابله کشورهای اسلامی با اقدامات توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی یادآور می سازد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه تخلف عمده ای نداشته ایم، گفت: در روند چاپ و توزیع برگه های رای که طولانی هم هست نمایندگان شورای نگهبان حضور دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
رئیس کمیته جودوی نابینایان با ابراز خرسندی از عملکرد نمایندگان این کمیته در بازی های اسلامی گفت: به خاطر کم تجربگی فقط یک مدال به دست آوردیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
بناب- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از اعتبار 60 میلیارد ریالی برای اجرای فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز سه شنبه با برگزاری جلسه ای فوق العاده، آزمایش موشکی بامداد یکشنبه از سوی کره شمالی را مورد بررسی قرار می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما می دانید به دلیل مشاغلی که تاکنون داشته ام، اطلاعاتم قابل قیاس با این آقایان نیست اما کسی که می خواهد رییس جمهور شود بایدظرفیت داشته باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
بجنورد- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: دستگاه های اجرایی خراسان شمالی در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت های ناشی از زلزله 5.7 ریشتری را برآورد و به استانداری گزارش دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۵    
کاروان ورزش ایران در سومین روز بازی های کشورهای اسلامی 9 مدال به دست آورد و مجموع مدال های خود را به 17 رساند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۵    
ستاره ایرانی تیم فوتبال روستوف در دیدار مقابل تیم سابق خود دو بار موفق به گلزنی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه تخلف عمده ای نداشته ایم، گفت: در روند چاپ و توزیع برگه های رای که طولانی هم هست نمایندگان شورای نگهبان حضور دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
مشهد-قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در پی دستور حجت الاسلام رئیسی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان زلزله خراسان شمالی، عصر امروز از مصدومان این حادثه عیادت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من معتقدم باید از سرچشمه، فساد را خشکاند. رشوه و زیرمیزی زمانی شکل می گیرد که شرایط زندگی کارکنان سخت باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
عضو تیم ملی جودو نابینایان در وزن 90- کیلوگرم مدال نقره چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی را از آن خود کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
سمنان- معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه طی سنوات اخیر 25 هزار ورزشکار در حوزه ورزش استخدام شدند، گفت: طی چهار سال گذشته یک میلیون مترمربع به فضای ورزشی کشور افزوده شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
کاراته کای سنگین وزن ایران که در بازی های کشورهای اسلامی صاحب مدال طلا شد،تاکید کرد که نسبت به کسب این مدال اطمینان داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
بجنورد- مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: عملیات بازسازی واحدهای زلزله زده روستایی خراسان شمالی از فردا اجرایی خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۹    
گرگان – خیرین و مدال آوران ورزش استان گلستان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان تجلیل شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۶    
حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود، به استان اصفهان سفر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۴    
محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود، به اصفهان سفر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
شهریار- در پی وقوع یک حریق، آتش نشان فداکار شهریار حین انجام عملیات به شهادت رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
بجنورد- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقاوم سازی مسکن های روستایی باید با اولویت مناطق زلزله خیز در کشور انجام شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
تیم فوتبال تاتنهام در حساس ترین بازی هفته سی و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر منچستر یونایتد به پیروزی رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
تبریز - مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال تا شهریور امسال خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
ملی پوش کاتای ایران بعد از کسب مدال برنز در بازی های کشورهای اسلامی در مورد اینکه چرا نتوانسه مدال طلای دوره پیش این بازی ها را تکرار کند، توضیح داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به آزمایش جدید موشک بالستیک توسط کره شمالی اعلام کرد: پرتاب موشک راه را برای مذاکره کره شمالی با آمریکا بازنمی کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۱    
دزفول - معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دزفول گفت: 15 میلیارد ریال اعتبار به بازسازی خسارت های وارده به ساحل رودخانه دز بر اثر سیلاب فروردین 95 اختصاص یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۹    
محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود، به شیراز سفر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
کرمان-سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه میدان ریاست جمهوری محل آزمون و خطا نیست، گفت: نباید از رهبری و سپاه هزینه کردچون این افتخارات متعلق به همه مردم و نظام هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۴    
قزوین- استاندار قزوین گفت: خدمت رسانی به مردم در هیچ زمانی حتی دوران انتخابات تعطیل نمی شود و هیچ بهانه ای برای توقف در کارها نداریم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۳    
شادگان_معاون فرماندار شادگان گفت: به منظور حضور حداکثری در انتخابات، جلسه توجیهی با حضور بخشداران و 111 دهیار شادگان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۱    
عضو تیم ملی کاراته بانوان که در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال برنز شد، گفت: از اینکه در اولین حضور در رده سنی بزرگسالان صاحب مدال شدم، خوشحالم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۱    
یک منبع آگاه در سوریه اعلام کرد که رهبری قومیتی برای حزب بعث عربی در سوریه منحل شد و یک شورای قومیتی به جای آن تشکیل گردید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
فرانسه در واکنش به آزمایش جدید موشک بالستیک توسط کره شمالی اعلام کرد: پیونگ یانگ روند خلع سلاح هسته ای و کنارگذاشتن برنامه موشک های بالستیک را آغاز کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۶    
اهواز - نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: اعتباری به خوزستان اختصاص یافته تا نسبت به عایق سازی منازل برای جلوگیری از ورود گرد و خاک اقدام کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۵    
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و رهبر اعتصاب دسته جمعی اسرای فلسطینی تاکید کرد که در سالگرد روز نکبت با انتفاضه اسرای فلسطینی همبستگی کرده و نبرد آزادی و کرامت را تا تحقق اهدافش ادامه می دهیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۴    
قزوین- استاندار قزوین گفت: راه اندازی معدن مس طارم می تواند بخش زیادی از بیکاری و اشتغال این منطقه را برطرف کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
کاروان ورزش ایران با هشت مدالی که در سومین روز بازی های کشورهای اسلامی به دست آورد در جدول توزیع مدال ها صعود کرد و با مجموع 17 مدال در رده چهارم ایستاد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من معتقدم باید از سرچشمه، فساد را خشکاند. رشوه و زیرمیزی زمانی شکل می گیرد که شرایط زندگی کارکنان سخت باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
سفر محمد باقر قالیباف به شیراز با استقبال پرشور مردم همراه بود و نکات جالب توجهی را در خود داشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۸    
اصفهان - کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیستم سامانه های مالیاتی را به نفع 96 درصدی ها اصلاح و 40 درصد فرار مالیاتی را رفع می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۶    
کاراته کای سنگین وزن تیم ملی کشورمان با غلبه بر رقیب ترکیه ای خود به نشان طلای بازیهای کشورهای اسلامی دست پیدا کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
اردبیل – دفتر نماینده ولی فقیه در استان با صدور اطلاعیه ای بر عدم حمایت خاص امام جمعه اردبیل از هیچ لیست و نامزدی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۳    
شادگان - شهردار شادگان گفت: پنج دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین خدمات شهری این شهرداری بازسازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۷    
رئیسی مجلس شورای اسلامی در پی حادثه زمین لرزه در استان خراسان شمالی پیام تسلیتی صادر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه موفقیت جودوکاران در بازی های کشورهای اسلامی نباید باعث غرور آنها شود، گفت: این موفقیت باید تا المپیک توکیو ادامه داشته باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۱:۰۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای این دولت 4 سال کافیست و در 29 اردیبهشت به همت شما به این دولت ناکارآمد پایان خواهیم داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۶    
کاراته کای سنگین وزن تیم بانوان ایران موفق به کسب مدال برنز شد تا تیم شش نفره ایران در این بخش با کسب 5 مدال رنگارنگ عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی نشستی در همین موضوع با عنوان روز پاسداشت زبان فارسی در محل فرهنگستان زبان و ادب برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۷    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: اینکه عده ای شهرداری را از بزرگترین بدهکاران بانکی می خوانند بی انصافی محض و سیاسی کاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در 4 سال گذشته در جا زدیم، گفت: دولت روحانی با یک انتخاب غلط علمی به سمت مهار تورم رفت اما این مهار تورم به بیکاری منجر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۸    
تیم ویتنام با شکست در مرحله نیمه نهایی رقابتهای هندبال ساحلی قهرمانی آسیا حریف ایران در دیدار رده بندی این مسابقات شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۸    
نظامیان آل سعود در ادامه اقدامات خود در العوامیه، منازل و مدارس را هدف قرار می دهند و بالگردهای سعودی به طور گسترده ای بر فراز این منطقه به پرواز درآمده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۶    
کرمان - کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به رای دهندگان گفت: سراغ کسانی بروید که سابقه پاک دستی دارند و دنبال منافع خود نیستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۵    
عضو تیم ملی واترپلو ایران در بازی های کشورهای اسلامی بر هدف این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی تاکید کرد.