سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1398 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1398 خبرگزاری مهر 31 تیر 1398 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1398 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1398 خبرگزاری مهر 30 مهر 1398 خبرگزاری مهر 30 آبان 1398 خبرگزاری مهر 30 آذر 1398 خبرگزاری مهر 30 دی 1398 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1398 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 3 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 4 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 5 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 6 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 7 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۷    
گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی به استان و سفیدپوش شدن ارتفاعات گلستان خبرداد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۷    
ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام با ثبت 20 مورد جدید به 148 نفر رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۵    
کیش - سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: با دریافت جواب آزمایش های روزهای گذشته، 3 مورد از بیمارانی که از قبل تحت کنترل و مراقبت قرار گرفته بودند به آمار مبتلایان به کووید 19 اضافه شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۳    
در اقدامی داوطلبانه گروه های جهادی دانشگاه علم و صنعت ایران به منظور مقابله با ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی کردن معابر کرده اند و این اقدام در روزهای آتی ادامه دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۲    
ساری - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
کرمانشاه _ معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 480 هزار دستکش احتکاری به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۳    
قم - بازیگر و کارگردان سرشناس قمی ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به کمپین #در_خانه_بمانیم ، از تلاش های پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی تقدیر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۰    
سینا دادخواه می گوید معتقد است بیماری و مرگ در ادبیات جهان منجر به ایجاد گونه ای خاص با محوریت زوال و انحطاط شده که ورود به آن نیازمند تیزبینی و نوعی عمق مدرنیستی است
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۷    
همدان - نماینده ولی فقیه در استان همدان از فعالیت های ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدان بازدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس دادگاه نظامی لبنان در پی فرار یک جاسوس رژیم صهیونیستی به خارج از لبنان با بالگردهای آمریکایی از سِمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور این وزارتخانه و همچنین سازمان امور مالیاتی کشور بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این سازمانها قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
تهران- استاندار تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید بر شکست کرونا با اجرای راهبرد در خانه می مانیم تأکید کرد و گفت: سین سلامتی را با شکست کرونا و همراهی مردم معنا می بخشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۵    
یک فرمانده حشد شعبی اعلام کرد که آمریکا در شرایط کنونی با ایجاد هراس در خصوص شیوع ویروس کرونا در استان الانبار پی بازگرداندن داعش به عراق است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
نصرالله رادش بازیگر و کمدین سینما و تلویزیون اجرای برنامه ورزش تعطیل نیست را عهده دار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
60 لیتر سهمیه بنزین فروردین خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت 24 شامگاه پنجشنبه (29 اسفندماه) در کارت های هوشمند سوخت شارژ شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی فرارسیدن رستاخیز و بهار شکوهمند طبیعت را به ملت بزرگ و جامعه شریف ورزش کشور تبریک گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۵    
مسئول کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم از تسهیل تعاملات دانشگاهی و امکان میهمانی دانشگاهی و میهمانی دانشجویان در دوره های کامل آموزش الکترونیکی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
قزوین- وزیر کشور در نامه ای خطاب به استاندار و فرمانداران استان قزوین از تلاش مجموعه مسئولان استان در عبور از حوادث سال 98 تشکر و قدردانی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۷:۵۳    
کرج - استاندار البرز با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۷    
خرم آباد- دانشجویان دانشکده داروسازی لرستان به همراه اساتید خود، از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا مشغول تولید مواد ضدعفونی شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۶    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه فرمانده کل سپاه از کمک های سپاه در اجرای هرچه بهتر طرح کلی غربالگری ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۸    
اراک- جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت و یک خاور در اتوبان ساوه - تهران، یک نفر در دم جان خود را از دست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
شمار مبتلایان به کرونا در دو کشور اروپایی سوئیس و لیختن اشتاین به 3888 تن رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۸    
اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک توزیع کننده ماسک های بهداشتی در اراک خبر داد و گفت: در بازرسی از واحد صنفی این فرد، تعداد 10 هزار عدد ماسک غیربهداشتی کشف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۴    
سومین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد سال 99 حقوق بگیران تامین اجتماعی باز هم بدون نتیجه به پایان رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
مشگین شهر - کارشناس علوم دینی گفت: دشمنان با تهاجم و شبیخون فرهنگی و اعتقادی می خواهند فرهنگ اصیل ایرانی که برگرفته از اسلام ناب محمدی و اخلاق و اسوه اهل بیت (ع) است را مورد هدف قرار دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۹    
تبریز – شب عید تبریز با سال های گذشته تفاوت چندانی ندارد و مردم هم قدم با کرونا، لباس، میوه و شیرینی می خرند؛ برای مهمانانی که شاید هرگز نیایند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۷    
خرم آباد- عصر روز پنجشنبه تعداد 23 نفر از زندانیان زندان پارسیلون خرم آباد فرار کردند که در هنگام فرار یک نفر از آن ها کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
خرم آباد- اداره کل زندان های لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که زندانیان متواری از زندان پارسیلون دارای جرایم سبک و با محکومیت های یکساله بوده و در بین آنان هیچ زندانی خطرناکی وجود ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
اراک- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: محورهای آزادراهی استان مرکزی نیازمند بهره مندی بیشتر از مراکز خدماتی و استراحتگاهی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۸    
قزوین- مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: دهیاران استان قزوین در نوروز 99 در روستاها با آمادگی کامل، حضور مؤثری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روستاها دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانسی خبری جنگ بر سر بهای نفت را برای عربستان سعودی بسیار نامطلوب و برای روسیه ویرانگر خواند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۳    
وزیر بهداشت، از مردم درخواست کرد فقط دو هفته در خانه بمانند تا حلقه انتقال ویروس کرونا شکسته شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۶    
اراک- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات از وارد آمدن خسارت به واحدهای تولید کننده گل و گیاه این شهرستان در پی شیوع ویروس کرونا به دلیل کاهش میزان فروش خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۴    
وزرای امور خارجه ایران و نیجریه به صورت تلفنی در خصوص مسائل مختلف بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
تبریز – جلسه اضطراری تشکل های دینی تبریز مصوب کرد، این تشکل ها از طریق اعلام در بلندگوهای مساجد، مردم را به ماندن در خانه ترغیب کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۸    
گرگان- مرکز مشاوره مرکز بهداشت استان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان و به منظور مراقبت همه جانبه در برابر ویروس کرونا آغاز به کار کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۴    
اهواز - ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: گیت ورودی استان خوزستان در پلیس راه اندیمشک افتتاح شد افراد مشکوک پس از غربالگری 14 روز قرنطینه می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۱    
برخی مقامات حاضر در جلسه تعیین دستمزد، خبر از نزدیک شدن دولت و کارفرمایان بر روی تعیین حداقل 2 میلیون و 800 هزار تومانی دستمزد در سال آینده می دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
گرگان- استاندار گلستان گفت: قرنطینه گلستان از اختیارات استاندار نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۸    
قم- معاون فنی اداره کل انتقال خون قم گفت: طی 11 ماهه امسال 36 هزار و 934 نفر در قم موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در سال قبل 37 هزار و 534 بود و کاهش یک و 6 دهم درصدی داشته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چانه زنی برای تعیین دستمزد کارگران ادامه دارد و امیدواریم به نتیجه برسیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
در پایان سال جاری در پی افزایش بیش از 22 درصدی دیه توسط قوه قضاییه، بیمه مرکزی بر اساس نرخهای مصوب شورای عالی بیمه، مبلغ ریالی حق بیمه شخص ثالث را تعیین و به شرکتهای بیمه ابلاغ کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
اندیمشک- شهر اندیمشک یک روز میزبان رزمندگان دوران دفاع مقدس، روزی دیگر میزبان زوار اربعین حسینی (ع) و امروز خاک ریز اول مقابله با کرونا را در خوزستان با عشق به سالار شهیدان انجام می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۴    
اهواز - استاندار خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ورود مسافران نوروزی به خوزستان ممنوع و به رغم مهمان نوازی جنوبی ها، پذیرای مهمانان نوروزی در استان نخواهیم بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
مشهد همزمان با شب شهادت امام کاظم (ع) مهدی سماواتی در حرم رضوی به ذکر مصیبت پرداخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
بخشتشخیص مولکولی کرونا ویروس در کلینیک قدس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران افتتاح و راه اندازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۱    
قم - استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مجموعه صفات امام کاظم(ع) عرصه وسیعی در آداب و اخلاق است، گفت: تلاش های امام هفتم شیعیان باعث تقویت مبانی اسلام شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
در تماس تلفنی ظریف با وزیر خارجه بلغارستان درباره شیوع جهانی کرونا و اثرات منفی تحریم های آمریکا در تامین اقلام ضروری برای جلوگیری از شیوع آن در ایران گفتگو شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۵    
یاسوج- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد فوت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۱    
شمیرانات- سرانجام و پس از انتقادات فراوان مردم بومی تست غربالگری و تب سنجی در گردنه قوچک لواسان به اجرا درآمد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کنیا بعد از ظهر امروز تلفنی گفتگو کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۴    
خرم آباد- تعدادی از زندانیان، پارسیلون خرم آباد عصر امروز پنج شنبه از زندان فرار کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
رسانه های خارجی از وقوع انفجار تروریستی در شهر اعزاز سوریه خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۸    
وزیر بهداشت هلند از مقام خود استعفا داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۷    
سبزوار آخرین روز سال 98 در سبزوار در حالی سپری می شود که مردم برای خرید به خیابان ها آمده و صنوفی که طبق مصوبات باید تعطیل باشند، با کرکره های نیمه باز اقدام به فروش محصولات خود می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
زاهدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به روند فزاینده ابتلا به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان نخستین مرکز بستری غیر بیمارستانی بیماران کرونا در زاهدان راه اندازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به موثر بودن یکی از داروهای ضد مالاریا در درمان کرونا مدعی شد اوضاع فعلی به دلیل شیوع این بیماری بد است اما چنین نخواهد ماند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
زاهدان- مدیر جهاد کشاورزی سرباز گفت: تاکنون از سطح مزارع این شهرستان بیش از 47 هزار تن پیاز برداشت و روانه بازار مصرف شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
اردبیل - قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در روزهای آینده، سیر صعودی در افزایش ابتلا به ویروس کرونا در اردبیل خواهیم داشت و باید دید و بازدیدها به صورت تلفنی و مجازی انجام گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
شیراز- نماینده ولی فقیه در فارس گفت: از مردم کشورمان درخواست می کنم برای حفظ سلامتی خود و هموطنان شان، از سفر به فارس در این ایام جدا خودداری کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
زاهدان- مدیر ترویج جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 10 هزار عدد ماسک به همت بلند بانوان عضو صندوق خرد روستایی منطقه سیستان تولید و تحویل کادر بهداشت درمان زابل و خاش شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
مهرستان - امام جمعه اهل سنت مهرستان در یک پیام تصویری مردم را به رعایت نکات بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دعوت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان بر اساس آخرین آمار به 106 نفر افزایش یافته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
وزیر خارجه آمریکا از مرخصی یکی از شهروندان این کشور که در ایران بازداشت بود به دلایل پزشکی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
زاهدان- رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در زاهدان با 17 فقره سرقت دستگیر شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
واشنگتن روز پنجشنبه چند شرکت را به بهانه همکاری با شرکت ملی نفت ایران تحت تحریم قرار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
اردبیل - برآوردها بر این است اگر در ایام نوروز، دید و بازدیدها و تردد مثل سالهای گذشته ادامه یابد و محدودیت ایجاد نشود سیر صعودی شیوع کرونا به صورت انفجاری افزایش خواهد یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
زاهدان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به زمین لرزه 3.4 ریشتری در حوالی بخش بنت شهرستان نیکشهر گفت: تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
اهواز مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به مردم مسجدی توصیه کرد به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات از بستر فضای مجازی برای پخش دعا و نیایش جمعی استفاده کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
تولسی گابارد نامزد حزب دموکرات از رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کنار کشید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
مشهد - رئیس صنف فرآورده های گوشتی، اغذیه، پیتزا و غذاهای فانتزی در مشهد، گفت: حدود 300 واحد غیرمجاز شناسایی شده بدون پلمب شدن، به علت شرایط نامساعد بازار تعطیل شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
تبریز- جاری شدن سیل در پی بارش باران خسارت 5 میلیارد ریالی به شهر کوزه کنان در شهرستان شبستر وارد کرد و بیشتر تاسیسات شهری کوزه کنان خسارت دید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
مه ولات به همت کانون خادمیاران آستان قدس رضوی و با همکاری خیرین عبدل آباد مه ولات، 315 بسته مواد غذایی به ارزش 650 میلیون ریال بین نیازمندان این روستا توزیع می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۹    
یاسوج- سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد میتلایان به کرونا در استان با یک شیب صعودی زیاد به 60 نفر رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
هشترود- فرماندار هشترود با اشاره به گسترش ویروس کرونا در این شهرستان گفت: شهرستان هشترود به جهت شیوع بیماری کرونا در آستانه وضعیت قرمز قرار دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
وزیر بهداشت ترکیه می گوید به درخواست آمریکا، 500 هزار کیت تشخیص کرونا به این کشور ارسال شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۹    
شادگان- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شادگان گفت: سه راهی جاده ماهشهر - آبادان مسیر خور دورق - شادگان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۹    
شوشتر-فرماندار شوشتر گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمامی ورودی های شهرستان شوشتر بسته شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
اهواز نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا امروز درگذشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
شهرکرد- سرپرست هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش 42 میلی متری باران در کوهرنگ طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
شهرکرد - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کادر درمانی بیمارستان ها با از خود گذشتگی در مسیر حفظ سلامت مردم حرکت می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
وزارت بهداشت روسیه از کشف ژنوم کامل ویروس کرونا که می تواند در تولید واکسن این ویروس موثر باشد، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمی که برای نامزد سابقش ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۹    
رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نخستین بار در استان گیلان توسط امدادگران و داوطلبان این جمعیت 110 عدد گان بیمارستانی در آستانه اشرفیه تولید شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۹    
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند خانوادگی تهیه و توزیع محلول ضد عفونی کننده غیر بهداشتی و کشف 100 لیتر مواد غیر بهداشتی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۶    
سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان وانت خبر داد و گفت: متهمان بلافاصله پس از زورگیری نافرجامشان شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
کرمان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان را تشریح کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
زنجان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از کمک اوقاف به نیازمندان از محل موقوفات حاج شفیع ابریشمی زنجانی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
وزیر دفاع آلمان می گوید برای پاسخ به بحران کرونا ارتش را در حال آماده باش قرار داده و برای هر سناریویی آماده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: باید وزارت امور خارجه با ایجاد ظرفیت های تبادلات تجاری با کشورهای منطقه و جهان راه های جدیدی برای اقتصاد کشور که امروز متأثر از کرونا است، باز کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
پیمان آتلانتیک شمالی به دلیل شیوع کرونا رزمایش های خود را کاهش می دهد حال آنکه ماموریت ها ازجمله خروج نیروهای ناتو از افغانستان طبق برنامه قبلی ادامه می یابد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
تبریز- محمد قلیزاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۲    
تشدید کرونا در ایتالیا، موجب افزایش طول مدت قرنطینه در این کشور شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رسانه ها از افزایش مبتلایان به کرونا در آلمان به 10 هزار و 999 نفر خبر می دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بهبود 45 بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
توقف آموزش نیروهای عراقی به دلیل شیوع کرونا موجب شده تا انگلیس مستشاران نظامی خود را از این کشور خارج کرده و فقط نیروهای ضروری را در عراق نگه دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۶    
سیاستمدار فرانسوی و رئیس تیم اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت به کرونا مبتلا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
سامانه دفاع بیولوژیک تاکتیکی قائم نیروی هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده نهاجا در محل سازمان تحقیقات و خود کفایی این نیرو رونمایی شد.