پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۵۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 14 اسفند 1398 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1398 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1398 خبرگزاری مهر 31 تیر 1398 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1398 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1398 خبرگزاری مهر 30 مهر 1398 خبرگزاری مهر 30 آبان 1398 خبرگزاری مهر 30 آذر 1398 خبرگزاری مهر 30 دی 1398 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1398 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 3 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 4 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 5 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 6 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 7 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیاری از استان ها اعلام کردند که پذیرای مسافران نوروزی نیستند، علاوه بر این محدودیت تردد در برخی محورها اعلام شده و تیم های بهداشتی در مبادی ورودی مستقرشده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
اصفهان-معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با ضدعفونی کردن روزانه شهر به دنبال حفظ سلامتی شهروندان هستیم اما به هیچ عنوان از ماده جوهرنمک برای ضدعفونی استفاده نمی شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش اخیر خود از ایران خواسته که درباره مکان اعلام نشده ای که ذرات اورانیوم در آن پیدا شده شفاف سازی کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
اتاق تعاون اعلام کرد: بررسی آماری نشان داد، شاخص مدیران خرید، شامخ(شاخص مدیران خرید) کل برای بهمن ماه 51.76 بود که نسبت به دی ماه، بهبود مطلوبی را ثبت کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
کسانی که تا 25 اسفند اقدام به خرید آنلاین بیمه نامه خودرو خود از طریق وب سایت تیم شیم کنند، از 25٪ پول پَس و 25 هزار تومان تخفیف نقدی بهره مند خواهند شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۵    
رشت- سرپرست پلیس راهور گیلان گفت: از شنبه (17 اسفند) فعالیت مراکز تعویض پلاک در گیلان به صورت زوج و فرد خواهد بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
یک ماه بعد از مطرح شدن اعتراضات در بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر گناوه استان بوشهر مشکل سوخت صیادان حل شد. سخنگوی اتحادیه صیادان کشور گفت: نحوه اعطای سوخت به قایق های صیادی اعلام شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبه این وزارتخانه، الکل و ماسک جزو کالاهای اساسی مردم محسوب شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
با ابتلای 134 نفر دیگر در آلمان به ویروس کرونا، شمار افراد مبتلا در این کشور به بیش از 500 نفر رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
طاعون، همیشه، ضربات سهمگینی بر جامعه بشری در شرق و غرب زده است، اما عبرت گرفتن از گذشته و تلاش برای کاستن از دشواری های آن، بسیار سودمند است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۴    
مؤسسه متن فرهنگستان هنر با حمایت شهرداری تهران متن کامل نسخه نفیس و ارزشمند خمسه نظامی، معروف به شاه طهماسبی، را که در کتابخانه بریتانیا نگهداری می شود، برای اولین بار منتشر می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۰    
مهلت ثبت نام برای دریافت وام دانشجویی دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 تمدید شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۱    
ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال به دلیل رعایت جلوگیری از انتشار کرونا ویروس، جشن نیکوکاری به صورت غیر حضوری و استفاده از روش های الکترونیکی برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۸    
ایلام-رئیس اداره منابع طبیعی دهلران از نهالکاری و مالچ پاشی در 250 هکتار از اراضی بیابانی شهرستان دهلران خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۱    
دهلران-سپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: دو هزار شیشه الکل طبی برای ضد عفونی بین داروخانه ها توزیع شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۷    
یزد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از لغو تمام خدمات سفر و اقامت در مجموعه های وابسته به آموزش و پرورش استان یزد خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۸    
بندرعباس - رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری هرمزگان گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۴    
بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار برای حفظ سلامت خانوارهای مددجو خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۹    
فرماندار بجنورد گفت: برای کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس به زودی 20 هزار لیتر الکل از استان های غربی کشور وارد خراسان شمالی می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
قم - دفتر آیت الله سیستانی در قم، در اطلاعیه ای اختصاص نصف سهم مبارک امام(ع) به تسکین آلام بیماران و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا را مجاز دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
اردبیل - جوانان اردبیلی برای نخستین بار در خاورمیانه ربات جایگزین پرستار ساختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
بوشهر - مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: پذیرش حوزه های علمیه استان بوشهر آغاز شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۹    
کیش - از سوی مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی کیشوندان از اجاره دادن منازل مسکونی به صورت شبانه و ساعتی خودداری کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز از روز شنبه 17 اسفند آغاز می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۰    
بندرعباس - امام جمعه بندرعباس گفت: طرح هر خانه یک نهال در سراسر هرمزگان باید اجرا شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
منابع رسانه ای از ثبت 2 مورد جدید از ابتلاء به ویروس کرونا در کویت و افزایش تعداد مبتلایان در این کشور به 58 نفر خبر می دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت روز درختکاری ویژه برنامه آیه های سبز با هشتک #هرایرانی_یک_درخت را 15 تا 22 اسفند در 22 منطقه شهر تهران برگزار می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۶    
جشنواره هنری سپیدجامگان، تیمارگران عشق با هدف تجلیل و قدردانی از جامعه پزشکان و پرستاران و کادرهای درمانی مقابله با ویروس کرونا از سوی کمیته ملی کمیسیون ملی یونسکو-ایران برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۴    
ارومیه – معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از تولید و توزیع روزانه 20 هزار تن مواد ضدعفونی در استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در استان را چهار نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از بیماران فوت شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
کتاب تربیت دینی کودک درسهای تربیتی آیت الله حائری شیرازی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ پنجم رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در دیدار با جمعی از مدیران سازمان جهانی بهداشت، گفت: امروز دیگر نداشتن کرونا برای کشورها افتخار نیست، بلکه مدیریت کرونا افتخار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۴    
بوشهر - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، اقلام بهداشتی به کودکان کار اهدا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان کنکور 99 تا ساعت 24 شنبه 17 اسفند 98 فرصت دارند تا در آزمون سراسری ثبت نام کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۲    
وزیرآموزش و پرورش در پیامی با اشاره به فرارسیدن روز درختکاری، اظهار کرد: سنت پسندیده درختکاری وحفاظت از منابع طبیعی را به فرزندان خودآموزش دهیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
دستورالعمل نقش ها و وظایف سطوح مختلف آموزش و پرورش در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در آموزش و پرورش توسط وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
عضو انجمن واردکنندگان موبایل از افزایش 15 درصدی قیمت گوشی های موبایل چینی در بازار ایران به دلیل افزایش قیمت جهانی خبر داد و گفت: شاید حدود 20 درصد افزایش قیمت در انتظار این بازار باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۲    
آیت الله رشاد در پیام تسلیت آیت الله حبیبی نوشت: با فقدان آیت الله حاج شیخ محسن حبیبی (طاب ثراه)، حوزه پایتخت یکی از ارکان برجسته خویش را از دست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
سنندج - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: کار تولید 60 هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض کرونا در سنندج آغاز و یک واحد تولیدی روزانه دو هزار دست لباس تولید می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنگل کاری و ایجاد فضای سبز در اطراف صنایع بزرگ استان به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۶    
گرگان- مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از توزیع پک های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار شهری استان خبرداد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۱    
سقز - با توجه به شیوع ویروس کرونا و شیوع آن در شهرستان سقز، بیشتر واحدهای صنفی در این شهر نسبت به تعطیلی مغازه های خود در جهت پیشگیری از شیوه این ویروس اقدام کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۲    
سنندج – استاندار کردستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا، گفت: به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح روستاهای پرجمعیت استان، کمیته پیشگیری از کرونا تشکیل می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۴    
بهترین گلزن فوتبال جهان و سرمربی پیشین تیم ملی ایران درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۷    
جلفا- معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس از امکان خروج محصولات و صدور گواهی تولید محصولات ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش یک بار مصرف و سایر لوازم بهداشتی در ارس خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۵:۰۰    
قرار است طرح بسیج ملی شکست کرونا، از صبح پنج شنبه 15 اسفند 98 در 4 نقطه کشور آغاز شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۵    
پردیس- توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) 40 میلیون دستکش بهداشتی خارجی در پردیس کشف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۴    
کامیون های ایران دارای محموله تجاری به مقصد جمهوری آذربایجان، می توانند بدون ورود به خاک آذربایجان محموله مربوطه را در محوطه گمرک ورودی کشور مذکور به کامیون آذری ترانشیپ کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۹    
تهران- عضو شورای حوزه های علمیه استان تهران بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان چمران درگذشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۸    
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از فوت سه نفر بر اثر کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد، در نتیجه تعداد فوتی های براثر کرونا در استان به شش نفر افزایش یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۷    
شاهرود - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: 300 مراجعه سرپایی بیمار حاد تنفسی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود صورت گرفت که 170 نفر آن ها بستری شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۹    
گویا چند روزی است ویدئویی در فضای مجازی ایران پخش شده که در آن دو مجری تایوانی در حال صحبت درباره سرایت کروناویروس جدید در جهان هستند و در آن به ایران هم اشاره می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۶    
قزوین- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون 7 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست داده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۰    
چابهار - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اجرای اقداماتی در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بندر چابهار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۰    
اهواز- سامانه 4030 برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم در خوزستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
اهواز استاندار خوزستان، تعطیلی مدارس، مراکز آموزش عالی و مهد کودک های این استان را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برای یک هفته دیگر تعطیل کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران پروازهای خارجی 5 ساعت قبل در فرودگاه حضور یابند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل و فرستاده این کشور در امور سوریه پیرامون ادلب گفتگو کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
زاهدان- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: برنامه های روز جهانی حیات وحش با شعار پایداری همه اشکال حیات بر روی کره زمین در این استان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و واگذاری 14 بیمارستان به وزارت بهداشت در سال مالی جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۰    
زاهدان - معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تاکنون برای بیش از 3 هزار مسافر پاکستانی قبل از خروج از مرز گواهی سلامت صادر شده و تمامی آنها مورد غربالگری و کنترل بیماری کرونا قرار گرفته اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از تشکیل جلسه ستاد پدافند زیستی به میزبانی سپاه تهران خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۷    
خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: نظم و آمادگی در بین کادر درمانی استان برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
فیلم کوتاه شهربازی به کارگردانی کاوه مظاهری در 6 جشنواره بین المللی نمایش داده می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۲    
شیراز- سخنگو و معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: شمار افرادی که به ویروس کرونا در استان فارس مبتلا شده اند با افزایش 14 نفری ، به 49 نفر رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۶    
وزیر دفاع ترکیه بی اشاره به تجاوز آنکارا به خاک سوریه در ادعائی عجیب مدعی شد: روسیه به تعهداتش در شمال سوریه عمل کند!
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۴    
بانک مرکزی سودان امروز چهارشنبه از نامه مدیر دفتر تحریم های وزارت خارجه آمریکا به این کشور درباره لغو تحریم های اقتصادی سودان، خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهوری روسیه به افشای راز اخبار جعلی درباره شیوع کرونا در کشورش را فاش کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۱    
بندرعباس - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: راه اندازی اتاق فکر آموزش مجازی هرمزگان کمک کرده است تا با بکارگیری از ظرفیت موجود استان، آموزش الکترونیکی در مدارس استان گسترش یابد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
هرمز - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از آمادگی کامل سپاه برای رشد و توسعه جزیره هرمز خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۹    
بندرعباس - مدیر آموزش وپرورش میناب گفت: دانش مینابی جهت کمک به تدریس فضای مجازی نرم افزار تدریس ساختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۵    
عوامل تولید برنامه دورهمی پشت صحنه ای از چگونگی ضدعفونی کردن لوکیشن این برنامه برای از سرگیری تصویربرداری با حضور تماشاگران، منتشر کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۵    
بندرعباس - رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان از راه اندازی سامانه میز خدمت الکترونیکی یکپارچه آموزش و پرورش استان هرمزگان برای کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۳    
درخواست جمع آوری هرگونه کمک مالی در فضای مجازی برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تکذیب می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۹    
رشت- امدادگران اورژانس گیلان نیز همانند کادر درمانی و پرستاری این روزها به بیماران مبتلا به کرونا خدمات دهی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز قراردادی را با تیم ملی فوتبال برای حضور در کادر فنی این تیم منعقد نکرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
زاهدان- سرپرست صمت سیستان و بلوچستان گفت: 2 شرکت تولیدی زاهدان برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه اقدام به فعالیت جدی در زمینه تولید ماسک و محصولات شوینده و ضدعفونی کننده کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی و اعتراف به یک هزار سرقت خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
همدان - استاندار همدان گفت: اموال مازاد شناسایی شده دستگاه های اجرایی استان همدان باید براساس مکانیزمی به فروش رفته و به حساب خزانه دولت واریز شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
مدارس و دانشگاه ها در ایتالیا به دنبال شیوع ویروس کرونا تا اواسط ماه جاری تعطیل اعلام شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۶    
رامسر - استاندار مازندران برخی کمبودهای اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده را ناشی از تقاضای بیش از حد مردم در بازار دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۴    
طرح کنترل آلودگی هوای پایتخت که از تابستان امسال اجرایی شد با افزایش ترافیک در حلقه دوم ترافیک نتوانست در ماموریت های خود در حوزه مهار ترافیک پایتخت موفق باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۴    
زاهدان - مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای پرداخت های مستمر به مراکز درمانی در سطح استان بیش از 6 میلیارد تومان مطالبات به داروخانه های سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
قم - قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه 830 نفر هم اکنون در بیمارستان های قم بستری هستند، اظهار داشت: 900 نفر نیز از 30 بهمن تاکنون مرخص شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۶    
مایکل بلومبرگ از فعالیت برای کسب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا انصراف داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۶    
زاهدان - معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد و گردوخاک سبب شد تا امروز غلظت ذرات معلق در هوای زابل به 314 میکروگرم بر مترمکعب، معادل 2 برابر حد مجاز برسد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
زاهدان- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 6 انبار لوازم بهداشتی احتکار شده در زاهدان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
سفارت آمریکا در بغداد امروز چهارشنبه آژیر خطر این سفارتخانه را به صدا درآورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت جوادالائمه، امام محمد تقی مولودی خوانی میلاد آن امام بزرگوار را از حسینیه مجازی مهر مشاهده میکنید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۳    
همدان - باشگاه های ورزشی به دلیل اجتماع جمع کثیری از ورزشکاران در معرض ویروس کرونا هستند بنابراین توصیه شده تمرین خانگی جایگزین ورزش باشگاهی شود تا مقاومت بدن در مقابل این ویروس افزایش یابد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۲    
تبریز- دانشجویان انقلابی آذربایجان شرقی طی یک نامه اعتراضی، کشتار و شکنجه مسلمانان این کشور را محکوم کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۹    
رئیس مجلس در تماس تلفنی با استاندار قم بر تسریع در اجرای برنامه های جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۹    
دامغان –امام جمعه دامغان با بیان اینکه منابع طبیعی سرمایه ملی است، گفت: مردم باید حافظ خوبی برای انفال و منابع طبیعی باشند چرا که بازگشت این منابع دشوار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۴    
آستارا- کامیون های ورودی و خروجی در مرز زمینی آستارا روزانه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۴    
رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به لغو تمام نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا و تخصصی در این استان، گفت: این اقدام در راستای پیشگیری از ویروس کرونا انجام می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
وزرای خارجه ایران و پاکستان عصر امروز در گفتگویی تلفنی در خصوص روابط دو جانبه، شیوع کرونا در منطقه و لزوم اقدامات مشترک و نیز تحولات جاری در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از تداوم کاهش ساعات محدوده های ترافیکی تا پایان سال خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۴    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش بعد از ظهر امروز در گفتگویی تلفنی آخرین وضعیت شیوع کرونا در جهان، اقدامات ایران و راههای جمعی مقابله با این ویروس را بررسی کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد تا زمانی که ویروس کرونا در ایران باشد نمی آید!
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۴    
کرمان - رئیس مجمع نمایندگان کرمان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان و کشور گفت: راهکار اولیه و اصلی این معضل که سلامت و حیات مردم را تهدید می کند فقط دفاع ملی و پیشگیری مردم است.