سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۳:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 17 اسفند 1398 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 30 اسفند 1395 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1396 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1397 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1398 خبرگزاری مهر 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1398 خبرگزاری مهر 31 تیر 1398 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1398 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1398 خبرگزاری مهر 30 مهر 1398 خبرگزاری مهر 30 آبان 1398 خبرگزاری مهر 30 آذر 1398 خبرگزاری مهر 30 دی 1398 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1398 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 3 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 4 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 5 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 6 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 7 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1398 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1398 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، همراه اول 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه برای تمامی مشترکان ارائه کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۶    
اقلام بهداشتی شامل ژل ضد عفونی، دستکش و پروتکل بهداشتی راننده/مسافر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: هر گزارش و شکایتی که با عنوان تخلف برای شورا ارسال شده، لزوماً طبق قانون تخلف نیست. تخلف تنها مواردی است که در قانون جرم تلقی شده باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
اراک- معاون اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: تمام موزه های استان مرکزی به منظور جلوگیری از انتقال کرونا ضدعفونی شده و در حال حاضر تعطیل هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
سنندج - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از پایش، رصد و نظارت مستمر بر فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان استان خبر داد و گفت: در همین راستا گروه های نظارتی در سطوح مختلف تشکیل شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۹    
اراک- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از زوج و فرد شدن فعالیت مراکز تعویض پلاک در این استان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
مجله اینترنتی نوعهدان ویژه اسفندماه و 64 امین شماره از مجله عربی الصراط به همت موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) منتشر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
طرح پژوهشی رویکردی جامعه شناسی به مفهوم ایران فرهنگی با تأکید بر قلمرو شرقی آن در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۲:۳۱    
بوشهر - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از برگزاری طرح نشاط در خانه خبر داد و گفت: تولید برنامه های فرهنگی اجتماعی ویژه خانواده ها در استان آغاز شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: خدمات اسکان در راهدارخانه های استان به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در نوروز امسال انجام نمی شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
تبریز- شهردار تبریز گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیشگیری از آن، از پذیرش میهمانان نوروزی که می توانند ناقل این بیماری به شهر و استان باشند، معذور هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۴    
همدان - رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: اقامت در پناهگاه های کوهستانی همدان ممنوع شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
رئیس و اعضای مجمع انجمن های علمی پزشکی، در نامه ای به وزیر بهداشت، با اشاره به بحران کرونا در کشور، خواستار تعطیلی موقت اماکن سیاحتی و به خصوص زیارتی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
طوفان شریفی در مقابل نایب قهرمان بوکس آسیا شکست خورد و نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
مجری طرح توسعه فاز 13 میدان گازی پارس جنوبی از نصب آخرین سکوی این طرح در خلیج فارس خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
پلیس انگلیس اعلام کرد پروندهٔ ناپدید شدن دختر حاکم دُبی در سال 2000 را، به ظن دست داشتن پدرش در این ماجرا، بازنگری می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۲    
اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا ظهر روز 18 اسفندماه نتیجه آزمایش 286 نفر از افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران) مثبت اعلام شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۴    
شهرکرد- سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تعطیل است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۷    
موضوع برنامه این هفته ما مردم به نقد و بررسی شیوع کرونا در آمریکا و چالش های مرتبط با آن اختصاص دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
ساری - فرمانده سپاه بهشهر از تولید ماسک دست دوز و روپوش های بهداشتی توسط خواهران بسیجی گروه های جهادی در شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
بندرعباس - کارگاه جهادی تولید ماسک در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) منطقه یکم امامت نداجا جهت کمک به رفع کمبودهای وسایل بهداشتی کشور افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۵    
گناباد _ رئیس مجامع امور صنفی گناباد گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، فعالیت صنوف و بازار این شهرستان به مدت چهار روز تعطیل شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۵    
خرم آباد- این روزها مقابله با کرونا بهانه همدلی و همراهی شده است، طلبه، بسیجی، جهادی و کادر پزشکی همه در کنار هم تیم شده اند تا این ویروس را شکست دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۲    
برنامه ایران این هفته به پیوند هنر نقاشی با آیات قرآن و همچنین گشت و گذار در کوه های کهگیلویه و بویراحمد می پردازد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۷    
زاهدان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: وضعیت سلامت بیش از یک هزار و 500 نفر در مراکز غربالگری بیماری های واگیر این دانشگاه از هفتم اسفند تاکنون بررسی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
زاهدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف حدود 8 هزار ماسک احتکار شده در زاهدان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۴    
زاهدان- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: موضوعات محیط زیست شهری و انسانی سیستان و بلوچستان به صورت مداوم و بدون تعلل در حال پیگیری، نظارت و بررسی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
تبریز - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: هشت کانون فرهنگی هنری آذربایجان شرقی در رشته های مختلف برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۴    
آمار ارائه شده در وب سایت مخصوص دانشگاه جانز هاپکینز از مداوای حدود 57 هزار و 400 مبتلا به کرونا در سراسر جهان حکایت دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
بجنورد-فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 31 هزار و 705 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه به ارزش 140 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۸    
بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی از سازماندهی 250 گروه بسیجی باسابقه فعالیت در امور امداد، نجات و بهداشت در استان برای اقدام علیه ویروس کرونا و کمک به نهادهای درمانی و امدادی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
سنندج - استاندار کردستان از مردم استان خواست در اعلام آمارهای مبتلایان بە کرونا بە رسانە های رسمی داخلی و صداوسیما اعتماد کرده و تنها از این مراجع نسبت بە دریافت اخبار و اطلاعات اقدام کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۴    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همت و تلاش جوانمردانه همکارانم در خط مقدم مبارزه با فراگیری ویروس کرونا، یادآور روزهای دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه های شکوهمند ایثار و فداکاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۲    
مشهد _ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با افزایش تولید الکل توسط دو واحد تولیدی، ظرفیت تولید این ماده در استان از 15 هزار لیتر به 21 هزار لیتر در روز افزایش یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همزمان با درگیر شدن پناهجویان با نیروهای امنیتی در مرز یونان، از آوارگان خواست به سمت مرز اروپا حرکت نکنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
حجت الاسلام عالی گفت: واقعاً آغوش خدا به روی کسانی که اهل دعا و توسل و استغفار و ذکرند باز است و بهترین وقت برای آرامش و دفع بلا همین موقع دعا است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۹    
مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر از ثبت نام آموزش های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج از برگزاری یک مسابقه بزرگ با موضوع کتابخوانی خبر داد و از عموم مردم برای شرکت در پویش کتابخوانی هرخانه یک کتابخانه دعوت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
ایلام-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از تعطیلی موزه ها و اماکن تاریخی استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۷    
دانش آموزان علاقه مند به شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان که در فرصت قبل نتوانسته اند ثبت نام کنند، هم اکنون می توانند با ورود به سامانه آزمون ثبت نام کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۰    
کرونا معرفت شناسی ما را تحول بخشید. او نشان داد که واقعیت هایی در جهان وجود دارند که نمی توان آنها را نادیده گرفت و از آنها عبور کرد، بلکه باید در برابر آنها سرفرود آورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۸    
یک رسانه غربی به واکاوی دلایل بازداشت دو شاهزاده مهم از سوی محمد بن سلمان یعنی احمد بن عبدالعزیز برادر ملک سلمان و محمد بن نایف پرداخته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۶    
مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با تنظیم و ارسال لایحه به فدراسیون بین المللی فوتبال از میزان خسارتی که به خاطر شکایت های پرتعداد بر این باشگاه وارد شده است، کم کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۶    
خرم آباد- مدیرکل راهداری لرستان از کاهش 43.73 درصدی تعداد مسافران ناوگان اتوبوسی این استان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا از مردم می خواهیم از سفر در این برهه زمانی پرهیز کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۹    
قم - قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه قم در وضعیت بحرانی در مقابله با کرونا قرار دارد، گفت: روند صعودی بستری بیماران کرونایی در این استان به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۷    
پنج بوکسور ایرانی با صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای گزینشی المپیک شانس بالایی برای کسب سهمیه دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۱    
قم - معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با بیان اینکه مسافران و زائران در صورت سفر به قم دچار مشکل می شوند، گفت: نمی توانیم از زائرین و مسافرین میزبانی کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۶    
ارومیه – استاندار آذربایجان غربی گفت: خروج اتباع ایرانی از مرزهای آذربایجان غربی به کشورهای همسایه ممنوع است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
شاهرود - جنگل ابر، آبشار تنگ دستان مجن و مجموعه ابوالحسن خرقانی به دلیل شیوع ویروس کرونا مسافران و گردشگران را نمی پذیرند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۸    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح مصوبات اخیر این ستاد در مقابله با کرونا پرداخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۲    
یزد- مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد گفت: با راه اندازی بخش مکاتبه غیر حضوری در سایت استانداری لازم نیست مردم برای پیگیری نامه های خود به استانداری یزد مراجعه کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۴    
طبق اعلام وزارت بهداشت فرانسه، شمار جانباختگان ویروس کرونا در این کشور به 16 نفر رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
فیفا رأی خود درباره شکایت برانکو از پرسپولیس را به باشگاه ارسال کرد و براساس آن باشگاه پرسپولیس می بایست 1 میلیون و 55 هزار یورو به اضافه پنج درصد سود سالیانه را پرداخت کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
سرتیپ دوم دکتر حمیدی فراهانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارتش در گفتگو با مهر گفت: نگرانی خانواده های نیروهای مسلح در ارتش قابل درک است ولی سفارش ما به آنها همان رعایت نظافت در کل جامعه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
هوشنگ ظریف از هنرمندان شناخته شده و تاثیرگذار موسیقی ایرانی شنبه شب هفدهم اسفند ماه دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف بیش از 17500 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهوری فیلیپین برای مقابله با کرونا در این کشور وضعیت اضطراری اعلام می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۹    
دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اقدامات صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا برای پیشگیری از شیوع کرونا و صیانت از سلامت کارگران و کارکنان در این گروه قدردانی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مردم از حضور در تجمعات در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پرهیز کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۷    
اهواز - سازمان اطلاعات سپاه خوزستان، انبار بزرگ احتکار کالاهای پزشکی با چهار میلیون و 680 هزار دستکش پزشکی را در اهواز کشف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
مرند - بیش از 200 لیتر الکل 70 درصد فیلتر شده توسط یک مؤسسه سرم سازی به بیمارستان حجت کوه کمر مرند اهدا شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
میامی - فرمانده انتظامی میامی با تائید خبر قتل یک جوان 36 ساله در روستای هونستان گفت: مردم هر اطلاعاتی از قاتلان دارند حتماً با شماره 110 فوریت های پلیسی ناجا اطلاع دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
رؤسای جمهوری روسیه و قزاقستان در تماسی تلفنی درباره آخرین تحولات ادلب گفتگو کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
همدان - استاندار همدان با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل هستند، گفت: طبق آمارهای موجود رشد شیوع کرونا ویروس در استان همدان نسبت به استان های دیگر کندتر بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۶    
با شیوع کرونا در ایالت ها و شهرهای مختلف آمریکا، حال فرماندار نیویورک در این شهر اعلام وضعیت اضطراری کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۵    
شیراز- رئیس اتحادیه خواربار و سوپرمارکت های شیراز گفت: هیچ احتکاری توسط واحدهای تحت نظارت این واحد صنفی صورت نگرفته و سوپرمارکت ها بدون وقفه به مردم خدمت رسانی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: قطعه سازان با کار جهادی و تأمین قطعات صنعت خودروسازی، این صنعت را از رکود به رونق رساندند که این روند با پرداخت مطالبات قطعه سازان ادامه خواهد یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
دولت جمهوری آذربایجان اعلام کرد: با ایران برای مقابله با کرونا همکاری می کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۱    
وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 6 هزار و قربانیان این ویروس به 233 نفر رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۳    
همدان - رئیس پلیس امنیت عمومی همدان از کشف 120 لیتر الکل صنعتی تقلبی و دستگیری یک متهم در این خصوص خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
قم - نمایندگان سازمان بهداشت جهانی برای بررسی اقدامات انجام شده در قم برای مقابله با ویروس کرونا به این شهر سفر کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۵    
همدان - رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی 24 ساعت گذشته 360 مرتبه با مرکز آتش نشانی تماس گرفته اند که از این تعداد تنها 4 تماس منجر به عملیات شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
همدان - رئیس دادگاه عمومی لالجین گفت: ورود گردشگران و مسافران به لالجین شهر جهانی سفال ممنوع شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۸    
شیوع ویروس کرونا در آمریکا به تعطیلی دو دانشگاه عمده و بزرگ در این کشور منجر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۴    
شمار افراد مبتلا در آلمان تنها در یک روز از 684 نفر به 795 فرد رسیده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
همدان - امام جمعه همدان حرکت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه که به لحاظ حفظ سلامتی مردم طی دو هفته گذشته نماز جمعه را تعطیل کردند یک حرکت عقل محور دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
یزد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از زمان شیوع کرونا در کشور، هیچ بیماری که ابتلای قطعی به کرونا داشته باشد، به استان منتقل نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
بوکسور سبک وزن کشورمان با برتری مقابل نماینده عراق به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای گزینشی المپیک صعود کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در راس هیئتی عالی رتبه سیاسی- امنیتی تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۳    
نمکی وزیر بهداشت گفت: اگرچه وزارت بهداشت مسئولیت ستاد مقابله با کرونا را بر عهده دارد، اما کار ما اعلام استانداردها است و اعمال آن بر عهده ارگان های ذیربط است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۱    
جواد خیابانی، سفیر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی با شیوع کرونا در کشور گفت: به نکات بهداشتی توجه کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۹    
گذرگاه مرزی چمن در مرز مشترک پاکستان و افغانستان شاهد انفجاری مرگبار بود که بر اثر آن تعدادی به شدت زخمی شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۹    
کرج - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از مسدود شدن ورودی جاده چالوس با دستور قضائی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
رفسنجان - فرماندار رفسنجان از تعطیلی بازار رفسنجان و مراکز بزرگ خرید در این شهر برای مدت سه روز برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۴    
منابع عراقی جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور را اعلام کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
آمریکا اعلام کرده که از طرح خرید سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی منصرف شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
در حادثه فروریختن هتلی در چین، 70 نفر زیر آوارهای این هتل گرفتار شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
شهرکرد- فرماندار شهرستان سامان گفت: تمام مجموعه های گردشگری شهرستان سامان در راستای پیشگری از ابتلا به ویروس کرونا تعطیل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۷    
همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در شهرستان تویسرکان و دستگیری 2 متهم خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
اردبیل - مدیر واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت استان اردبیل گفت: مراقبت و پیگیری از خانواده های دارای موارد مشکوک و قطعی ویروس جدید کرونا در اردبیل انجام می پذیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
اهواز- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: با اختصاص دادن سهمیه سوخت به صیادان، مشکل سوخت قایق های صیادی در خوزستان حل شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
فرماندهی نیروی دریایی آمریکا در اروپا اعلام کرد که اولین نظامی این کشور در ایتالیا به کرونا مبتلا شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۴    
شهرکرد- امام جمعه شهرکرد از بیمارستان هاجر شهرکرد بازدید کرد و از نزدیک در جریان درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۱    
تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مرکز استان الجوف سبب اختلاف شدید میان دولت دست نشانده ریاض در یمن و ائتلاف سعودی شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
همدان - استاندار همدان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی سیاست گذار است و خط و مشی ها را مشخص می کند، گفت: شورای فرهنگ عمومی ناظر بر فعالیت های فرهنگی در استان همدان است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته با جهش قابل توجهی روبرو شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام گزارش اولیه این شورا درباره لایحه بودجه سال 99 کل کشور در هفته جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
نهاوند - فرماندار نهاوند از تحقق 100 درصدی تعهدات منابع طبیعی شهرستان نهاوند در سند راهبردی استان همدان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
فردی که بعنوان رئیس نظام پزشکی کاشان معرفی شده، شخصی به نام حسن خواجه عبداللهی، یک پناهنده ایرانی ساکن سوئد است که هزاران کیلومتر آن طرف تر با ضبط ویدئوهای هراس افکن، بدنبال سیاه نمایی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۹    
یزد - طرح ربات پرستار با قابلیت خدمات توزیع دارو، ضد عفونی و اطلاع رسانی به بیمار در شورای اسلامی شهر یزد رونمایی شد.