شنبه ۰۹ تیرساعت ۰۷:۰۸Jun 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 12 آبان 1394 - meliyat.com

ملیت 31 شهریور 1394 ملیت 30 مهر 1394 ملیت 30 آذر 1394 ملیت 30 دی 1394 ملیت 30 بهمن 1394 ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 آبان 1394 ملیت 2 آبان 1394 ملیت 3 آبان 1394 ملیت 4 آبان 1394 ملیت 5 آبان 1394 ملیت 6 آبان 1394 ملیت 7 آبان 1394 ملیت 8 آبان 1394 ملیت 9 آبان 1394 ملیت 10 آبان 1394 ملیت 11 آبان 1394 ملیت 12 آبان 1394 ملیت 13 آبان 1394 ملیت 14 آبان 1394 ملیت 15 آبان 1394 ملیت 16 آبان 1394 ملیت 17 آبان 1394 ملیت 18 آبان 1394 ملیت 19 آبان 1394 ملیت 20 آبان 1394 ملیت 21 آبان 1394 ملیت 22 آبان 1394 ملیت 23 آبان 1394 ملیت 24 آبان 1394 ملیت 25 آبان 1394 ملیت 26 آبان 1394 ملیت 27 آبان 1394 ملیت 28 آبان 1394 ملیت 29 آبان 1394 ملیت 30 آبان 1394 
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۳    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر استمرار استکبارستیزی است، گفت: نماد مشخص استکبار در روزگار ما آمریکا است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهوری با تحلیل سیر آغاز و ادامه نهضت اسلامی، 13 آبان را سلسله ای از حوادث شکل دهنده و تاثیرگذار در فرایند پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۳    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۹    
وزیر اطلاعات گفت: چون خداوند به انسان ها کرامت اعطا کرده است٬ کسی حق سلب آن را ندارد. ما نمی توانیم در راستای ماموریت ها حاکمیتی این کرامت را سلب کنیم
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۹    
کفاشیان گفت: کی روش نمی تواند طبق قرارداد چنین صحبت هایی را مطرح کند و در صورتی که این جریان ادامه داشته باشد از جریمه مالی تا اخراج می توان برای او در نظر گرفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۹    
معاون سیما از ممنوع التصویری علی ضیاء مجری برنامه های تلویزیونی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۷    
ستاره و خسرو پسیانی، خواهر و برادری هنرمند از یک خانواده هنرمند
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: یک مربی بزرگ، یک بازیکن بزرگ و دو مدیر شناخته شده در زمین زدن پرسپولیس و ژوزه نقش مستقیم داشتند و باعث شدند تیم نتیجه نگیرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه دیدار فردا بازی مرگ و زندگی است، گفت: به اعتقاد من بازی فردا بکُش، بکُش است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۷    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و جانشین ستاد اربعین در عراق، آخرین تصمیمات اتخاذ شده به منظور صدور ویزا برای زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی(ع) دارند را اعلام کرد
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۴    
استاد اسکندری : یک وقتی نیازهست تست حساس انجام بشه من اینکارو روی صورت خودم انجام میدم
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۴    
مهدی میامی بازیگر کهنه کار تئاتر و سینما این عکس قدیمی مربوط به 35 سال پیش را بهترین پست برای تبریک تولد فاطمه معتمدآریا دید.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۹    
تولیت آستان امامزاده صالح (ع) می گوید که هیچ گونه نبش قبری در این مکان صورت نگرفته و مطالبی که عنوان می شود کذب محض است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۴    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: مسئولان بعد از ابلاغ نامه تاریخی رهبر انقلاب درباره برجام، در برابر این نص متقن اجتهاد نکنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۹    
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه افت 44 واحدی شاخص بورس به ثبت رسید.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۹    
مرکز آمار ایران روز گذشته پس از یک سال و نیم غیبت در اعلام نرخ رشد اقتصادی، دست به کار شد و بدون آنکه نامی از میزان رشد سال 93 ببرد، نرخ رشد اقتصادی در شش ماه نخست امسال را یک درصد اعلام کرد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۹    
سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه بعد از علی دایی و وحید هاشمیان فوتبال ایران هنوز به دنبال بازیکنان گلزن است گفت: در دیدارمان با ذوب آهن، هیچ تیمی حق اشتباه ندارد زیرا با کوچکترین اشتباه حذف می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۹    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح اقتدار همه جانبه را مهم ترین راه کار مقابله با نفوذ دانست و گفت:اقتصاد مقاومتی، حفظ روحیه انقلابی گری، ارتقای آمادگی های دفاعی و نظامی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۹    
احمد چلبی نخست وزیر پیشین عراق بر اثر سکته قلبی درگذشت ، مردی که چند سال قبل ، روزی به باشگاه پرسپولیس رفته بود و با گرمکن و شال این این تیم ، عکس یادگاری گرفت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۴    
کلمه آنفلوآنزا که در محاوره به آن آنفولانزا گفته می شود، ریشه لغوی جالبی دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۴    
شعبه رستوران کی اف سی حلال در تهران، پس از یک روز فعالیت پلمپ شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۴    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای تهران طی سه روز آینده به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۴    
در مراسم اهدای جوایز فیلم هالیوود که آغازگر فصل جوایز هالیوودی به شمار می رود، شماری از مهمترین چهره های هالیوود به صحنه رفتند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۹    
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۹    
کورش تهامی و همسرش پونه یزدانی بنای زندگی مشترک شان را روی احترام، محبت و توجه به خواسته های یکدیگر گذاشته اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۴    
رضا قدیمی گفت: امسال هم شهرداری تهران مانند سال گذشته اقدامات گسترده ای را برای کمک های مردمی انجام داده بطوری که 137 اتحادیه تهران و اصناف برای کمک به این زائران ساماندهی شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۴    
تصویر خیارشور فروشی که شباهتی به یکی از خواننده های لس آنجلسی دارد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۹    
قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح برنامه های یوم الله 13 آبان گفت: برنامه های ما در قالب مسابقات هنری، نمایشگاه های فرهنگی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز حسابرسی سال 93 گفت: بهتر است نامه ای مجددا برای شهردار تهران تنظیم شود که با توجه به آغاز حسابرسی سال 93 طی دستورالعملی از سوی شهردار تمامی مجموعه های تحت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری گفت: در شهر تهران به ازای هر 21 هزار نفر، یک صندلی تئاتر وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با بیان اینکه در سال های اخیر با افزایش پدیده مهاجرت به تهران، شاهد رشد پدیده کارتن خوابی در این شهر هستیم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۴    
قائم مقام سازمان امور مالیاتی از تشکیل دادگاه ویژه مالیاتی خبر داد و گفت: هماهنگی هایی با قوه قضاییه برای تشکیل این دادگاه انجام شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی دولت نفرت و کینه خود را نسبت آمریکا حفظ خواهیم کرد،گفت: باید برای تامین منافع ملی خود را در برابر آمریکا مصون کنیم که در همین راستا تقویت بنیه دفاعی سیاستی بازدارنده خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۴    
عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با تذکر به سازمان تاکسیرانی گفت: در روزهایی که بارش باران در پایتخت صورت می گیرد تعداد تاکسی ها کاهش می یابد و رانندگان کمتر به ارائه خدمات می پردازند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۹    
احمد چلبی یکی از مقامات برجسته سیاسی عراق روز سه شنبه در سن 70 سالگی در منطقه کاظمینِ بغداد درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۹    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز سه شنبه منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه ماهیت منازعه میان ایران و آمریکا را منازعه حق و باطل عنوان کرد و گفت: این دعوا تا آخر ادامه خواهد داشت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال دیشب در نشست با وزیر ورزش شرکت کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۴    
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است بسیاری از کشورهای اسلامی به دلیل رابطه پشت پرده خود با حکومت سعودی از حق مسلم شهروندان خود گذشته اند اما جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظه پیگیر ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد تیمش وقتی برای تأسف خوردن یا خوشحالی بعد از دربی ندارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هنوز از سرنوشت 28 زائر ایرانی فاجعه منا اطلاعی نداریم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۴    
سرمربی تیم امید گفت: مفاد قرارداد را در جلسه با کفاشیان بررسی کردیم و قرار شد بند 13 قراردادم حذف شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز تمام دنیا بر علیه جمهوری اسلامی سخن دارند و سلطه گران در ظاهر خوش و بش می کنند اما در باطن میلیاردها تومان بر علیه ایران هزینه کرده اند ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۹    
دو اسطوره فوتبال ایران و آلمان با یکدیگر ملاقات کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۹    
همه برندهای مطرح آمریکایی از برگر کینگ گرفته تا کی اف سی و مک دونالد در ایران کپی شده اند و با توجه به این که این برندهای مصرفی نمادی از فرهنگ امپریالیستی هستند بعید است مجوز رسمی فعالیت در ایران ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۹    
گزارشی که تنها یک تخلف آن بالغ بر دو هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود و به نظر می رسد بزرگترین تخلف مالی شهرداری تهران در طول تاریخ می باشد
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۹    
رهبر انقلاب تأکید کردند: واقعیت این است که اهداف امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران، هیچ تغییری نکرده و آنها اگر بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند لحظه ای درنگ و تأمل نخواهند کرد اما نمی توانند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۴    
وکیل شکات تامین اجتماعی از برگزاری نخستین جلسه محاکمه رئیس پیشین تامین اجتماعی در روز 25 آبان ماه در ارتباط با پرونده ای که اخیراً به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارسال شده است خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۴    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۹    
روزنامه اعتماد جزییات محاسبه فقر غذایی را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۹    
در این گزارش تصاویری از بزرگترین فستیوال های جهان که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است را برای شما قرار داده ایم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۴    
دبیر کل فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد از پست خود کناره گیری می کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۴    
همراه ما باشید تا شما را در خرید یک گوشی ارزان قیمت راهنمایی کنیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۴    
16 تن از نمایندگان مجلس به وزرای کشور و صنعت و معدن و تجارت در خصوص بازگشایی کافه و رستوران هایی به سبک غربی و آمریکایی تذکر کتبی دادند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۴    
محاسبات بانکی نشان می دهد، اقساط تسهیلات 10 میلیون تومانی با سود 12 درصد و بازپرداخت دو ساله، هر ماه حدود 470 هزار تومان است و وام گیرنده بیش از 11 میلیون تومان باید پس بدهد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: در صورت تأمین اعتبار، هشت بازداشتگاه موقت با امکانات ویژه تا پایان امسال افتتاح می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۴    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ثبت علامت تجاری مک دونالد مجوز فعالیت این شرکت در ایران نیست.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۴    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: هیچ گونه جریان همسو با داعش در بین تشیع و تسنن و نیز سایر فرقه ها در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۴    
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری برچسب ها: دانشجویان ، دانش اموزان ، رهبر انقلاب منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 13 آبانماه – روز ملی مبارزه با استکبار جهانی – مقاومت و ایستادگی ملت ایران را بمثابه ی سدی محکم و صخره ای استوار مانع یکه تازی ها و تعبیر رؤیاهای ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا از مسجد سلطان و قرآن تاریخی که در آن نگهداری می شود در آستانه ، پایتخت قزاقستان بازدید کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۴    
یک ماه اخیر بازار بین المللی طلا نوساناتی را تجربه کرده و تا 10 روز پیش همراه با افزایش قیمت مواجه بود و پس از آن سیر نزولی به خود گرفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۴    
"رالف مورس" عکاس امریکایی مجله "لایف" که به عنوان جوانترین عکاس به جبهه جنگ جهانی دوم فرستاده شده بود گرچه به خاطر شمار بالای عکس هایش از جنگ در آن زمان شناخته شده بود اما عکس هایی که چند سال بعد از ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۴    
وبسایت المانیتور در گزارشی مدعی شد با لغو تدریجی تحریم ها علیه ایران، پای بسیاری از برندهای بین المللی به ایران باز خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۹    
یک گزارش درباره 11 سریال که نام شان را از اسم یک زن عاریت گرفته اند؛ از رعنا تا کیمیا . ضمن مرور جایگاه کاراکترهای زن در این مجموعه های تلویزیونی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۹    
فوک خزری از جمله پستاندارانی است که طی سالیان گذشته در معرض خطر انقراض قرار گرفته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۹    
وکیل بابک زنجانی گفت: تا تحریم ها برداشته نشود امکان انتقال پول وجود ندارد .
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۴    
داستان رقابت بنز و ب ام و هم چنان به قوت خود باقی است و هر برگی از تاریخ خودرو را که ورق می زنید، ردپایی از این رجزخوانی هیجان انگیز به چشم می خورد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۴    
معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه با بیان اینکه حضور در مراسم اربعین امسال بدون ارائه گذرنامه و ویزا ممکن نیست ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۴    
اسدی می گوید: به عنوان یک شهروند نظر دادم رحمتی به تیم ملی بیاید!
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه نرخ بلیت پروازهای نجف و بغداد برای اربعین امسال مصوب شد، گفت: فروش هماهنگ بلیت های عتبات از ساعت 8 شنبه 16 آبان از سه طریق آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
آنجلینا جولی و برد پیت زوج مشهور هالیوودی ویلایی کنار ساحل در نزدیکی شهرستان اورلای ازمیر به قیمت 6/ 2 میلیون دلار خریداری کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال از مسئولان این تیم خواست رضایت نامه اش را بدهند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد، در اعتراض به برخوردهای شدید دولت با رسانه های منتقد و ارسال پرونده آنان به دادگاه و نیز عملکرد تبعیض آمیز معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در توزیع ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
نماینده تهران در مجلس گفت: ملت ایران بداند که ما نمی دانیم و از ما نپرسند، این ساختمان های اطراف مجلس چیست؟ و بودجه مجلس چه شده است و یا 42 میلیاردی که امسال یا چند میلیاردی که سال گذشته در اختیار ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران از ریزش پل معلم کوه دربخش نشتا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۴    
بیشتر خریدارانی که نقدینگی کافی برای خرید مسکن ندارند از فرمول رهن، وام و پرداخت بخشی از قیمت مسکن استفاده می کنند. تعداد این خریداران با ادامه ثبات و تعادل قیمت مسکن افزایش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۴    
بر اساس یک پژوهش خط فقر مسکن در استان تهران برای هر نفر در سال جاری (میانگین یک سال) 1.5 میلیون تومان و در استان های هرمزگان، البرز و سیستان و بلوچستان به ترتیب 1 ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۴    
فرماندار کرج پیشنهاد داده برای ورود به جاده چالوس در روزهای پایانی هفته کارت های تردد محدود 20 هزار تومانی به مردم فروخته شود ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(سه شنبه) اعلام کرد که بر این اساس قیمت 15 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و 20 واحد پولی نیز کاهش داشته است ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
سوبارو لگسی مدل 2010 ساخت کشور ژاپن است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی کامل این ناوگان برای ارئه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۶    
محل : تماشاخانه دراما دوره اجرا : سه شنبه 05 آبان 1394 - شنبه 30 آبان 1394 ساعت : 19:30 مدت : 1 ساعت و 5 دقیقه بهای بلیت : 15,000 تومان نویسنده : اگوست استریندبرگ ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۱    
حتی اگر آفتاب تمام شعاع هایش را بر سر کهریزک بتاباند، حتی اگر بهار تمام لطافتش را بر سر کهریزک بنشاند، حتی اگر کهریزک باغ عدنی شود بی مثال، باز هم آسایشگاه کهریزک است. باز هم خانه سالمندان است. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۱    
فرمانده کل سپاه، فتنه چهارم را فتنه نفوذ دانست و اظهار داشت: امریکایی ها بیشتر از ما خواهان اجرای برجام اند چون بدنبال پس از برجام هستند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۶    
در دولت قبل، توقف مرکز آمار در اعلام شاخص های اقتصادی، اعتراض مجلس و نامه نگاری نمایندگان به رییس مجلس را در پی داشت که درنهایت به تفویض دوباره مسئولیت به بانک مرکزی انجامید.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۲    
شب گذشته خبر شهادت دو تن دیگر از فرزندانِ اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه) در عملیات محرم در سوریه منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۷    
نور و صدا و عکس و متن را به خوبی می شناسد، به همین دلیل مصاحبه باکسی که خودش به رسانه و ابعاد فنی آن کاملاً تسلط دارد کمی سخت تر از همیشه است. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۷    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۷    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۷    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۷    
باید منتظر ماند و دید ظرف هفته های آینده که به صورت عملی، می توان نتایج توزیع وام های ارزان قیمت را بر بازار مشاهده کرد، آیا 9 هزار میلیارد تومان کالای مانده در انبار ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۲    
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت فرا رسیدن روز 13آبان بیانیه را منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۲    
با آغاز به کار رسمی بازار پس از تعطیلات عاشورای حسینی بسیاری از کارشناسان مشغول بررسی اثرات بسته خروج از رکود بودند که قیمت دلار بی سر و صدا رو به افزایش گذاشت و با آغاز هفته جاری ناگهان با جهشی ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۷    
اخیراً خبری از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران وابسته به وزارت ارتباطات ، با عنوان ضعف امنیتی و نقض حریم شخصی در شبکه های اجتماعی داخلی منتشر گردید که در آن شائبه و برچسب های ناروای بسیاری به شبکه ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
آسمان تهران نیمه ابری در پاره ای نقاط غبار صبگاهی و وزش باد و همچنین دربخش هایی از شمال شرق و مرکز کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
یک مقام تُرک فاش کرد تعدادی از بازرگانان عراقی و ترکیه ای، در بازار سیاه از داعش نفت می خرند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز دوشنبه، در کنفرانس خبری روزانه به تهدید ایران برای ترک مذاکرات سوریه و همچنین اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره برداشتن گام های مقدماتی اجرای برجام ...
  • ۱