شنبه ۰۹ تیرساعت ۰۷:۴۶Jun 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 27 آبان 1394 - meliyat.com

ملیت 31 شهریور 1394 ملیت 30 مهر 1394 ملیت 30 آذر 1394 ملیت 30 دی 1394 ملیت 30 بهمن 1394 ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 آبان 1394 ملیت 2 آبان 1394 ملیت 3 آبان 1394 ملیت 4 آبان 1394 ملیت 5 آبان 1394 ملیت 6 آبان 1394 ملیت 7 آبان 1394 ملیت 8 آبان 1394 ملیت 9 آبان 1394 ملیت 10 آبان 1394 ملیت 11 آبان 1394 ملیت 12 آبان 1394 ملیت 13 آبان 1394 ملیت 14 آبان 1394 ملیت 15 آبان 1394 ملیت 16 آبان 1394 ملیت 17 آبان 1394 ملیت 18 آبان 1394 ملیت 19 آبان 1394 ملیت 20 آبان 1394 ملیت 21 آبان 1394 ملیت 22 آبان 1394 ملیت 23 آبان 1394 ملیت 24 آبان 1394 ملیت 25 آبان 1394 ملیت 26 آبان 1394 ملیت 27 آبان 1394 ملیت 28 آبان 1394 ملیت 29 آبان 1394 ملیت 30 آبان 1394 
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۴    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۴    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۴    
تصویری که در زیر می بینید، گفته می شود از آخرین لحظات عمر غواصان شهید دست بسته در اروند گرفته شده که اخیرا منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۴    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به گزارش تازه این نهاد، گفت این سند مطلب تازه ای در خصوص وظایف پادمانی آژانس ندارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رایگان شدن برخی داروهای بیماران صعب العلاج به پیشنهاد شورایعالی بیمه و تصویب هیئت دولت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۰    
سیدعباس صالحی در جمع خبرنگاران به ابهام پیش آمده درباره متغیر بودن آمارهای سایت خانه کتاب مبنی بر انتشار تعداد عناوین کتاب از ابتدای انقلاب تاکنون و اظهارات مدیران فرهنگی پاسخ گفت.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۲    
شاعره روشندل کشورمان که از طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس محسوب می شود در تولد کاپیتان فقید این تیم حاضر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۸    
حافظ ناظری، فرزند شهرام ناظری، شوالیه آواز ایران طی این سال ها در حوزه فعالیت موسیقایی از پدر خود به شدت فعال تر است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۳    
“فابیین کلن” معروف به “عمر” 35 سال دارد و در سال 2009 به جرم ساماندهی اعزام تروریست های تکفیری به عراق، به 5 سال زندان محکوم شد ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۸    
سیدرامین موذنی رئیس هیات ووشوی کرمانشاه روز چهارشنبه با تائید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: مریم هاشمی سانداکار شایسته کرمانشاهی تیم ملی ووشو دقایقی پیش با برتری در دیدار فینال وزن 70- کیلوگرم صاحب ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۸    
عکاسی که آخرین عکس عمرش را گرفت و کشته شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: بنزین سهمیه ای 700 تومانی تنها تا پایان آبان اعتبار دارد و از ابتدای آذر بنزین در سراسر کشور به صورت تک نرخی عرضه می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۳    
اعضای هیات دولت درجلسه امروز به ریاست رییس جمهوری، به آقایان فریدون همتی و محمدرضا خباز به ترتیب به عنوان استانداران قزوین و سمنان، رأی اعتماد دادند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۳    
فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی گفت: همه مهاجمان حملات تروریستی جمعه شب در پاریس که تاکنون شناسایی شده اند، اتباع اروپایی بوده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۳    
گوشی سلفی محور Meitu V4 در شهریور از سازمان نظارتی چینی TENNA تاییدیه گرفته بود. حالا میتو V4 توسط شرکت سازنده ی آن رسما رونمایی شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۳    
تیم ملی به دلیل نبود پرواز مجبور شد سه شنبه شب در گوام بماند و امروز این کشور را ترک کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۸    
سه فوتبالیست معروف یکی از تیم های پایتخت، بخاطر شرکت در یک پارتی بازداشت شدند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۹    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۹    
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی،علی لاریجانی، علی شمخانی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و محسن رضایی در این عکس دیده می شوند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۹    
هافبک یاغی استقلال با باشگاهی دیگر به توافق رسیده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۹    
زندگی یک زن آمریکایی به دلیل هم نام بودن با واژه اختصاری داعش در زبان انگلیسی، با دردسر جدی مواجه شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۴    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفت دیدار از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۴    
در آستانه دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا از کفش های جدید ستاره آرژانتینی بارسا رونمایی شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۹    
برج آزادی در سایه بی توجهی مسئولانبا اینکه سال هاست مسئله طلاق به واسطه مطبوعات و خبرگزاری ها رسانه ای شده است و به رغم اهمیت این مسئله بنیادین اما جامعه ما تا برطرف کردن یا دست کم کاهش آمار طلاق ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۹    
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه می گوید تا زمانی که فرانسه از قطر و عربستان حمایت می کند، نمی تواند با تروریسم مبارزه کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۴    
حدود 10 میلیون نفر در ایران سیگار مصرف می کنند و متاسفانه گرایش به سیگار بین نوجوانان و جوانان به سرعت در حال افزایش است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۹    
مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما منافع ایران را در سوریه به رسمیت می شناسیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۹    
در شبکه های اجتماعی توانایی این مرکز درمانی فریز کردن و خشکاندن تومور سرطانی بدون شیمی درمانی ذکر شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۴    
اینستاگرام
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۴    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: هویت 10 نفر از هموطنان جانباخته در فاجعه منا هنوز شناسایی نشده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه امروز وضعیت کتابفروشی ها خوب نیست گفت: در تهران کمتر از هزار کتابفروشی داریم، صدها کتابفروشی تعطیل و به پیتزافروشی تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۴    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با ادامه روند کاهشی روز های اخیر حدود 906 هزار تومان فروخته می شود و هر دلار آمریکا نیز به نرخ 3573 تومان کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۹    
مهدی ترابی بازیکن تیم ملی در مقابل گوام مصدوم شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۹    
امیرحسین کریمی که با نام امیرحسین در آکادمی موسیقی گوگوش در شبکه ضد انقلاب من و تو معرفی شد؛ قرار است با مجوز رسمی در سطح کشور آلبوم منتشر کند!
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۹    
پنج روز پس از حملات مرگبار پاریس محله "سن دنی" در پایتخت فرانسه در ساعات اولیه امروز چهارشنبه به محل تیراندازی و درگیری تبدیل شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۹    
ازدواج، این بار رنگ و روی دیگری می گیرد. مانند تمام ازدواج های قبلی که رنگ های جدیدی به خود گرفت. ایستگاهی به نام سبز برایش درنظر گرفته شده است
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۴    
پژو پارس سال در بازار به قیمت 35 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مصوبات جلسه شب گذشته این شورا، از دستور رئیس جمهوری برای پیگیری تذکر رهبر انقلاب درباره اردوهای مختلط دانشجویی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۴    
سازمان ثبت احوال کشور از تولد یک میلیون و 40 هزار و 974 نوزاد از ابتدای سال تاکنون در کشور خبرداد؛ ضمن اینکه شمار متولدین پسر 24 هزار و 982 نوزاد بیشتر از دختر ها است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۹    
پلی استیشن کنسول پرطرفداری است که دردسر زیادی برای والدین به وجود آورده اما حالا این کنسول به کابوس دستگاه های امنیتی تبدیل شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۹    
فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مردم امربه معروف را در حد لسانی دنبال کنند، گفت: شرایط خاصی برای آمران مشخص شده که اگر افراد این شرایط را داشته باشند نیروی انتظامی از آنها حمایت خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۹    
یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی دقایقی پیش آغاز شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۴    
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: پیش بینی ما این است که حدود 2 میلیون زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین امسال به عراق سفر کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، بر لزوم استقرار مدیریت یکپارچه شهری در کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رئیس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، اهداف سفر محمد باقر قالیباف شهردار تهران به مسکو را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۴    
همایش هم اندیشی" بررسی چالش های موجود در ماده 100 قانون شهرداری ها " توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با همکاری اداره کل تدوین قوانین و امور شورا برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۴    
شهردار منطقه 12 تهران با بیان اینکه دستور حمله به معتادان و کارتن خواب های این منطقه را تکذیب می کنم، گفت: شهردای هیچ گونه اقدام پلیسی در این منطقه انجام نداده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۴    
این روزها تأخیر جزو برنامه های روزانه خطوط مترو شده است اما این تأخیرها برای خودش به سناریویی تبدیل شده است ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
یازدهمین سمپوزیوم روابط عمومی های برتر کشور با معرفی ارتباطات گروه خودروسازی سایپا به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تملک 28 میلیارد و 500 میلیون تومانی خانه دایی جان ناپلئون توسط شهرداری تهران گفت ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تنها معضل منطقه هرندی رسیدگی به وضع معیشتی ساکنان آن نیست، اظهار کرد: در حل بحران هرندی با خلاء قانونی مواجه هستیم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۴    
دولت تدبیر و امید به منظور ایجاد تحرک در بازار و خروج اقتصاد از رکود فعلی، طرح کارت اعتباری صد میلیون ریالی خرید کالاهای با دوام ایرانی را رونمایی کرده است و برابر هماهنگی های به عمل آمده بین بانک ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۴    
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا از تحویل به موقع خودروهای ثبت نام شده در طرح وام 25 میلیون تومانی خبر داد و گفت: به رغم تقاضای بالا و ثبت نام حجم انبوهی از خودروهای سایپا ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد سایت های جعلی و تقلبی کلاهبرداران فضای مجازی هشدار داد و گفت: زائران اباعبدالله الحسین(ع) هنگام خرید بلیت مراقب کلاهبرداران باشند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
برچسب ها: بازار خودرو ، قیمت پراید ، پراید دست دوم
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تقریبا صعود تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه تثبیت شده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
با اتمام طرح فروش خودرو و تخصیص اعتبار 2750 میلیارد تومانی به وام 25 میلیونی، فقط 6 هزار و 750 میلیارد تومان از اعتبار بانک مرکزی برای اجرای دو طرح خرید کالا و تولید باقی مانده است و حداکثر 350 هزار ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
وزیر ورزش هلند نسبت به لغو بازی دوستانه فوتبال تیم کشورش با آلمان در شهر هانوفر واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
در عملیات امروز نیروهای امنیتی فرانسه در شمال پاریس سه مظنون دستگیر و سه تن دیگر کشته شدند که در بین کشته شدگان یک زن عملیات انتحاری انجام داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
در حالی که قیمت روانگردان شیشه طی ماه های گذشته روند صعودی را طی می کرد، اما گزارش های میدانی خبرنگار فارس نشان می دهد که قیمت شیشه به شدت کاهش یافته است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
دو فروند هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی ایرفرانس که از آمریکا عازم پاریس بودند، به دلیل امنیتی و تهدید به بمب گذاری مجبور به فرود اضطراری شدند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
استفاده از خمیر مرغ چند وقتی است بازار تولید فرآورده هایی مانند سوسیس و کالباس را تحت تأثیر قرار داده و تحقیقات زیادی در این مورد انجام شده که یکی از آنها نشان می دهد ریسک آلودگی میکربی در این ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۴    
عکس سلفی بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از بازی با گوام و در راه بازگشت در فضای مجازی منتشر شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۹    
دیدار دوستانه انگلیس و فرانسه با ادای احترام مقامات سیاسی، هواداران و بازیکنان به قربانیان حوادث پاریس و تحت تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه ومبلی برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۹    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به تازگی به این سمت انتخاب شده از مقامات دیگر کشورها خواست مهاجران را اخراج کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۹    
برگزاری مراسم بزرگداشت داریوش مهرجویی در فرانسه به دلیل مسائل امنیتی لغو شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۹    
رئیس کل دادگستری استان کردستان شایعه خبر قتل بابک محمدی خواننده معروف سنندجی را تکذیب کرد و گفت: این خواننده مشهور زنده و به قتل نرسیده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۹    
سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه قرارداد سامانه دفاعی S-300 نهایی شده و طرفین در این زمینه به توافق قطعی دست یافته اند، گفت: اجرای این قرارداد در مسیر طبیعی در جریان است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۹    
پلیس فرانسه اعلام کرد که مغز متفکر حملات تروریستی جمعه شب به پاریس در عملیات امروز صبح نیروهای ویژه به محاصره در آمده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۴    
دولتمردان فرانسوی در حالی داعیه کمک به تامین امنیت سایر کشورها را دارند که خود در تامین امنیت مردم این کشور ناکام بوده اند. ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۴    
دروازه بان صبای قم که به خاطر درخشش در این فصل و عدم دعوت به تیم ملی باعث انتقاد شهریار از سرمربی پرتغال شده، یکی از دلباختگان جادوگر است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران با بیان اینکه تعطیلات لیگ روی عملکرد تمام تیم ها تاثیر منفی می گذارد، گفت: از اینکه جواد نکونام و امیر قلعه نویی آشتی کردند خوشحالم و از هر دوی آنها ممنونم.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۴    
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: کارتن خواب ها می خواهند دورهم باشند و در فضاهای محلی بنشینند، لذا به مردم حق می دهم از خودشان در برابر آسیبی که به آنها حمله می کند دفاع کنند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹    
مک لارن P1 شاهکار صنعت خودروسازی است . از این خودرو فقط 375 عدد در دنیا ساخته می شود تا نشان دهد جدا از اینکه خودرویی زیباست یک خودروی کمیاب هم می باشد که مشتریان خاص خود را دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: مراکز رسمی آمار و اعداد وحشتناکی در خصوص اعتیاد مردان و زنان و کودکان ارایه می دهند و امروز مساله اعتیاد یک مشکل بزرگ است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی علت عدم ملاقات این مرجع تقلید با وزیر ارشاد را انتقادات ایشان نسبت به کتاب های منتشر شده و بخشی از فیلم ها و موسیقی ها که از طرف وزارت محترم ارشاد نشر شده ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۴    
سام درخشانی، بازیگری کهنه کار و محبوب است و قطعا شناخت زیادی روی او دارید ولی بد نیست درباره همسر او بدانید...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۴    
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۴    
نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه در عملیات امروز صبح خود توانست گروهی از مظنونان حملات تروریستی جمعه شب از جمله مغز متفکر آن را در حومه شمالی پاریس به محاصره خود در آورند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۹    
آیا شما هم برای لاغر و خوش اندام شدن رژیم گرفته اید؟ پس این برای شما ضروری است که اهمیت کالری های مصرف شده توسط خود در طول روز را بدانید و بفهمید.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۹    
جی ام سی یوکان مدل 2007 ساخت کشور آمریکا است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۹    
فرهنگ انگلیسی آکسفورد برای اولین بار یک "تصویرنگاشت" را به عنوان لغت سال انتخاب کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۴    
پرویز مظلومی، سرمربی استقلال این روزها حسابی کلافه و نگران است و نمی داند با سیاست یک بام و دو هوای برخی مسئولان باشگاه چطور کنار بیاید.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۴    
صعود قطر، تحکیم صدرنشینی تیم های ایران، کره شمالی، کره جنوبی و ژاپن، رسیدن استرالیا به صدر، امیدوار شدن عراق و ازبکستان، ناکامی چین و حذف بحرین از مهمترین اتفاقات هفته هشتم از انتخابی جام جهانی بود.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۹    
بحث مهم برای فوتبالی هایی که دادکان را دوست دارند ، این است که آیا دادکان برای بازگشت به فوتبال ، چشم به حمایت رئیس جمهور دارد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۹    
اکنون آقای اولاند از ضرورت همکاری با ایران سخن می گوید.بسیار خب! می توانیم امیدوار باشیم که شاید روح فرانسوی بیدار شده است ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۴    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با بیان این که ایران همه اقدامات داوطلبانه مورد توافق در نقشه راه آژانس هسته ای را اجرا کرده خواستار لغو دائمی همه قطعنامه های هیئت حکام آژانس هسته ای و ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۴    
به همت مخترعین و محققین ربات کوچکی اختراع شد که پس از برقرای ارتباط با لوزم خانگی از جمله کلید های روشنایی کاربر را قادر می سازد تا لوزم برقی را از راه دور کنترل کند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۹    
تروریست های داعشی برای جلوگیری از ورود اطلاعات به شهرهای تحت سیطره این منطقه و... استفاده از اینترنت و موبایل را برای مردم ممنوع اعلام کردند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۹    
بانک مرکزی امروز چهارشنبه 27 آبان ماه 94، نرخ ارزهای رسمی را برای عرضه در مرکز مبادلات تعیین کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۹    
تصاویر به دست آمده از دوربین های امنیتی نصب شده در محل وقوع حملات پاریس، از افزایش شمارعاملین این حادثه تروریستی خبر می دهند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه بلیت پروازهای اهواز - نجف از ساعت 11 امروز با نرخ مصوب آغاز می شود، از تکمیل ظرفیت اغلب پروازهای اربعین خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهوری عراق با اعلام اینکه از تشکیل اقالیم در این کشور نگرانی ندارد اظهار داشت: ایران از زمان اشغال موصل توسط داعش، نقش مهمی در کمک به عراق ایفا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۴    
یک راننده ماشین آتش نشانی که در حال اعزام به محل حادثه بود، به جای دور زدن یک میدان، از میان آن عبور کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۴    
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام 950 نیروی متخصص به کربلای معلی در اربعین خبر داد و خدمات رایگان دریافت دارو و درمان رایگان در مسیر نجف و کربلا را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۴    
فرانسه، ترکیه، تونس، کویت، مصر، عربستان و لبنان از جمله کشورهایی هستند که در سال جاری میلادی شاهد حملات تروریستی به دست عوامل گروه های تروریستی از جمله داعش بوده اند.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
احمدی نژاد گفت از نگهبان تا رییس فوتبال را عوض کن/تمام اختلافات با احمدی نژاد از زمان حضور مشایی شروع شد. در4 سال اول هیچ بحثی نبود.حرف های مان را می زدیم ...
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
سوخت رسانی به پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه امام خمینی(ره) به دلیل اختلاف حساب شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت سوخت رسان اوج از صبح امروز متوقف شد.
ملیت   ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۹    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سربازان فراری شامل عفو رهبری می توانند یا بقیه خدمت سربازی را گذرانده و کارت پایان خدمت بگیرند ...
  • ۱