پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 17 مهر 1401 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 اردیبهشت 1401 ملیت 1 خرداد 1401 ملیت 31 تیر 1401 ملیت 1 مرداد 1401 ملیت 1 شهریور 1401 ملیت 2 دی 1401 ملیت 30 بهمن 1401 ملیت 1 اسفند 1401 ملیت 1 مهر 1401 ملیت 2 مهر 1401 ملیت 3 مهر 1401 ملیت 4 مهر 1401 ملیت 5 مهر 1401 ملیت 6 مهر 1401 ملیت 7 مهر 1401 ملیت 8 مهر 1401 ملیت 9 مهر 1401 ملیت 10 مهر 1401 ملیت 11 مهر 1401 ملیت 12 مهر 1401 ملیت 13 مهر 1401 ملیت 14 مهر 1401 ملیت 15 مهر 1401 ملیت 16 مهر 1401 ملیت 17 مهر 1401 ملیت 18 مهر 1401 
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۰    
هنوز برای تغییر یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی تصمیم گیری نشده است اما برخی خبرها مبنی بر تغییر مبلغ یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۰    
معاون امور بین الملل اتاق ایران گفت: می گویند کیش می خواهد میزبان برخی از توریست های جام جهانی قطر باشد اما سیاست گذاری خاصی در این رابطه انجام نشده و حتی از گردشگری حلال نیز غفلت شده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۵    
طبق اعلام بانک مرکزی، در صورتی که موجودی حساب صادرکننده چک نزد بانک کمتر از مبلغ چک باشد، بانک مکلف است مبلغ موجودی در حساب را به دارنده چک بپردازد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۰    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن هشدار به آشوبگران گفت: از امروز به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۰    
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز زیر نظر کارلوس کی روش برگزار شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۵    
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو عنوان کرد که درخواست ها برای واردات به وزارت صمت ارجاع شده که بسیاری به سبب نداشتن شرایط لازم حذف شده اند، اما تا هفته گذشته ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۰    
کارهایی که محمدرضا شجریان از دهه 70 تا پایان عمر اجرا کرد به قوت کارهای قبل از انقلابش نبود و حتی می بینیم ربنایی که نوعی کاور، پوشش ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۵    
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه اجازه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه ای را نمی دهیم، گفت: نیروهای مسلح پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۵    
در معاملات امروز شاخص کل ریزش 0.88 درصدی را تجربه کرده و شاخص کل هم وزن ریزش 1.47 درصدی را شاهد بود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی صنعت آب گفت: در حال حاضر شهر و استان خاصی وجود ندارد که بتوان آن را دچار تنش آبی قلمداد کرد وجود ندارد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۵    
بازار بیت کوین (BTC) در آخر هفته همچنان نزولی باقی ماند زیرا تحت تاثیر آخرین گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۵    
پرداخت نشدن قسط دوم مهاجم هلندی پرسپولیس، مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۵    
برنامه فوتبال یک از روز پنجشنبه 14 مهر ماه بعد از دو هفته تعطیلی با تغییر مجری بار دیگر به آنتن شبکه ورزش بازگشته است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۵    
فوق تخصص بیماری های کلیه ، نسبت به عوارض خطرناک فشارخون بالا هشدار داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۰    
ایری گفت: متأسفانه انسجام کافی در بخش ها و دستگاه های مختلف برای اجرای قانون جهش تولید مسکن وجود ندارد که همین امر موجب شده است اقدامات انجام شده از برنامه تا حد زیادی عقب باشد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که ما در کمیته داوران حضور داریم داور دربی پایتخت ایرانی خواهد بود نه خارجی.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۵    
استاندار تهران در واکنش به تحریف خبری در خصوص کمبود زیرساخت در کنترل اغتشاشات گفت: نیروی انتظامی با کار شبانه روزی و جهادی، برخی کمبودهای احتمالی در حوزه امنیت را جبران می کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۰    
والدین تهرانی همچنان با مشکلات سرویس مدارس مواجه هستند و با گذشت دو هفته از آغاز سال تحصیلی هنوز خبری از برقراری سرویس برای بسیاری از دانش آموزان نیست! در این میان ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری دور جدید مزایده خودروهای رسوبی وارداتی خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۵    
طی روزهای گذشته خبری مبنی بر حذف ایران از شورای حکام سازمان جهانی مخابرات جهان در فضای مجازی منتشر و این سوال را ایجاد کرد که ایران صندلی خود را در این شورا از دست داده است؟ اما طبق گفته رئیس مرکز ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۰    
معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به افزایش شیوعی برخی اختلالات روانپزشکی پس از شیوع کرونا ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به برخی اظهارات درباره وضعیت تامین آنتی بیوتیک های اطفال در آستانه فصل سرد و همچنین وضعیت هزینه ای داروهای خارجی بیماران تالاسمی پاسخ داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۰    
یک خواننده گفت: گروهی از افراد که بدون سابقه حرفه ای و آکادمیک اقدام به خوانندگی می کنند، صنعت موسیقی و خوانندگی را زیر سوال می برند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: صدور کارت ملی برای ایرانیان خارج از کشور به مرحله اجرا رسیده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان به این سمت حرکت می کند که از یک دانشگاه معمولی به یک دانشگاه جامع تربیت معلم تبدیل شود گفت ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۵    
یک کارشناس فوتسال معتقد است بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث شکست ایران در فینال جام ملت های آسیا شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۵    
مهدی دلخواسته معتقد است باید فیلم های کوتاه بر سوژه هایی مرتبط با ارزش های جهانی برای تولید اثر و حضور موفق در جشنواره های بین المللی تمرکز کنند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۵    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشجویان درصورتی که بیش از 3 مرتبه غیبت غیرموجه داشته باشند با توجه به حضوری بودن آموزش، منجر به حذف درس و محرومیت آنها از امتحان خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۰    
با وجود رونمایی برندهای بزرگ و شناخته شده از موبایل های جدید، بازار موبایل کشور هنوز در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و معلوم نیست این گوشی های جدید از چه زمانی امکان ثبت رسمی و عرضه در بازار را پیدا ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۵    
در هفته های اخیر تعداد آپارتمان هایی که با تصویر غیرواقعی در موتورهای جست وجوی آگهی ملکی فایل شده ، افزایش محسوسی پیدا کرده که عمدتا با دو هدف صورت می گیرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت دوشادوش میان تشیع و اهل سنت در همه عرصه های خدمت به ایران است.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۵    
رئیس جمهور پیشین آمریکا اذعان کرد مقامات آمریکایی با تحریک رئیس جمهور روسیه، مسکو را مجبور به حمله به اوکراین کرده اند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۵    
در شهریور، ماهی که گذشت، با وجود حدود یک درصد کاهش نشر کتاب نسبت به زمان مشابه سال قبل، بیش از 9هزار عنوان کتاب منتشر شدند که حدود پنج هزار عنوان از آن ها چاپ اول بوده اند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، با اشاره به آثار تحریم ها در حوزه سلامت کشور، گفت: آنها فقط اجازه می دهند داروهای بی خود و گران قیمت وارد کشور شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: طبق پیش بینی امسال هم 220 بیمار قربانی تحریم های ظالمانه می شوند. به این آمار، پروانه ای ها و همه نیازمندان داروی خاص هم اضافه می شوند.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۵    
اگر تفاهم نامه جفت ارز روبل - ریال به درستی اجرا شود، علاوه بر تسهیل در روند معاملات و کاهش هزینه های تجاری سبب توسعه صادرات خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: این احتمال وجود دارد که شاهد افزایش علائم سرماخوردگی ناشی از عارضه کرونا یا سرما خوردگی در کشور باشیم.