پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۰۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 30 بهمن 1401 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 اردیبهشت 1401 ملیت 1 خرداد 1401 ملیت 31 تیر 1401 ملیت 1 مرداد 1401 ملیت 1 شهریور 1401 ملیت 17 مهر 1401 ملیت 2 دی 1401 ملیت 1 اسفند 1401 ملیت 1 بهمن 1401 ملیت 2 بهمن 1401 ملیت 3 بهمن 1401 ملیت 4 بهمن 1401 ملیت 5 بهمن 1401 ملیت 6 بهمن 1401 ملیت 7 بهمن 1401 ملیت 8 بهمن 1401 ملیت 9 بهمن 1401 ملیت 10 بهمن 1401 ملیت 11 بهمن 1401 ملیت 12 بهمن 1401 ملیت 13 بهمن 1401 ملیت 14 بهمن 1401 ملیت 15 بهمن 1401 ملیت 16 بهمن 1401 ملیت 17 بهمن 1401 ملیت 18 بهمن 1401 ملیت 19 بهمن 1401 ملیت 20 بهمن 1401 ملیت 21 بهمن 1401 ملیت 22 بهمن 1401 ملیت 23 بهمن 1401 ملیت 24 بهمن 1401 ملیت 25 بهمن 1401 ملیت 26 بهمن 1401 ملیت 27 بهمن 1401 ملیت 28 بهمن 1401 ملیت 29 بهمن 1401 ملیت 30 بهمن 1401 
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم اکنون (14 اسفند) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۰    
بازیگر فقید سینما و تلویزیون معتقد بود: مشکل اصلی سریال سازی، فیلمنامه نویسی نیست؛ ما هنرور حرفه ای نداریم و مرتفع نکردن این معضلات و مشکلات، شخصیت پردازی را به خطر انداخته اند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
همه کاربران معمولا اوقاتی را تجربه کرده اند که سرعت اینترنتشان کم شده و نمی دانستند باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: طبق روال همه ساله از اواخر اسفند، عرضه دام سبک در بازار افزایش می یابد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرعامل یکی از فروشگاه های زنجیره ای کشور از ارائه تخفیفات ویژه در قالب طرح از فجر تا فطر به مشتریان 600 فروشگاه این مجموعه در 21 استان کشور خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
مجید مشعلچی گفت: بیمه مرکزی با توجه به وضعیت سخت معیشتی مردم پیشنهاد افزایش صفر تا 10 درصد دیه را در لایحه بودجه داده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۷    
در حالی که اخباری در خصوص توقف تولید پودرلباسشویی دستی منتشر شده، اما آمار نشان می دهد که تولید پودر دستی نه تنها متوقف نشده بلکه تولید سالانه آن 80 هزار تن بیش از پودر ماشین است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۷    
نرخ سازی صورت گرفته برای دلار بازار آزاد مبنای واقعی نداشته و منابع ارزی کشور از طریق منابع صادر کنندگان تامین شده و امسال 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۷    
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به این که خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است، گفت: مردم فریب مشاوران املاک را نخورند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۷    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ابراز امیدواری کرد که مالیات بر دخانیات در بودجه سال آینده به تصویب برسد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت با واحد تولیدی متخلف برخورد می شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۷    
عشقی گفت: برآورد ما این است که خودروهای جدید تا پایان سال در بورس کالا عرضه شود و مقرر شده تا خودروسازها برنامه عرضه منظم محصولات را ارائه کنند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۷    
دغدغه اصلی خیلی از خواننده ها قبل و بعد و هنگام خواننده شدن قطعا جذب هوادار می باشد. جدا از بحث صدا داشتن و بهترین موزیک را هم تولید کردن بازهم راه هایی برای افزایش دادن سرعت جذب هوادار وجود دارد ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
قیمت برخی از خودروها، امروز یکشنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
شهرام عبدلی به علت عارضه مغزی در یکی از بیمارستان های مشهد بستری شد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون با تاکید بر سیستم توزیع ناکارآمد گوشت گفت: کسانی که سال هاست از این رانت استفاده کرده اند حاضر نیستند از منافع رانتی خود بگذرند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 26 اسفند سال جاری خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
لوکس ترین خانه های ایران فقط در پایتخت نیست و در اکثر شهرها خانه های لوکس وجود دارد که در این گزارش به بررسی قیمت این خانه ها پرداختیم.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود گفت: نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت کاهش خواهیم داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
فرشاد گل سفیدی که با اولین فیلم خود در مقام کارگردان در جشنواره فیلم فجر حضور داشت به ارائه توضیحاتی درباره برنامه ریزی برای اکران عمومی فیلم هفت بهار نارنج پرداخت.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به منفی بودن روند سرمایه گذاری در یک دهه گذشته، گفت: مهمترین دغدغه سازمان بورس حل مشکل روند منفی سرمایه گذاری و پیشی گرفتن نرخ استهلاک بر تشکیل سرمایه در کشور ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۲    
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
تقریبا حدود دو هفته از وقوع زلزله سهمگین در مناطق جنوبی ترکیه می گذرد و بر اساس آخرین آماررسمی اعلام شده از سوی دولت آنکارا تاکنون بر اثر این حادثه طبیعی حدود 41 هزار نفر جان خود را از دست داده اند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
ایساکو طرح ویژه بازدید پیش از نوروز محصولات ایران خودرو را در سال جاری از اول تا هجدهم اسفند ماه سال جاری اجرا می کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
شاخص کل بورس با رشد 8 هزار و 610 واحدی در تراز یک میلیون و 533 هزار و 406 واحدی ایستاد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس آنچه که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است بدون هیچ گونه تغییری در قیمت های سهمیه ای 1500 تومانی و آزاد 3000 تومانی ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات نرخ ارز را اصلی ترین عامل گرانی سکه اعلام کرد و گفت: با توجه به بزرگ بودن حباب سکه، اگر مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رییس کمیته پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری شهر سن پترزبورگ از پیگیری برای لغو روادید گروهی بین ایران و روسیه در سال جاری خبر داد و گفت: مردم روسیه از گردشگران ایرانی خیلی راضی هستند ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۲    
معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی توضیحاتی را درمورد شرایط بیمه صندوق امانات اجاره ای بانک ها اعلام کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با انجام 4 دیدار در روز های یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
با وجود بارش های اخیر، ایران همچنان تشنه است و نمی توان گفت خشکسالی از میان رفته است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۲    
مقامات دولت ترکیه امروز یکشنبه اعلام کردند صبح امروز دو زلزله شهرهای قهرمان ماراش و غازی آنتپ را لرزانده است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از 327 هزار واحدمسکونی در روستاها،شهرها و بافت های فرسوده پایتخت توسط بنیاد در دست اجرا است از افتتاح 10 هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضفعان خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از آغاز رتبه بندی 70 باغ وحش کشور و رصد کامل آنها طی یک برنامه جدید خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
رییس اتحادیه گوشت کشور گفت: دامدار دام خود را به قیمت دلار عرضه می کند و با وجود تامین جو کیلویی 13 هزار تومانی، یونجه 9 هزار تومانی راغب نیست محصول خود را به تومان عرضه کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
بورس در اسفند ماه ممکن است یک روند صعودی پرقدرت را آغاز کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
وزیر کشور گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده اند باید مورد پیگیری قرار گیرند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
شمار جان باختگان زلزله ترکیه در این کشور و شمال سوریه با گذشت نزدیک به دو هفته همچنان در حال افزایش است.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
ارشیا مصدقی معتقد است بودجه فدراسیون دوومیدانی کفاف ورزشکاران این رشته را نمی دهد و نمی توانند در مسابقات رسمی مدال آوری کنند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع روزانه بیش از 200 تن گوشت منجمد گفت: تمام 34 اقلام اساسی برای ماه رمضان و شب عید به میزان کافی وجود دارد و در این راستا 7 هزار تن مرغ در استان ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
احسان علیخانی که یک سال پس از حضور در پشت صحنه رئالیتی شو جوکر و توقف همکاری با تلویزیون، در هیچ برنامه تصویری حاضر نشده ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اعلام بارش پراکنده و وزش باد در برخی استان ها، از روند افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
حسن ناهید از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان، پیشکسوت و صاحب سبک بود. هر از چند گاهی با او تماس می گرفتیم و گپ کوتاهی می زدیم و احوالش را جویا می شدیم. همیشه خوش برخورد بود و با مهربانی پاسخ می داد ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
در سومین شب از سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، 11 اجرا در شش سالن تهران به روی صحنه می رود.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
مجموع تلفات زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه و سوریه تاکنون به 46 هزار و 442 نفر رسیده و این درحالیست که منابع خبری حدود ساعت 11 شب گذشته به وقت محلی از وقوع زمین لرزه ای دیگر به بزرگی 5 ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه هیاهوی رسانه ای رژیم آمریکا و چند کشور اروپایی در مورد ایران را تلاشی بی حاصل عنوان کرد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۲    
فاینورد با درخشش علیرضا جهانبخش توانست پیروزی دشواری کسب کند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز غربی دوشنبه در ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق ابرناکی ،وزش باد و بارش پراکنده انتظار می رود.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به افزایش همکاری پزشکان درخصوص نسخه نویسی الکترونیک، از نسخه نویسی 103 هزار و 990 پزشک به صورت تمام الکترونیک خبرداد.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
با اینکه فدراسیون فوتبال و مهدی تاج گفته اند انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است اما هنوز دلایل فدراسیون برای کنار گذاشتن گزینه های خارجی قانع کننده نیست.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
دانشمندان با ابراز نگرانی از اینکه آنفلوانزای پرندگان در سراسر جهان در حال شیوع است که عمدتا پرندگان وحشی و طیور را مبتلا می کند و به تازگی به پستانداران نیز رسوخ کرده و چند مورد از ابتلای انسانی آن ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که باید مجموعه های اجرایی به این موضوع پاسخ دهند که چه تفاوتی بین واردات تلفن همراه سامسونگ وجود دارد که جلوی واردات گوشی مدل آیفون 14 به بعد را گرفته اند.
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
در روزهایی که گذشت خبر اخراج یک معلم مدرسه غیردولتی در شهرستان قائمشهر که مشغول همخوانی یک ترانه با دانش آموزانش در کلاس درس بود خبرساز شد و واکنش های مثبت و منفی بسیاری به همراه داشت و موجب طرح ...
ملیت   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۲    
خانه های نقلی و یا متراژ پایین در یکی دوسال گذشته همزمان با تغییر قیمت در بازار مسکن این روزها به گفته بسیاری از مشاوران املاک کشور خواهان بسیار زیادی برای خرید پیدا کرده است.