پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 1 شهریور 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 31 فروردین 1402 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 2 شهریور 1402 ملیت 3 شهریور 1402 ملیت 4 شهریور 1402 ملیت 5 شهریور 1402 ملیت 6 شهریور 1402 ملیت 7 شهریور 1402 ملیت 8 شهریور 1402 ملیت 9 شهریور 1402 ملیت 10 شهریور 1402 ملیت 11 شهریور 1402 ملیت 12 شهریور 1402 ملیت 13 شهریور 1402 ملیت 14 شهریور 1402 ملیت 15 شهریور 1402 ملیت 16 شهریور 1402 ملیت 17 شهریور 1402 ملیت 18 شهریور 1402 ملیت 19 شهریور 1402 ملیت 20 شهریور 1402 ملیت 21 شهریور 1402 ملیت 22 شهریور 1402 ملیت 23 شهریور 1402 ملیت 24 شهریور 1402 ملیت 25 شهریور 1402 ملیت 26 شهریور 1402 ملیت 27 شهریور 1402 ملیت 28 شهریور 1402 ملیت 29 شهریور 1402 ملیت 30 شهریور 1402 ملیت 31 شهریور 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش، گفت: تاثیر معدل در کنکور کاملا در راستای عدالت آموزشی است و در آزمون های امسال حتی یک مورد لو رفتن سوالات را نداشتیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۱    
تلویزیون برای امروز و فردا، دوم و سوم شهریور ماه 36 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۳    
صحرایی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید 75 هزار معلم جدید به آموزش و پرورش ملحق می شوند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۹    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: برای کاهش 50 درصدی هزینه های رومینگ در اربعین 1402 نسبت به 1401 موافقت شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با ورود بازرسان به مشاوران املاک در پردیس قیمت واحدهای مسکن مهر به 2 میلیارد تومان رسیده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تا پایان مرداد حدود 40 درصد مشترکان خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه جویی برق شدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: آخرین ماه اجرای طرح پاداش صرفه جویی و آخرین فرصت برای رایگان کردن قبوض مشترکان خانگی آغاز شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۰    
بانک مرکزی بانک های عامل منتخب را مکلف کرد نسبت به معرفی شعب کشیک فعال خود تا ساعت 18 ایام کاری برای فروش ارز اربعین اقدام کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۲    
تیم ملی والیبال ایران با عبور از سد پاکستان به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا صعود کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: از مسائل مهم حوزه سهام عدالت، بحث اطلاع رسانی است، چرا که هنوز حدود 3میلیون سهامدار از وجود سهام عدالت خود اطلاع ندارند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
معاون رفاه وزیر کار گفت: 79 میلیون و 600 هزار نفر یارانه می گیرند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی ستاد اربعین گفت: پس از بروز مشکل برای دریافت ارز اربعین، مقرر شد دیگر در شعب منتخب بانک های عامل، ارائه کد زائر ثبت شده در سامانه سماح، الزامی نباشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
وزیر اقتصاد گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، حرکاتی رو به جلو در جهت شفافیت اقتصادی انجام شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان کنکور 1403 وعده داد که با توجه به تجربه کنکور 1402 فرصت های بهتری برایشان فراهم می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
رئیسی گفت: گروه بریکس و ظرفیت های کم نظیر آن از قدرت های نوظهور در مقابله با یکجانبه گرایی در جهان است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن 7.5 تا 8 میلیون تومان است که به این رقم هزینه های آماده سازی و محوطه سازی نیز اضافه می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۸    
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اضافه شدن امکانات جدید به سایت ثبت درخواست بررسی مجدد بسته حمایت معیشتی (سایت حمایت) خبر داد و گفت: بر اساس تغییرات جدید سایت حمایت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۷    
صلابت، دانش و توانمندی محققان، دانشمندان و تیم بهداشت و درمان ایران در مقابله با کرونا، همخوانی صنعت داروسازی کشور با تغییرات جهانی در پاندمی قرن، جهش واکسن سازی ایران و ساخت شش نوع واکسن ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: روند پرداختی آورده های پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران خوب نیست و در صورت عدم تکمیل آورده در مرحله اول متقاضیان به انتهای لیست منتقل شده ودر مراحل بعدی حذف ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
ابراهیم گلستان، نویسنده و فیلم ساز در آستانه 101 سالگی درگذشت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
سال هاست که بیشترین تمرکز و سرمایه گذاری در حوزه حمل ونقل جاده ای بوده و بیشترین سوخت و یارانه به این حوزه تخصیص داده شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
پنجمین نشست ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک با حضور رییس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی و انتظامی استان، برگزار شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسؤولیت استعلام مدارک تحصیلی متقاضیان ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، امسال مستقیما با دانشگاه آزاد نیست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس بخش تحقیقات غلات گفت: علی رغم افزایش کیفیت گندم تولیدی طی 2 دهه اخیر، استفاده از آرد بدون سبوس موجب کاهش کیفیت نان نانوایی ها می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: امکان استفاده از تسهیلات کالابرگ الکترونیکی به پنج دهک افزایش یافت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهور گزارش مسئولان دستگاه ها از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از رسانه ها خواست نسبت به تبیین اقدامات دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۵    
احمد وحیدی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: توصیه شده است زائران به دلیل هوای بهتر مرز تمرچین نسبت به مرز های دیگر از آنجا بیشتر تردد کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
وزیر اقتصاد گفت: از ابتدای سال به دلیل سیاست بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی به دنبال جلوگیری از خشک شدن فضای اعتبار و منابع بودیم که در این زمینه برای معطل نماندن منابع مالی مسکن از ابزار های دیگر ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۰    
نجف دریابندری دیپلم نگرفته بود اما چنان جایگاهی در ترجمه و نقد و نثر فارسی پیدا کرد که از او چهره ای منحصر به فرد ساخت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۰    
سید صولت مرتضوی از افزایش یارانه پنج دهک اول خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۹    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: مردادماه امسال در شرایطی به پایان رسید که شاخص کیفیت هوا در شهر تهران طی 20 روز از این ماه در شرایط قابل قبول قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۹    
دولت سیزدهم در راستای کمک به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم، از سال گذشته یارانه نقدی را برای دهک های مختلف با هدف کاهش فاصله قدرت خرید و تورم افزایش داد و بعد از 11 سال و پنج ماه با یارانه 45 هزار ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۸    
یکی از کارشناسان بسکتبال معتقد است برنامه های آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی به گونه ای بوده که این تیم در شرایط آرمانی وارد مسابقات می شود و می تواند عملکردی بهتر از همیشه داشته باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۴    
هتک حرمت قرآن کریم و توهین به اعتقادات بیش از قریب به 2 میلیارد مسلمان جهان در سوئد، دانمارک و هلند، موجی اعتراضی در میان کشورهای اسلامی به راه انداخته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۴    
استاندار ایلام گفت: نرخ مصوب برای پارکینگ های مرز مهران 250 هزار ریال در روز اعلام شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۴    
تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی آسیا کار راحتی مقابل پاکستان دارد اما برای رسیدن به فینال کار سخت تری نسبت به ژاپن پیش رو دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۴    
هم گروهی احتمالی پرسپولیس با النصر و نساجی با الهلال، می تواند دو ستاره فوتبال جهان را به ورزشگاه آزادی بکشاند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۴    
زمین های بازی، پارک ها و شهربازی های آذربایجان غربی فاقد تاییدیه استاندارد و مجوزهای لازم امروز به یکی از دغدغه های اساسی خانواده ها تبدیل شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انجام 2 دیدار روز پنج شنبه در شهر های مختلف پیگیری می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
طی دو روز آینده بویژه در سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس و برخی نقاط اردبیل رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
شاخص کل بورس با افت 279 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار و 974 واحدی قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
در مردادماه 1 میلیون و 245 هزار و 900 نفر به سینما رفتند تا این میزان مخاطب، گیشه 47 میلیارد و 825 میلیون تومانی را رقم بزنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس کل دادگستری البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در 12 آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوان عالی کشور خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
حسین ریگی کارگردان سینمای کودک ضمن اشاره به اینکه سومین فیلم خود را هم در حوزه کودک و نوجوان خواهد ساخت، به ارائه توضیحاتی درباره این تجربه پرداخت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
بودجه اجاره مسکن ریزمتراژ در مناطق واقع در نیمه شمالی تهران بر مبنای رهن کامل به متوسط 400میلیون تومان رسید ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که تعلل در اعلام نرخ خرید تضمینی گندم در کاهش عملکرد تولید نقش بسزایی دارد و انتظار می رود امروز در جلسه شورای قیمت گذاری ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کد رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
با افزایش تقاضا برای صدور گذرنامه زیارتی، زمان تحویل این گذرنامه ها به زائران حدود 6 روز شده است. رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه می گوید ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به تشریح دلایل کاربردی نبودن برخی دروس برای دانش آموزان پرداخت و گفت: متأسفانه در آموزش و پرورش دروس درجه یک و درجه 2 داریم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: بر خلاف برخی ابراز نگرانی ها پنج شنبه تعطیلی مذهبی نیست و برعکس روز جمعه است که برای ما به واسطه نماز جمعه ارزشمند شده و برای آن آیه قرآن وجود دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
دومین ماه گرم ترین فصل سال در بورس تهران به پایان رسید. افزون بر گرمای آزاردهنده حاکم بر کشور که مردم را در این ماه اذیت کرد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
مجلس با دعوت از وزیر ارتباطات به موضوع کیفیت پایین اینترنت وارد شد و با انتشار گزارشی، مهر تاییدی بر گله های شهروندان درباره وضعیت اینترنت کشور زد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: براساس برنامه ریزی ها، امسال 2 تا 3 پرتاب ماهواره خواهیم داشت که امیدواریم موفقیت آمیز باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، به تشریح اهم فعالیت های سازمان بیمه سلامت در خدمات دهی به اقشار آسیب پذیر جامعه پرداخت.