پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۳۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 1 مرداد 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 31 فروردین 1402 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 2 مرداد 1402 ملیت 3 مرداد 1402 ملیت 4 مرداد 1402 ملیت 5 مرداد 1402 ملیت 6 مرداد 1402 ملیت 7 مرداد 1402 ملیت 8 مرداد 1402 ملیت 9 مرداد 1402 ملیت 10 مرداد 1402 ملیت 11 مرداد 1402 ملیت 12 مرداد 1402 ملیت 13 مرداد 1402 ملیت 14 مرداد 1402 ملیت 15 مرداد 1402 ملیت 16 مرداد 1402 ملیت 17 مرداد 1402 ملیت 18 مرداد 1402 ملیت 19 مرداد 1402 ملیت 20 مرداد 1402 ملیت 21 مرداد 1402 ملیت 22 مرداد 1402 ملیت 23 مرداد 1402 ملیت 24 مرداد 1402 ملیت 25 مرداد 1402 ملیت 26 مرداد 1402 ملیت 27 مرداد 1402 ملیت 28 مرداد 1402 ملیت 29 مرداد 1402 ملیت 30 مرداد 1402 ملیت 31 مرداد 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از رفع ایرادات طرح دوفوریتی اصلاح ماده(5) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
رجبی مشهدی گفت:درحال حاضر تقریباً نسبت به بار پایه که حدود 40 هزار مگاوات است، بیش از 32 هزار مگاوات وسایل سرمایشی بر این این میزان مصرف اثر گذاشته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۲    
نرم افزار Threads که در دو هفته اخیر در فضای مجازی خبرساز شده، فراز و نشیب های مختلفی را تجربه کرده و امروز با کاهش چشم گیر فعالیت کاربرانش، به سرنوشت مرگ نباتی محکوم شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۲    
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش 500 مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از 25 میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از 9 میلیون قبض مشمول پاداش صرفه جویی شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۵    
آغاز خرید برنج به وسیله زنجیره ها و بازرگانان قیمت برنج هاشمی را 13.6 و طارم عطری را 5.6 درصد کاهش داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به بدعهدی طرف های غربی برجام، مدعی شد هر توافقی که با ایران امضا شود باید منافع آمریکا را تأمین کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
گمرک ایران اعلام کرد: مشکل اصلی معطلی محموله گوشت وارداتی در گمرک، صادر نشدن مجوز دامپزشکی طی چند ماه گذشته بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت 10 سه شنبه سوم مردادماه آغاز خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
وزیر بهداشت از بهره مندی دوازده میلیون نفر در پنج دهک اول درآمدی جامعه از بیمه سلامت رایگان خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از اعمال تخفیف در پرداخت حق بیمه برای دهک های 6 تا 9 خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
بانک مرکزی با اجرای سیاست تثبیت هم ثبات نسبی را در بازار ارز حاکم کرد و هم نرخ رشد نقدینگی وارد کانال 20 درصد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
وحیدی درباره جزئیات قانون جدید انتخابات گفت: از نکات مهم این قانون موضوع پیش ثبت نام است که اگر کسی اقدام نکند فرصت داوطلبی را از دست می دهد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ذخایر اورانیوم ما در کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و هدف تولید 20 هزار مگاوات برق هسته ای با جدیت دنبال خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۶    
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۰    
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور، رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 6 استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 15 استان هشدار داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۳    
برنامه مسابقات هفته های اول تا پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد که در این بین داربی تهران میان استقلال و پرسپولیس 10 شهریور برگزار می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس اتاق اصناف ایران از اخذ مالیات پنهان از اصناف خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۱    
یک تیم تروریستی 4 نفره در جنوب شرق کشور دستگیر شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۳    
در پی حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه در محور خاش تفتان، 4 نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش با تشریح فرآیند بررسی اعتراضات معلمان و زمان اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی گفت: از مجموع 940 هزار معلم مشمول رتبه بندی ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: تمامی مشمولانی که غیرغایب باشند و بخواهند درمراسم اربعین حسینی شرکت کنند بدون پرداخت وثیقه از اول محرم تا اخر ماه صفر می توانند درخواست خروج از کشور بدهند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای مشخص کردن ترکیب تیمش در آستانه آغاز بیست وسومین دوره لیگ برتر دچار مشکلات عدیده ای شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶    
یکی از شیوه های کلاهبرداری استفاده کلاهبرداران از قول نامه است به طوری که با قول نامه یک واحد ساختمانی به چند نفر فروخته می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۶    
امیر سرتیپ واحدی گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش از امشب آغاز می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف به تشریح چیستی وقف و موقوفه، فرآیند ثبت وقف، ارکان وقف، انواع وقف، چگونگی واگذاری موقوفات و... پرداخت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد از دولت کنونی گفت که بررسی عضویت اوکراین در ناتو دیوانه کننده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۱    
ثبت نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد آغاز می شود. کسانی که ثبت نام اولیه را انجام ندهند، امکان حضور در انتخابات را نخواهند داشت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۱    
8 فوتبالیست محبوب دنیا در اینستاگرام را بشناسید.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۷    
بانک مرکزی اعلام کرد که به دنبال کاهش رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه 1400 به 29 درصد در خرداد ماه امسال، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45 ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان به حذف ماده مربوط به انتخابات تناسبی از سوی مجلس واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۰    
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نگاه مقام معظم رهبری به موضوع تعیین تکلیف معاملات غیر رسمی اموال غیرمنقول انتظار می رود مجمع تشخیص مصلحت نظام هرچه سریع تر ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۰    
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تهرانی ها در تیرماه امسال 12 روز هوای قابل قبول تنفس کردند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
در حالی که اکثر افراد تصور می کنند آلزایمر فقط سالمندان را درگیر می کند، پزشکان به این نتیجه رسیده اند که بروز آلزایمر حتی می تواند در سنین جوانی هم رخ دهد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۴    
بلغارستان رقیب تیم ملی ایران در پنجره بازی های ملی است که بیشتر با مهاجمانی مانند استویچکوف و برباتوف شناخته می شود اما این روزها بازیکن سرشناسی در این تیم وجود ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۶    
جوزفین چاپلین فرزند چارلی چاپلین که در کودکی در فیلم های لایم لایت و کنتسی از هنگ کنگ همراه پدرش ظاهر شد و پس از آن در قصه های کانتربری ، فرار به سوی خورشید ، پسر خلیج و همینگوی بازی کرد، درگذشت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، تاکید کرد: باتوجه به مصوبه امروز مجلس و حذف بند مورد اختلاف بین مجلس و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۶    
صدور مجوز سقط قانونی که موضوعی کاملاً متفاوت و مجزا از سقط های جنایی و غیرقانونی است، در صورت داشتن شرایط خاص مادر یا جنین ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۶    
شهردار تهران با اشاره به ورود این نهاد به اجاره داری حرفه ای و آغاز ساخت 34 هزار واحد در گام اول گفت: تلاش داریم در حوزه مسکن کار جدی کنیم که بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید در برنامه هفتم پیگیری شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵    
فعالان بازار مسکن می گویند بازار آپارتمان های نقلی نیازمند عرضه جدید است و با وضعیت سالخوردگی عرضه در این گروه متراژی، نمی توان امیدی به بازگشت رونق به معاملات مسکن داشت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۴    
رهبر معظم انقلاب طی حکمی حجت الاسلام موسوی مقدم را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید منصوب کردند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، از همکاری این دفتر با دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت به منظور ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به دانش آموزان در جهت کنترل وزن برای سال تحصیلی 1403 1402 ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۹    
بسیاری از افراد در سرویس های بهداشتی خود از صابون جامد استفاده می کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
فرمانده انتظامی ایلام گفت: مدت زمان خروج از گیت های گذرنامه مرز بین المللی مهران به چهار ثانیه کاهش یافته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
در هفته های گذشته رکورد تاریخی مصرف کشور شکسته شد و به گفته مقامات صنعت برق احتمالا این هفته شاهد ثبت رکورد های جدید خواهیم بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح اختیاری با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
با تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال در سال گذشته، هر کدام از وزارتخانه ها مکلف به اجرای بندهای مختلف آن شدند، اکنون با گذشت بیش از شش ماه از اجرای این آیین نامه ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
یک مدیر پیشین فوتبال می گوید در جریان جذب بازیکن خارجی ممکن است فساد بیشتری وجود داشته باشد چون قابل ردیابی نیست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، موافقت کردند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
ثبت نام اربعین 1402 بزودی از سوی سازمان حج و زیارت به عنوان متولی ثبت نام و اعزام زائران اربعین آغاز می شود. سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت می گوید: امسال پیش ثبت نام اربعین نداریم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
هفدهمین حراج تهران با فروش 211 میلیارد و 210 میلیون تومان پایان یافت و یک اثر بدون عنوان از سهراب سپهری با قیمت 21 میلیارد و 300 میلیون تومان رکورد این دوره را شکست ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
مشاور رسمی آموزش و پرورش گفت: فشار والدین برای پیشرفت تحصیلی می تواند باعث تجربه سطوح بالای استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۷    
قیمت داروهای OTC یا همان بدون نسخه، بعد از شروع پاندمی کرونا و حذف ارز 4200 تومانی، به شدت گران شده است.