پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۰۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 2 مرداد 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 31 فروردین 1402 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 2 مرداد 1402 ملیت 3 مرداد 1402 ملیت 4 مرداد 1402 ملیت 5 مرداد 1402 ملیت 6 مرداد 1402 ملیت 7 مرداد 1402 ملیت 8 مرداد 1402 ملیت 9 مرداد 1402 ملیت 10 مرداد 1402 ملیت 11 مرداد 1402 ملیت 12 مرداد 1402 ملیت 13 مرداد 1402 ملیت 14 مرداد 1402 ملیت 15 مرداد 1402 ملیت 16 مرداد 1402 ملیت 17 مرداد 1402 ملیت 18 مرداد 1402 ملیت 19 مرداد 1402 ملیت 20 مرداد 1402 ملیت 21 مرداد 1402 ملیت 22 مرداد 1402 ملیت 23 مرداد 1402 ملیت 24 مرداد 1402 ملیت 25 مرداد 1402 ملیت 26 مرداد 1402 ملیت 27 مرداد 1402 ملیت 28 مرداد 1402 ملیت 29 مرداد 1402 ملیت 30 مرداد 1402 ملیت 31 مرداد 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۱    
در کشور به صورت میانگین هر پانزده روز یک روستا به شهر تبدیل می شود. پدیده مهاجرت معکوس که مورد استقبال مردم قرار گرفته است نیازمند برنامه ریزی و مدیریت دقیق است تا منابع محدود طبیعی ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۲    
شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 438 واحدی در تراز 2 میلیون و هزار و 897 واحدی ایستاد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۹    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم ماهیانه در تیرماه دو درصد بوده و روند کاهش تورم نقطه به نقطه ادامه دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۳    
آنچه در روزهای داغ حالمان را جا می آورد، سرکشیدن یک لیوان نوشیدنی تگری است؛ مثلاً یک لیوان نوشابه! ولی یادمان باشد این نوشیدنی خانوادگی و البته اعتیادآور، سرکشیدن قلپ قلپ بیماری و مریضی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۵    
به گفته کارشناسان، اطلاع رسانی به موقع، صرفه جویی در زمان و هزینه از جمله مزایای الکترونیکی شدن افزایش سرمایه شرکت های بورسی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۹    
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، از لوگوی جدید این شبکه اجتماعی که یک ایکس سفید در یک زمینه سیاه است رونمایی کردند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۷    
مخاطبان این بار به سراغ نرخ هزینه های خودرو در عراق برای سفر اربعین رفته اند و خواستار کاهش قیمت ها و نظارت بر آن شده اند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۳    
رئیس کمیته اربعین بیمه مرکزی گفت: سال گذشته تعهدات شرکت بیمه گر برای زوار اربعین، تا شعاع 50کیلومتر از مرز ایران و مرز عراق بود ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۲    
دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کننندگان برنج ایران با ابراز امیدواری برای اجرای سریع طرح شناسنامه دار شدن برنج گفت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در کلانشهرها به 120 میلیون تومان و سایر شهرها به 90 میلیون تومان رسیده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۸    
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال تخلیه نفت نفتکش ایرانی توسط امریکایی ها گفت: یکی از سیاست های ما در قبال دشمنان این ملت مقابله به مثل است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۱    
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 290 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 26میلیون و 800 هزار تومان است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
مسئول بخش فیزیوتراپی بیمارستان ارتوپدی شفایحیائیان نسبت به افزایش روند بی تحرکی در جامعه و بروز مشکلات اسکلتی عضلانی هشدار داد و در عین حال نسبت به عملکرد بیمه ها در زمینه تعیین سقف جلسات فیزیوتراپی ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور برنامه سازی در رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت را از مهم ترین اقدامات فرهنگ ساز خواند، گفت: دبیرخانه ستاد ملی جمعیت با رویکرد چابک سازی آن تقویت شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در پاسخ به این سؤال که بیشترین میزان تخلفات و شکایات ارسالی به وزارت علوم در چه حوزه هایی است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۴    
معاون پیشگیری از معلولیت های مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی سامانه مشاوره ژنتیک به زودی خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۴    
4 فوتبالیست به عنوان تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی شناخته شدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۴    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به این که گروهک تروریستی جیش الظلم مسئول حمله به ماموران پلیس راه است گفت: قطعا دستگاه های امنیتی انتقام سختی از آن ها خواهند گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان های خراسان رضوی سمنان، تهران و البرز و استان های اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب های 500 پوندی، با موفقیت منهدم شدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل سابق کانون هموفیلی ایران، از اینکه بیماران هموفیلی برای دسترسی به دارو با مشکل مواجه هستند و آنها را درگیر استرس می سازد، انتقاد کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
سردار کاکاوند گفت: در 4 ماهه امسال، 7 میلیون و 374 هزار و 543 قرص در سطح کشور کشف شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: صحبت ها پیرامون تغییر زمان برگزاری کنکور مدت ها میان نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش در جریان بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (2 تا 8 مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت گذاری کالاهای اساسی طوری باشد که افزایش قیمت آن ها بیش از میزان افزایش حقوق ها نباشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۶    
ناصر کنعانی گفت:منتظریم شاهد اقدام عملی دولت کره برای آزادسازی دارایی های ایران باشیم و پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۰    
در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی لهستان صدر جدول را به خود اختصاص داد و ایران در جایگاه دهم ایستاد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۲    
در روزهای سخت استقلال و در شرایطی که آبی ها پنجره نقل وانتقالاتی موفقی را پشت سر نمی گذارند، روز یکشنبه در فاصله حدود نیم ساعت دو خبر بد برای آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۲    
برنامه مسابقات هفته های اول تا پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 1403-1402 توسط سازمان لیگ فوتبال اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۷    
اجرای قانون جدید چک و استفاده بیشتر از چک های صیادی باعث کاهش حجم چک های برگشتی شده است. همچنین استقبال مردم و بانک ها از چک های جدید روند افزایشی دارد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عملکرد شستا و تاپیکو را قانع کننده دانستند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۴    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: 18 هزار و 56 قرارداد اجاره، به صورت رایگان در سامانه املاک و مستغلات ثبت شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در خط حمله حتما نیاز دارند که یک بازنگری و بازسازی داشته باشند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
اخیرا گوگل برخی از حساب های دارای عکس را حذف کرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
به گفته کارشناسان، حفظ حقوق سهامداران و برخورد یکسان با آنها، شفافیت اطلاعات، رعایت حقوق ذی نفعان و مسئولیت پذیری هیات مدیره از جمله مزیت های رعایت اصولی دستورالعمل حاکمیت شرکتی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
طی سه روز اخیر در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان های خراسان رضوی سمنان، تهران و البرز و استان های اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
پیش فروش بلیت قطار های مسافری برای نیمه دوم تابستان در حالی آغاز شد که بررسی ها حاکی از ایجاد مجدد صف های طولانی در مقابل آژانس ها است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 965 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 979 هزار و 910 واحدی قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با بیان اینکه طی تیرماه دمای 1 تا 2 درجه بیش ازنرمال در کشور ثبت شد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
براساس آخرین آمار اعلام شده از مخازن سدهای پنج گانه استان تهران تا 31 تیرماه حجم مخازن این سدها 31 میلیون مترمکعب کاهش یافته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه تروریستی جاده خاش-تفتان واکنش نشان داد .
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
در ایام محرم، سفر به شهرهای زیارتی مورد استقبال فراوان قرار می گیرد، مشهد یکی از این شهرهاست که در طول سال مخاطبان زیادی دارد و در این ماه، تمایل به سفر به آن بیشتر هم می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
بازار معاملات مسکن تهران، برای دومین ماه پیاپی با رفتار سرد سمت تقاضا روبه رو شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تا امروز دهک های جامعه نسبت به مرحله قبل تغییر نکرده است، اما به زودی داده های جدید خود را اعمال می کنیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
10 روز تا آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر زمان باقی مانده و تقریبا ترکیب تمامی تیم ها تکمیل شده است.