پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 17 مرداد 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 31 فروردین 1402 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 2 مرداد 1402 ملیت 3 مرداد 1402 ملیت 4 مرداد 1402 ملیت 5 مرداد 1402 ملیت 6 مرداد 1402 ملیت 7 مرداد 1402 ملیت 8 مرداد 1402 ملیت 9 مرداد 1402 ملیت 10 مرداد 1402 ملیت 11 مرداد 1402 ملیت 12 مرداد 1402 ملیت 13 مرداد 1402 ملیت 14 مرداد 1402 ملیت 15 مرداد 1402 ملیت 16 مرداد 1402 ملیت 17 مرداد 1402 ملیت 18 مرداد 1402 ملیت 19 مرداد 1402 ملیت 20 مرداد 1402 ملیت 21 مرداد 1402 ملیت 22 مرداد 1402 ملیت 23 مرداد 1402 ملیت 24 مرداد 1402 ملیت 25 مرداد 1402 ملیت 26 مرداد 1402 ملیت 27 مرداد 1402 ملیت 28 مرداد 1402 ملیت 29 مرداد 1402 ملیت 30 مرداد 1402 ملیت 31 مرداد 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۲    
رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت هفته مد تهران از 29 دی ماه تا پنج بهمن برگزار می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۲    
طبق شایعه جدیدی که در چین منتشر شده، مدل های آیفون 15 پرو، با گزینه جدید دو ترابایت حافظه، عرضه خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور روسیه امروز در پاسخ به اقدامات غرب، فرمان اجرایی جدیدی را صادر کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: هر قدر موانع داخلی نظیر قوانین بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی بر سر راه تولید بیشتر شود با کاهش تولید و افزایش کالای قاچاق مواجه می شویم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
معاون وزیر تعاون گفت: دهک های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد می توانند به اعتبار یارانه ماه بعد خود از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش 2 ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت ارتقاء کیفیت آموزشی با اولویت مدارس دولتی تاکید کرد و گفت: مشارکت و همکاری والدین در مدیریت مدرسه به بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی منجر می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی دولت گفت: در حوزه نان نگاه دولت این بوده است که قیمت نان در سطح ملی تغییر نیابد و شیوه توزیع آرد و تخلفات این حوزه اصلاح شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
طحان نظیف گفت: انتخابات مجلس خبرگان بر اساس قانون خودش برگزار می شود و پیش ثبت نام ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
پشت پرده ریزش بازار سرمایه در نیمه اردیبهشت ماه رانت اطلاعاتی برخی سهامداران بود که ادامه آن ریزش در نهایت دامن سایر سهام داران را نیز گرفت و شناسایی و برخورد با سهام داران متخلف به یکی از وعده های ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
شهردار پایتخت گفت: ما عزمی جدی برای مبارزه با فساد در حوزه شهرسازی داریم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
جلسه ای در خصوص ارائه خدمات فناورانه به زائرین اربعین حسینی (ع) تحت عنوان همگام با اربعین؛ همراه با فناوری با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص ارایه خدمات ارتباطی و فناورانه به زائران اربعین حسینی ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱    
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 345 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 400 هزار تومان است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۴    
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (16 تا 22 مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، از تهیه بسته های 60 ساعته برای توان افزایی معلمان ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۷    
از فردا 6 فیلم جدید راهی اکران می شوند و گیشه سینماها که در این چند ماه بیشتر با کمدی ها رونق گرفته بود، آثار تازه ای را از کارگردان هایی مثل کمال تبریزی و طیف متنوعی از بازیگران میزبانی می کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
در آستانه اعلام نتایج نوبت دوم کنکور 1402 نحوه اعمال سوابق تحصیلی برای داوطلبان اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
علی رهبری (موسیقیدان و رهبر ارکستر با سابقه) معتقد است: اگر نام جشنواره فجر را تنها جشن فجر گذاشته بودند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر راه گفت: وقتی که نرخ بلیت در قیاس با سایر مدل ها ارزان تر است طبیعی است انتخاب اول مردم حوزه ریلی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
بازار موسیقی در سال های اخیر بیشتر بر کنسرت ها متمرکز شده و انتشار آلبوم برای فعالان این عرصه توجیه اقتصادی ندارد. با این حال برخی ناشران همچنان فعال هستند و هنوز آلبوم منتشر می کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
معاون نظارت بانک مرکزی به تشریح سیاست های بانک مرکزی در راستای ضابطه مند کردن فعالیت شرکت های صرافی پرداخت و گفت: اصلاح دستورالعمل تاسیس و فعالیت شرکت های صرافی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن اشاره به عوارض شدید مصرف مشروبات الکلی تقلبی، تاکید کرد: آنقدر بروز مسمویت های الکلی تکرار شده است که دیگر تنها آمار عددی آنها ارزشی ندارد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
نایب رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در گذشته بازیکنان والیبال صغرسنی داشتند، این موضوع را در سال های اخیر رد و تأکید کرد در تیم های پایه حتی یک روز هم صغرسنی ندارند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
بانک مرکزی جزئیات و تمهیدات عرضه ارز اربعین حسینی(ع) از طریق پنج بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
پس از تخلیه کامل زندان رجایی شهر کرج و انتقال زندانیان از این مرکز که در منطقه شهری کرج قرار گرفته بود؛ حالا استاندار البرز از تصویب انتقال زندان قزلحصار خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
وزیر امور اقتصاد و دارایی درمورد اظهار نظر رییس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل درخصوص انتشار اوراق نیز گفت: نیازی به مناظره نیست ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۲    
رییس جمهور گفت: از افتخارهای نظام اسلامی آزادی قلم و بیان است. آزادی بیان و قلم را تضمین کرده ایم. آزادی های مشروع هم در کشور تضمین شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۶    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی است ایران یکی از با استعدادترین کشورها در فوتبال جوانان دنیاست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۰    
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران جزئیات طرح ساخت واحدهای کوچک متراژ برای جوانان و زوج های جوان را اعلام و برآورد خرید این واحدهای مبله را یک میلیارد تومان ذکر کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
مهدی چمران با کسب 21 از مجموع 21 رأی مأخوذه برای سومین سال ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس این شورا ابقاء شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
وزیر کشور گفت: صاحبان ساختمان های ناایمن اگر در مدت زمان مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۵    
روزهای گذشته روزهای پرخبری برای شبکه نمایش خانگی بوده است؛ از جمله این اخبار می توان به بازگشت شبکه مخفی زنان پس از ماه ها توقیف و توقف مبهم مجموعه آمستردام آن هم در آخرین قسمت فصل اول اشاره کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۵    
تصاویر جدیدی از باران کوثری در فیلم سینمایی رگ های آبی فروغ فرخزاد منتشر شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۹    
فلوشیپ اختلالات خواب، در خصوص اهمیت استراحت انسان و دلایل اختلال خواب، توضیحاتی داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۹    
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش پیک بازنشستگی را رد کرده است و نباید افراد بدون شایستگی لازم را جذب آموزش و پرورش کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۹    
قهرمان المپیک توکیو از وضعیت ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد و عنوان کرد که این ورزشگاه نماد آبروریزی ورزش ایران شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۹    
علی قائم مقامی تهیه کننده پرونده باز است به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد ضمن اشاره به شرایط نامطلوب اکران این فیلم در سینماها از سکوت برخی دوستان جوگیر زنده یاد پوراحمد انتقاد کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر دادگستری در پاسخ به سوال نماینده شازند قانع نشدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۰    
وزیر دادگستری گفت: سیاست قوه قضاییه شنیدن مطالبات نمایندگان مردم است و هیچ گونه دخالتی در روند رسیدگی پرونده های قضایی ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۰    
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف هایی که می زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۲    
بیماران مبتلا به مشکلات قلبی به دلیل شرایط حاد جسمانی خود در پیاده روی اربعین باید حتماً نکاتی را جدی بگیرند تا سلامت جسمی آنها به خطر نیفتد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۲    
مشاعات ساختمان ازجمله مواردی محسوب می شود که همواره دارای چالش هایی است که در قانون برای آنها پاسخ وجود دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۲    
شاخص کل بورس با افت 646 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 50 هزار و 426 واحدی قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۲    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز حادثه تروریستی شهادت دیپلماتها و خبرنگار ایرانی در مزار شریف بیانیه ای صادر کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۲    
شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی به فیلمسازی و تهیه کنندگی فیلم روی آورده است، درباره تازه ترین فیلمش یعنی مقیمان ناکجا حرف زد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
با نزدیک شدن به آغاز عملیات اربعین، دستگاه های ذی ربط در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای برای جابه جایی ایمن زائران اعلام آمادگی کرده اند و تمهیدات لازم در این خصوص اخذ شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
روزنامه نگاری امروزی با آنچه قبلا بود فاصله زیادی دارد. در گذشته، افراد اکثر اخبار و اطلاعات خود را از روزنامه محلی که هر روز صبح منتشر می شد، دریافت می کردند و اگر هم به خبر صبح نمی رسیدند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
امروز سه شنبه با گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در دامنه های البرز مرکزی در بعضی ساعات رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
حذف امکان جعل چک و صرفه جویی در زمان و هزینه ها از جمله مزیت های چک الکترونیکی است که به گفته مسئولان بانک مرکزی بناست تعداد بانک های ارائه دهنده این خدمت افزایش پیدا کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
یک فعال صنعت دارو، پیرامون کیفیت داروهای تولید داخل در مقایسه با داروهای مشابه خارجی نکاتی را برشمرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
در شرایطی که سودجویان از روش های گوناگونی برای کلاهبرداری و فریب کاربران استفاده می کنند، کلاهبرداری های تلفنی نیز نسبت به گذشته بیشتر شده و توصیه می شود کاربران در مواجهه با موارد مشکوک هوشیار باشند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
در شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از کارشناسی برای ازسرگیری سفرهای عمره تا ماه ربیع (مهرماه) خبر داده شد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد 73هزار و 450 مگاوات رسید.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
رئیس شورای شهر تهران به ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر اشاره کرد و گفت: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می کنند، مافیا هستند و با قداره و تفنگ می آیند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
بازار سهام در آستانه سومین سالگرد شروع ریزش سنگین قیمت ها (که از 20 مرداد 99 آغاز شد) قرار دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان این که ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است ، گفت: برای برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نخواهیم داشت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده، گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.