پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۱۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 23 مرداد 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 31 فروردین 1402 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 2 مرداد 1402 ملیت 3 مرداد 1402 ملیت 4 مرداد 1402 ملیت 5 مرداد 1402 ملیت 6 مرداد 1402 ملیت 7 مرداد 1402 ملیت 8 مرداد 1402 ملیت 9 مرداد 1402 ملیت 10 مرداد 1402 ملیت 11 مرداد 1402 ملیت 12 مرداد 1402 ملیت 13 مرداد 1402 ملیت 14 مرداد 1402 ملیت 15 مرداد 1402 ملیت 16 مرداد 1402 ملیت 17 مرداد 1402 ملیت 18 مرداد 1402 ملیت 19 مرداد 1402 ملیت 20 مرداد 1402 ملیت 21 مرداد 1402 ملیت 22 مرداد 1402 ملیت 23 مرداد 1402 ملیت 24 مرداد 1402 ملیت 25 مرداد 1402 ملیت 26 مرداد 1402 ملیت 27 مرداد 1402 ملیت 28 مرداد 1402 ملیت 29 مرداد 1402 ملیت 30 مرداد 1402 ملیت 31 مرداد 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۴    
رئیس اتحادیه تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو گفت: کمیسیون شکایت اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی کیفیتی کالا که در واحد های صنفی اتفاق بیفتد، رسیدگی می کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۲    
چندی پیش یکی از اعضای هیأت مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران از تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر توقف صدور مجوز تولید و واردات کیت های غربالگری سه ماه اول بارداری خبر داد و این موضوع با واکنش وزارت بهداشت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۵    
سیستم خون و جریان خون در بدن انسان بسیار پیچیده است و به همین دلیل اطلاع از گروه خونی و افزایش آگاهی درباره سیستم خون رسانی بدن اهمیت زیادی دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود 100 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه های آن در سال جاری خبر داد و گفت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۳    
برخی کاربران با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بازنگری محاسبه نمرات سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها شدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۲    
علی نیکزاد گفت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۱    
معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۳    
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۵    
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می تواند تا 9 بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملیت افغانستانی عامل حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ در شیراز را تکذیب کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۶    
رئیس کل دادگستری استان فارس از شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی شیراز خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۰    
وزیر کشور گفت: کندی سیستم گذرنامه برطرف شده و تمام زیر ساخت های انجام مراسم اربعین برای شهروندان و اتباع خارجی طبق روال است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۳    
همزمان با اعلام آغاز به کار سفارت خانه های ایران و عربستان، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی برای حضور زائران ایرانی ها در عمره خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: قرار است تا پایان سال یک میلیون گوشی در این منطقه تولید شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۲    
پیشکسوت استقلال می گوید آبی پوشان به نیمکت قوی نیاز داشتند و حالا حضور مهدی هاشمی نسب نقش کریم باقری را در استقلال ایفا می کند و بسیار کمک حال تیم خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۲    
وزیر نفت با اشاره به چالش ناترازی انرژی در کشور، گفت: امیدوارم بتوانیم در حوزه بهینه سازی مشوق های خوبی درنظر بگیریم تا بتوانیم دغدغه ناترازی حوزه انرژی را حل و فصل کنیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۴    
کاپیتان استقلال در فهرست اولیه تیم ملی برای دریافت ویزای بلغارستان به منظور انجام بازی دوستانه با این تیم ملی حضور دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۷    
خنگوی شورای نگهبان گفت: در قانون جدید انتخابات ملاک های بررسی صلاحیت تغییر نکرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۵    
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد 1351 توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۰    
بازار شاخص کل بورس با رشد 9 هزار و 127 واحد در ارتقاع یک میلیون و 997 هزار 45 واحدی ایستاد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۴    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، با اشاره به جانفشانی های نیروهای پرستاری در دوران سخت کرونا، از اخراج 20 هزار نیروی بالینی که 17 هزار نفر آنها پرستار هستند، به شدت انتقاد کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به 8 نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضائی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸    
آمارهای منتشره حاکی از آن است که میزان آسیب های شغلی در یکسال گذشته 14 درصد کاهش داشته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجاهدت های کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: مطمئنم اگر ما مدیران درست نگاه و توجه کنیم ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
بانک مرکزی به سوالات مرتبط در زمینه نحوه ثبت نام و دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پاسخ داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۳    
معاون وزیر نفت گفت: با توجه به وضعیت مطلوب ذخایر سوخت کشور، تمامی جایگاه ها فعال هستند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۳    
وزیر نفت گفت: تولیدکنونی نفت کشور 3 میلیون و 190 هزار بشکه است، درحالیکه ظرفت تولید 3 میلیون و 850 هزار بشکه در روز وجود دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۳    
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاهچراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۷    
در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، شرکت سازه گستر سایپا دو کارگاه آموزشی برگزار می کند و همچنین کارشناسان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در غرفه سازه گستر ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۱    
میزان تاثیر قطعی (مثبت) سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1402 در 5 گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، تجربی، فنی و مهندسی، هنر و زبان های خارجی مشخص شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین برقرار است و سقف تعیین شده برای خرید بلیت 9 نفر در نظر گرفته شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۳    
رئیس انجمن دیابت کشور گفت: 70 درصد بیماران دیابتی از بیماری خود به دلیل بی علامتی مطلع نیستند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۳    
طحان نظیف گفت: در قانون سال 86 تبلیغات در شبکه های ماهواره ای خلاف قانون شناخته شد و شورای نگهبان با آن برخورد می کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: اطلاعیه شدیدترین بارش قرن در کشور به صورت کامل رد می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۴    
معاون وزیر نیرو گفت: مشاهدات ما نشان میدهد که مخزن سد کجکی به اندازه ای است که بتوان بخشی از حقابه هیرمند را به سمت ایران رهاسازی کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۴    
کنعانی گفت: روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۴    
معتبرترین خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال از زمان امضای قرارداد ستاره برزیلی پاریس با سعودی ها خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (23 تا 29 مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از تمام ظرفیت ناوگان هوایی و زمینی برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی استفاده خواهد شد و زائران حسینی بلیت خود را از سایت شرکت های هواپیمایی با نرخ مصوب ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۷    
وفور ستاره ها در لیگ عربستان به سوژه ای داغ و پایان ناپذیر در همه جای دنیا تبدیل شده، از جمله در ایران؛ کشور همسایه که هواداران فوتبال در آن با تعجب آمیخته به حسرت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۴    
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام وضعیت خوب و قابل قبول این سازمان بیمه گر به مراکز طرف قرارداد در استان ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۴    
وزیر کشور گفت: سکوت مجامع بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر مروج اینگونه اعمال تروریستی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۶    
حرم مطهر شاهچراغ (ع) غروب روز گذشته ساعت 19 بار دیگر مورد حمله تروریستی یک تکفیری قرار گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
مهدی میرچی، مدیر شهرک غزالی، درباره وضعیت رسیدگی به عروسک های خاطره سازی که در موزه عروسکی این شهرک نگهداری می شوند، گفت: همه شرایط لازم برای حفظ و نگهداری عروسک های سیما رعایت می شود ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۳    
گجت های هوشمند در گوشه و کنار خانه و حتی دستگاه هایی که سلامت انسان را رصد می کنند، ابزارهای پیچیده ای هستند که بی سروصدا کوچک ترین حرکات و رفتار کاربران را تحت نظر دارند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تنها یک تن از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاه چراغ (ع) وضعیت ثابت درمانی ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری 4 فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش بینی می شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه ای در دنیا ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
آمارها و گزارش ها نشان می دهد که ایران سریع ترین کاهش نرخ باروری در جهان را دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
یک فوق تخصص مراقبت های ویژه در خصوص سویه جدید کرونا و ویژگی ها و احتمال همه گیری این ویروس توضیحاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
مجلسی ها دیروز اصلاح طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را در دستور کار قرار دادند اما تغییرات اعمال شده در ماده مربوط به تعیین اجاره دستوری به نحوی است که اما و اگرهایی برای تایید این نسخه ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در خصوص محاسبه آزاد نسخ کاغذی بیمه شدگان توضیحاتی مهم ارائه داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته های اخیر شدت یافته است.