یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

مرصاد (mersadnews.ir)

مهمترین خبرهای مرصاد بر روی ایمیل شما

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 30 اسفند 1399 مرصاد 29 اسفند 1400 مرصاد 29 اسفند 1401 مرصاد 29 اسفند 1402 مرصاد 1 فروردین 1403 مرصاد 1 اردیبهشت 1403 مرصاد 2 اردیبهشت 1403 مرصاد 3 اردیبهشت 1403 مرصاد 4 اردیبهشت 1403 مرصاد 5 اردیبهشت 1403 مرصاد 6 اردیبهشت 1403 مرصاد 7 اردیبهشت 1403 مرصاد 8 اردیبهشت 1403 مرصاد 9 اردیبهشت 1403 مرصاد 10 اردیبهشت 1403 مرصاد 11 اردیبهشت 1403 مرصاد 12 اردیبهشت 1403 مرصاد 13 اردیبهشت 1403 مرصاد 14 اردیبهشت 1403 مرصاد 15 اردیبهشت 1403 مرصاد 16 اردیبهشت 1403 
  ۵ ساعت پیش    
شهید عباس رضاییان در وصیت نامه اش نوشته است: به جبهه آمدم که اگر پیروز گشتم که ثوابش را خداوند می دهد. اما اگر به شهادت رسیدم، این آرزوی قلبیم، باز هم پیروز هستم و در نزد خدا روزی می خورم.
  ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 15 تا 21 سوره مبارکه یونس صفحه 210 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از مسدودشدن محور پاوه به مریوان در گردنه تته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۹    
امام صادق(ع) همچون معلمی دلسوز و مهربان، گویی طوفانی از علم و حکمت را بر جان و دل مشتاقان علم می وزید و آنها را سیراب می کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۴   + ۴ سایت دیگر  
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) رئیس مذهب جعفری با حضور اقشار مختلف مردم و روحانیون برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۹   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند و مردم به جای 30 درصد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۴   + ۸ سایت دیگر  
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست وسوم دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۹   + ۱۴ سایت دیگر  
سخنگوی دولت از رشد 48 درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم 10 میلیارد و 420 میلیون دلار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۹   + ۶۴ سایت دیگر  
احمد وحیدی گفت: در هشت حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۹    
از آنجا که امام صادق(ع) احیاگر علوم و فرهنگ اسلامی بودند و با توجه به نقش ایشان در پیشرفت های علمی و ترویج معنویت، دنیا وامدار این امام بزرگوار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۸    
شهید سهراب کاظمی در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: مادر بزرگوارم! من به خاطر زحمات و تلاشی که برای من کشیدی از شما تشکر و سپاسگزاری می کنم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۳    
صبح خود را با تلاوت آیات هشت تا 14 سوره مبارکه یونس صفحه 209 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۷   + ۸ سایت دیگر  
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ در دو دقیقه ببینید و بازنشر کنید که چرا گزارش BBC درباره نیکا شاکرمی دروغ است و هدف آن انحراف افکار عمومی ایران و جهان از جنایات اسرائیل و خشونتهای پلیس آمریکا است؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۷   + ۳ سایت دیگر  
امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته به تبیین دستاوردهای عملیات وعده صادق برای کشور و اقصی نقاط دنیا پرداختند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۷   + ۹ سایت دیگر  
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد؛ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حریم امنیت کشور، سرباز وظیفه فرزین بلیان با حضور فرماندهان کشوری و استانی پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۷   + ۶ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است، گفت: دانشجویان جهان سیاست های آمریکا را زیر سوال برده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه با حضور 282 نفر از حافظان قرآن کریم در سه حوزه امتحانی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۲   + ۳۲ سایت دیگر  
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا نسبت به سوء استفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه در کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مطابق اظهارات وزیرکار سامانه جامع بازار کار به زودی راه اندازی می شود تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی شناسایی شوند؛ در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۷   + ۱۹ سایت دیگر  
حلقه های المپیک در جریان تظاهرات کارگران در پاریس به آتش کشیده شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: مدیران اهمیت کار اطلاع رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی ها توجه شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۷    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه با اشاره به احیای ارزش های اسلامی توسط انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تغییر مسیر عالم به سمت ظهور بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 1 تا 7 سوره مبارکه یونس صفحه 208 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۲    
در فرازی از وصیت نامه شهید اکبر روندی چنین آمده است: واجبات را انجام دهید و محرمات را ترک کنید، پیرو قرآن و پیامبران باشید و تقوا را رعایت کنید .
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷   + ۵۸ سایت دیگر  
باشگاه سپاهان خبر از شکایت از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار های هواداران این تیم به نهادهای مربوطه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷    
نماینده منتخب شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس با اشاره به نقشی اساسی و سازنده معلمان، گفت: معلمان را می توانیم به عنوان سفیران روشنی و پیام آوران نور تعبیر کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
کرمانشاهیان از مقام و منزلت معلم تقدیر و تشکر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۷    
یکی از فرهنگیان نمونه کرمانشاهی با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی بنده در این برهه ترک تحصیل و افت تحصیلی دانش آموزان است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۱    
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: جایگاه معلم در معارف دینی ما، جایگاه ممتاز و به تعبیری بی نظیر است؛ ما هیچ منصب و مقام دیگری را نمی شناسیم که معادل و هم تراز با جایگاه معلمی باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
تأثیرگذاری و هنر معلمی که برگرفته از قدرت لایزال الهی است ابزاری قدرتمند در جهت جهاد تبیین است که برای بسیاری از دولتمردان و حاکمان امری خطیر به شمار می آید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای جذب اعتبارات حداکثری از معرفی یک هزار کرمانشاهی برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد هستند، گفت: کرمانشاهیان مراقب پیامک های جعلی کلاهبرداری با موضوعات مختلف باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از بهره مندی 800 کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
کارشناس پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه پل های کرمانشاه یادگار دوران هخامنشی و ساسانی است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۷   + ۷۶ سایت دیگر  
ایران 13 فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که 13 فرد و نهاد انگلیسی به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی توسط ایران تحریم شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۲    
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: امروزه جامعه بیش از هر زمان دیگری به ایفای نقش روشن گری و تبیین گری معلم نیاز دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 123 تا 129 سوره مبارکه توبه صفحه 207 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با گرامی داشت سالروز شهادت استاد مطهری، گفت: ضرورت دارد که عموم مردم از سیره شهید مطهری الگو بگیرند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۲    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در نیروسازی برای انقلاب اسلامی ایران گفت: معلمان تربیت نسل آینده کشور را برعهده دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۷    
رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به تأکیدات بسیار در حوزه آموزش و پرورش گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۷    
معلمان نقش مهمی در تربیت فرزندان و جامعه دارند و به عنوان چراغ هدایت در راستای رشد و تربیت فرزندان می توانند موثر باشند و درهای علم و معرفت را به روی آن ها بگشایند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
عدم آنتن دهی تلفن های همراه در بخش نوسود شهرستان پاوه داستانی قابل تأمل در قرن بیستم و یکم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در اصل ورزش باید راهی برای توسعه ظرفیت های اخلاق، مرام و فرهنگ پهلوانی و بزرگ منشی در جامعه ایران باشد که از دیرباز نقطه عطف و جزو فرهنگ پرافتخار ما ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
استاندار کرمانشاه گفت: همه مفتخر هستیم که در میزبانی زوار اربعین با تمام توان نقش آفرینی کنیم و آنچه که ما را به یک جمع بندی می رساند یک نگاه گام به گام در این عرصه مهم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۷    
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: مرز خسروی ظرفیت ویژه ای دارد و مسئولان استانی نیز بر این باور هستند که خسروی باید مرز اول کشور شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۷    
جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در ستاد عتبات به دنبال این موضوع هستیم که در کشور عراق موکب های عراقی و ایرانی را ادغام کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: امسال در شورای عالی اشتغال تعداد 26 هزار و 247 مورد شغل برای استان کرمانشاه مصوب شده است که بیش از 14 درصد آن باید اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه علم و دانش قدرت آفرین است، گفت: علم بالاترین کشورگشایی کم هزینه است که چندی پیش در عملیات وعده صادق شاهد آثار آن بودیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۷   + ۷۶ سایت دیگر  
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس مرکز تحقیقات، توسعه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مشکلات قشر کارگری عدم توازن در هزینه های معیشتی با دستمزد دریافتی آنها است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
فرمانده بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم وسالروز شهادت استاد مطهری گفت: آیت الله مطهری الگویی برای تمام معلمان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۷   + ۱۹۵ سایت دیگر  
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲   + ۲۷ سایت دیگر  
رئیس مجمع نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه کارگران امنیت شغلی است گفت:در قرارداد های موقت انواع و اقسام سوء استفاده ها از کارگر صورت می گیرد، امیدوارم با اصلاح ماده 7این مسئله حل شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان نظام پرستاری از درخواست جذب سالانه 15 هزار نیروی پرستاری برای رفع کمبود پرستاران خبر داد و گفت: جذب و استخدام نیروی پرستاری در تناسب با رشد تعداد تخت های بیمارستانی نیست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت باواریایی ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۷    
سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده و این روز فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات معلمان است که با عشق و علاقه به همراه ایثار و فداکاری در حال فعالیت هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۷    
شهید احمدرضا جلیلی ، در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: برادران و خواهران عزیز! نباید به ظواهر دنیوی پایبند شد زیرا مادیات بسیار بی ارزش است، معنویات را همیشه مدنظر داشته باشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 118 تا 122 سوره مبارکه توبه صفحه 206 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب تا مرحله بهره برداری به احتمال زیاد بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
به دنبال مسکوت ماندن پروژه محور موصلاتی سنقر به بیستون همچنان شاهد فزونی گرفتن تصادفات جاده ای در این مسیر هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: با تکمیل و پایان این مرحله از پروژه ها، بالغ بر 90 روستا در مناطق شرقی استان، از آب شرب خانگی بهره مند خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
درقالب اردوی راویان پیشرفت، بازدید از پروژه های آب رسانی در کرمانشاه انجام شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و جلب اعتماد مردم برای ورود به تولید گفت: با اصلاح شاخص های اقتصادی مشارکت توسعه خواهد یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
هر اسکناس دلار آمریکا امروز 11 اردیبهشت در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 376 تومان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۲   + ۴۹ سایت دیگر  
کارشناس بازارهای مالی گفت: در معاملات چند روز پیش شاهد بودیم که حجم زیادی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شد که این موضوع نشان می دهد هیجانات سیاسی فروکش کرده است و اکنون بهترین بازار برای سرمایه گذاری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۷   + ۲۱ سایت دیگر  
بازیکن سال های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۷   + ۳۲ سایت دیگر  
وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
در حال حاضر آبرسانی به 820 روستا در دست اقدام داریم که در سه حوزه صورت می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۲    
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه معلم باید پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشد گفت: معلمان باید در تمام عرصه ها پیشرو باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح سند تحول بنیادین به ویژه برقراری عدالت آموزشی گفت: مدارس دولتی استان کرمانشاه تقویت می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۵۲    
کارگران به ویژه در جامعه ایرانی که درگیر تحریم و جنگ اقتصادی است، در حکم شتاب دهنده های کشور در مسیر توسعه عمل می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
شهید محمد صابری در وصیت نامه خود می گوید: به ارزش های انقلاب پایبند باشید تا خون شهدا پایمال نشود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 112 تا 117 سوره مبارکه توبه صفحه 205 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه بودجه سال 1403 در موعد مقرر به شورای شهر ارسال شده اما تاکنون ابلاغ نشده گفت: مدیریت شهر کرمانشاه در انتظار ابلاغ بودجه توسط شورای اسلامی شهر کرمانشاه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به رفتار دوگانه کشورهای غربی در مقابل آزادی بیان گفت: حقوق بشر مسئله ای مهم در جامعه جهانی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
راه آهن کرمانشاه از جمله پروژه هایی است که افتتاح زودهنگام آن در گذشته و نبود عزمی جدی برای حل مسائل آن طی امروز، سبب تبدیل شدن آن به یک معضل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ؛ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۷    
مردم شهرستان مرزی قصرشیرین از محرومیت های درمانی و مشکلات مربوط به تنها بیمارستان شهر به ستوه آمده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ؛ دانشگاهیان کرمانشاهی در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم رو به افول صهیونیستی تجمع کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکا به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی گفت: شاهد اتفاقات تازه ای در تاریخ سیاسی غرب هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
مسئول اجرایی طرح نفس در کرمانشاه با تأکید بر اینکه اهمیت زنگ خطر سقط جنین باید در جامعه برجسته شود، گفت: هر ساعت یک سقط جنین در کرمانشاه ثبت می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه مسئولان بی توجه ایران باید صدای آژیر خطر رشد منفی جمعیت را با تمام وجود بشنوند و احساس کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
سرمربی تیم بسکتبال اوکلاهماسیتی تاندر به عنوان مربی سال NBA معرفی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۷   + ۱۳ سایت دیگر  
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: طاهره حدادنژاد اولین بانوی شهیده رسانه کشور به عنوان شهید شاخص این سازمان در سال جاری انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید رشته های کار و دانش و هنرستان مورد توجه قرار بگیرد از اختصاص 30 میلیارد تومان به هنرستان های کرمانشاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار هواشناسی برای استان گفت: مراسم عملیات بازی دراز به هفته آینده موکول شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به سهم اشتغال هر دستگاه و شهرستان برای ایجاد اشتغال گفت: تعهد اشتغال استان کرمانشاه طی سال گذشته کامل محقق شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه غرب در حرف و عمل هیچ گاه صادق نبوده و از رژیمی ظالم، کودک کش و غاصب حمایت می کند، گفت: حقوق بشر شعار پوشالی کشورهای غربی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۳   + ۱۷ سایت دیگر  
به تازگی اعداد و ارقامی در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه عنوان شده درحالی که به اذعان متولیان امر هنوز نرخ بیکاری سالانه کرمانشاه اعلام نشده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
صبح خود را با تلاوت آیات 107 تا 111 سوره مبارکه توبه صفحه 204 کلام الله مجید آغاز کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
شهید پناهی در وصیت نامه خود می نویسد: همان طوری که تاکنون ثابت کرده اید که به مقام رهبری و ولایت، وحدت اسلامی و خون های پاک شهیدان وفا دارید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: در وقایع اخیر شاهد هستیم که متأسفانه هیچ توجهی به رفتار های وحشیانه علیه معترضان نمی شود و حقوق بشر و احترام به حقوق شهروندی در کشورهای غربی محلی از اعراب ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به تحقق 50 درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه طی سال گذشته گفت: بودجه سال 1403 شهرداری کرمانشاه با وجود نواقص بسیار زیاد غیرواقعی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
لورانتوس به عنوان آفتی جان کاه و انگلی امروز به چالشی بزرگ پیش روی درختان زاگرس در کرمانشاه و منطقه گیلانغرب تبدیل شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
تجمع دانشگاهیان کرمانشاهی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به تعداد 645 صندوق اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در شهر کرمانشاه، گفت: مرحله دوم انتخابات 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جامعه مدیون تلاش معلمان است، گفت: جایگاه تعلیم و تربیت الهی و آسمانی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۷    
سد معبر به عنوان معضلی اجتماعی سبب ایجاد مشکلات جدی برای مردم و نارضایتی عمومی در سطح شهرستان های استان کرمانشاه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
تجمع بزرگ دانشگاهیان استان کرمانشاه در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به سند تحول بنیادین، گفت: تلاش آموزش و پرورش در راستای تربیت چندساحتی دانش آموزان است.
مشاهده نتایج بیشتر...