پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۰۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن نوین 20 اسفند 1399 - mihannovin.ir

میهن نوین 27 بهمن 1397 میهن نوین 22 آبان 1398 میهن نوین 7 فروردین 1399 میهن نوین 24 اردیبهشت 1399 میهن نوین 30 خرداد 1399 میهن نوین 31 تیر 1399 میهن نوین 31 مرداد 1399 میهن نوین 31 شهریور 1399 میهن نوین 1 مهر 1399 میهن نوین 30 آبان 1399 میهن نوین 30 آذر 1399 میهن نوین 30 دی 1399 میهن نوین 1 بهمن 1399 میهن نوین 1 اسفند 1399 میهن نوین 2 اسفند 1399 میهن نوین 3 اسفند 1399 میهن نوین 4 اسفند 1399 میهن نوین 5 اسفند 1399 میهن نوین 6 اسفند 1399 میهن نوین 7 اسفند 1399 میهن نوین 8 اسفند 1399 میهن نوین 9 اسفند 1399 میهن نوین 10 اسفند 1399 میهن نوین 17 اسفند 1399 میهن نوین 18 اسفند 1399 میهن نوین 19 اسفند 1399 میهن نوین 20 اسفند 1399 میهن نوین 21 اسفند 1399 میهن نوین 22 اسفند 1399 میهن نوین 23 اسفند 1399 میهن نوین 24 اسفند 1399 میهن نوین 25 اسفند 1399 میهن نوین 26 اسفند 1399 میهن نوین 27 اسفند 1399 میهن نوین 28 اسفند 1399 میهن نوین 29 اسفند 1399 میهن نوین 30 اسفند 1399 
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
نتایج مطالعه ای جدید نشان می دهد که مصرف منظم ماهی های چرب می تواند به جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در افراد در معرض خطر مانند افرادی که قبلاً بیماری قلبی یا سکته مغزی داشتند، کمک کند.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
سلامت پسته با اینکه خواص زیادی دارد اما نباید در مصرف آن افراط کرد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت هم اکنون بیش از 10 درصد از جمعیت سراسر جهان تحت تأثیر بیماری مزمن کلیه (CKD) قرار دارند و این عارضه با تشخیص به موقع قابل درمان است.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
سعید آقاخانی، احسان علیخانی، پژمان جمشیدی و حمیدرضا پگاه، از موفق ترین چهره های امسال رسانه ملی هستند
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
سلامت برخی از خوراکی ها می توانند مصرف کم گوشت را در بدن شما جبران کنند.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت 88 تن از مبتلایان کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: با این حساب مجموع جانباختگان بیماری از 61 هزار نفر عبور کرد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه کف حقوق کارگران در سال آینده نباید کمتر از 5 میلیون تومان باشد، از شورای عالی کار خواست تا همین قدرت خرید سال 99 خانوارهای کارگری را برای سال آینده حفظ کند.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
وازلین با نام تجاری ژل پترولیوم به عنوان روان کننده و مرطوب کننده پوست در تولید کرم و لوسیون به کار می رود.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 61 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: با این احتساب مجموع جانباختگان بیماری به 60 هزار و 928 نفر رسید.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
ویژه برنامه های گرامیداشت عید مبعث در جنوب شهر در قالب آذین بندی، نور افشانی و حرکت کارناوال های شادی تشریح شد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۷    
تا به حال به این توجه کرده اید که برخی از افراد با حداقل امکانات و فضا طرح جذابی برای چیدمان منزل خود اجرا می کنند؟ نکات ساده و کاربردی در این زمینه وجود دارد که دکوراتورها در این زمینه به آن می ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از شهروندان درخواست کرد تا با توجه به وجود شرایط کرونایی زیارت اهل قبور را در طول ایام سال انجام دهند و در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه نکنند.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
یک اقتصاددان معتقد است: افزایش 74 درصدی حجم بودجه سال آینده، تمام تلاش های بانک مرکزی برای کنترل تورم را از بین برد و به تورم سال آینده سیگنال مثبت داد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۲    
یک گزارش منتشر شده از سوی یک موسسه واقع در واشنگتن دی سی آمریکا به محکوم کردن رفتارهای چین در قبال حدودا 12 میلیون اویغور ساکن استان سین کیانگ این کشور پرداخت.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۲    
اسموتی ها یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن هستند. در ادامه طرز تهیه یک اسموتی سبز و خوشمزه برای کاهش وزن را به شما آموزش می دهیم
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
به نظر می رسد تشکیل حیات و بقای آن در زمین از اقبال خوش ما بوده است. طبق بررسی های جدید تاریخچه ی کهکشان راه شیری ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
موسسه ی فرهنگی هنری خانه ی هنر باروک از شمیرانات با تولید نمایش مزرعه پوپی ها در نخستین همایش نمایش هنرجویی نهال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران حضور پیدا کرد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای پایانی هفته جاری بارش قابل ملاحظه برف و وزش باد شدید را در ارتفاعات بیشتر استان های کشور خواهیم داشت ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
دانشمندان دانشگاه ویرجینیا ابزاری را برای نظارت بر ارتباطات درون مغز به روشی که تاکنون هرگز امکان پذیر نبوده ایجاد کردند و توضیحی وجود دارد که چرا داروهای آلزایمر اثر محدود دارند.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
رییس جمهور عنوان کرد: ما در برابر کاخ سفید بارها به صراحت اعلام کرده ایم که آماده ایم و شما باید به قانون برگردید، خجالت نکشید و به مقررات برگردید و امروز و فردا نکنید ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
نوروز در پیش است، کرونا همچنان می تازد و جان می گیرد، ویروس جهش یافته انگلیسی در کشورمان می چرخد و در حال حاضر استان خوزستان را به شدت گرفتار کرده است ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
امشب برنامه تلویزیونی خندوانه پس از حدود 24 ماه به آنتن تلویزیون بازخواهد گشت. از نخستین قسمت این برنامه در سال 93، این طولانی ترین زمانی است که بین دو فصل آن فاصله افتاده است
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
محققان دریافتند ویتامین آ در پیشگیری از سرطان پوست بسیار موثر می باشد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۷    
ایران کشوری است که این قابلیت را دارد که خبر بازداشت گرداننده یک سایت قمار نیز به جستجوی نخست اینترنتی مردمش تبدیل شود ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۲    
بهروز وثوقی از ستایش شده ترین و به عقیدهٔ بسیاری از اهالی سینما و هنرمندان بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران است. بازیگری که با فیلم هایش خیلی ها را عاشق دنیای هنر کرد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
رییس جمهور عنوان کرد: ما در برابر کاخ سفید بارها به صراحت اعلام کرده ایم که آماده ایم و شما باید به قانون برگردید، خجالت نکشید و به مقررات برگردید و امروز و فردا نکنید ...
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
برای پیشگیری از سردردهای صبحگاهی لازم است که عوامل آن را به خوبی بشناسید. اگر عوامل، قابل تشخیص و جزو موارد رایج باشند، می توانید با رعایت مواردی از آن پیشگیری کنید.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
یکی از غذاهای پرطرفدار و راحت برای دورهمی، خورش انار مسما گیلانی است، که اتفاقاً طرز تهیه آن شبیه طرز تهیه خورش انار و بادمجان تهرانی است و البته طرفداران زیادی هم دارد.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم تا چند ماه دیگر و تا زمانیکه به درصد قابل قبولی از واکسیناسیون علیه کرونا برسیم، صبر کنند و به سفر نروند.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۷    
اگر بخواهیم درباره چهره های مشهور ایرانی متولد 20 اسفند صحبت کنیم باید نامی از سروش جمشیدی بازیگر دورهمی ، رضا بابک و لادن مستوفی ببریم.
میهن نوین   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۲    
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 فال روزانه را بخوانید.