پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 30 آبان 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 آبان 1396 میهن صنعت 2 آبان 1396 میهن صنعت 3 آبان 1396 میهن صنعت 4 آبان 1396 میهن صنعت 5 آبان 1396 میهن صنعت 6 آبان 1396 میهن صنعت 7 آبان 1396 میهن صنعت 8 آبان 1396 میهن صنعت 9 آبان 1396 میهن صنعت 10 آبان 1396 میهن صنعت 11 آبان 1396 میهن صنعت 12 آبان 1396 میهن صنعت 13 آبان 1396 میهن صنعت 14 آبان 1396 میهن صنعت 15 آبان 1396 میهن صنعت 16 آبان 1396 میهن صنعت 17 آبان 1396 میهن صنعت 19 آبان 1396 میهن صنعت 20 آبان 1396 میهن صنعت 21 آبان 1396 میهن صنعت 22 آبان 1396 میهن صنعت 23 آبان 1396 میهن صنعت 24 آبان 1396 میهن صنعت 25 آبان 1396 میهن صنعت 26 آبان 1396 میهن صنعت 27 آبان 1396 میهن صنعت 28 آبان 1396 میهن صنعت 29 آبان 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۵    
برای خرید خودرو صفر کیلومتر ام جی، GS مدل سال 2016 باید در حدود 156 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰    
یا وجود ابلاغ شرایط واردات گوشی موبایل مسافری توسط گمرک که می گوید ورود صرفا یک دستگاه موبایل با پرداخت حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض مجاز است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران از تشکیل اتاق بازرگانی ایران و اتریش تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: دانش فنی و تکنولوژی باید در سرمایه گذاری های مشترک منتقل شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
آخرین پیام دکتر جمالی خطاب به کارکنان گروه خودروسازی سایپا
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۰    
وزیر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه گفت: این کشور، هرگز قانونی کردن پول های دیجیتالی مانند بیت کوین را در نظر نخواهد داشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
ریاست هیات عامل ایدرو گفت : ضمن احترام به تصمیم متخذه از زحمات جناب آقای دکتر جمالی تشکر می نماییم و برای آقای جهرودی که از مدیران شایسته و با تجربه و برآمده از صنعت خودرو هستند آرزوی موفقیت می کنیم
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اعضای هیئت مدیره سایپا انتخاب و الیستی جایگزین سید ابریشمی در هیئت مدیره شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
وزیر نفت در تشریح چگونگی کنار کشیدن توتال از فاز 11 پارس جنوبی گفت: اگر توتال بدون اعمال تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد از توسعه فاز 11 کناره گیری کند، هیچ سرمایه ای به این شرکت باز نمی گردد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۰    
به گفته علیرضا بادکوبه با تصویب هیأت مدیره این گروه خودروسازی محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۵    
گوگل تا به حال برای گوشی پیکسل خود به روزرسانی های متنوعی عرضه کرده اما هیچ یک از این به روزرسانی ها به اندازه مجموعه اخیر ضروری و حیاتی نبوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
با فراگیرشدن استفاده از هدست های واقعیت مجازی، طراحی لوازم و ابزار جانبی برای افزایش امکانات این هدست ها و تعاملی تر شدن آنها بیشتر شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
مقامات ارشد کشورهای عمده تولید کننده گاز این هفته قرار است در بولیوی گرد هم جمع شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
شرکت رباتیک چینی یوبی تک اولین ربات انسان نمای جهان را تولید کرده که مجهز به دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران از دپوی 1000 دستگاه خودروی وارداتی غیراستاندارد در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
در سال های اخیر قاب عکس های دیجیتال فراوانی روانه بازار شده که می توانند هزاران عکس را به طور مداوم نمایش دهند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۰    
شرکت بازرگانی ایران نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری هایر در ایران، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی حاضر می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران از امکان ثبت اطلاعات کالاهای ایرانی در بزرگترین پایگاه اطلاعات معتبر و مطمئن محصولات در دنیا (GS1 Cloud) خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
در پی رو نمایی از نسخه نماد اعتماد الکترونیکی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که عملکرد این نماد به حالت عادی برگشته است و کاربرانی که همچنان دچار اختلال هستند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
عراق که دومین صادرکننده بزرگ اوپک است با نقض سهمیه تولید و اخیرا بحران اُفت تولید، دورنمای سیاستگذاری این سازمان را مبهم و تصمیم گیری درباره مدت زمان تمدید توافق کاهش تولید را دشوار کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
نرخ سکه در ادامه روند روزهای گذشته خود همچنان در شیب صعودی قرار دارد و در بازار امروز - سه شنبه - به یک میلیون و 431 هزار تومان رسیده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری درجلسه شورای مدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
عبدالرحمن شهنوازی فرماندار زاهدان در نشست مشترک با علی فروزا ن خواه مدیرشعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بانک صنعت و معدن می تواند یک حمایت کننده قوی برای صنایع کوچک و متوسط باشد و به طور قطع برای بازسازی واحدهای تولیدی و ورود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
نیروگاه های خورشیدی شرکت گسترش انرژی آتیه نو با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
بانک ملی ایران در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی بخش صنعت و معدن، تعداد 15 هزار و 585 فقره تسهیلات به ارزش 52 هزار و 383 میلیارد ریال در هفت ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
به منظور حمایت از دانش آموزان معلول نیازمند و استثنایی مدرسه شهیدان تقی زاده کهریزک، کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران کمک های نقدی خود را به عنوان کمک هزینه تحصیلی به مدرسه اهدا کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: استفاده از قطعات اصلی باعث افزایش کارایی و عمر خودرو خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
در حالی که شرکت خودروسازی هوندا به دلیل معرفی ربات آسیمو بسیاری از توجه ها را در سراسر جهان به خود جلب کرده است، دیگر خودروساز ژاپنی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مقامات عراقی می گویند میدان نفتی بزرگ مجنون عراق توجه شرکت های بریتیش پترولیوم و انی ایتالیا را به خود جلب کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
روس نفت در اظهارنامه رگولاتوری اعلام کرد با شرکت CEFC چین قرارداد تامین نفت امضا کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
وزیر صنعت گفت: اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو همچنان روی میز دولت است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تهیه نقشه ایمنی راه های کشور و ارسال آن به دفتر معاون اول رییس جمهوری برای تایید خبر داد و گفت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰    
بزرگترین سوپرمارکت های زنجیره ای کره جنوبی اعلام کرد، اولین شعبه این فروشگاه ها را در ایران افتتاح کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
آرژانتین مکررا به عنوان مکانی توصیف شده که انقلاب شیل بعدی در آن به وقوع خواهد پیوست.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
در حالی که سرمایه گذاران از شواهد تقویت بیشتر اقتصاد جهان قوت قلب گرفتند، شاخص سهام آسیایی اندکی افزایش یافت اما دلار نزدیک به بالاترین سطح یک هفته ای خود در برابر سایر ارزها معامله شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
طلا در بازار جهانی پس از ریزش سنگینی که در معاملات روز گذشته داشت، روز سه شنبه در آستانه انتشار گزارش نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا اندکی افزایش پیدا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: طبق تصویب این ستاد قیمت نان از فردا (یکم آذر) افزایش می یابد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه دولت نباید بیش از حد، اصرار به ثبات نرخ ارز داشته باشد، گفت: باید اجازه داد ارز هم به عنوان یک کالا، قیمتگذاری شده و دولت تنها کنترل و مدیریت کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا در مرکز مبادلات بانکی برای امروز (سه شنبه سی ام آبان ماه) با 7 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 35 هزار و 240 ریال قیمت خورد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
لندن برای مبارزه با آلودگی هوا تصمیم دارد اتوبوس هایی بسازد که سوخت آنها قهوه باشد. عشق لندنی ها به قهوه می تواند سوخت یک سوم شبکه اتوبوس رانی پایتخت را تامین کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
میانگین مصرف بنزین ایران از ابتدای سال جاری تا 28 آبان ماه 81 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
شرکت خودروسازی ام جی در سال جاری از نسخه پلاگین هیبریدی خودروی MG6 در نمایشگاه خودرو گوانجو رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: چون تولیدکنندگان و قطعه سازان داخلی در یک چرخه اقتصادی قرار دارند به ناچار قطعات را گران کرده اند و اینها بر گرانی لوازم خانگی موثر خواهند بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۳    
شرکت خودروسازی ولوو از فروش ده ها هزار خودروی خودران خود به شرکت تاکسیرانی اوبر خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۸    
در روز سه شنبه، بهای نفت در پی حذف تاثیرات ناشی از پیش بینی های تمدید توافق نامه اوپک به دلیل افزایش تولیدات آمریکا با اندکی تغییر مواجه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۸    
ازتوربین های بادی برای تبدیل انرژی جنبشی باد به انرژی مکانیکی استفاده می کنند . توربین های بادی با چرخاندن ژنراتور و تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۸    
تمام هواپیماهایی که در خط تولید و مونتاژ هستند به علت وجود ماده ی ضد خوردگی که بر روی بدنه آن ها استفاده شده است به رنگ سبز دیده می شوند.