پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 2 اسفند 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 1 اسفند 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 3 اسفند 1396 میهن صنعت 4 اسفند 1396 میهن صنعت 5 اسفند 1396 میهن صنعت 6 اسفند 1396 میهن صنعت 7 اسفند 1396 میهن صنعت 8 اسفند 1396 میهن صنعت 9 اسفند 1396 میهن صنعت 10 اسفند 1396 میهن صنعت 11 اسفند 1396 میهن صنعت 12 اسفند 1396 میهن صنعت 13 اسفند 1396 میهن صنعت 14 اسفند 1396 میهن صنعت 15 اسفند 1396 میهن صنعت 16 اسفند 1396 میهن صنعت 17 اسفند 1396 میهن صنعت 18 اسفند 1396 میهن صنعت 19 اسفند 1396 میهن صنعت 20 اسفند 1396 میهن صنعت 21 اسفند 1396 میهن صنعت 22 اسفند 1396 میهن صنعت 23 اسفند 1396 میهن صنعت 24 اسفند 1396 میهن صنعت 25 اسفند 1396 میهن صنعت 26 اسفند 1396 میهن صنعت 27 اسفند 1396 میهن صنعت 28 اسفند 1396 میهن صنعت 29 اسفند 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
در بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا با کاهش جزئی به 4466 تومان رسید، ضمن اینکه هر یورو نیز به نرخ 5456 تومان معامله شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
در پشت اجاق گاز می توان از کاشی ها و طرح های زیبا استفاده کرد که علاوه بر ضدآب بودن، زیبایی خاصی هم به آشپزخانه می بخشند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار برای بهبود عملکرد مالی این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی های تخصصی، تندیس زرین هشتمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران را به دست آورد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
گروه خودروسازی سایپا با ثبت نام 7 هزار و 500 دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در مدت زمان دو ساعت و نیم ، رکورد فروش اینترنتی در کشور را از آن خود کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
با حضور مدیران ارشد شرکت سایپا یدک برترین های دومین المپیاد کارشناسان پذیرش نمایندگی های مجاز معرفی شدند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
برطبق اعلام مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در 11 ماهه سال جاری 2 خودروی پرچمدار کمپانی رنو، "تلیسمان" و "کولئوس" به ترتیب رتبه اول و دوم را در زمینه فروش و شماره گذاری به خود اختصاص داده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۰    
با افزایش قیمت خودروهای وارداتی ، شاسی بلند لوکس چینی می تواند گزینه ایی مناسب باشد
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی درباره همکاری این کمیسیون با برخی کارشناسان توضیحاتی را ارائه داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
شرکت کرمان موتور پس از برداشته شدن تحریم ها علیه ایران و در سال 95 طی قرارداد همکاری با شرکت هیوندای کره جنوبی عرضه دو خودروی آی 10 و آی 20 را به سبد محصولات خود اضافه کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۷    
پس از گذشت چند ماه از اخبار منتشر شده در خصوص عدم صدور مجوز فعالیت برای نماینده هیکو در ایران، همچنان وضعیت شرکت واردکننده محصولات این شرکت در ایران مشخص نیست و به گفته مدیران این شرکت تا امروز ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۲    
روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مجموع بیش از 96 هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند حقوق کارکنان دولت حداکثر 20 درصد و به صورت پلکانی نزولی افزایش می یابد ولی حقوق مقامات و نمایندگان مجلس افزایش نمی یابد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۲    
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: در بخش هایی که برای توسعه فناوری به همکاری خارجی نیاز داشته باشیم، در قالب تفاهمنامه از توانمندی های دانشگاه ها و شرکت های خارجی نیز استفاده می شود که تاکنون با شرکت های ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی از انجام پژوهشی در این مرکز با هدف امکان سنجی توسعه حمل و نقل ترکیبی دریایی ریل پایه خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
انگلیس به اتحادیه اروپا هشدار داد وعده این کشور برای پرداخت هزینه های بریگزیت در صورتی پابرجا خواهد بود که شرایط تجاری مطلوبی با این اتحادیه حاصل شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
معاون وزیر نیرو می گوید: تنها مشکل انرژی های تجدید پذیر بحث تخصیص نیافتن عوارض توسعه تجدید پذیر هاست که در قبوض مشترکان برق لحاظ شده اما به این صنعت اختصاص پیدا نمی کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
فین استارز 2018، بزرگترین گردهمایی استارت آپ ها و فعالان فین تک با هدف رفع نیازهای فناورانه بازارهای مالی کشور از امروز دوم اسفندماه رسما کلید می خورد و استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
گواهینامه پایان دوره آموزش R-School طی مراسمی توسط مدیران ارشد رنو فرانسه و نگین خودرو به شرکت کنندگان در این دوره اعطا شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه با حضور در جمع اعضای کمیسیون عمران مجلس، روشن شدن علت سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر شرکت آسمان را به پیدا شدن جعبه سیاه این هواپیما موکول کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
به دنبال تقاضا و استقبال ضعیف بازار از آیفون 10، سامسونگ تولید پنل های اولد را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به سرما و یخبندان در منطقه کوه دنا محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج پیکرهای تعدادی از جانباختگان این سانحه زیر برف و یخ مدفون شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۲    
رنو از خودروی فرمول وان RS18 خود پیش از آغاز مسابقات سال 2018 رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
اگر چه شرکت سونی در زمینه ارائه خدمات تاکسی یاب هوشمند نام چندان شناخته شده ای نیست، اما قصد دارد با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در این حوزه هم فعال شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۲    
امارات متحده عربی به ساخت خشکی های دیده نشده تاکنون مشهور است اما ساخت یک کوه در وسط کویر یک امر کاملا جدید و عجیب است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا بر لزوم ایجاد شبکه ملی پایش کیفیت منابع آب به منظور رصد آنلاین کیفیت آب تاکید کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
آمار رسمی نشان می دهد که حدود 3.5 میلیون لیتر بنزین سوپر در کل کشور توزیع می شود که تمام آن وارداتی است و تهران با مصرف 1.46 میلیون لیتر در روز بیشتر سهم را در مصرف آن دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۷    
ایجاد و حفظ اشتغال موجود در استان ها با هدف توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی همزمان با انتخاب دولت یازدهم در سال 1392 در دستور کار قرار گرفت و از آن زمان تاکنون با جدیت زیادی هم توسط دست اندرکاران امر در ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
یک لباس مشکی برای موتورسواران تولید شده که در آن نقطه های سفید رنگ وجود دارد و هنگام تردد فرد در خیابان ها می درخشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
رئیس بخش پژوهش اوپک اعلام کرد با گذشت یک سال از آغاز اجرای توافق جهانی کاهش تولید نفت، این سازمان به هدف اصلی این توافق نزدیک تر شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
برخی کاربران توئیتر از وجود باگی در این اپلیکیشن خبر داده اند که تعداد کاراکترهای پیام آنان را نصف کرده و به 140 می رساند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷    
بانک ها در 10 ماهه نخست سال 96 بالغ بر 4623 هزار میلیارد ریال به بخش های اقتصادی تسهیلات پرداخت کردند به طوریکه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رقم 344 ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷    
معاونت فروش برند ام وی ام شرکت مدیران خودرو از آغاز پیش فروش محصولات این شرکت با ثبت نام خودروهای ایکس 33 اس و ایکس 22 با قیمت قطعی، سود مشارکت 18 درصد و موعد تحویل فروردین سال 97 خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی برند پریمیوم DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه 3 مدل DS مدل 2018 با اقساط 24 ماهه بدون سود را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۲    
رئیس شورای رقابت گفت: با ارسال یک نامه به خودروسازان دلیل حاشیه قیمت بالاهای این روزهای خودروها را پیگیری می کنیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیاده سازی اولین ارز دیجیتال کشور به صورت آزمایشگاهی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
رئیس شرکت ملی گاز با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه های امضا شده سه انستیتوی تحقیقاتی در دانشگاه های علم و صنعت، تهران و پژوهشگاه صنعت نفت راه اندازی شده است، گفت: با همکاری مخابرات ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
در پی انتشار اخباری حاوی برخی مشکلات خودروی سواری “بسترن B50F” که مالکان این خودروی حدود 80 میلیون تومانی را شاکی کرده است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
پیشرفت حفاری و سکوهای طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبی تا پایان بهمن ماه بیش از 84 درصد بود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده دو سکوی اولویت دار این فاز، اردیبهشت سال آینده بارگیری و نصب می شود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
معاون وزیر نفت از نصب 150 کنتور مجهز به سیستم قطع گاز در زمان زلزله و بحران در تهران خبر داد و افزود: قرار است همه شهر تهران به این سیستم مجهز شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان آنالیز و شناخت خوبی از تیم السد قطر نداشتند و همین موضوع باعث شکست این تیم شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
پژو سومین برند گروه خودروسازی PSA است که از نسخه ی جدید ون خود براساس MPV رونمایی می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
نسل جدید فراری پیستا 488 با قدرتی فوق العاده برای حضور در نمایشگاه خودرو ژنو آماده می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مجردهای تهرانی برای گرفتن وام مسکن60 میلیون تومانی باید حدود 9 میلیون تومان صرف هزینه خرید اوراق کنند؛ همچنین زوج های تهرانی برای وام 100 میلیون تومانی باید حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان تسه بخرند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
معاون وزیر نیرو گفت: در حال حاضر تنها مشکل انرژی های تجدیدپذیر، عدم دریافت عوارض لحاظ شده در قبوض مشترکان به منظور توسعه تجدیدپذیرهاست ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
نمایشگاه های بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، صرفه جویی انرژی و محیط زیست صبح امروز (چهارشنبه) با حضور معاونان وزیر نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و صنعت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
شرکت هِلو گلد در مالزی از ارز رمزنگار خود با نام گلد ایکس که سازگار با شریعت اسلامی است، رونمایی کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
در حالی که در سال 92 فقط 0.4 درصد از مشاغل خانگی به صورت گروهی ایجاد می شد این سهم در سال 96 به 62 درصد رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
باتوجه به میزان شجاعتی که دارید و هیجانی که به دنبالش هستید وسایل بازی زیادی برایتان طراحی شده است. برخی از آن ها معمولی و برخی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان قلبتان را بالا برده و نفستان را بند می ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از راه اندازی انستیتو فرآورش گاز با اعتبارات 10 میلیارد تومانی شرکت ملی گاز در این پژوهشگاه خبر داد و گفت: در این پژوهشگاه در سه محور شیرین سازی گاز ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
در حالی که به گفته مسئولان، یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه های بهاره عرضه کالای ایرانی است، اما در این نمایشگاه عمدتاً عرضه پوشاک چینی و وارداتی به عنوان کالای ایرانی به مشتریان عرضه می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
در حالی انتظار می رفت انتشار اوراق گواهی سپرده 20 درصدی، ورود منابع به بانک ها را به همراه داشته و موجب جذب بخشی از نقدینگی شود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 10 ماهه به بخش های اقتصادی مبلغ 462 هزار و 300 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 34هزار و 410 میلیارد تومان معادل 8 درصد افزایش داشته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی برخی از جاده های برون شهری در روزهای 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری را اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۷    
شیائومی به تازگی مدعی شده است که میزان فروش محصولاتش در سه ماهه پایانی سال گذشته 2017 میلادی در کشور هند بیشتر از رقیبش، سامسونگ بوده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق یک بسته گز حاوی 420 گرم تریاک کشف کردند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
اپراتور مخابراتی AT&T اعلام کرده که سه شهر در ایالات متحده آمریکا، نخستین شهرهایی هستند که میزبان شبکه اینترنت پرسرعت 5G خواهند بود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
وزیر انرژی امارات متحده عربی گفت: اوپک و برخی تولیدکنندگان نفت غیراوپک از جمله روسیه در نشست ماه ژوئن (خرداد-تیر 1397) این سازمان در مورد تداوم همکاری ها در سال های آینده گفت و گو می کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اپل نسخه جدید به روزرسانی شده 11.2.6 از سیستم عامل iOS را به منظور برطرف کردن مشکل هنگ کردن گوشی های آیفون منتشر کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
یک شرکت ژاپنی تصمیم دارد 50 دستگاه از ابرخودرویی الکتریکی تولید کند که در کمتر از دو ثانیه سرعت آن از صفر به 100 کیلومتر برساعت می رسد. قدرت خودرو 430 اسب بخار است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست حامی زمین پاک و هوای سالم شناخته شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
درشرایطی که ترکیه وارد مذاکراتی شده که هرچه بیشتر از ظرفیت های بالفعل و بالقوه سوآپ نفت عراق بهره گیری کند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بازرس هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور در مخالفت با تصویب بند ز تبصره 7بودجه سال 97 گفت: از دید صاحبان اصلی تأمین اجتماعی این طرح بخاطر نجات دادن طرح شکست خورده نظام سلامت درمان وزارت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
دلار مبادله ای در نخستین روز از اسفند ماه با 25 ریال افزایش نسبت به دیروز به 37 هزار و 175 ریال رسید و در مقابل نرخ پوند با 157 ریال کاهش به 51 هزار و 992 ریال و یورو با 295 ریال کاهش به 45 هزار و ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
بهای نفت در روز چهارشنبه در پی تقویت ارزش دلار و نگرانی هایی در خصوص افزایش تولیدات آمریکا با کاهش مواجه شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
محققان دانشگاه سمنان در فاز آزمایشگاهی با استفاده از دو نوع نانو ذره توانستند عمر آسفالت جاده ها را بهبود بخشند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در نشستی مشترک که با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد، به بررسی راهکارهای توسعه همکاری های مشترک پرداختند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
با شما تماس می گیرند، سراغ تلفن می روید اما شماره ای بر روی دستگاهتان نمایش داده نشده؛ ماجرا از چه قرار است؟
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
بدهی دولت به بانک مرکزی تا بیش از 63 هزار میلیارد تومان رشد کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۲    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، (ایساکو) با هفت پله صعود در رده بندی شرکت های برتر ایران، در همایشIMI100، برترین ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در جمع صد شرکت برتر ایران شد.