پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 4 دی 1396 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1396 میهن صنعت 31 خرداد 1396 میهن صنعت 31 تیر 1396 میهن صنعت 1 مرداد 1396 میهن صنعت 1 شهریور 1396 میهن صنعت 1 مهر 1396 میهن صنعت 30 آبان 1396 میهن صنعت 29 آذر 1396 میهن صنعت 1 بهمن 1396 میهن صنعت 2 اسفند 1396 میهن صنعت 1 دی 1396 میهن صنعت 2 دی 1396 میهن صنعت 3 دی 1396 میهن صنعت 4 دی 1396 میهن صنعت 5 دی 1396 میهن صنعت 6 دی 1396 میهن صنعت 7 دی 1396 میهن صنعت 8 دی 1396 میهن صنعت 9 دی 1396 میهن صنعت 10 دی 1396 میهن صنعت 11 دی 1396 میهن صنعت 12 دی 1396 میهن صنعت 13 دی 1396 میهن صنعت 14 دی 1396 میهن صنعت 15 دی 1396 میهن صنعت 16 دی 1396 میهن صنعت 17 دی 1396 میهن صنعت 18 دی 1396 میهن صنعت 19 دی 1396 میهن صنعت 20 دی 1396 میهن صنعت 21 دی 1396 میهن صنعت 22 دی 1396 میهن صنعت 23 دی 1396 میهن صنعت 24 دی 1396 میهن صنعت 25 دی 1396 میهن صنعت 26 دی 1396 میهن صنعت 27 دی 1396 میهن صنعت 28 دی 1396 میهن صنعت 29 دی 1396 میهن صنعت 30 دی 1396 
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۵    
در لایحه بودجه سال 1397، بودجه شرکت های دولتی به میزان 19 درصد افزایش یافته است که به اعتقاد فعالان اقتصادی بخش خصوصی این موضوع یک امتیاز منفی برای بودجه به حساب می آید ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی از افزایش پنج درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل در کشور خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۵    
حمایت های بانک صادرات ایران در آذربایجان شرقی علاوه بر اعطای 7314 فقره تسهیلات در بخش های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، اشتغالزایی و پرداخت وام های قرض الحسنه ضروری ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۵    
جلسه مشترک تعدادی از مدیران بانک های عامل در بازسازی مناطق زلزله زده و استاندار کرمانشاه در بانک سپه برگزار و برای تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصمیم گیری شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۵    
در حالی که روز گذشته مدیرعملیات بازار فرابورس از عرضه اولیه سهام عطرین نخ قم خبر داد و دسترسی معامله گران آنلاین نیز برای ثبت سفارش در سامانه معاملات باز شد ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
اختتامیه مسابقه عکاسی محرم ایران زمین با حضور مدیر روابط عمومی این بانک، جمعی از برندگان و داوران این مسابقه در سالن همایش های ستاد مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۱    
شرکت ایران خودرو دیزل با جدیدترین محصولات خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل عمومی و خدمات شهری شرکت کرده که برخی از این محصولات حاصل همکاری مجدد این شرکت با شرکای قدیمی خود مانند مرسدس ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۱    
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، از 330 هزار بار دانلود نقشه مراکز تخلیه امن اضطراری طی دو روز گذشته و به دنبال زلزله تهران خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۱    
شرکت گوگل لیستی از محبوب ترین خودروهای جستجو شده در موتور جستجوی این کمپانی در اینترنت را منتشر کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۱    
فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری که از 14 آذر ماه با اعلام نام "اپل" به عنوان نخستین برند حاضر در لیست مقابله با قاچاق آغاز به کار کرد اکنون به سراغ بلک بری، گوگل پیکسل و موتورولا رفته است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۶    
شرکت خودروسازی هوندای ژاپن قصد دارد یک کارخانه تولید باتری خودروهای برقی به منظور گسترش و توسعه خط تولید این خودروهای پاک احداث کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۶    
از آنجایی که غولهای خودروسازی در جهان اخیرا تصمیم گرفته اند که به منظور حفظ محیط زیست، خودروهای برقی تولید کنند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۱    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: زمانی که خودروسازان پرچم گرانی را در دست می گیرند و بخاطر فولاد و تامین مواد اولیه گران سریعا قیمت های خودرو را افزایش می دهند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۱    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها گفت: 15 کیلومتر باقی مانده از آزادراه همت کرج تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده و به جاده چالوس متصل می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۶    
مدیر عامل بانک ایران زمین، طی حکمی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی این بانک را منصوب کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
شعب بانک صنعت و معدن طی سه سال گذشته 14 میلیون و 500 هزاردلار (معادل 52 میلیارد تومان) و 54 میلیون یورو (معادل 230 میلیارد تومان) تسهیلات ارزی برای طرح های کوچک و متوسط این بانک تامین کرده اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
معاون مالی و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت موضوع تحقیق و توسعه سازمانی در این بانک تاکید کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال معتقد است شانس آن وجود دارد که قطعه نخست این آزادراه در نوروز سال 97 زیر بار ترافیک نماند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۱    
در پی انتشار خبری مبنی بر توقف پلاک 25 مدل خودروی تولیدی مبنی بر نداشتن استاندارد ، روابط عمومی شرکت مدیران خودرو اعلام نمود که کتیه خودروهای این شرکت دارای استانداردهای لازم میباشند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۱    
گمرک چین در شهر نانجینگ 12 هزار تن سوخت قاچاق به ارزش 85 میلیون یوان (12.98 میلیون دلار) را توقیف کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۱    
یک مقام مسئول در خصوص وضعیت توقف نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس گفت: با توجه به آخرین گزارش ارسالی این بانک به بانک مرکزی و رفع شدن بسیاری از ابهامات ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۶    
بهای معاملات فولاد در چین پس از دو روز رشد متوالی به دلیل ضعیف شدن تقاضا در طول ماه های زمستانی، روز دوشنبه کاهش یافت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل تامین سرمایه سپهر معتقد است بازار سرمایه ایران ظرفیت اوراق بدهی که در بودجه سال 1397 دیده شده را دارد چرا که انتشار این اوراق روی بازار سهام تاثیری ندارد و جنس این دو سرمایه گذاری متفاوت است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات ازدواج جوانان از 10 به 15 میلیون تومان افزایش می یابد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۱    
شبکه اجتماعی فیس بوک یک قرارداد همکاری به منظور استفاده از حق امتیاز محصولات با گروه جهانی موسیقی (Universal Music Group) امضا کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۱    
در شرایطی که بازار کاغذ با مشکلات متعدد گرانی دست و پنجه نرم می کند، آمارهای ارائه شده گویای آن است که در شش ماهه اول سال جاری در حوزه صادرات کاغذ و محصولات کاغذی از نظر وزنی 111.6 درصد رشد داشته ایم.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۶    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم توجه ویژه به استفاده از ارز متقاضی در ارائه خدمات به مشتریان بانک تاکید کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۶    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 829 واحد دیگر رشد و به ارتفاع 98 هزار واحد صعود کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۱    
پرداخت سود سهامداران شرکت دارویی "کی بی سی" منتهی به پایان اسفند سال 95 در شعب بانک سینا آغاز شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۶    
از سوی مرکز شماره گذاری پلیس راهور جزئیات پلاک های جدید ملی اعلام شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
سازمان ملی استاندارد ایران با توقف تولید 25 مدل خودروی غیراستاندارد شرکتهای مدیران خودرو، سایپا، ایران خودرو، بهمن و کرمان موتور؛ گام اول در راه توقف تولید خودروهای بی کیفیت را به خوبی و محکم برداشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
شرکتهای مدیران خودرو، سایپا، ایران خودرو، بهمن و کرمان موتور به اعلامیه سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر توقف تولید خودروهای غیراستاندارد این شرکتها واکنش های متفاوتی نشان دادند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۶    
در حالیکه که بسیاری از بازارهای جهانی روز جاری در تعطیلات کریسمس بودند، بازارهای آسیایی عملکرد مختلفی داشتند و ارزش ین ژاپن در معاملات محدود صورت گرفته، تغییرات جزئی داشت.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۶    
در شرایطی که نوراللهی طی ماه های اخیر و بعد از پایان دوران سربازی در تمرینات این تیم حضور یافته و حتی در دو جدال لیگ قهرمانان نیز حاضر شده، قادر به همراهی این تیم در لیگ هفدهم نیست.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۱    
پاول دوروف در مورد شایعات ایجاد ارز رزمزنگاری شده توسط تلگرام پاسخ داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۱    
تمدید توافق کاهش تولید اوپک، بازار نفت را در مسیر دستیابی به تعادل در سال میلادی آینده قرار داده اما اگر این گروه به هدف محدود کردن عرضه دست پیدا کند ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۶    
در بازار امروز - دوشنبه - بازار ارز با شیب آرامی در جهت افزایش قیمت حرکت کرد اما سکه تمام ثبات نسبی قیمت را حفظ کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۱    
گروه خودروسازی سایپا در راستای ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود، در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان شرکت می کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۱    
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا اولین خودروساز داخلی است که توانست مجوز شماره گذاری خودروهای تولیدی را تا اول دی ماه 1397 مطابق با استانداردهای جاری برای تولید در سال آینده تمدید کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۶    
مدیر عامل گروه بزرگ فولکس واگن از ثیت نتایج بسیار خوب در کارنامه ی مالی شرکت خود خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۶    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس، از آمادگی کامل این نهاد ناظر برای عملیاتی کردن دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی نمادها و چند دستورالعمل دیگر خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۱    
محققان در حال ارائه آموزش های ضروری به ربات ها هستند تا آنها بیاموزند چگونه به حریم شخصی انسان ها احترام بگذارند و فاصله ضروری را با افراد حفظ کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶    
سه کارگر که دو نفر آنها سودانی بودند، در حادثه ای در میدان نفت و گاز زلتن لیبی جانشان را از دست دادند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶    
چند سال پس از بررسی ها و گمانه زنی های گسترده درباره آغاز به کار شرکت لیزینگ ریلی در ایران به نظر می رسد با موافقت رئیس جمهور مقدمات آغاز به کار آن رسما طی شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه چهارم دی ماه) با 49 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 35 هزار و 958 ریال قیمت خورد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶    
شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان که با وعده پرداخت سود نامتعارف به جذب سپرده از عموم مردم اقدام کرده است، مجوزی از بانک مرکزی ندارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۶    
عراق به شرکت های انرژی خارجی یک ماه فرصت داد تا تمایل خود را برای ساخت خط لوله صادرات جدید از میادین نفتی کرکوک در شمال این کشور اعلام کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از انجام مذاکرات حقوقی ایران و روسیه برای اتصال کارت های بانکی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۶    
شرکت نفت کویت برای کمک به تامین نیازهای انرژی داخلی رو به رشد، یک قرارداد 15 ساله واردات گاز طبیعی مایع (LNG) با شرکت رویال داچ شل امضا کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۶    
تعیین نرخ ارز در بودجه و آینده آن در سال آینده یکی از مناقشه بر انگیز ترین بحث های مسائل اقتصادی است ...
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۶    
یک موسسه بین المللی پیش بینی کرد که روند کاهشی حاکم بر بازار طلا به پایان راه خود رسیده و قیمت فلز زرد در سال 2018 میلادی به 1400 دلار خواهد رسید.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۱    
بر خلاف گمانه زنی ها درباره حضور سرمایه گذار خارجی در شرکت خدمات ارتباطی رایتل، این اپراتور تصمیم به عرضه بخشی از سهام خود در بورس دارد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۶    
در یک تحقیق مهمترین دلایل نارضایتی مصرف کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو مشخص شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
رسانه های ملی چین اعلام کردند که دولت چین از آغاز سال 2015 میلادی، بالغ بر 13 هزار وب سایت را تحت تاثیر نقض قوانین چین برای امنیت سایبری مسدود کرده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
استفاده از پساب در شرایط بحران آب ایران می تواند بسیار مفید باشد به همین دلیل وزیر نیرو وعده هایی را برای گسترش استنفاده از پساب در کشور داده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱    
با این که حدود 30 ماه از زمان راه اندازی صندوق پس انداز مسکن یکم می گذرد و سررسید بسیاری از وام ها فرا رسیده، بررسی ها نشان می دهد ورودی های این صندوق بیش از پنج برابر خروجی آن است.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۶    
امروزه گجت های هوشمند متعددی به منظور جلوگیری از سرقت منازل و افزایش ضریب امنیت خانه های کاربران روانه بازار شده است تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر به سفر بروند.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۶    
استون مارتین، سازنده ی خودروهای جذاب جیمز باند از فراخوانی بیش از 5هزار نسخه در آمریکا به دلیل نقص فنی خبر داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۸    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به مشکلات به وجود آمده در ثبت سفارش خودرو و اثرات منفی آن بر بازار خودرو و کسب و کار بیان داشت ...