یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 4 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا شبکه های خبری آمریکا از تلاش عده ای به ظاهر ایرانی آمریکا نشین برای ارتباط گرفتن با رئیس جمهور آمریکا خبر دادند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- میدل ایست آی نوشت: در جدیدترین رده بندی پاسپورت ها توسط موسسه هینلی، پاسپورت افغانستان در انتها و بعنوان بی اعتبارترین پاسپورت شناخته شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- آزادسازی شهر سرت لیبی که اخبار مرتبط با آن در روزهای اخیر توسط فائز السراج نخست وزیر لیبی اعلام شد، اول از جایگاه ژئواستراتژیک و دوم اهمیت ژئوانرژی آن قابل ارزیابی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دختر داوطلب سوری، حکایت هایی را از مقاومت و پیروزی در حلب بعد از بازپس گیری این شهر از تروریست ها بیان می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- اداره حمایت از رسانه های آزاد افغانستان (نی) ضمن اعلام افزایش چهار برابری خشونت علیه خبرنگاران در سالجاری در افغانستان نسبت به سال گذشته اعلام کرد که سال جاری مرگبارترین ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهماندار افسانه ای خطوط هوایی یوگسلاوی که در حادثه سقوط هواپیما از ارتفاع 10 هزار متری در سال 1972 جان به دربرده بود، در سن 66 سالگی از دنیا رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- امیر تاجیک ، امیرسحرخیز ، محمدرضا عرب ، سید محمدصادق جعفری و سعید نجاتی به عنوان هیات انتخاب و داوری بخش فیلم پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای بینالود انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه آفت تفرقه برای جهان اسلام بسیار خطرناک است، گفت: اگر بخواهیم اسلام بماند، باید همه با هم بوده، و حضور جدی و فعال داشته باشیم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- شوجی تویاما برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در مراسم شب یلدای ایرانی ها در توکیو گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از تجربه تلخ و دراز صنعت ریلی و انتقال آب به خراسان جنوبی خراسان جنوبی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار گزارش مشرق درباره همکاری سفارت ایران در آلمان با فردی که رفتارهای خارج از دایره عرف و اخلاق دارد، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توضیحاتی را ارسال کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده امنیت پرواز کشور با تاکید بر اینکه با دانش تجهیزات به روز و آموزش متناسب با تهدیدات توانسته ایم دشمنان را رصد کنیم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که واحدهای تولیدی سنگرهای مقدس انقلاب هستند، اظهار داشت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- اعضای پارلمان افغانستان با تأکید بر اینکه داعش در افغانستان تنها یک پروژه است، گفتند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان در تحقیقات جدید خود موفق شدند یکی از کارآمدترین روش های جلوگیری از آلزایمر را به عنوان عارضه مرگبار قرن حاضر کشف کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات بهداشتی نیویورک سیتی از احتمال ابتلای یک دامپزشک به گونه ای آنفلوآنزای مرغی خبر می دهند که در میان گربه های این شهر گسترش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری میزان- لبخند هالیوودی ترفندی است که طی سال های اخیر کلینیک های دندانپزشکی بسیاری با تکیه بر آن برای خودشان مشتری جمع می کنند این در حالی است که خیلی وقت ها درمان های صورت گرفته منجر به آسیب ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای یگان اداره کل محیط زیست خوزستان با ایجاد کمین در تالاب هویزه 2صیاد متخلف را دستگیر کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- پنتاگون اعلام کرد: آمریکا برای فروش تجهیزات دید در شب و بالگردهای کبرا با پاکستان به توافق رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- چگونگی تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط و تجربه کشورهای مختلف جهان در این زمینه در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- تا پایان آذر ماه سال جاری 168 پروژه سینمایی در مراحل مختلف تولید و نمایش قرار گرفته اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از ثبت نام دومین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه کشور 6 حکم انتصاب جدید صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیدرضا صالحی امیری در احکامی خسرو طالب زاده و محمدمهدی حیدریان را به ترتیب به عنوان مشاور و مشاور ارشاد خود منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی ، سید صادق موسوی به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مقامات نظامی و سیاسی پاکستان در یک نشست مشترک تصمیم گرفتند در سال 2017 عملیات ضد تروریسم در کراچی را افزایش و گسترش دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری قاتل حادثه تلخ و دلخراش روستای جهان آباد شهرستان فهرج خبر داد و گفت: دستگاه قضائی با جدیت وخارج از نوبت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارشاد گفت: جلال به گفتمان و نسل تازه ای از نویسندگان ایرانی تعلق دارد، نسلی که بر اصالت ها هویت ها ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به شرایط فعلی اقتصاد تلاش می کنیم، مالیات اصناف و مشاغل در سال 95 را بدون افزایش مانند سال گذشته دریافت کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد: سالانه حدود 2500 نفر در افغانستان به سرطان خون مبتلا می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- 2017 سالی آکنده از رویدادهای مهمی خواهد بود که برخی از آنها چهره سیاسی و اقتصادی جهان را تغییر خواهد داد که شاید مهم ترین آنها ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیلی کالر نوشت: ترامپ روزهای سختی در افغانستان خواهد داشت زیرا مشکلات فعلی افغانستان بسیار فراتر از تعهدات آمریکاست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات در مواد آزمون و رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 اطلاعیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- 112 دستگاه اتوبوس جدید و هزار و 500 دستگاه تاکسی نوسازی شده امروز در مراسمی به ناوگان شهری مشهد مقدس اضافه شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای روسی برای کمک به برقراری امنیت در شهر حلب در شمال سوریه وارد این شهر شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، حسن مسعودی به سمت مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- درستی نتایج حاصل از فعالیت های ژئوفیزیک در ارگ علیشاه به انجام کاوش اضطراری در این محوطه موکول شد که در روزهای آتی آغاز می شود .
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: معاون وزیر امور خارجه این کشور هفته آینده برای شرکت در نشست سه جانبه با روسیه و چین به مسکو سفر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان از دانشگاه ایالتی اورگان موفق به ساخت ردیاب های جدیدی شدند که به بدن نهنگ ها متصل شده و در کنار هواپیماهای بدون سرنشین در زیر آب و دستگاه های رباتیک می تواند به انجام کشفیات ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو ارشد شورای عالی صلح افغانستان اظهارداشت که دولت افغانستان می خواهد بطور مستقیم با ملا هیبت الله رهبر طالبان افغان در مرکز ایالت بلوچستان پاکستان گفت وگو کند و به این هدف نزدیک شده ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: 100 درصد پنبه مورد نیاز کشور با برنامه ریزی های انجام شده تا افق 1404 از تولید داخلی تامین می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نتایج بدست آمده توسط محققان نشان می دهد که آلودگی هوا، یک سوم مرگ و میرها را در کشور چین به خود اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی طالبان افغان اعلام کرد که حضور نیروهای خارجی در افغانستان دلیل اصلی بحران این کشور است و مردم این کشور نه حضور نیروهای خارجی و نه رژیم وابسته به خارجی ها را می پذیرند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروه موسیقی محلی مهربانی به خوانندگی حمید زیدآبادی با عنوان "ازدیار آفتاب" 5 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- همایش پژوهشی شهر، شهروندی و تئاتر روز سه شنبه 7 دی ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران نسبت به بروز سیل در در حوضه های کارون، دز و کرخه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه وحدت مردم در 9 دی فتنه گران را سرِ جای خود نشاند، گفت: ایجاد شرایط امنیتی در ایران و اغتشاش و جنجال ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- دوره آموزش حرفه ای بازیگری با حضور میکاییل شهرستانی کارگردان، بازیگر و مدرس سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از چاشنی های بسیار مفید برای بدن سرکه سیب است و بسیاری از افراد از خواص درمانی آن برای سلامت و تناسب اندام ناآگاه هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: بی برنامگی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه جبران خسارت باغات سرمازده، باعث شده مردم در بازار، هزینه میوه های یخ زده را پرداخت کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه از حوزه گردشگری در کشور کمترین استفاده می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک مطالعه جدید نشان می دهد اگر مادران در دوران بارداری سیگار بکشند، کودکانشان دچار آسیب کلیوی می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- منابع صنعت انرژی ترکیه گفتند: مصرف روزانه گاز طبیعی ترکیه به علت افزایش تقاضای خانگی در هوای سرد، از میزان عرضه فراتر رفته و به بیش از 200 میلیون مترمکعب رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تهیه کننده فیلم سینمایی استرداد ؛ تلاش حوزه هنری برای بازسازی سینماها و رونق فروش فیلم ها را ستود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس خرید هواپیما را میوه برجام خواند و گفت: با توجه به تحریم های بسیار شدید ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران از افزایش کم سابقه دمای هوا در قطب شمال در ایام کریسمس خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت بهداشت، از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات خواست با بررسی پول هایی که از حق بیمه کارگران بابت درمان هزینه می شود، به جنجال های رسانه ای پایان دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- قباد شیوا گفت: جشنواره تئاتر فجر با چاپ کتاب و برگزاری نمایشگاه برگزیدگان پوستر در معرفی هنرمندان این رشته تلاش می کند ولی این حمایت مداوم مسئولان است که رونق بیشتری به بخش پوستر ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشست مشترک محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به منظور تبادل نظر و هم اندیشی و تشریح ابعاد برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: روند ساخت و بازسازی راه مواصلاتی اسلام آباد غرب به حمیل را باید تنها شخص وزیر راه و شهرسازی در قالب مصوبه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- ستاره شناسان تصور می کنند دو قمر سیاره زحل تایتان و انسلادوس احتمالا برای حیات مناسب هستند و می خواهند چند مورد از تجهیزات نظارتی بسیار پیشرفته را به زحل ارسال کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- آلبوم موسیقی راز آشکارا هم نوازی سنتور استاد میلاد کیایی با همراهی تمبک نازنین پدر سانی سه شنبه 7 دی ساعت 17 با همکاری مشترک موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش در فرهنگسرای ارسباران ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه شیراز گفت: هر دولتی با هر تفکری که سر کار بیاید، باید دست سپاه را به پاس زحمات و جان فشانی های نیروهایش برای کشور ببوسد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از بررسی اعتبارات استانی بخش کشاورزی در لایحه بودجه 96 و ارجاع پیشنهادات برخی اعضای این کمیسیون به کمیسیون تلفیق ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون تمپره در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از عدم رضایت نمایندگان کمیسیون متبوعش از اعتبارات در نظر گرفته شده برای آموزش عالی در جریان بررسی بودجه سال 96 و پیشنهاد آنها مبنی بر استفاده از ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- هیچ وقت کسی فکرش را نمی کرد راز قتل از درون دستکش پزشکی کشف شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، از پایان بررسی بودجه 96 در حوزه انرژی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: باید تعلیم و تربیت زبان به ویژه زبان هایی که بیشتر جنبه بین المللی دارد بین طلاب تقویت شود و این امر در تبلیغ دین تأثیر بسزایی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 96 در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- طرح ضربتی پلیس پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه و دور دور در نقاط مختلف پایتخت آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- هواپیمایی که اعضای تیم فوتبال سایپا را به سمت تبریز می برد به دلیل شرایط آب و هوایی به تهران بازگشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- ستاددیه گیلان با همت مردم نوعدوست استانی در 9 ماهه سال جاری زمینه آزادی قریب به 500 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از افزایش بودجه قوه قضاییه در لایحه بودجه 96 متناسب با برنامه ششم توسعه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اتمام بررسی بودجه 96 در کمیسیون متبوعش خبر داد و عنوان کرد که گزارش آماده ارائه به هیئت رییسه است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- محمد سرور رجایی نوشت: مسئولان فرهنگی و مسئولان دولتی ما شخصیت و جایگاه کودک و نوجوان را نمی شناسند و به آنها بی توجه هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وبگاه روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی دراقدامی تلافی جویانه سفرای خود در سنگال و نیوزیلند را به فلسطین اشغالی فرا خواند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهرت کمپانی ایتالیایی Safilo Group پیش از این محدود به تولید فریم عینک برای برندهای مشهوری چون Dior ،Fendi و Hugo Boss می شد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات، مذاکرات سیاسی نیز پیگیری شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت نفتی بی پی با جمهوری آذربایجان در باره تمدید قرارداد بهره برداری از بزرگ ترین میدان نفتی این کشور در آب های دریای خزر به مدت 25 سال دیگر توافق کرد که به معنی میلیاردها دلار ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از آتش بیاران معرکه فتنه 88 منافقان، بهائیت و سلطنت طلبان بودند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- پس از برگزاری مسابقات پینگ پنگ تور ایرانی در شهرستان صحنه رنکینگ 50 صفحه ای ملی بانوان کشور منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور ترکیه گفت: پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا طرح منطقه پرواز ممنوع در شمال سوریه را با وی مطرح خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروه های تروریستی پذیرفته اند که از سه روستای دیگر در مرز بلندی های جولان و غوطه غربی خارج شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، تحویل واحدهای فاز 8 مسکن مهر شهر جدید پردیس آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- وجود ظرفیت های فراوان برای همکاری های تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان از یک سو و پایین بودن حجم کنونی مبادلات تجاری دو کشور از سوی دیگر ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در سال 2016 نیز به مانند سال های گذشته شاهد ابداعات و اختراعات تازه ای بودیم که برخی از آن ها جلوتر از زمان خود هستند و توانستند عملکردهای شگفت انگیزی را از خود ارائه دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اولین جاده خورشیدی جهان به طول یک کیلومتر در منطقه روستایی واقع در نرماندی فرانسه به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه جوسازی و ملامت دشمنان و رسانه ها تاثیری در مقاومت ملت ایران ندارد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از جریمه 21 میلیارد ریالی قاچاقچی دارو در خراسان جنوبی خبرداد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصادی در حکمی، عضو اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه ایران را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، اهداف راه اندازی دبیرخانه های موضوعی مقررات ملی ساختمان را که قرار است به صورت دائمی در اداره های کل راه و شهرسازی استان ها دایر شود در 6 محور ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دولت اردن از قطعنامه تاریخی شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر متوقف کردن شهرک سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی حمایت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- اسپوتنیک نوشت: پارلمان لتونی حضور نظامیان این کشور در افغانستان در قالب ماموریت ناتو را تا سال 2020 تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بخش های مورد بحث جلسه امروز کمیسیون ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس موسسه روایت سیره شهدا به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 انسان های بی گناهی کشته شدند همان طور که 35 سال پیش منافقین هرکسی که ریش داشت را زدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- با راه اندازی سامانه ی شناسه ی واریز ، وجوه واریزی به حساب سپرده ی دادگستری و شورای حل اختلاف استان گلستان ساماندهی و دسترسی مردم به حقشان آسان تر شد .