شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۰    
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزارت علوم در خصوص درس اختیاری ارزش های دفاع مقدس اطلاعیه ای را صادر و اعلام کرد: در آیین نامه جدید، نه تنها درس ارزش های دفاع مقدس حذف نشده، بلکه دراولویت دروس اختیاری نیز قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرهنگ آناتولی تسیگانوک کارشناس ارشد مرکز مطالعات سیاسی-نظامی روسیه گفت: تهران و مسکو با پایداری شش ساله در اجرای راهبرد حل مسالمت آمیز بحران سوریه و جذب ترکیه در این روند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اربعین حسینی به یک مسأله بین المللی تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه فتنه گران کمر همت برای از بین بردن همه ارزش ها و دستاوردهای انقلاب بسته بودند، گفت: این افراد دنبال تشریفاتی کردن اصل ولایت فقیه بودند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان به جهاد رزمندگان اهل تسنن و تشیع در کنار همدیگر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حفظ انقلاب اسلامی وجه اشتراک رزمندگان اهل تسنن و تشیع است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه جهان موعودگرا نیاز به مباحث مهدویت دارد بر جدیت در مبارزه با بدعت های ظاهر شده در مسأله مهدویت تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: یکی از برنامه هایی که در این ستاد به دنبال آن هستیم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه گفت: نکته ای که دولت باید به دور از مباحث و جناح های سیاسی به آن توجه کند، حقوق های نجومی است که باید حل شود، چراکه اعتماد عمومی را خدشه دار کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی نیروهای ناتو و آمریکایی در افغانستان گفت که باتوجه به آماده شدن طالبان برای فصل آینده جنگی در افغانستان، جنگ در این کشور تشدید خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- همسر شهید فانوسی با اشاره به تشکیل کانون اسلامی همسران مدافع حرم در استان همدان، گفت: متاسفانه یک جریان خاص به دنبال فراموشی شهدا و راه آنها بوده که باید در مقابل آن ایستاد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- درست است که ساکنان تهران، زباله و دورریزهای خانگی را در سطل های زباله می ریزند اما همین زباله های متعفن و بد بو برای عده ای، بسیار دوست داشتنی و پرمنفعت هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: حضور همیشگی ما در عرصه های بین المللی، کنفرانس ها، ملاقات با اندیشمندان جهان اسلام، حضور در مجامع علمی جهان، موجب این خواهد شد که اسلام ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت فعال در حوزه اقیانوس شناسی و نقشه برداری دریایی به تازگی تکنولوژی های پیشرفته ای را برای بهبود کیفیت فعالیت خود به کار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اکونومیست تایمز با اشاره به نشست 3 جانبه چین، پاکستان و روسیه در مسکو نوشت: در نشست بعدی گفت وگوهای صلح ایران و افغانستان حضور خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- استاندار مرکزی گفت: دور شدن از فرهنگ سنتی و آسیب پذیری اخلاقی از عوامل تأثیرگذار در افزایش آمار طلاق است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای پارلمانی بنگلادش با اشاره به عزم جدی بنگلادش و هند برای مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد دهلی نو و داکا در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی به عنوان برترین قدرت نظامی منطقه و خاورمیانه شناخته می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از ثابت ماندن فرمول خوراک واحدهای پتروشیمی تا 10 سال آینده در پی حذف بند 53 لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمایش "نامه های عاشقانه از خاورمیانه" به کارگردانی کیومرث مرادی رکورد فروش یک شب، نمایش های اجرا شده در تماشاخانه پالیز را زد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- نتایج آخرین یافته های محققان نشان می دهد دلیل اصلی کاهش سریع انگیزه برای متعادل ساختن وزن بدن به مغز مربوط می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس ارزیابی موسسه سایماگو ، برترین دانشگاه های ایران در سال 2016 به ترتیب به دانشگاه تهران ، علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه فرانسوی زبان آتلانتیکو پیش بینی کرد: در سال 2017 جهان شاهد بازگشت مقتدرانه روسیه به عرصه بین الملل خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد سیستمی برای تحقیقات بر روی سیستم بینایی تولید کردند که این دستگاه یکی از ابزارهای موثر در آزمایشگاه علوم شناختی به شمار می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- کنسرت اخیر حافظ ناظری و شهرام ناظری در بوشهر با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان رو به رو شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی تایلندی یک کروکودیل حین اجرای برنامه مورد حمله وحشتناک این حیوان درنده قرار گرفت و ضربه فنی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اداره پلیس شهر لانگ بیچ در ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرد که در حال تغییر سیاست های خود است تا امکان آن فراهم شود که زنان مسلمان پلیس بتوانند در زمان خدمت حجاب داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- رادیو دولتی پاکستان روز شنبه اعلام کرد یک شرکت دولتی چین برای احداث خط انتقال برق فشار قوی به ظرفیت چهار هزار مگاوات در پاکستان، یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جوین گفت: حفاران غیرمجاز و سارقان آثار تاریخی در منطقه پیرانکوه که قصد داشتند جمجمه تاریخی داخل کوه را سرقت کنند، ناکام ماندند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به هفتمین جشنواره ملی نماز و نیایش نوشت: تجلی نیایش به زبان هنر و به کارگیری ابزارهای رسانه ای در انتقال مفاهیم ناب انسانی و آموزه های ارزشمند دینی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 20 نماینده پارلمان افغانستان با اعتراض به آلودگی هوا و محیط زیست شهر کابل دولت وحدت و ملی را به بی توجهی متهم کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- با رضایت ولی دم، اعضای کودک 10 ساله اهوازی که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهداء شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: یکی از اهداف مدنظر در ستاد توسعه زیست فناوری، توسعه صادرات محصولات این حوزه است که تا سال آینده رقم صادرات افزایش چشمگیری خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک موریتانیایی که به گفته منابع محلی به کار سحر و جادو می پردازد با طرح ادعای وجود قوی ترین انواع جن ها در عربستان جنجال گسترده ای در رسانه ها به پا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست ولایت بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت افغانستان اعلام کرد که عبدالله در نمایندگی از این حزب ضعیف عمل کرده و وی دیگر به توانایی سیاسی رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی اعتقادی ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از عادی شدن عرضه بنزین سوپر در جایگاه های عرضه سوخت استان تهران خبرداد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف و توقیف محموله دستگاه کاغذ خرد کن قاچاق به ارزش یک میلیارد و 30 میلیون ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای مشترک عراقی یک کارگاه داروسازی و یک کشتارگاه در "عویزه" در جنوب شهرک "تلکیف" واقع در محور شمال شرقی موصل را آزاد کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پاکستان قرار است هفته آینده گزارش مربوط به جاسوسان هندی در مناطق مختلف این کشور را به سازمان ملل متحد ارائه می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مذهبی در شهرکرد با بیان اینکه معضلات فرهنگی کشور مهم ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است، گفت: جشنواره فیلم عمار به عنوان پاسخ خودجوش جوانان حزب اللهی شکل گرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران آزمایشگاه تعیین موقعیت ماهواره ای دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به بومی سازی گیرنده های GPS مقاوم در برابر اختلال عمدی و غیرعمدی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شرایط پسابرجامی در بانک ها گفت: باید زمینه را برای برگشت نظام مالی از صرافی ها به بانک ها فراهم کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 40 درصد مردم پاکستان از آلودگی هوا به دلیل وجود ذرات معلق، سرب و گوگرد رنج می برند و سلامتی آنها را به خطر انداخته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- حالا که صدای فقر شدید مردم روستایی در حوالی مشهد به گوش برخی رسیده، مسئولان دولتی استان از استاندار گرفته تا بخشدار ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیرخانه دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی ،مهلت ثبت نام و ارسال آثار در جشنواره دانشجویی تیتر 10 را تا یکم اسفندماه سال جاری تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک دیپلمات روس با اشاره به سفر کنستانتین کاساچیف رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) در راس هیاتی به لبنان و سوریه گفت که روسیه برای از سرگیری روابط سوریه و ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- نوعی ماهی در چین صید شده است که ظاهر عجیب و غریبی دارد و گفته می شود در اعماق آب های اقیانوس زندگی می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول باور دارد شاگردش که زننده گل قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی 2014 برزیل بود، همچنان ستاره ای در کلاس جهانی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- سینماروایت در یکصد و چهارمین برنامه خود نخستین نمایش عمومی فیلم مستند داد را همراه با نقد و بررسی برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال چلسی قصد دارد مهاجم سابق یوونتوس را به لندن ببرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس غرب استان تهران گفت: محموله بزرگ تجهیزات مخابراتی قاچاق که در حال انتقال به تهران بود، در رباط کریم کشف و توقیف شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئول بخش اندو یازدهمین کنگره سالانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: بهترین محیط برای نگهداری دندان افتاده، شیر است و در صورت نبود آن ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- نسخه اولیه برگ جان؛ یک تعبیر عاشقانه به کارگردانی ابراهیم مختاری به دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رسید تا مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش 20 درصدی برداشت از مخزن مشترک پارس جنوبی نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اقدام های ویژه این شرکت را به منظور تأمین برق پایدار مشترکین در زمستان سال جاری تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک روانپزشک گفت: به خواب فرورفتن ناگهانی در طول روز و از دست دادن توان عضلانی از مهم ترین نشانه های بیماری حمله خواب محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی مستعفی تیم فوتبال والنسیا دلیل تصمیمش برای ترک مستایا را توضیح داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- کریستوف بوکودجیان پیانیست فرانسوی و استاد کنسرواتوار پاریس، 17 دی، ساعت 18 در تالار رودکی تهران و 21 دی، ساعت 20، در تالار حافظ شیراز آثاری از برامس ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی گفت: بجز مصطفی که در سال 90 شهید شد، بقیه دوستان تا سال 92 ادامه دادند و تغییر تحولات مدیریتی رخ داد که از شهریور 92 کل این تیم از سازمان کنار ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از شکسته شدن انحصار خرید برگ توتون و تنباکو از کشاورزان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان با تشریح ویژگی های منحصر به فرد گردشگری شهرستان های آبادان و خرمشهر، گفت: وجود رودخانه های بهمنشیر و اروند، نخلستان های فراوان و آثار فرهنگی با ارزش دفاع مقدس ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه سوء تغذیه بین همه افراد حتی در خانواده های متمول هم دیده می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نخستین تیزر مستند خونه به کارگردانی خدایار قاقانی همراه با موسیقی ابتدای سریال سلطان صاحبقران که اثری از زنده یاد واروژان است، رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشان فیلم سینمایی مرداد به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- چین اعلام کرده است که از پایان سال 2017 تجارت عاج و هرگونه تولید صنایع دستی با آن ممنوع خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سه میلیارد و 532 میلیون دلار محصولات کشاورزی ایران در هشت ماه امسال به سایر کشورها صادر شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مستند حراج بزرگ ساخته آرش انیسی محصول مرکز مستند سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری یک شنبه 12 دی در جشنواره مردمی فیلم عمار رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- محققان در ماه نوامبر گزارش دادند که دو بیمار، یک مرد و یک زن، پس از مصرف دارو برای درمان آرتروز، رشد مجدد حداقل برخی از موهای خود را مشاهده کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی به تمجید از ستاره تیمش که سال گذشته عناوین زیادی را به خود اختصاص داد، پرداخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- جمعی از مدیران و اساتید تئاتر کشور، با حضور در منزل زنده یاد دکتر سعید کشن فلاح، ضمن ابراز همدردی با همسر و خانواده این استاد پیش کسوت تئاتر، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال بشیکتاش که تابستان با پرتغال قهرمان اروپا شد، در این تیم ترکیه ای می ماند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی عملیات بغداد اعلام کرد که 5 انفجار امروز شنبه مناطق مختلف پایتخت عراق را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی اینستاگرامی تاکید کرد که فعالان سیاسی یا همکاری کنند و یا از سر راه نیروهای انقلاب کنار بروند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم چهره گفت: آموزش به شیوه غیرمستقیم و از طریق ابزار هنری رواج فرهنگ سلامت را تسریع می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگر پتانسیل ورزش سنگین را داشته باشید می توانید در یک روز 450 گرم چربی را آب کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- منصوری با تصریح بر اینکه برداشت معدن و اساسا تولید در ایران گران است، گفت: یکی از دلایل این مسئله ضعیف بودن تکنولوژی و نبود مدیریت و برنامه ریزی است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان مبارزه با جرایم اقتصادی هند با تشکیل پرونده ای 'ذاکرنایک ' رهبر سلفی این کشور را به اتهام حمایت مالی از تروریسم و پولشویی تحت تعقیب قضایی قرار داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مگامیزرها کهکشان هایی هستند که مانند یک لیزر بزرگ عمل کرده و به جای نور مرئی، تابش ریزموج منتشر می کنند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئولین قضایی شهرستان جلفا همگام با مردم انقلابی این شهرستان در ویژه برنامه ای که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در مصلی وحدت هادیشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد حضور یافتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اصانلو گفت: قاضی نباید از جاده عدالت خارج و یا منحرف شود و نباید اجازه دهد فضای حاشیه ای بر پرونده های قضایی حاکم شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 96 در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خبر داد و گفت: کنترل بازار ارز ادامه خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه گفته است که این کشور با حضور آمریکا در مذاکرات سوریه که قرار است ماه ژانویه در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شود، مخالفتی ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دستگاه اطلاعاتی ایتالیا از بازگشت یکی از سرکرده های برجسته داعش به همراه 400 عضو این گروه تروریستی به قاره اروپا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان یورگن کلوپ در دیدار حساس هفته نوزدهم منچستر سیتی را شکست دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت:با اجرای طرح های توسعه بندر شهید بهشتی ظرفیت جابجایی کالا در بندر چابهار به 8.5 میلیون تن می رسد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های وابسته به داعش با انتشار تصاویری اعلام کردند که عناصر این گروه مواضع نیروهای ارتش ترکیه در نزدیکی شهر الباب را هدف قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- گروهک موسوم به ارتش آزاد سوریه اعلام کرد که درگیری بین معارضان مسلح و نیروهای ارتش سوریه در ریف غربی دمشق متوقف شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 96 در جلسه امشب این کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل غرب آسیا ، در مورد نحوه تعامل اروپا در سال 2017 با کشورهای غرب آسیا اظهار کرد: اروپایی ها نیازمند انجام اقدامات اعتماد ساز در منطقه غرب اسیا هستند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: فردی که در بانه اقدام به انتشار تصاویر مجالس عروسی در اینستاگرام می کرد، دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- به نوشته فایننشال تریبیون، تعداد آمریکایی هایی که از ایران بازدید کرده اند، 11.5 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب، طی جلسه ای با حضور میران دستگاه های همکار و معین در اداره کل زندانهای استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- آمریکا فعالیت برخی نهادها و مؤسسه های پاکستانی را خلاف امنیت ملی خود اعلام و آنها را تحریم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- جنگنده های نیروی هوایی روسیه روز شنبه بار دیگر حملات سنگین خود را علیه مواضع داعش ادامه دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- 12 میلیون و 319 هزار تن فولاد خام در 8 ماهه منتهی به آبان امسال تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،9 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه السفیر لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد که آخرین شماره اش را منتشر کرده است و به علت مشکلات مالی، بعد از 42 سال، این روزنامه دیگر منتشر نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس امور مالی به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال عربستان انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- انتشار ویدیویی که در آن امام جماعت مسجدی در هلند آداب نماز را به دانش آموزان آموزش می دهد، خشم احزاب راستگرای این کشور را برانگیخت.