شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 مهر 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 مهر 1395 میزان 2 مهر 1395 میزان 3 مهر 1395 میزان 4 مهر 1395 میزان 5 مهر 1395 میزان 6 مهر 1395 میزان 7 مهر 1395 میزان 8 مهر 1395 میزان 9 مهر 1395 میزان 10 مهر 1395 میزان 11 مهر 1395 میزان 12 مهر 1395 میزان 13 مهر 1395 میزان 14 مهر 1395 میزان 15 مهر 1395 میزان 16 مهر 1395 میزان 17 مهر 1395 میزان 18 مهر 1395 میزان 19 مهر 1395 میزان 20 مهر 1395 میزان 21 مهر 1395 میزان 22 مهر 1395 میزان 23 مهر 1395 میزان 24 مهر 1395 میزان 25 مهر 1395 میزان 26 مهر 1395 میزان 27 مهر 1395 میزان 28 مهر 1395 میزان 29 مهر 1395 میزان 30 مهر 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه خوارزمی مأموریت دانشگاه را تقویت نیروی انسانی و تولید علم درراستای رفع نیازهای جامعه در بخش آموزش و پژوهش عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا زرین دست گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی خانه کاغذی به نیمه راه رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- هزاران ایتالیایی در اعتراض به بیکاری، نبود امنیت شغلی، پائین بودن حقوقها و ادامه سیاست های سخت گیرانه اقتصادی دولت این کشور برای 24 ساعت اعتصاب عمومی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- طی برگزاری اولین یادواره سردار شهید محمد ناصر ناصری، از کتاب مزار شریف نوشته سعید عاکف و نرم افزار جامع سفیر غریب توسط دختر و پسر شهید ناصری رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های وابسته به گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از عناصر خود در شهر کرکوک مدعی شدند که مرکز این شهر وارد شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- از امروز (جمعه) به مدت 9 روز گردشگران خارجی را با قطارهای توریستی در چند استان کشور جابجا می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت که سیاست قطعی ایران حمایت از دولت های قانونی و ملت مظلوم منطقه از جمله عراق و سوریه است و این حمایت ها در قالب مستشاری و یا سیاسی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- همانند بسیاری از مردم من هم هرگز اسم شهر یینچوان را نشنیده بودم اما مقامات چینی خیلی مشتاق به معرفی مرکز استان نینگشیا در شمال چین هستند چرا که این شهر را یک شگفتی فنی می دانند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی اقلیم کردستان اعلام کرد که نیروهای کرد یک پهپاد جاسوسی تروریست های داعش را سرنگون کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کشتیرانی مرسک به عنوان بزرگترین شرکت کشتیرانی دنیا از بازگشت دوباره به ایران خبر داد و گفت: با توجه به سابقه حدود 60 ساله همکاری ما با ایران ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تمدید آتش بس در حلب سوریه به مدت یک روز دیگر استقبال کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه در سال 95 به دلیل وارونه جلوه دادن حقیقت قانونی بودن اعتبار برخی رشته ها متحمل زیان شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- درگیری نیروهای امنیتی شهر کرکوک در داخل این شهر با تروریست های تکفیری داعش ادامه دارد و هنوز شهر از تروریست ها پاکسازی نشده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشودگی جرایم و سود تسهیلات زیر 100 میلیون تومان نیز از جمله اقداماتی است که از سوی دولت یازدهم به منظور کمک به اقشار مختلف مردم به ویژه روستائیان انجام شده ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارکنان دادگستری شهرستان نظرآباد اقدام به اهدای خون کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا امیدوار به جرم همکاری با دولت آمریکا، به 10 سال زندان محکوم شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مهمترین ویژگی خانه تغییر شکل دهنده قابلیت تطبیق با وضعیت آب وهوا است یعنی زمانی که هوا مناسب و مطبوع است شکل مطلوب خانه به صورت گسترده و بدون سقف است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب نمایش درمانی راهی برای آزادسازی ذهن نوشته ی مجید امرایی بر ویترین کتابفروشی ها نشست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- وب سایت وب سایت ویکی لیکس تازه ترین اسناد خود علیه هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات آمریکا را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که ارزش دلار افزایش یافته، قیمت طلا کاهش یافت و به 1263 دلار و 86 سنت در هر اونس رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان ملل در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که ائتلاف عربی متجاوز علیه یمن به رهبری عربستان سعودی، حقوق بشردوستانه را در یمن زیر پا گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و همت فرزندانش توانسته در اوج آمادگی دفاعی باشد و اگر این آمادگی نبود و دشمن کمترین ضعف را از ما می دید ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مادر شهید والامقام حسین نوچه ناسار بعد از تحمل 6 سال بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید خود پیوست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- با حضور مسئولان عالی دادگستری استان قم شورای عالی قضایی استان قم تشکیل جلسه داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رقبای اصلی وانت بنز آماروک فولکس واگن تویوتا هایلوکس و برخی گزینه های دیگر هستند؛ این پیک آپ بنز براساس پلت فرم نیسان ناوارا ساخته شده که در آلاسکان رنو نیز مورد استفاده قرار گرفته ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- تظاهرات کنندگان فیلیپینی در ادامه اعتراضات ضد آمریکایی خود در پایتخت این کشور، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: دستورالعمل ساماندهی نیروهای شرکتی به زودی تدوین می شود،هیچ گونه کاهش اجباری نیروی انسانی در شهرداری پایتخت نداریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۰    
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- بانک جهانی با ابراز تردید نسبت به موفقیت استراتژی کاهش تولید اوپک برای تقویت قیمت نفت اعلام کرد نفت شیل و غیراوپکی ها توانایی اوپک در این زمینه را محدود کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- ابراهیم آبادی بازیگر، کارگردان و نویسنده پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که بیش از سه دهه است دراین حوزه فعالیت دارد از اجرای نمایشی با موضوع شهدای مداقع حرم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- محمدرضا صبوری، سفیر ایران در بلاروس در پایان ماموریتش با ولادیمیر مک کی، وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- روسیه به استقرار سامانه ضد موشکی تاد آمریکا در خاک کره جنوبی واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- جبارزاده از ارتقای خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و بهداشتی در استان خبر داد و گفت: 300 هزار مترمربع در سطح استان در بخش سلامت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: اگر رحمتی درون دروازه استقلال نبود، بازی را می بردیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان مبلغی را در اختیار مدیران باشگاه سیاه جامگان قرار داد تا خانه ای برای او در مشهد فراهم کنند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مشکلات حقوقی و قضایی 50 نفر از مردم رسیدگی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی سیانور امسال با دو فیلم به کارگردانی بهروز شعیبی و محمد حسین مهدویان به جشنواره فیلم فجر می آید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک منبع امنیتی از اقدام مشترک اطلاعات ارتش لبنان و اداره کل امنیت این کشور برای انفجار در مراسم عاشورای امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تفکر منصوریان این است که تیم بیشتر روی مالکیت، پاسکاری و حرکات ترکیبی کار کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم حریف از هر نظر از بچه های ما بهتر بود اما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- من هیچ وقت زیبایی پاییر را نفهمیدم مگر تاریک تر شدن هوا و زرد شدن و ریختن برگ های زیبای سبز؛ برای من پاییز فصل غم و غصه است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر بلژیک در مسکو برای ارائه اسناد و شواهدی دال بر مشارکت جنگنده های بلژیک در بمباران مرگبار یک روستا در سوریه، به وزارت خارجه روسیه احضار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان خسارت ناشی از حمله حیوانات وحشی به محل اقامت یا ساکنان مناطق حفاظت شده را پرداخت می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک با حضور در آکادمی شهید رضایی مجد دوبنده های دوران قهرمانی خود را به جوانان هدیه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که در پی اعلام آتش بس در حلب تروریست ها با حمله به غیرنظامیان مانع خروج آنها از حلب شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اینکه نمی توانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم یک ضعف است و باید آن را برطرف کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از زدن گل دوم اگر کمی حرفه ای تر بودیم، می توانستیم به گل های بیشتر برسیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی تیمش شرکت نکرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- ظروف مخصوص پخت و پز در خانه یکی از وسایل پرکاربرد بوده که به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت افراد خانواده، کیفیت این محصولات اهمیت دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فرقی ندارد که من بازی کنم یا نه، مهم آن است که استقلال به سه امتیاز برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سایپا تیم بسیار خوبی است و در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- علاقه مندان به شرکت در مسابقه نمایشنامه نویسی استعدادهای تازه با محوریت نمایشنامه نویسی در حوزه کودکان تا پایان آبان ماه فرصت دارند آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشورمان با پیروزی تیم فوتبال گیتی پسند در دیداری پرگل پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال سایپا گفت: متأسفانه نمی توانیم گل بزنیم و همین موضوع باعث شده در چنین شرایطی قرار بگیریم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 10 نفر از عزاداران حسینی در حمله هوایی ائتلاف در کرکوک عراق به شهادت رسیدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما سوار بازی بود و نیازی به وقت کشی نداشتیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاگردانم جانانه بازی کردند و در لحظه ای که باید گل می زدیم، این کار را کردیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جامعه مدرسین گفت: هیچ گاه نباید به بهانه تحریم و کمبود بودجه، محدودیتی برای آمادگی دفاعی کشور مطرح شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دارنده دو مدال طلای بازی های پارالمپیک 2016 ریو عنوان برترین ورزشکار زن ماه سپتامبر را به خود اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی واردات خودروهای آمریکایی به کشور در نشست هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه خیال متخلفان تبلیغاتی آسوده نخواهد بود ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی کبدی کشورمان موفق شد با پیروزی بر کره جنوبی به فینال رقابت های قهرمانی جهان راه یابد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال اگر با همین ترکیب و شرایط ادامه دهد، مدعی قهرمانی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی بیمه رازی در اولین دیدار از رقابت های لیگ باشگاه های کشور حریفش را با نتیجه ای قاطع شکست داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- جهانگیر عدم استفاده از ظرفیت های قانونی جدید را موجب افزایش جمعیت کیفری دانسته و گفت: باید تلاش کنیم تا جمعیت تحت قرار زندانها حداکثر از ده درصد تجاوز نکند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خط، کلام، رفتار، وصیتنامه حضرت امام خمینی(ره) جز محکمات هستند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر گل اول را سایپا می زد، این تیم ما بود که برنده از بازی بیرون می آمد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر جریمه نقدی تاثیرگذار نباشد، راهکارهای دیگری در نظر گرفته می شود که محرومیت از بازی خانگی و بازی در یک شهر دیگر از جمله آنها است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع تقلید گفت: دشمن در جنگ نتوانست نظام اسلامی را مورد تاثیر قرار دهد اما با استفاده از ابزاری همانند فضای مجازی به دنبال فروپاشی نظام اسلامی از درون است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای ما این بازی بسیار اهمیت داشت و از هر نظر خودمان را برای کسب برده آماده کرده بودیم اما این اتفاق رخ نداد،
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: توانستیم با تمرکز پس از 2 شکست، 3 امتیاز بازی با سیاه جامگان را از آن خود کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در این 16 ماهی که در سیاه جامگان هستم، بدترین دوران زندگی ام را سپری کردم و مقصر هم خودم هستم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازی از دست ما خارج شد و این به دلیل شرایط خاصی بود که در داوری وجود داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک رسانه محلی پاکستان نوشت که ایران در پی مذاکرات دو جانبه با مقامات پاکستان 18 ماهیگیر این کشور را آزاد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با آغاز تحقیقات مستقل درباره بررسی وضعیت حلب موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال صبای قم مقابل گسترش فولاد با نتیجه تساوی پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نمایش این عروسک اثر عزت الله مهرآوران در قالب اجرای محیطی، پنج شب مهمان خانه نمایش می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون راه آهن از توافق با تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان و قزاقستان برای افزایش ترانزیت کالا از مسیر ایران خبر داد و گفت: با این توافق، ترانزیت 6 قلم کالا از مسیر ایران افزایش می یابد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- در دیدار قاضی سراج با معاون وزیر کشور آلمان همکاری های آموزشی و تبادل تجربیات وزارت کشور آلمان با سازمان بازرسی کل کشور برای مبارزه با فساد مورد تاکید قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس اداره فرهنگی سازمان زندان ها به همراه هیات همراه از اداره زندان شهرستان قاینات بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: من نه از مردانی و نه از شاکری و نه از هیچ کدام مهاجمان تیمم راضی نیستم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به محدودیت منابع آب در تهران و دیگر مناطق کشور، گفت: در صورت عدم مدیریت این موضوع از سوی دولت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- در مرز پاکستان با چین مناطق زیادی وجود دارد که هنوز برای گردشگران ناشناخته است و "فری میدوز" یکی از آن مناطق است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در نیمه دوم کاملاً تیم برتر زمین بودیم، اما حریف مان در لحظات آخر بازی اشتباهی نکرد که بتوانیم از آن استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما به دنبال توسعه کمی اعضاء هستیم و در همین راستا مقرر شده که در کنگره آینده به طور متوسط به ازای هر 150 هزار نفر جمعیت کشور یک عضو جامعه اسلامی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه دادستان مرکز استان و معاون مالی - عمرانی و پشتیبانی دادگستری از دادگستری شهرستان جلفا بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان آمریکایی به رهبری گیلبرت لوین تایید کردند که حیات و زندگی هنوز هم بر روی مریخ وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دو فیلم مستند ناخدا سلیمان و اوسیا از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به شکل همزمان، در دو جشنواره محیط زیستی جمهوری چک به نمایش درآمد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- در یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده های 10 شهید مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر به مصاف سایپا رفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ما باید برای گسترش جبهه مقاومت، وظایف اصلی خود بدانیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس، از امضای قرارداد نهایی 2 میلیارد دلاری ایران و شرکت توتال فرانسه در یک پروژه الفین تا پایان امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- نمایش آری یا نه به کارگردانی مجید رحمتی با نقش آفرینی تعدادی از کودکان کار، در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- خسروی گفت: ابلاغ الکترونیکی در استان زنجان از تاریخ 24 مهرماه سال جاری راه اندازی شده است.