دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 دی 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 دی 1395 میزان 2 دی 1395 میزان 3 دی 1395 میزان 4 دی 1395 میزان 5 دی 1395 میزان 6 دی 1395 میزان 7 دی 1395 میزان 8 دی 1395 میزان 9 دی 1395 میزان 10 دی 1395 میزان 11 دی 1395 میزان 12 دی 1395 میزان 13 دی 1395 میزان 14 دی 1395 میزان 15 دی 1395 میزان 16 دی 1395 میزان 17 دی 1395 میزان 18 دی 1395 میزان 19 دی 1395 میزان 20 دی 1395 میزان 21 دی 1395 میزان 22 دی 1395 میزان 23 دی 1395 میزان 24 دی 1395 میزان 25 دی 1395 میزان 26 دی 1395 میزان 27 دی 1395 میزان 28 دی 1395 میزان 29 دی 1395 میزان 30 دی 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- پس از حادثه ساختمان پلاسکو تصویری از یک خانمی منتشر که ادعا می شد صاحب اصلی ساختمان پلاسکو است اما واقعیت این است که صاحب عکس یکی از علاقه مندان به طبیعت است که از گورستان های شهرهای ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد استان خراسان جنوبی، با حضور کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ حجت الاسلام والمسلمین علی جان دلدار ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مسائلی که آدمی از آن خیلی رنج می برد تنهایی است ... این را از زبان خیلی از پدر و مادرها و پدر بزرگ و مادربزرگ ها شنیده ایم وقتی که فرزندانشان بزرگ می شوند و هرکدام سوی زندگی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره انجمن حقوق اساسی ایران در تحلیل حقوقی خود درباره حادثه پلاسکو گفت: وضعیت ساختمان پلاسکو قابل پیش بینی بود و از این رو قابل پیشگیری نیز بود اما متاسفانه در این مورد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری طنز سوره در بخش نثر، 28 اثر را در بخش مسابقه نهایی معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشست تخصصی معیارهای داوری و ارزیابی کیفیت در انیمیشن با حضور بهرام عظیمی و امیرمحمد دهستانی، پنجشنبه 30 دی ماه در آخرین روز از دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- استمرار برگزاری جشنواره رویش از اهداف سال 2017 است. ما در اهداف سال 2017 این مسئله را دنبال می کنیم که آنچه به عنوان رخداد در این سال در پایتخت فرهنگی کشور اتفاق می افتد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه هنری در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش گفت: عزت از سوی خدا است و اگر می خواهیم هنری جاودانه داشته باشیم و جاودانه شویم، باید از خدا بجوییم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- برگزیدگان بخش های مختلف دهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دینی رویش، در آئین اختتامیه این جشنواره اعلام، تجلیل و تقدیر شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نجیب شریفی رئیس کمیته مصونیت خبرنگاران گفت: در سال 2016 خشونت علیه خبرنگاران در افغانستان افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری گفت: سینمای منطبق بر واقعیت ها و فطرت انسانی سینمای دینی و مطلوب ما است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- حجت السلام حمیدی گفت: بحث پیشگیری مختص به یک قوه نیست بلکه پیشگیری از جرم نیاز به یک نگاه فرا قوه ای و ملی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بیان مشکلات باید مقدمه ای برای پیدا کردن راه حل باشد و باید مشکلات ریشه یابی شوند و به دنبال برنامه برای رفع آن ها باشیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: میزان سهمیه آب کردستان منطقی نیست و کمتر از سهم خود را می گیریم که امیدواریم وزارت نیرو در این زمینه تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز در بین بزرگان کشور بر سر اینکه فرد معتاد بیمار است یا نه، درگیری وجود دارد و تکلیف این موضوع مشخص نشده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس بر اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای کردستان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی معتقدند شوراها جمع شده و فقط شیرینی می خورند، گفت: آن چه در شوراهای آموزش و پرورش برای دانش آموزان شکل گرفته ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن روستایی در کشور خالی از سکنه هستند که بخشی از آنها فصلی است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرماندار تبریز گفت: نمایندگان محترم مجلس به جای صدور بیانیه در شبکه های مجازی پیگیر حقوق ملت شریف در مجلس باشند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: 8500 میلیارد ریال از پروژه های بندر امیرآباد شامل پروژه های دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی، آماده بهره برداری است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه امروز حوزه های علمیه ما نیازمند تحول است، گفت: اساتید شاهد و ایثارگر باید در خط مقدم تحول در حوزه باشند و در بحث برنامه ریزی با مدیریت حوزه همکاری ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل راه آهن گفت: شرکت ایرانی مپنا و زیمنس آلمان برای تامین و ساخت لکوموتیو برقی و انتقال دانش فنی آن به کشور به توافق نهایی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام ابراهیم حمیدی از اتصال تمامی حوزه های قضایی سیستان و بلوچستان به سامانه سمپ(مدیریت پرونده های قضایی) خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، ساعت 19 امروز جمعه 1 بهمن ماه به کار خود پایان می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- پس از اعلام تخریب ساختمان پلاسکو تهران امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر قم نیز به محل حادثه اعزام شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- علی موحدی راد گفت: افرادی که سلاح های غیرمجاز خود را تحویل دهند تحت پیگرد قانونی قرار نمی گیرند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- یکی از آتش نشانان حاضر در قلب حادثه پلاسکو در صفحه اینستاگرام خود در روایتی کوتاه خبر از زنده بودن خود داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود از دلاوری های نیروهای امدادی در حادثه پلاسکو تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سبحانی گفت: با توجه به سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان ها و در در دیدار چهره به چهره مقامات قضائی با مددجویان با درخواست آزادی مشروط بیش از 95درصد زندانیان عنبرآبادی موافقت شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور گفت: نرخ بیکاری در 15 استان کشور کاهش و در 14 استان دیگر افزایش داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در دیدار واهان مارتیروسیان وزیر حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان و سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی در ایروان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقاوم سازی ساختمان های ناایمن گفت: موضوع حادثه ساختمان پلاسکو در نشست آتی کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر تعریف هویت شهر مقدس قم گفت: میراث فرهنگی شهر قم حاکی از میراث اسلامی است و شهری بوده که به تمام معنا هویت ائمه اطهار(ع) بوده است از ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عشق الهی منجر به شکست انسان و طلاق های عاطفی نمی شود، گفت: عشق های مجازی منجر به طلاق های عاطفی در جامعه می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غم بار اظهار داشت: حماسه ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در پی حادثه ساختمان پلاسکو پیام صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اعتبار 25 میلیارد ریال با حضور ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در زاهدان به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران عبرتی ماندگار در تاریخ معاصر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- فاجعه آتش سوزی و فروریختن پلاسکو آخرین حادثه غم انگیز ماه بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کتاب روش شناسی در مطالعات سیاسی اسلام به اهتمام علی اکبر علیخانی شامل بیست مقاله توسط انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) چاپ شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: 32 هزار مبلغ حوزه علمیه خواهران سازماندهی شدند و به صورت روزانه در یک سوم مدارس آموزش و پرورش برای اقامه نماز جماعت حضور پیدا می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس اداره آتش نشانی در کالیفرنیا با انتشار پیامی در توییتر از اخبار غم انگیز امروز مبنی بر کشته شدن آتش نشان ها و مردمی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه بروجرد گفت: حاکمیت فرهنگ ایثار و شهادت از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، موفق به شکست ایبار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- همه فکر می کنند چاق ها برای کاهش وزت ورزش می کنند اما لاغرها برای اضافه وزن می توانند ورزش کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سیدحسن خمینی گفت: حادثه دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکو دل هر بیننده ای را به درد آورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم تلاش همه جانبه در تعالی شأن و منزلت بازنشستگان در کشور، گفت: بازنشستگی در سپاه پاسداران به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسماعیل اسکندری رییس تیم هانست هلال احمر گفت: 12 سگ زنده یاب به محل حادثه پلاسکو آورده شده اند که این سگ ها تاکنون شش بار عملیات انجام داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نتایج 16 دیدار شامل دورهای اول و دوم رقابت های مقدماتی کشتی آزاد جام تختی مشخص شد..
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در راستای ارتقاء توان عملیاتی و بالابردن میزان آمادگی کارکنان زندان و ایجاد تعامل و هماهنگی با دستگاه های انتظامی و امدادی شهرستان در مواجه با هرگونه ناامنی و اغتشاش مانور مشترکی در ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه شبکه خبری روسیاالیوم گزارش داد که ساختمان 15 طبقه پلاسکو در مرکز تهران پس از آتش سوزی فروریخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- امروز آتش نشانی تهران برای ساختمان های بلندمرتبه، گواهی تاییدیه آتش نشانی صادر می کند اما بیش از 70 درصد ساختمان های شهر تهران زیر 5 طبقه هستند و اقدامی برای اعمال تمهیدات آتش نشانی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور در پی حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو دستور ویژه ای به دادستان تهران صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان آمریکایی اعلام کردند که در سال 2016 گرم ترین سال رقم خورد که دهلران ایران با 53 درجه سانتی گراد رکورد جدیدی را ثبت کرد دانشمندان با این روند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل بیمه ایران گفت: از روز شنبه خسارت های واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو که بیمه بوده اند، پرداخت می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سفیر فرانسه در تهران و هیئت همراه در جریان سفر به استان هرمزگان، ضمن بازدید از بخش های مختلف بندر شهید رجایی، این بندر از جمله مهم ترین زیرساخت های کشور ایران دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تیم های امدادی هلال احمر در محل حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سایت پربازدید یاهونیوز در گزارشی به بازتاب آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در روز پنج شنبه پرداخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- اطفای حریق ساختمان پلاسکو بار دیگر از سوی نیروهای آتش نشان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از پایتخت روسیه که در ابر و مه غرق شده است را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: برای رفع بیکاری باید سالیانه بیش از یک میلیون شغل ایجاد شود و تحقق این امر نیازمند ورود بخش خصوصی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال با انتشار پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار را در سانحه ساختمان پلاسکو تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی حادثه دردناک صبح امروز و آتش سوزی و فروریختن ساختمان در مرکز شهر تهران که به گرفتار شدن جمعی از آتش نشانان انجامید، حضرت آیت الله خامنه ای ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرماندار نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امنیت 3 سفارتخانه اطراف ساختمان پلاسکو تضمین شده و نیروهای این سفارتخانه ها در محل حضور دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نمازخانه اندرزگاه باز زندان مرکزی کرمان مفروش شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در پیامی از تلاش امدادگران حاضر در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- این روزها دیگر زمان خرافه پنداری معنویت نیست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان تهران از تشکیل پرونده حادثه پلاسکو در دادسرای جنایی خبر داد و گفت: با پایان عملیات امدادرسانی علت حادثه را بررسی خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای در خصوص حادثه پلاسکو گفت:به منظور رعایت کلیه جوانب ایمنی نسبت به قطع برق کلیه پست های برق به شعاع 500 متری محل حادثه اقدام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای مردمی عراق به تازگی در حومه شهر موصل کارگاهی را کشف کردند که نشان می دهد تروریست های داعش در پی ساخت هواپیما بوده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- نتایج بازی های دور اول مرحله مقدماتی رقابت های کشتی آزاد جام تختی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- دومین یادواره امیر سرلشکر خلبان شهید عبدالرضا کوپال در بروجرد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: آوار برداری محل ریزش ساختمان پلاسکو تا 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- هیچ سفارتخانه ای در تهران به علت ریزش ساختمان پلاسکو تخلیه نشده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال شهادت تعدادی از آتش نشان ها در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس به کمیسیون های عمران، اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس مأموریت داد تا با همکاری دستگاه های اجرایی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- با سیم کارت های قاچاق از زندان تماس می گیرند و افتادن در دام آنها مساوی با یک سرقت از حساب است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دود غلیظ در محل حادثه به دلیل شعله ورن شدن آتش های نهفته در طبقات زیرین ساختمان پلاسکو است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک باشگاه لیگ برتر پرتغال خواهان جذب هافبک استقلال شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تمهیدات ایمنی و امنیتی سفارتخانه های اطراف پلاسکو توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجمع صادرکنندگان ترکیه گفت: سال گذشته صادرات ترکیه به ایران با 35.6 درصد رشد، بیشترین افزایش را در بین بازارهای صادراتی این کشور داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران گفت: آتش نشان ها موفق شده اند به طبقه زیرین ساختمان پلاسکو راه پیدا کرده و جستجوهای خود را آغاز کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر اسرائیل با ترفندهای مختلف در صدد نفوذ به کشور آذربایجان است، گفت: این یک خطر بسیار بزرگ برای منطقه و مردم آذربایجان است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون اورژانس تهران گفت: تاکنون 88 نفر در حادثه پلاسکو مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه شبکه خبری الجزیره در گزارشی نوشت که بروز آتش سوزی در ساختمان پلاسکو در تهران منجر به فروریزی این ساختمان شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر دانمارک در ایران خبر داد و گفت: وزارت امور خارجه در این احضار خواستار برخورد مسئولانه و جدی دولت دانمارک با عوامل تعرض به سفارت این کشور در ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- پینگ پنگ باز المپیکی کشورمان در مسابقات انتخابی تیم ملی دومین شکست خود را متحمل شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در یادداشتی به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو تهران، از لغو آیین رونمایی از پوستر و مجموعه آثار مردمی جشنواره به این مناسبت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پی حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو که منجر به خسارات جانی و صدمات به شهروندان و تلاشگران امدادی شد، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه و امام جمعه ابرکوه در بازدید از بازداشتگاه این شهرستان گفت: اجرای دقیق شرع مقدس اسلام در حقوق کیفری در کاهش جرم و بزه نقش اساسی دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- همه مصدومین حادثه پلاسکو از بیمارستان سینا مرخص شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه تصمیمات اجلاس فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در مورد همکاری بین المللی برای کمک به مسلمانان روهینگیا را خوب توصیف کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک پایگاه لبنانی ضمن بازتاب فروریزی ساختمان تجاری پلاسکو نوشت: این ساختمان پس از آتش سوزی فروریخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرماندار نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر بمب گذاری و فعالیت های خرابکارانه در محل حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو به هیچ وجه صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک پیام از افراد محبوس در زیر آوار ساختمان پلاسکو نشان می دهد، 5 نفر زنده زیر آوار هستند.