جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 اردیبهشت 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 فروردین 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 اردیبهشت 1398 میزان 2 اردیبهشت 1398 میزان 3 اردیبهشت 1398 میزان 4 اردیبهشت 1398 میزان 5 اردیبهشت 1398 میزان 6 اردیبهشت 1398 میزان 7 اردیبهشت 1398 میزان 8 اردیبهشت 1398 میزان 9 اردیبهشت 1398 میزان 10 اردیبهشت 1398 میزان 11 اردیبهشت 1398 میزان 12 اردیبهشت 1398 میزان 13 اردیبهشت 1398 میزان 14 اردیبهشت 1398 میزان 15 اردیبهشت 1398 میزان 16 اردیبهشت 1398 میزان 17 اردیبهشت 1398 میزان 18 اردیبهشت 1398 میزان 19 اردیبهشت 1398 میزان 20 اردیبهشت 1398 میزان 21 اردیبهشت 1398 میزان 22 اردیبهشت 1398 میزان 23 اردیبهشت 1398 میزان 24 اردیبهشت 1398 میزان 25 اردیبهشت 1398 میزان 26 اردیبهشت 1398 میزان 27 اردیبهشت 1398 میزان 28 اردیبهشت 1398 میزان 29 اردیبهشت 1398 میزان 30 اردیبهشت 1398 میزان 31 اردیبهشت 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت:در جنگ اقتصادی، این کارگران و کارآفرینان هستند که باید با تلاش و کوشش خود مانع اثر گذاری نقشه های دشمنان شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- عباسی گفت: 638 نفر در حوادث رانندگی استان مازندران در سال گذشته جان خود را از دست داده اند که دراین این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 2 درصد کاهش نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا را برای ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیماری سالک به عنوان یک بیماری اندمیک در شهرستان دامغان نام برد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 7932 زندانی بدهکار مالی و دیه در سال گذشته خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سد "الغدیر" ساوه با ظرفیت 277 میلیون متر مکعب، بر اثر بارش های سال جاری روز گذشته به تراز نهایی و به مرحله سرریز رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه کتاب های شنیداری کانون پرورش فکری کتاب آوا که به تازگی رونمایی شده است، به سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رسید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- سیزدهم اردیبهشت آئین رونمایی از سردیس جمشید مشایخی و پلاک خیابان به نام او برای تغییر اسم خیابان ج در منطقه یک تهران با حضور خانواده و مسئولان شهری و سینمایی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه العرب قطر در تحلیلی پیرامون اوضاع منطقه و به ویژه ادعاهای ترامپ علیه تهران ، نوشت ؛ به طور قطع ایران تهدید مستقیمی برای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس محسوب نمی شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رقم تسهیلات پرداختی بانک ها در بخش اقتصادی در سال گذشته بالغ بر 7737.3 هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال 96، 26 درصد رشد داشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس گفت: در سیل اخیر کشور بیش از 1400 مدرسه تخریب شدند و تمام آن ها تا مهر 99 تحویل داده می شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 1500 مدرسه به دنبال حوادث سیل اخیر در کشور دچار آسیب شدند که 200 مدرسه کاملاً تخریبی و مابقی نیاز به بازسازی دارند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که واریز مرحله دوم هزینه سفر حج تمتع از امروز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه انجام می گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد گفت: بازار متشکل ارزی هفته آینده راه اندازی می شود و در خصوص بنزین نیز برنامه ای آماده شده که در مراحل نهایی قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون سیما گفت: سریال برادر جان یک ملودرام اجتماعی است که موضوع مهم حق الناس را در ماه مبارک رمضان متذکر می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- جمعی از کارشناسان اقتصادی و دانشگاهی پاکستانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جمهوری اسلامی برای تامین نیازهای انرژی پاکستان، گفتند: تهران و اسلام آباد با حذف دلار ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ملی خلیج فارس را گرامی داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- تابستان امسال پنجاهمین سالگرد پرتاب فضاپیمای آپولو 11 به ماه است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- گزارش مستندی از برخورد قاطع قوه قضاییه با متهمان پرونده ای با کلکسیون مفاسد در آستانه روز کارگر در خبر 20:30 پخش شد که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه شبکه خبری اسکای نیوز در مطلبی نوشته است که بسیاری از زنان مهاجر در آمریکا از گزارش خشونت جنسی که علیه آنان صورت می گیرد امتناع می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اردیبهشت که فرا می رسد شیراز عطرآگین شکوفه های زیبای بهار نارنج می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه در پی واکنش همتای اوکراینی به اظهارات وی در مورد اعطای گذرنامه روس به شهروندان اوکراینی، ابراز امیدواری کرد به زبان مشترکی با ولادومیر زلانسکی دست یابد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- در شمال غربی کشور اسلوونی و اطراف کوه های آلپ، منطقه ای به نام کارنیولای شمالی قرار گرفته که دریاچه ی بلد (Bled) سمبل آن می باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص انواع ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت آپارتمان در بازار در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ بازی های باقیمانده فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- خطوط هوایی اروپا و آمریکا قصد دارند تا از شرکت هواپیمایی بویینگ به دلیل خسارات مالی بسیاری که تا متحمل شده اند شکایت کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران که بعد از بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه انجام شد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو کوراش صدیقه کعبی زاده را به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مذاکرات دولت انگلیس با حزب مخالف کارگر در موضوع برگزیت در حالی ادامه دارد که طرفین از عدم دستیابی به توافق خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمت جدید سوپرجام اسپانیا به طور رسمی به میزبانی عربستانی ها برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرلشکر صفوی با بیان اینکه 15 هزار نفر در عربستان سعودی سالانه برای تحصیل به اروپا و آمریکا می روند، گفت: دیگر این قشر تحصیل کرده نظام پادشاهی عربستان را بر نمی تابد و به عبارتی دیگر ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- آبشار کائتور، بزرگترین آبشار قطره ای جهان بوده که به لحاظ ارتفاع چهار برابر آبشار نیاگارا است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی حفاری اهواز عنوان قهرمانی لیگ برتر گلف کشور را از آن خود کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از اولین سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی به استان سیستان و بلوچستان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دپارتمان امور بین الملل فدراسیون از تغییر زمان دیدار دو تیم پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز صادر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در رویه قضایی، تخریب عبارت است از لطمه زدن عمدی به طور کلی یا جزیی نسبت به مال یا شی ء متعلق به شخص حقیقی یا حقوقی به طرق مذکور در قانون به عبارت دیگر ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان اخیراً موفق به توسعه هوش مصنوعی شده اند که می تواند همانند شاگرد نقاشان معروفی چون "ون گوگ"(Van Gogh) و "یوهانس فرمیر"(Johannes Vermeer) عمل کرده و آثار آنها را دوباره خلق کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- مقصود از سلاح و مهمات نیز انواع اسلحه گرم و سرد جنگی و شکاری اعم از گلوله زنی و غیرگلوله زنی و مهمات مربوط به آنها است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- عرصه سیاسی الجزایر که در چند ماه اخیر شاهد اعتراضات گسترده ضد دولتی بوده، همچنان شاهد اتفاقات جدیدی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد دروازه بان اتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و نظارت و بازرسی دادگستری کل استان تهران گفت: کتاب حقوق ثبت کاربردی که امروز در نمایشگاه کتاب رونمایی شد حاصل تجارب و به صورت کاربردی و عملیاتی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- به مناسبت روز ملی شورا ها جلسه شورای استان تهران با حضور استاندار تهران و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی در مراسم آغاز به کار لویه جرگه مشورتی صلح افغانستان گفت: کابل خواهان روابطی بر اساس احترام متقابل با اسلام آباد است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- جاویدنیا با بیان اینکه اقدامات لازم در دستگاه قضایی در رابطه با پست اخیر مهناز افشار در حال انجام است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران که برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران به مصلی رفته بود، درجمع خبرنگاران برآورد ناشران از استقبال مردم را مثبت دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران در توییتی روز ملی شوراها را به اعضای شورای شهر تهران تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل اطلاع رسانی وزارت ورزش به دخالت این سازمان در امور باشگاه های فوتبال واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- کلیپی از اظهارات رئیس قوه قضاییه درباره بازنگری جدی نسبت به پرونده زندانیان مهریه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت کتاب در سال جدید افزایش یافت که دلیل آن بالارفتن قیمت کاغذ بوده و در این رابطه با وزیر فرهنگ و ارشاد مذاکراتی داشتیم تا این مشکل حل شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه بار دیگر ضمن طرح ادعاهایی بی اساس از تلاش برای تحریم خریداران نفت ایران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نهمین روز از اردیبهشت ماه 1398 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به حاشیه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی واجتماعی حضرت بقیه الاعظم (عج) را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات از تغییر ساعت بازی نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور همچنین یک مسابقه عقب مانده از هفته هجدهم از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- در تقویم رسمی کشور، روز نهم اردیبهشت ماه به نام روز ملی شورا ها نام گذاری شده است. در این گزارش به جزئیات این نهاد اسلامی و انقلابی پرداخته شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه یکی از مشکلات مشترک ایران و روسیه، فشار های آمریکا و غرب به ویژه در رابطه با تحریم هاست ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی ایران گفت: توسعه تبادلات برای ترانزیت به آسیای میانه و اروپا، برقراری خط ریلی تهران-آنکارا، پیگیری توافقنامه سه جانبه اسلام آباد-تهران-استانبول ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- ائتلاف آمریکایی ضد داعش مدعی مرگ یک تروریست ارتش آمریکا در سوریه شده که در جریان یک حادثه غیر عملیاتی روی داده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir لحظاتی از بازدید صبح امروز رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- تشییع پیکر طلبه شهید همدانی، همایش سران طوایف شمال شرق کشوردر مراوه تپه ، مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ آب های خروشان، روستای سیل زده صراخیه در شادگان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- نمایندگان حزب کارگر انگلیس هم با موج اعتراضات به سفر رئیس جمهور آمریکا به این کشور همراه شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور با بیان اینکه وسایل زندگی بیش از 100 هزار خانواده، تأمین شده است و پس از بازسازی منازل آن ها تحویل خواهیم داد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ برتر در فصل 98-97 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور گفت: وجود بیش از 125 هزار نفر جامعه شورائیان کشور که با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند سرمایه بزرگی است که سهم جوانان زیر 40 سال در این مجموعه 47 هزار و 92 نفر معادل ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی بازی با سپاهان توضیحاتی ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- زنان قوم لُر در منطقه زلقی شرقی و غربی شهرستان الیگودرز استان لرستان مشکلات زندگی سخت و طاقت فرسای کوهستان را بدوش کشیدند و با غلبه بر مشکلاتی نظیر فقر و تنگدستی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- 9 اردیبهشت 1364 جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام انسان دوستانه 48 تن از اسرای معلول، بیمار و سالمند عراقی را به طور یکجانبه آزاد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- ذبیح اله خدائیان با اشاره با آخرین وضعیت لایحه منع خشونت علیه زنان گفت: در حال حاضر کارگروهی برای این کار مشخص شده است و مجازات ها و مصادیق خشونت آن را بررسی می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب امور سرپرستی و محجورین گفت: هدف من از چاپ این کتاب و انتشار آن این است که مسائل قضایی در امور حسبی و در حوزه امور سرپرستی و محجورین بیشتر به صورت کاربردی_قضایی تحویل ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور صلح افغانستان و نماینده ویژه ترامپ در امور آسیای جنوبی و مرکزی برای گفت و گو درباره اوضاع منطقه همچنین مذاکره با طالبان وارد پاکستان شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: کتاب تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق پرفروش ترین کتاب مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر حمل ونقل ترکیه گفت: تحریم های یک جانبه آمریکا نسبت به ایران با توجه به موازین حقوقی و بین المللی آسیبی به روابط دو کشور ایران و ترکیه نمی زند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور در یادداشتی درباره شهادت طلبه همدانی نوشت: یکی از راه های پیشگیری و مقابله با اقدامات غیر قانونی و خشونت آمیز ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- سه مجموعه نمایشی، مسابقات و جنگ های شاد و سخنرانی در کنداکتور رمضانی شبکه های سیما قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رأی مربوط به پرونده مصطفی اکرامی بازیکن سابق باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد تبریز) را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به قوانین سخت گیرانه کشور عربستان برای زوار حج ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور روز جمعه (13 اردیبهشت ماه) بسته می شود و چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی جدال می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 427 هزار نشست و برخاست در فرودگاه های کشور به ثبت رسیده و بیش از 51 میلیون مسافر با استفاده از این پرواز ها جابجا شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- هزینه سفر به عتبات در نیمه دوم ماه رمضان مشخص شد، بلیت سینما ها در ماه مبارک رمضان پیش از افطار نیم بها است، هشتم تیر روز مبارزه با سلاح شیمیایی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تمام تلاش مان این است که در 4 بازی باقیمانده خود آبرومندانه بازی کنیم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به انتقال قریب به 300 تُن اقلام ضروری طی ده روز به مناطق سیل زده توسط ناوگان ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: چون ما، سایپا و فولاد به تیم های بالای سر خود باج نداده ایم و بنابراین رقابت بر سر ششمی بسیار سخت است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دپارتمان های پیشگیری از آسیب های ورزشی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه با انجام عملیات موفقیت آمیز در واکنش به نقض توافق مناطق کاهش تنش از سوی تروریست ها، عرصه را بر آنان تنگ تر کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- شنیده می شود محمدرضا داورزنی معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به مدیرعامل باشگاه برای اخراج معاون او نامه زده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- پرفروش ترین کتاب های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با اشاره به تکلیف مدار بودن مدیران دستگاه قضا، به تشریح مختصات و مشخصات قوانین مورد نیاز جامعه در شرایط امروز پرداخت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- به دنبال اعدام 37 نفر از فعالان فرهنگی و مذهبی توسط رژیم آل سعود، شورای نگهبان در بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: سامانه جامع امداد و بازسازی (سجاد) به آدرس sajad.moi.ir در شبکه اختصاصی وزارت کشور راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودرو پژو 405 مدل 92 با کارکرد بیش از 9 هزار کیلومتر در بازار به سرمایه 55 میلیون تومانی نیاز است..
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: گزینه استقلال قطعا خارجی است که بعد از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- روند ثبت نام از رسانه ها برای حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- تنها پس از چند روز از اقدام شیطانی آمریکایی ها علیه سپاه ، رزمایش مشترک یگان های دریایی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از ارکان تحول در دستگاه قضایی معاونت حقوقی است ...