دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای معاصر 3 آبان 1394 - moaser.ir

معاصر 31 شهریور 1394 معاصر 30 مهر 1394 معاصر 30 آذر 1394 معاصر 30 دی 1394 معاصر 30 بهمن 1394 معاصر 25 اسفند 1394 معاصر 1 آبان 1394 معاصر 2 آبان 1394 معاصر 3 آبان 1394 معاصر 4 آبان 1394 معاصر 5 آبان 1394 معاصر 6 آبان 1394 معاصر 7 آبان 1394 معاصر 8 آبان 1394 معاصر 9 آبان 1394 معاصر 10 آبان 1394 معاصر 11 آبان 1394 معاصر 12 آبان 1394 معاصر 13 آبان 1394 معاصر 14 آبان 1394 معاصر 15 آبان 1394 معاصر 16 آبان 1394 معاصر 17 آبان 1394 معاصر 18 آبان 1394 معاصر 19 آبان 1394 معاصر 20 آبان 1394 معاصر 21 آبان 1394 معاصر 22 آبان 1394 معاصر 23 آبان 1394 معاصر 24 آبان 1394 معاصر 25 آبان 1394 معاصر 26 آبان 1394 معاصر 27 آبان 1394 معاصر 28 آبان 1394 معاصر 29 آبان 1394 معاصر 30 آبان 1394 
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۶    
بر اساس آنچه انتظار می رود با انطباق تاریخ شمسی و قمری در سال آینده ، عاشورایی متفاوت با عاشوراهای این چند سال را شاهد خواهیم بود و بالاخره عاشورای شمسی به عاشورای قمری خواهد رسید.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۳    
مسئول روابط عمومی کل سپاه از شهادت 4 تن از مدافعان حرم به نام های شهیدان صدرزاده، مصطفوی، باقری و کریمی در سوریه خبر داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۴    
مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات گروهی این تیم بازگشت.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۱    
تنها حسادت باعث شد دست به این کار ناشیانه بزنم چرا که همواره احساس می کردم من در زیبایی ظاهری و نوع پوشش، از دیگر دوستان و همکلاسی هایم یک سر و گردن بالاترم.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۱    
با گذشت بیش از یک سال از قتل فجیع سردفتر اسناد و املاک در مشهد، راز این جنایت هولناک با هوشیاری مقام قضایی و تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی فاش شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۱    
شبکه بانک مسکن از صبح امروز دچار اختلال سراسری شد و این بانک قادر به خدمات دهی به مشتریان خود نیست.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۵    
تصاویر تخریب رستوران "ریورساید" در ابتدای جاده جاجرود
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۱    
بیژن زنگنه پس از قبول استعفای منصور معظمی، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را در این سمت منصوب کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۲    
خلبانان تیزپرواز روسی در کیف کمک های اولیه از نمک، آب و یک قبضه ساتور برای مبارزه با داعش استفاده می کنند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۲    
رئیس اداره جمعیت هلال احمر آمل گفت: زن کوهنورد تهرانی در دره یخی قله دماوند توسط امدادگران جمعیت نجات یافت.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۹    
در ادامه رسوایی های اخلاقی شاهزاده های سعودی و اماراتی، شاهزاده "ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیر آل سعود" به اتهام اعمال غیراخلاقی از جمله همجنس بازی ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۶    
امیر سرتیپ بیژن بهرام پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح امروز در 79 سالگی دار فانی را وداع گفت.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۶    
این نبرد سلیمانی است؛ همانطور که پیش از این نیز در دو سال گذشته هماهنگی نبردها در مراکز اصلی در عراق به عهده وی بوده است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۵    
مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد این زلزله در ساعت 8:54:53.2 به بزرگی 4 ریشتر و در عمق9 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۲    
تصاویر منتشر شده بر روی اینترنت از نجات یک کودک پناه جوی 18 ماهه سوری به دست ماهیگیران ترک در سواحل شهر کوش آداسی در دریای اژه خبر می دهند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۲    
آلفابت نتایج فعالیت هایش در سه ماهه ی سوم سال 2015 را منتشر کرد که از اوضاع مالی رو به رشد و افزایش درآمدهای گوگل خبر می دهد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۹    
همچون سال های گذشته، 700 میلیون تومان اعتبار برای بن کتاب در هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در نظر گرفته شده است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۴    
دهکردی در زمان بازی در نقش شهید چمران، انتقاد صرف از هنرمند را جفا خوانده و از قضاوت های ناشی از کم دانشی برخی افراد ابراز نگرانی کرده و می گوید: بیا و بنشین و ببین و می فهمی تئاتر دیو نیست ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل امور نمایشی سیما از آغاز پخش سریال فاخر معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی از نیمه آبان ماه خبر داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه حکم صادره برای مظفر خزاعی تبعه ایرانی زندانی در امریکا را کاملا ناعادلانه واقدام دولت امریکا در دستگیری و زندانی کردن اتباع ایرانی بدلایل واهی و بی پایه را غیر قابل قبول خواند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۵    
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به این دلیل تصویب شد که آرایی از سوی دیوان عدالت در بعضی پرونده های مربوط به بورسیه ها صادر شده بود و شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد بود دیوان عدالت نباید به جزئیات ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۵    
مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون کاراته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان در محل این فدراسیون برگزار شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۵    
به دنبال درز خبر هک شدن ایمیل "جان برنان"، رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا)، اسناد محرمانه ای منتشر شده است که نشان می دهد یک سناتور آمریکایی پیشنهادی برای قانونی کردن شکنجه مظنونان تروریست توسط ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۲    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد بیش از 2 هزار حساب بانکی در این کشور وجود دارد که کار انتقال پول برای گروه های تکفیری را انجام می دهند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۹    
وی پرداخت پاداش نقدی به مدیرانی که موفق به آموزش سواد اولیا بی سواد دانش آموزان شوند، ارائه ی پاداش نقدی به سوادآموزان و مشارکت کارمندان برای آموزش های سواد به بی سوادان را از برنامه های این نهضت ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۹    
از بین اهالی فوتبال که هر سال در ایام عزاداری سیدالشهدا حضور فعالی داشته اند غلامحسین پیروانی در راس جدول قرار دارد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۷    
در برخی روایات گفته می شود یزید از قتل امام حسین(ع) پشیمان شد و امام سجاد(ع) برای توبه نماز غفیله را به او یاد داد، آیا این موضوع صحت دارد؟
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۴    
نشریه گاردین نوشت: آیت الله خامنه ای توافق هسته ای را به عنوان نشانه ٔ عملی از اینکه غرب برای اولین بار انقلاب اسلامی و استقلال ایران از نفوذ آمریکا را پذیرفته است می بیند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل بانک ملت گفت: دادگاه تجدیدنظر انگلیس، خزانه داری این کشور را به پرداخت چند صد هزار پوند برای استرداد و جبران هزینه های حقوقی بانک ملت در این مرحله ملزم کرد .
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۱    
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی از روز 30 مهرماه در خانه کشتی آغاز شد که این تمرینات تا روز 11 آبان ادامه خواهد داشت.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۱    
فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پی نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضوع تایید مشروط برجام، با تاکید بر فصل الخطاب بودن بیانات معظم له ، بیانیه ای صادر کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
شعبه 1048 دادگاه عمومی تهران ضیاء عربشاهی را به 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم کرده است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
اسرائیل در تلاش برای اشغال کامل بیت المقدس است و با اشغال بخش غربی، پروژه های شهرک سازی گسترده ای را در بخش شرقی طی سال های اخیر انجام داده است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی سیستم ردیاب خودرویی را ساخته است که امکان موقعیت سنجی خودرو را برای کاربران به صورت آنلاین فراهم می کند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
تصاویری از دیدار های امروز وزیر امور خارجه (یکشنبه 3 آبان)
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
محققان ژاپنی موفق به ساخت روباتی شده اند که توجه کاربرانش را به خود جلب می کند تا بازده فعالیت و راندمان کاری آنها افزایش پیدا کند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۹    
سرمربی استقلال که در پایان هفته نهم تیمش را در صدر جدول جای داده است یک ایراد بزرگ دارد و آن اینکه برابر اعتراض ها مماشات می کند و به جای حل مشکل به ترکیب تیمش دست می زند!
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۹    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در مورد کلاهبرداری در روزهای عزاداری امام حسین(ع) در پوشش گروه های مذهبی و خیریه به عزاداران محرم هشدار داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۹    
باید این واقعیت را درک کنیم که برخی خوراک های بومی در نقاط مختلف جهان برای اهالی آنجا لذت بخش و قابل خوردن است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۶    
ندای لبیک یا حسین روزعاشورای حسینی در تمام بندهای بزرگترین زندان پایتخت طنین انداز شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۳    
گروه تروریستی داعش هر بار از شیوه ای بی رحمانه تر برای اعدام و شکنجه افراد بی گناه استفاده می کند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۷    
کارمند سابقه دار شرکت برق عربستان سعودی ده پیش سال اخراج شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۴    
نیمه باز ماندن کرکره فعالیت های اقتصادی، بالاخره آثار زیانبارش را در بازار کار نمایان کرد؛ به نحوی که رکود حاکم بر فعالیت صنایع خُرد، باعث بیکاری نیمی از کارگران محروم حاشیه شهرها شده است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دونالد ترامپ مدعی شد درصورت پیروزی با مذاکره مجدد درباره برجام این توافقنامه را هرچند که بد باشد درست خواهد کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۸    
حملات جنگندهای متجاوز دربار دلارهای نفتی به دو جزیره عقبان و کدمان واقع دراستان الحدیده یمن ، دستکم 40 نفر کشته شدند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۸    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم تشکیل هرچه سریع تر هیات مد نظر رهبر معظم انقلاب برای نظارت و رصد فرایند اجرای برجام، گفت: ترکیب این هیات باید فراگیر و متشکل از همه دلسوزان باشد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۵    
کارگردان مستند کبوتر حرم ، شامل زندگی شهید غلامعلی رجبی، از پخش این مستند در روزهای آخر هفته جاری خبر داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۵    
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز انتفاضه قدس از اوایل ماه اکتبر جاری در کرانه باختری و باریکه غزه، 59 فلسطینی شهید شده اند که در میان آنها 13 کودک ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۲    
امروز نشست اعضای باشگاه بارسلونا در محل این باشگاه برگزار شد و بارتومئو در سخنرانی خود، به تندی نسبت به رفتار یوفا در قبال باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۲    
بانک تسویه بین المللی "(Bank for International Settlements (BIS" سازمانی پیچیده و مورد حمایت سرسختانه 6 کشور آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۹    
آلبوم موسیقی خونین دلان از تولیدات جدید مرکز موسیقی، روز شنبه نهم آبان ماه ساعت 16 در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی می شود.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۶    
هفتم اسفندماه سال 94 برای روز برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۳    
هیچ محدودیتی برای پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی در فرودگاه ها ایجاد نمی شود اما در صدور مجوز برای انجام پروازهای فوق العاده توسط برخی شرکت های هواپیمایی سختگیری های بیشتری توسط سازمان ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۰    
وزارت کشور عربستان با امضای محمد بن نایف ولی عهد این کشور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی مبارز شیعه عربستانی را تأیید کرده که به معنای مجوز به وزارت کشور برای اجرای حکم اعدام او بدون هشدار قبلی ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۷    
یک نامزد مستقل برای انتخابات مجلس در ترکیه در حالی که حتی یک نفر برای شنیدن سخنرانی انتخاباتی نیامده بود، باز هم میتینگ و سخنرانی خود را لغو نکرد و برای خودش سخنرانی کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۲    
برانکو سرمربی پرسپولیس برای استقلالی ها کری خواند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۲    
هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران و کاپیتان فعلی بایرن مونیخ، در یک زمان به جمع باواریایی ها پیوستند و تعدادی از بازی هارا با یکدیگر روی نیمکت این تیم نشستند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۲    
ممکن است بعد از خواندن این گزارش تصورتان نسبت به هیئت ها و نوع نذری ها عوض شود و تصویر دیگری جایگزین آن شود ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۲    
جانی دپ بازیگر سرشناس آمریکایی قصد دارد با همکاری ادگار رایت یک کار کودک بسازد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۹    
ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه با گلایه از مسئولان برگزاری مسابقات، به شدت از جو سالن ارومیه و توهین به ملی پوشان انتقاد کرد و از مردم ارومیه خواست تا فریب برخی حاشیه سازان را نخورند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۳    
فرهاد قائمیان بازیگر نقش حر در فیلم سینمایی رستاخیز شب گذشته با حضور در مراسم شام غریبان حسینی خادم حرم مطهر رضوی شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۰    
اسماعیل هنیه، یکی از مقامات جنبش حماس بر ادامه قیام فلسطینیان تا رسیدن به حقوق خود تاکید کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۴    
حضور رهبر انقلاب در منزل شهید همدانی با حاشیه هایی همراه بود کافی است چند نفر از بچه های زبل هیئت مسجد بو ببرند که آقا قرار است بیایند اینجا تا کار بکلی از روند خودش خارج شود.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۸    
به نوشته بوستون هرالد، اوباما به امید شکست روسیه در سوریه نشسته است و دست شستن آمریکا از خاورمیانه، راه را برای یکه تازی روسیه و قدرت نمایی ایران باز کرده است ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۵    
استاد فرشچیان به منظور طراحی و نظارت بر ساخت ضریح امام حسین بارها به ایران سفر کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۴    
در داستانی عاشقانه که نظیرش را تنها می توان در فیلم ها و داستان های رمانتیک یافت، عشق مصطفی و دوندو اهل ترکیه، سرانجامی خوش داشت ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۹    
سازمان بهزیستی کشور طرح پیشگیری از تنبلی چشم را برای بیستمین سال متوالی کلید زد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۶    
یکی از مدیران اچ تی سی در پاسخ به ادعای کارشناسان که در طراحی اچ تی سی مدل A9 از آیفون تقلید کرده است گفت اتفاقاً آن ها از ما کپی کرده اند نه ما!
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۶    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان این مطلب که سند جامع مدیریت شهری منطقه 12 بزودی آماده می شود ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
در این لحظه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حالت عصبانیت و ناراحتی بلند شد و با فریاد می گفت: چه جوابی باید بدهم؟ بیایید من را بزنید! من باید چه کنم؟
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
پایگاه اینترنتی الاتحاد پرس اعلام کرد: روسیه به قطر درباره هرگونه تعرض علیه سوریه هشدار داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۷    
بسیاری از خانم ها در روز جشن تولد به لحاظ لباس و ارایش بیش از حد به خود می رسند.مدل مو بهترین باشد.لباسها در مجلس بدرخشند و صورت مثل برف سفید و موها در حد اعلا خودنمایی نمایند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۱    
یک مقام آگاه توضیحاتی را در خصوص ثبت علامت تجاری مک دونالد و انتشار آگهی ثبت این علامت از طریق روزنامه رسمی ارائه کرد و گفت: ثبت علامت تجاری به معنای مجوز فعالیت نیست.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۸    
دروازه بان سال های گذشته تیم ملی ایران این روزها از طریق اینستاگرام با هوادارانش ارتباط برقرار می کند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
سینمای پس از انقلاب با وجود ارادت و ادعای توجه به قیام امام حسین (ع) تاکنون فقط سه فیلم با محوریت شهادت امام حسین (ع) ساخته است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب ضمن تشریح مراحل بررسی عملکرد تشکل های نشر در نمایشگاه امسال نسبت به ادامه روند واسپاری ها در سال آینده ابراز امیدواری کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۲    
اسامی داوران قضاوت کننده دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از سوی دپارتمان داوری اعلام شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۹    
الناز شاکردوست بازیگر ایرانی در حال کمک جهت پخش کردن نذری
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۶    
امیرمحمد متقیان مجری بانمک تلویزیون و دستیار عمو پورنگ که دستی در خوانندگی دارد در حال نوحه خوانی
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۳    
چهار بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال در آستانه از دست دادن دربی 81 پایتخت قرار دارند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۱    
پژو پس از کسب عنوان "خودروی سال اروپا" با مدل جدید 308 اکنون رکورد جدیدی با این خودرو ثبت کرده است. این خودروساز فرانسوی یک مدل بنزینی جدید به رنج مدلهای 308 اضافه کرده است.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۸    
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از پنجم تا نهم آبان ماه به میزبانی برزیل برگزار می شود.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۸    
معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از فعال شدن کارت سرمایه چند منظوره برای فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۵    
آقای خاص چلسی به نشانه اعتراض به اخراج بازیکن تیمش در بازی با وستهام از حضور در کنفرانس خبری پس از پایان بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس خودداری کرد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۲    
وزیر ارتباطات ایران در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همتای روس خود، گفت: تلگرام روسی در ایران 14 میلیون مخاطب دارد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۹    
به تازگی فیلمی منتشر شده است که نشان می دهد تروریست های تکفیری - صهیونیستی داعش با تانک از روی یک سرباز سوری رد می شوند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۹    
قم امسال مقصد عزاداری سیاسیون بود.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۶    
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بعد از بازی با ایتالیا متوجه شدیم اگر می خواهیم در جام جهانی موفق شویم باید تفکرمان را تغییر بدهیم.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۰    
در حالی که پیش تر "بیل کلینتون"، رئیس جمهور سابق آمریکا، محکوم به داشتن روابط غیراخلاقی نامشروع با منشی خود شده بود ...
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۳    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 94 از فردا دوشنبه 4 آبان ماه آغاز و تا هفتم آبان ادامه دارد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۴    
حادثه تیراندازی شب گذشته (2 آبان) به دلیل اختلافات قومی بوده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده اند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۹    
3 مرد که با شلیک گلوله دختر 5 ساله امریکایی را به قتل رسانده بودند بازداشت و دادگاهی شدند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
فتاحی از اجرای حکم تخریب رستوران ریور ساید واقع در ابتدای جاده جاجرود خبر داد و گفت: با حکم دادستانی بناهای غیر مجاز مربوط به این رستوران که در حریم رودخانه قرار داشتند، تخریب شدند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۲    
پرداخت یارانه سبب افزایش مداوم بدهی دولت به بانک مرکزی شده و از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به 50 هزار میلیارد تومان رسیده است که اثر پنج برابری بر حجم کل نقدینگی دارد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۶    
بحران سوریه دو طیف دارد، یک طیف اصل را بر مبارزه با تروریسم گذاشته اند و طیف دیگر رفتن اسد را راهکاری برای پایان دادن به این بحران می دانند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه قزوین-کرج و مصدومیت 11 نفر خبر داد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۱    
مهلت ارسال اثر به چهاردهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۵    
بیش از 200 گردشگر خارجی از نزدیک نظاره گر آئین عاشورا در اصفهان بودند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۱    
مقامات محلی در عراق با اشاره به موفقیت در برگزار مراسم دهه اول محرم اعلام کردند که 6.3 میلیون زائر در این مراسم حضور یافتند.
معاصر   ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۸    
آیین سوگواری شام غریبان امام حسین(ع) با حضور جمع کثیری از خادمان رضوی، زائران و مجاوران عزادار حسینی در جوار بارگاه حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار شد.
  • ۱