پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۱:۰۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1396 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 خرداد 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 تیر 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 شهریور 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 اسفند 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1396 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
مقیم/ رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان در پیامی به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان حادثه سقوط هواپیما را تسلیت گفت .
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
مقیم/ رئیس جمهوری نیکاراگوئه، با ارسال پیامی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری تسلیت خود را به مناسبت سانحه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان اعلام کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۱:۲۴    
مقیم/ رئیس جمهوری ارمنستان در پیامی به رئیس جمهوری اسلامی ایران، سانحه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان را تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۴    
مقیم/تهران- زلزله ای به بزرگی 4.6 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) دوشنبه شب حوالی استان آذربایجان غربی را لرزاند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۴    
مقیم/ساری - رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت که گردش مالی 50 هزار میلیارد ریالی برنج در مازندران یک فرصت مناسبی برای افزایش تولید این محصول راهبری در این استان است .
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
مقیم/تهران- وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت جهانی 10 محصول استراتژیک صادراتی ایران بر اساس توافقنامه لیسبون در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۴    
مقیم/مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: فردا سه شنبه (یکم اسفند ) بیشینه سرعت باد در جاده چالوس به 50 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۹    
مقیم/سرخپوشان تبریزی که در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده بودند، دومین دیدار را هم درحالی با شکست پشت سرگذاشتند که چهره یک تیم بازنده را نداشتند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۹    
مقیم/از یمارس ریمسویچ خواسته شده است در زمان انجام تحقیقات، موقتا از سمتش کناره گیری کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۹    
مقیم/مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت معتقد است بالا رفتن نرخ ارز می تواند کاهش واردات را به همراه داشته باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۹    
مقیم/یکی از متقاضیان پرواز صبح روز گذشته هواپیمای ATR72 شرکت آسمان که با بیش از 60 سرنشین فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد و 50 دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۹    
مقیم/استاندار اصفهان آخرین اخبار مربوط به جستجوی هواپیمای ATR را تشریح کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۴    
مقیم/طبق آمار کریستیانو رونالدو با وجود شرایط بحرانی که در این فصل داشته است، آمار گلزنی بهترین نسبت به لیونل مسی و همه بازیکنان لیگ اسپانیا دارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
مقیم/تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته بود در دومین هفته برابر نماینده ازبکستان به برتری رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
مقیم/ به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دانشجوی دانشگاه اوراسیای قزاقستان جهت بهره مندی از یک فرصت مطالعاتی به کشورمان سفر کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
مقیم/ جشنواره فیلم های ایرانی با همکاری وابستگی فرهنگی کشورمان در بمبئی، در شهر چنایی هند، برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
مقیم/ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بنابر دعوت رسمی وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان، سوم اسفندماه به این کشور سفر می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مقیم/ به همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان، صنایع دستی و هنر ایرانی در حاشیه بازارچه سفارت ایران در ژاپن، به نمایش گذاشته شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مقیم/ رایزن فرهنگی کشورمان با منزه مونگلد، نماینده اجرایی یونسکو در آلمان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مقیم/ سمینار انقلاب اسلامی ایران و حقوق اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی توسط خانه فرهنگ کشورمان در پیشاور پاکستان برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
مقیم/ همایش نقش ایران در مبارزه با افراط گرایی دینی به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در مادرید و با همکاری دانشگاه سالامانکا اسپانیا، در محل این دانشگاه برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۵    
مقیم/ رئیس جمهوری بلاروس در پیامی به رئیس جمهوری اسلامی ایران، سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را به وی تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مقیم/ در پی سانحه هوایی تهران – یاسوج شبکه تلویزیونی سی ان ان اقدام به پخش گزارش ویژه آب و هوایی از ایران و منطقه سقوط هواپیمای در سمیرم کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
مقیم/بررسی اطلاعات سایت سایماگو و جستجو بر اساس حوزه بیوتکنولوژی نشان داده است که رتبه ایران در سال 2016 در جهان با یک پله صعود نسبت به سال گذشته در رده 13 جهان قرار گرفته است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
مقیم/سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شرایطی که هیات هفت نفره فرانسوی امشب (دوشنبه) به ایران می رسند تا ابعاد مختلف این سانحه را بررسی کنند ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مقیم/رئیس سازمان فضایی ایران از تشکیل کمیته ای برای تجاری سازی پروژه های بومی مرتبط با فناوری فضایی در کشور خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
مقیم/مرکز آمار ایران وضعیت صدور پروانه های ساختمانی صادر شده در شهرداری های کشور طی نیمه اول امسال را اعلام کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۲    
مقیم/معاون مدیرکل ایمنی پرواز سازمان هواپیمایی کشوری زیرساخت های قانونی و نحوه تشکیل گروه های یازده گانه بررسی سانحه هوایی پرواز تهران یاسوج را تشریح کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
مقیم/وقوع سکته مغزی معمولا تاثیرات بسیار شدیدی بر روی توانایی های روزمره انسان ها می گذارد و از جمله توانایی افراد برای صحبت و بلع غذا را مختل می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۲    
مقیم/معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: این سازمان در حال مانیتورینگ و نظارت موردی نحوه اجرای مصوبه جدید اینترنت است و به زودی گزارشی از روند اجرای این مصوبه را اعلام می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مقیم/ وزارت امور خارجه ترکیه سانحه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران یاسوج را منجر به جان باختن 66 نفر از هموطنانمان شد را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
مقیم/درحالی که حال وهوای بازار پس از سقوط اخیر که با ترس از بالا آمدن تورم و افزایش هزینه های وام گیری، رخ داده بود، به تدریج رو به بهبود است، روز دوشنبه سهام آسیایی هم به سوددهی افتادند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مقیم/تحت تاثیر ملحق شدن بازارهای آسیایی به بهبود جهانی بازارهای سهام و افزایش نگرانی ها از شدت گرفتن تنش ها در خاورمیانه، قیمت نفت به رشد خود ادامه داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۸    
مقیم/ همکاری خانه شهریاران جوان با کانون گفتگو امام موسی صدر جهت تعریف پروژه های اجتماعی و فرهنگی مشترک آغاز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تأکید مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، ایجاب می کند که ما جلسات دقیق تری در مجلس، دولت و قوه قضائیه داشته باشیم.