جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1396 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 خرداد 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 تیر 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 شهریور 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 اسفند 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 آبان 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1396 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۰۸    
مقیم/ متن پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش منتشر شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۸    
مقیم/ پیراهن امضا شده تیم ملی فوتبال کشورمان، اهدایی یکی از ایرانیان مقیم گوانجو، به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۸    
مقیم/ ملت ایرانِ سربلند میدانند که اگر زلزله کرمانشاه، خانه ها را آوار و مردم را داغدار کرد اما دیار پهلوانان، آنقدر فرهاد دارد که همیشه بر بلندای عزت و دفاع از حریم کشور درخشان باشند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
مقیم/ روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۸    
مقیم/ مارک لوکاک معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۳    
مقیم/ کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه در پایگاه اینترنتی خود گزارشی در مورد گفت وگوی تلفنی 'ولادیمیر پوتین' و 'دونالد ترامپ' سران روسیه و آمریکا منتشر کرد که براساس آن طرف روسی موضوعات اجلاس سه ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
مقیم/ معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی به توضیح درباره مذاکرات خود در تهران پرداخت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۹    
مقیم/ معاون وزیر جهاد کشاوری در واکنش به سخنان کمیسیونر اروپا مبنی بر امضای توافقنامه بین ایران و نیوزیلند برای واردات کیوی به ایران گفت: ما چنین توافقنامه ای امضا نکردیم.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۹    
مقیم/ اگر فکر می کنید پول خیلی زیادی برای دسترسی به خدمات اینترنت می پردازید در اشتباه هستید، زیرا بورکینافاسو گران فروش ترین کشور جهان در زمینه ارائه خدمات اینترنت است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
مقیم/ 'بی جی اف' بزرگترین شرکت خرده فروشی در کره جنوبی می گوید که حضور در بازار ایران با توجه به وسعت آن برای این شرکت و کشورش بسیار مهم است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
مقیم/ گذر از دوران موسوم به جنگ سرد و پایان توازن استراتژیکی که بر اساس مقتضیات آن دوران بر جهان و نیز خاورمیانه حاکم بود، پیچیدگی های چند وجهی را بر معادلات امروز حاکم کرده است ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
مقیم/ تارنمای ان بی سی نیوز نوشت: بنیاد خیریه ترامپ که سال گذشته میلادی قوانین فدرالی را نقض کرده بود، منحل می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۴    
مقیم/ مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از برخورد با متخلفان و سودجویانی که به بهانه گردشگری سیاه به برگزاری تور بازدید از مناطق زلزله زده غرب ایران اقدام کرده اند، خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۴    
مقیم/ رئیس جمعیت هلال احمر با تشریح عملکرد و اقدامات جمعیت در زلزله کرمانشاه، به برخی انتقادات و ادعاها که در این باره در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود، پاسخ داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
مقیم/ رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: چند سال قبل با لهستان موافقت نامه فرهنگی امضا کردیم و قرار بود بین دو کشور ایران و لهستان دفاتر رایزنی فرهنگی ایجاد شود ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
مقیم/ رییس سازمان ملی استاندارد ایران از دپوی 1000 دستگاه خودروی وارداتی غیراستاندارد در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
مقیم/ جودوکار وزن 60– کیلوگرم ایران پس از پایان رقابت های گرند پری هلند به همراه سایر اعضای تیم به ایران بازنگشت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
مقیم/ این روزها که همه ایران برای گرفتن دست مردم زلزله زده استان کرمانشاه بسیج شده، در هر گوشه ای تصویری از ایثار و ازخودگذشتگی به ثبت می رسد. تصاویری که شاید در کمتر کشوری بتوان نظیرشان را دید ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۴    
مقیم/ سخنگوی دولت گفت: انتقاد از مسکن مهر زلزله زدگان انتقاد از سازندگان آن بود و این انتقاد درست است و باید بیان شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۴    
مقیم/ وزیر کشور از احداث پایگاه امداد 16 هکتاری در کنار مرقد امام(ره) برای مقابله با زلزله احتمالی تهران خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
مقیم/ رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت، در نامه ای به وزیر نفت یادآوری کرد در قرارداد اخیر وزارت نفت برای فروش گاز به شرکت نروژی ایرانی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
مقیم/ چهل و هفتمین سالگرد روز ملی عمان با حضور مسئولان کشورمان و سفرای مقیم در تهران برگزار شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
مقیم/ پیراهن امضا شده تیم ملی فوتبال کشورمان، اهدایی یکی از ایرانیام مقیم گوانجو، به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش رسید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۴    
مقیم/ رئیس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات از تداوم پس لرزه های استان کرمانشاه تا 6 ماه خبر داد و جزئیات 767 پس لرزه را تشریح کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
مقیم/ دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: طبق تصویب این ستاد قیمت نان از فردا (یکم آذر) افزایش می یابد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
مقیم/ لحظاتی قبل وقوع پدیده بسیار شدید گرد و غبار، آسمان اهواز را در هاله ای از خاک فرو برد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۹    
مقیم/ عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی دلایل استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۴    
مقیم/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران برای بهبود مبادلات تجاری میان کشورهای اسلامی به عنوان یک بازار 2 میلیارد نفری پیشنهاداتی آماده کرده که در اجلاس 2 روزه مالزی ارایه خواهد ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مقیم/ نخستین جشنواره فیلم های ایرانی با استقبال بیش از 200 نفر از علاقه مندان سینمای ایران در سالن دانشگاه ملی سنگاپور با نمایش فیلم بادیگارد آغاز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مقیم/ ولی الله فهیمی گراپلر ایرانی وزن 92 کیلو گرم قهرمان جهان شد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سالن ورزشی باکو به اهتراز درآورد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
مقیم/ سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه گفت: ظرفیت دفاعی ایران منحصرا بازدارنده و برای نیازهای دفاعی کشور با توجه به حمله رژیم صدام حسین به ایران در سال های دفاع مقدس است .