پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای موج رسا 1 اردیبهشت 1403 - mojerasa.ir

موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی نظامی که به منظور حراست از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن، به دستور رسمی امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت 1358 تأسیس شد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با بیان اینکه فلسفه شکل گیری سپاه مربوط به تیزبینی، آگاهی و بصیرت امام راحل است ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۱    
جشنواره پرواز بادبادک ها در قلعه بهستان ماهنشان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۱    
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بیش از 94 درصد از روستاهای شهر دندی استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان از اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل شهری از امروز در زنجان خبر داد و گفت: نرخ های اعلام شده مصوبه ستاد تنظیم بازار است.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
استاندار زنجان با دستگاه های اجرایی اتمام حجت کرد تا محدوده پل میر بهاءالدین زنجان را باید تا 15 خرداد ماه ساماندهی کنند.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۷    
با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، پروانه برهانی به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه ای زنجان منصوب شد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد، در برخی نقاط با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق نیز همراه است ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۲    
نگاه اقتصادی عده ای به کارهای علمی و فرهنگی سبب شده تا موسسات آموزشی همانند دانشگاه روزبه زنجان این روزها با چالشی به نام انحلال دست و پنجه نرم کند و دانشجویان همانند توپ به دیگر دانشگاه ها پاس داده ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
پروانه مصرف بهینه آب شرب روستای توریستی و گردشگری شیت شهرستان طارم تنها سه ماه فرصت بهره برداری داشته و بعد از این مدت منقضی می شود بنابراین روستاییان می مانند و باز هم مشکل کمبود آب شرب!
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۲    
وجود معادن در هر شهر و منطقه ای باید به پیشرفت و توسعه آن منطقه منجر شود و شهرستان ماهنشان با وجود در آمد بالای معادن ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۵:۰۲    
چاروق یکی از هنرهای ظریف و زیبایی است که قدمت طولانی در فرهنگ ایران دارد و دستان هنرمندان زنجان مهارت های ویژه ای در تولید این صنعت دارد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۴:۲۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان خبر داد و گفت: امسال این نمایشگاه در زنجان به صورت 6 روزه برگزار خواهد شد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۴:۰۲    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه کشورمان دارای یک فرهنگ ایرانی اسلامی قوی و محکم است گفت: آموزه های اسلامی بهترین هویت برای شناخت جامعه است.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی دستگیری یک نفر سارق ماهر، از کشف 15عدد باتری خودرو خبر داد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۷    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که حمله به کنسولگری ایران در سوریه اقدامی اشتباه است و این باعث شد که دست ایران برای انتقام بازتر باشد و امروزه مردم جهان نظاره گر شکوه و اقتدار ایران هستند.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۲    
بخشدار بخش مرکزی شهرستان خدابنده با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: حمله ایران به اسرائیل، یک تنبیه مقتدرانه بود.