جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۰۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای موج رسا 9 اردیبهشت 1403 - mojerasa.ir

موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
روزمان را با تلاوت یک صفحه از قرآن کریم آغاز کنیم.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید درآمد پایدار در شهرداری ایجاد شود تا بتوان خدمات دهی به مردم را بیشتر کرد، گفت: با وجود بودجه محدود موجود نمی توان مشکلات شهری را حل کرد ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۲    
شهردار زنجان گفت: پارکینگ توفیق مدتی پس از افتتاح به صورت رایگان در خدمت همشهریان خواهد بود تا پروسه واگذاری به بهره بردار طی شود.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم دنیا شاهد اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی هستند و به عبارتی مردم دنیا بیدار شده و علیه این رژیم غاصب به پا خواسته اند.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۷    
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه تعرفه سرویس مدارس پس از بررسی های لازم تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد گفت ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: فروشنده گران فروش آجیل در زنجان به پرداخت جریمه نقدی 830 میلیون ریال محکوم شد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۷    
روستاهای زنجان در مدار توسعه قرار گرفته اند و پروژه های عمرانی و زیرساختی مختلفی در سطح استان در حال اجرا است.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره از برگزاری همایش بزرگ حکمت مطهر در هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان خرمدره خبر داد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
اساتید دانشگاه پیام نور زنجان از اقدام اعتراضی دانشجویان آمریکا علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند و ضرب و شتم و برخورد خشن پلیس با اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا امری غیر انسانی خواندند.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۱    
بانوی کار آفرین ماهنشانی با ایجاد کارگاه تولیدی، زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده و در جهت افزایش تولید با مشارکت مردم اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
استاد دانشگاه و مدرس سواد رسانه ای استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از میدان های جدیدی که ما دچار آسیب و ضربه می شویم حوزه رسانه است گفت ...
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ابهر پرداخت شد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۷    
بهار، شیوه طبیعت است برای گفتن اینکه بیایید جشن بگیریم فصل زیبایی فرا رسیده است فصلی که رشد و نمو از آن منشا و زندگی طبیعت از آن سرچشمه می گیرد.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۲    
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بعد از گذشت سال ها هنوز هم برخی از وظایف در اختیار شورا نیست، گفت: فعلا شورا به ریل قانونی بازنگشته است.
موج رسا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۲    
برکت روزمان را به یاد شهید علی داودی رقم بزنیم. این شهید بزرگوار نهم دی ماه 1341 ، در روستای شناط ار توابع شهرستان ابهر به دنیا آمد.