دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۷:۴۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 20 مهر 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 2 مهر 1398 مثلث آنلاین 3 مهر 1398 مثلث آنلاین 4 مهر 1398 مثلث آنلاین 5 مهر 1398 مثلث آنلاین 6 مهر 1398 مثلث آنلاین 7 مهر 1398 مثلث آنلاین 8 مهر 1398 مثلث آنلاین 9 مهر 1398 مثلث آنلاین 10 مهر 1398 مثلث آنلاین 11 مهر 1398 مثلث آنلاین 12 مهر 1398 مثلث آنلاین 13 مهر 1398 مثلث آنلاین 14 مهر 1398 مثلث آنلاین 15 مهر 1398 مثلث آنلاین 16 مهر 1398 مثلث آنلاین 17 مهر 1398 مثلث آنلاین 18 مهر 1398 مثلث آنلاین 19 مهر 1398 مثلث آنلاین 20 مهر 1398 مثلث آنلاین 21 مهر 1398 مثلث آنلاین 22 مهر 1398 مثلث آنلاین 23 مهر 1398 مثلث آنلاین 24 مهر 1398 مثلث آنلاین 25 مهر 1398 مثلث آنلاین 26 مهر 1398 مثلث آنلاین 27 مهر 1398 مثلث آنلاین 28 مهر 1398 مثلث آنلاین 29 مهر 1398 مثلث آنلاین 30 مهر 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۲۳    
ایالات متحده از آغاز انقلاب 1979 میلادی (1357 شمسی) منتظر سقوط انقلاب اسلامی است اما حکومت ایران در برابر چالش هایی مانند جنگ هشت ساله با عراق، چندین دهه تحریم ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۵    
مسیر نزولی قیمت طلا و سکه در بازار ایران، هرچند با شیب کم ادامه دارد؛ امروز (یکشنبه) که نخستین روز کاری این هفته محسوب می شود، قیمت سکه و طلا نسبت به روز مشابه هفته گذشته بازهم کمتر بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۷    
همایون شجریان، تصویری از خود و سهراب پور ناظری در استانبول منتشر کرد و نوشت: استانبول در کنار سهراب عزیز، آغاز پروژه موسیقی فیلم مست عشق ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۸    
بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت: زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت صعب روزی بوالعجب کاری پریشان عالمی... /حافظ/
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۶:۴۵    
حمید استیلی به همراه خانواده عزیزش در اکران خصوصی خداحافظ المپیک را در تصویر زیر می بینید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۱۲    
متین ستوده گفت:نیت من برای حضور در این مراسم به هیچ وجه حاشیه سازی نبود. قصد این را نداشتم که برخلاف موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم.نمی خواستم جلب توجه کنم ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۶    
اولین ویلای زیر آبی جهان در جزیره رنگالی مالدیو است که هزینه یک شب اقامت در آن 50 هزار دلار است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۹    
امروز در بازار طلا در ادامه روند چند روز گذشته قیمت سکه تمام باز هم کاهش یافت ولی قیمت ها در بازار ارز با تغییر خاصی مواجه نشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۷    
آزاده صمدی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در نمایش آن دیگری به کارگردانی سمانه زندی نژاد به ایفای نقش می پردازد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۱    
فیلم انفرادی با بازی رضا عطاران و مهدی هاشمی، به مراحل پایانی فیلمبرداری نزدیک می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳    
حوادث رکنا: زنی که مادر و دختر همسایه اش را در فضای مجازی تهدید می کرد دستگیر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۲    
حوادث رکنا: مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: 30 زائر ایرانی تاکنون براثر حوادث ترافیکی در ایام اربعین جان باخته اند و 143 مصدوم هم توسط هلال احمر به داخل مرز منتقل شده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۶    
گروهی از مردان مسلح ناشناس با حمله به مسجدی در یکی از استان های بورکینافاسو دست کم شانزده نفر را به قتل رساندند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۰    
عکسی که کتایون ریاحی با پسرش در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۰    
مرداد ماه سال 1393 مدیر عامل سابق شرکت فرودگاه های کشور گفت: با توجه به تاکیدی که دولت بر امنیت پرواز های مسافری دارد رییس جمهور هفته گذشته پرواز ایران 140 را ممنوع کرد و پس از آن نیز در دستوری ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۱    
شاید فرمولی که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل برای تشکیل ائتلافی میان کشورهای منطقه برای تضمین امنیت جمعی مطرح کرد یکی از گزینه های ممکن باشد یا حداقل اصلی باشد که با استفاده از آن ایجاد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۸    
اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر بیست کیلومتر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد کرد که در این حادثه 6 نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۶    
کانال های استقلالی در فضای مجازی به انتشار این تصویر از فابیو جانواریو واکنش نشان دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۷    
محمدحسن انصاری فرد گفت: مطمئنا به وقتش و بر اساس نیاز کادرفنی در برخی پست ها ممکن است بازیکن جذب کنیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۴    
استقلال برای بازگشت به جاده موفقیت سه بازی حیاتی و سرنوشت ساز را پیش رو دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۴    
مسئولان تیم فوتبال استقلال مدعی شدند با توجه به اینکه مهدی قائدی به تازگی از کمند مصدومیت رها شده، اگر دوباره آسیب ببیند شرایط برای استراماچونی سخت می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۲    
همسر سرمربی تیم فوتبال استقلال به شغل جدیدی در تهران روی آورده است. دلیله همسر آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در ایران حضور دارد به شغل جدیدی روی آورده است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۶:۴۴    
فرمانده شبه نظامیان کُرد گفت که در صورت ضرورت با مسکو و دمشق مذاکره خواهد شد و این نیروها در حال برنامه ریزی برای یک سال جنگ با ترکیه هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت : شعار نویسی روی دیوار سفارت ترکیه قابل تائید نیست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۰    
در تیراندازی در کلیسایی در یکی از ایالت های آمریکا دست کم 4 نفر مجروح شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۷    
یک وبسایت عربی افزایش حضور نظامی آمریکا در عربستان را در راستای با ج گیری بیشتر دولت واشنگتن از ریاض ارزیابی کرد و نوشت که ترامپ با کارت ایران در حال پر کردن خزانه دولت خویش است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک در سخنانی ضمن اعلام کشته و مجروح شدن بیش از 200 تن در جریان حمله ترکیه به شمال سوریه، از آمریکا خواست که به تعهدات اخلاقی خود در قبال کردها عمل کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۴    
وزیران خارجه اتحادیه عرب امروز (شنبه) پس از پایان نشست فوق العاده این اتحادیه در قاهره با موضوع تجاوز ترکیه به شمال سوریه خواستار کاهش سطح روابط دیپلماتیک کشورهای عربی با آنکارا و قطع همکاری های ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۰    
تمرینات تیم ملی فوتبال برای دیدار مقابل بحرین پیگیری شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۲    
کردهای سوریه امروز (شنبه) از آواره شدن 191 هزار و 69 نفر از ساکنان مناطق شمالی این کشور از آغاز عملیات نظامی ترکیه در منطقه شرق فرات خبر دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۱    
پلیس نیویورک می گوید در جریان یک تیراندازی در این شهر دستکم 4 نفر کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۱    
رئیس پیشین اقلیم کردستان عراق عملیات نظامی ترکیه علیه کردها در شمال سوریه را تهدیدی جدی علیه امنیت منطقه خواند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۸    
سید عباس موسوی عنوان کرد: نخست وزیر پاکستان فردا به تهران سفر و با مقامات عالیرتبه کشورمان دیدار و گفتگو می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۷    
طی ساعات پایانی شب گذشته آمریکا با چین به یک توافق تجاری محدود در زمینه کشاورزی، مالکیت معنوی فن آوری و همچنین بحث های مالی دست یافتند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهور روسیه در خصوص توسعه ناتو به سمت مرزهای روسیه گفت، این اقدام مسکو را خوشحال نمی کند و آن را یک تهدید می داند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۱    
وزیر خارجه آلمان در واکنش به عملیات در حال جریان ترکیه علیه کردها در شمال سوریه، از قطع فروش تسلیحات به آنکارا خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به مفاد قانون رسیدگی به دارایی های مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی ایران، گفت: بر اساس قانون و پیشنهاد رئیس قوه قضاییه، اطلاعات مالی همه افراد مشمول این قانون ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۷    
پژوهشگران آمریکایی ادعا می کنند، واکسنی ساخته اند که نه تنها مانع از عود سرطان سینه و تخمدان می شود بلکه از همان ابتدا از ایجاد آن ها جلوگیری می کند. این واکسن تا هشت سال آینده در دسترس خواهد بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۷    
قطعاً درمورد فواید ورزش در دوران بارداری چیزهایی شنیده اید، ولی آیا ورزش های ممنوع در بارداری و این 9 ماه مهم زندگی تان را هم می شناسید؟ باتوجه به اهمیت فراوان این دوران ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اقدام نظامی ترکیه علیه کردهای سوریه، معادلات منطقه و ثبات در سوریه را پیچیده تر می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله یکجانبه گرایانه اردوغان به کشور سوریه نقض آشکار معاهدات بین المللی است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۷    
نتایج یک بررسی جدید به تازگی نشان داده افرادی که طولانی مدت می خوابند به میزان قابل توجهی در معرض زوال عقل قرار دارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۷    
یک رسانه صهیونیستی گزارش داد ریاست این رژیم قصد ندارد فرصت چهار هفته ای نخست وزیر فعلی برای تشکیل کابینه را تمدید کند و این وظیفه را به رقیب نتانیاهو واگذار خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۸    
دانشمندان میگویند که اخیرا آثاری از یخ روی ماه یافت شده است و این نشان میدهد که برخی از لایه های یخ در این کره تازه تر هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهوری فرانسه در واکنش به رای ندادن پارلمان اروپا به نامزد مورد نظرش به عنوان کمیسر اروپا، از وجود یک بحران سیاسی در اتحادیه اروپا خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۰    
محمد خوش چهره، اقتصاددان، درباره سیاست های مربوط به یارانه ها گفت: در مجلس هفتم مخالف پرداخت یارانه بودم و تا زمانی که در مجلس حضور داشتیم اجازه ندادیم هدفمندی یارانه ها تصویب و اجرا شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۶    
در گذشته تصور بسیاری از ناظران سیاسی این بود که عربستان بدون نظارت و چراغ سبز آمریکا توانایی ریسک تنش زدایی و مذاکره با تهران را ندارد اما اکنون به نظر می رسد که ریاض، علی رغم فشارهای آمریکا ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی اداره مرزبانی دولت سعودی در اولین واکنش به حادثه نفتکش ایرانی در دریای سرخ، مدعی شد که قصد کمک رسانی به این نفتکش را داشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سران قوا مطرح کرد که ساز و کاری برای کد و رمزگذاری بیندیشند تا نمایندگان برای اطلاعاتشان مصونیت داشته باشند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۵    
شمخانی گفت: راهزنی دریایی و شرارت در ابراههای بین المللی که با هدف ناامن سازی رفت و امد شناورهای تجاری انجام می شود بدون پاسخ نخواهد ماند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح مفتخر به دریافت نشان نصر درجه یک شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۱    
حوادث رکنا: یک تعمیرگاه دار تهرانی به طرز مرموزی به قتل رسید .
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۴    
حوادث رکنا: دختر نروژی برای این که اسبش خوراک مورچه ها در زیر خاک نشود تصمیم به اقدامی وحشتناک گرفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۱    
استراتژی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش نفوذ خود در منطقه تاحدودی بر مبنای بهره برداری از شکاف در بین کشورهای عربی طراحی شده است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۱    
حوادث رکنا: زن معتاد کودکش را پس از مصرف موادمخدر به قتل رساند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۵    
علی ربیعی تاکید کرد: ایران با پرهیز از شتابزدگی به دقت در حال بررسی ماجرای آتش سوزی نفتکش است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۹    
تصویری از الهام حمیدی و شوهرش را در اکران خصوصی فیلم مسخره باز میبنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۶    
اقتصاد نیوز:با اینکه برخی مشاغل برای مردان و یا زنان تعریف شده اند اما در سال های اخیر و به دلایل مختلف شاهد ورود آنها به کارهای غیر متعارف بوده ایم ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۳    
همه افراد به دنبال راهی هستند تا از مریضی در امان باشند و هیچ کس را نمی توان پیدا کرد که برای مریض شدن برنامه ریزی داشته باشد. بالعکس، همه ما به دنبال راه هایی برای جلوگیری از انواع مریضی ها هستیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۳    
عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران معتقد است با گذشت یکسال از خروج آمریکا از برجام و اعمال سیاست فشار حداکثری، این کشور نه تنها به هیچ یک اهداف اعلامی خود دست نیافته ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
این روزها همه از بایدهای اربعین می گویند، اینکه چه باید کرد و چطور راهی این سفر شد اما در کنار همه این بایدها حواسمان به نبایدهای اربعین هم باشد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
ایسنا : بی تردید سبک غلط زندگی و عادت های اشتباه، شایعترین دلایل همه گیری چاقی هستند که در سطح جهانی رو به افزایش است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
حتما شما نیز برای یک بار هم که شده چنین حالتی را در خواب تجربه کرده اید. این مسأله در برخی از افراد شدیدتر است و هر چند وقت یک بار در میانه های شب باعث بی خوابی و حتی هراس شان می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۴    
قیمت دلار در صرافی های بانکی، امروز شنبه 20 مهر 98 برای ششمین روز متوالی بدون تغییر روی رقم 11 هزار و 400 تومان ثابت ماند. قیمت یورو هم بدون هیچ تغییری، 12 هزار و 600 تومان تعیین شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۱    
اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد درباره لغو سفر به ترکیه به شرح زیر است:
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۵    
عکسی که سارا و نیکا فرقانی با جواد عزتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۲    
عکسی که نسرین مقانلو از لباسش در فیلم دل در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۰    
با کلید خوردن 3 پرونده قضایی نتانیاهو و شمارش معکوس برای اعلام حکم نهایی آنها و بن بست سیاسی موجود همگی نشان می دهند نتانیاهو به پایان عمر سیاسی اش نزدیک می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۷    
بسته شدن مرز خسروی در ساعات عصرگاهی جمعه موجب شده تا جمعیت زیادی از دیروز تا بامداد امروز پشت این مرز بمانند. بنابراین مسؤولان اعلام می کنند که امروز هم به مرز خسروی مراجعه نکنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۷    
مرز مهران و استان ایلام این روزها میزبان خیل عظیم زائران حسینی است که از مناطق دور و نزدیک کشور خود را به نزدیک ترین گذرگاه زمینی به کربلای معلی رسانده اند و شوق زیارت حسین(ع) در سر دارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۱    
در روزگاری که جوانان مشکلات زیادی برای ازدواج پیش رو دارد. یک شعر طنز می تواند لبخندی بر صورت آنها بیاورد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۵    
کاهش نگرانی ها از رویارویی تجاری آمریکا و چین و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، اشتیاق سرمایه گذاران برای خرید دارایی های ریسک دارتر (مانند سهام) را بیشتر کرد و باعث شد قیمت طلا سقوط کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۲    
وزارت خارجه پاکستان گزارش های منتشر شده درباره درخواست عربستان سعودی از نخست وزیر این کشور برای وساطت بین ریاض و تهران را تکذیب کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: اعلام شفاف اموال و دارایی مدیران و مسئولان در کشور ابهام زدایی کرده و مانع از تهمت های بعدی می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۲    
اعضای تیم ملی فوتبال ترکیه بعد از گل اول در بازی با آلبانی در مسابقات انتخابی جام جهانی رو به دوربین ها سلام نظامی دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۶    
یش از یک دهه است که تولید پیکان نخستین خودروی ایرانی متوقف شده اما خیلی از گالری دارها و عاشقان نوستالژی هنوز پیکان های شان را از رده خارج نکردند و نوستالژی دهه های قبل از شصت شان را با بزک کردن این ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۳    
آیاندا پاتوسی می گوید یک روز به تیم سابقش یعنی استقلال باز خواهد گشت چون می خواهد با این تیم قهرمان شود.پاتوسی یکی از بازیکنانی بود که هواداران هرگز دوست نداشتند از تیم شان برود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۳    
دنیای اقتصاد نوشت: وضعیت بازار معاملات مسکن در مناطق 4 و 5 که پرمعامله ترین مناطق پایتخت محسوب می شوند نشان می دهد رکود بازار مسکن در ماه های اخیر و تشدید آن در ماه گذشته منجر به افزایش حجم عرضه فایل ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۳    
اعتماد نوشت: فامیل بازی خوب نیست. این واکنش سیداحسان قاضی زاده هاشمی، عضو اصولگرای شورای نظارت بر صداوسیما به خبر انتصاب دامادِ معاون استان های صداوسیما به عنوان رییس شبکه شما بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۰    
اعتماد نوشت:فردا نشست گروه ویژه اقدام مالی برگزار می شود. ممکن است در این نشست تهران دوباره فرصتی چهار ماهه را به دست بیاورد ولی آیین نامه داخلی مجمع چنین فرصتی نمی دهد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۷    
فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به استقبال گسترده زائران سالار شهیدان گفت: به دلیل ازدحام جمعیت، ترابری عراق کشش جابه جایی نیرو را ندارد و مردم در خروجی مرز شلمچه با مشکل مواجه شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۴    
روزنامه جوان نوشت:اردیبهشت امسال تصادف مرگباری در اصفهان رخ داد. در کورس دو خودروی پورشه، یکی از پورشه ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه پراید برخورد می کند که به مرگ راننده جوان پراید منجر می ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۴    
شرق نوشت: مأموران پلیس تهران ساعت 9 صبح روز پنجشنبه گذشته از مرگ مردی جوان در خانه اش مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، همسر این مرد توضیحاتی را ارائه داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۱    
کشورهای دنیا با روش های خلاقانه ای به جنگ مواد پلاستیکی رفته اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۸    
خراسان نوشت:مرد 42 ساله ای در شهر مشهد با پلیس 110 تماس گرفت و از دستبرد دزدان پراید سوار به خودرو پارک شده اش خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۲    
مدیر اجرایی و پژوهشی مرکز مطالعات بین المللی دانشگاه ام آی تی آمریکا، با تاکید بر اینکه ایران در شرایط تحریم نباید مذاکره کند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۲    
مدیرکل اسبق خاورمیانه وزارت خارجه گفت: اسلام آباد می داند اگر بتواند در تلاشی برای بهبود روابط ایران و عربستان نقش آفرین باشد می تواند با پشتوانه اسلامی در مقابل هند در قضیه کشمیر و فشاری که به وجود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۳    
کاظم ملایی در خصوص فضای فیلم گورکن گفت: مخاطب برای من اهمیت بسیار زیادی دارد و همیشه با خودم فکر می کنم چگونه می توان سینمای شخصی خود را حفظ کرد ولی در کنارش مخاطب زیادی را هم با خود همراه کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۰    
حوادث رکنا: کودک 10ساله جان خود را در یکی از استخرهای گرگان از دست داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۰    
دختر 17 ساله به همراه مادر پیرش وارد کلانتری شده بود تا از همسرش شکایت کند. و با چشمانی پر از اشک، عامل اصلی زندگی تباه شده اش را فقط یک عشق خیابانی می دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۷    
حکم زندان هفت مرد که با تشکیل یک شبکه، به جعل 11 هزار ویزا اقدام کرده بودند در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۷    
پدر شکنجه گر که با اقدام وحشتناکی در مرند جنجال به پا کرده بود کینه عجیبی به دل داشت. این مرد با آزادی از زندان برای انتقام گیری از زنش دست به کار عجیبی زد و پس از فرار به تهران دستگیر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۴    
فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که واشنگتن با ارسال نیرو و تجهیزات به عربستان سعودی قصد دارد تا امنیت این کشور را تقویت کند تا سعودی ها بتوانند از خود دفاع کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با پراید و پژو 7مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۹    
در شب برتری دشوار قهرمان جهان، پرتغال به راحتی پیروز شد و تیم انگلیس اولین شکست خودش را در مسابقات انتخابی یورو 2020 تجربه کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۰    
محمد وکیلی، سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان اعتقاد دارد تیم ملی والیبال در صورت کسب نتیجه بهتر در سه بازی می توانست یکی از مدعیان ایستادن روی سکوی جام جهانی 2019 باشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۸    
عمران خان، نخست وزیر پاکستان امروز به ایران سفر می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۶:۴۴    
پمپئو از اظهار نظر درباره حادثه نفتکش ایرانی طفره رفت