سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۲:۵۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 24 مهر 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 2 مهر 1398 مثلث آنلاین 3 مهر 1398 مثلث آنلاین 4 مهر 1398 مثلث آنلاین 5 مهر 1398 مثلث آنلاین 6 مهر 1398 مثلث آنلاین 7 مهر 1398 مثلث آنلاین 8 مهر 1398 مثلث آنلاین 9 مهر 1398 مثلث آنلاین 10 مهر 1398 مثلث آنلاین 11 مهر 1398 مثلث آنلاین 12 مهر 1398 مثلث آنلاین 13 مهر 1398 مثلث آنلاین 14 مهر 1398 مثلث آنلاین 15 مهر 1398 مثلث آنلاین 16 مهر 1398 مثلث آنلاین 17 مهر 1398 مثلث آنلاین 18 مهر 1398 مثلث آنلاین 19 مهر 1398 مثلث آنلاین 20 مهر 1398 مثلث آنلاین 21 مهر 1398 مثلث آنلاین 22 مهر 1398 مثلث آنلاین 23 مهر 1398 مثلث آنلاین 24 مهر 1398 مثلث آنلاین 25 مهر 1398 مثلث آنلاین 26 مهر 1398 مثلث آنلاین 27 مهر 1398 مثلث آنلاین 28 مهر 1398 مثلث آنلاین 29 مهر 1398 مثلث آنلاین 30 مهر 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۸    
قوانین فیفا تنبیهات سختی برای شعارهای سیاسی در ورزشگاه ها در نظر گرفته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۴    
اقتصادنیوز: مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی گفت: حدود 7/5 درصد افراد جامعه مبتلا به کمردرد هستند. همچنین 80 تا 85 درصد ایرانی ها حداقل یکبار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می کنند که مهم ترین علت آن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۷    
عکسی که پژمان بازغی با خواهرانش در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۳    
رییس اورژانس تهران از کشته شدن یک مرد 62 ساله بر اثر ریزش آوار در خیابان پاسداران خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۵    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر رابطه کشورش با ایران را براساس همسایگی و احترام دوجانبه توصیف کرد و گفت که قطر از زمان تاسیس خود هیچ گونه رفتار خشن یا خصمانه ای از ایران ندیده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
فیلمبرداری خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی در مرکز تجارت جهانی میدان فردوسی تهران ادامه دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
گیرکردن تیغ ماهی در گلو یکی از بدترین اتفاق هاست. افرادی که تیغ ماهی در گلویشان گیر کرده نسبت به خوردن ماهی امتناع می کنند. با روش های خانگی می توان به راحتی این مشکل را حل کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۵    
خوابیدن به سمت چپ، باعث می شود تا فیلتر مایع لنفاوی بهتر در بدن کار کند، زیرا سمت چپ بدن ما غالبا سمت جریان لنفاوی است. این نوع خوابیدن می تواند به هضم غذا و کاهش سوزش معده کمک کند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۹    
لکونشی عارضه ای ست که طی آن خطوط یا نقاط سفید رنگی بر روی ناخن های دست یا پا ظاهر می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۹    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد، مصرف منظم شیر لبنی در دوران کودکی با افزایش قد در سال های نوجوانی در ارتباط است؛ در حالی که نوشیدن شیرهای غیرلبنی مانند شیر بادام یا شیر سویا چنین اثری ندارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۶    
بسیاری از مواد غذایی با وجود خواص مفیدی بسیاری که دارند اگر در زمان درست مصرف نشوند، نه تنها مفید نیستند بلکه حتی باعث آسیب به بدن می شوند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۲    
روزنامه کیهان نوشت: مشاور سابق مهدی کروبی، مویه های عضو متواری شورای سردبیری روزنامه شرق برای نیما زم را نشانه بی فروغی اپوزیسیون دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۳    
سعید عزت الهی، فوتبالیست کشورمان عکسی از خود با تیپی متفاوت و خاص در خارج از کشور را منتشر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۲    
مهر نوشت:رهبر انقلاب تا به حال دوبار به سفر کربلا رفته اند.یک بار 7 سالگی و بار دیگر 18 سالگی.پس از آن تا پیش از انقلاب ممنوعیت خروج از کشور داشتند و بعد از انقلاب هم فرصت زیارت کربلای معلا نشده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۳    
مینا علی نژاد، خواهر مسیح علی نژاد با انتشار این عکس نوشت:
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۸    
رئیس پلیس پایتخت از جمع آوری 2 هزار معتاد متجاهر و بازداشت 62 شرور در شمال غرب پایتخت در نیمه نخست امسال خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۹    
در پی درخواست های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۶    
حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کودک آزاری که در مرداد ماه امسال در محوطه بیمارستان نمازی شیراز اقدام به آزار و اذیت دختر بچه ای کرده بود به اعدام در ملاء عام محکوم شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۷    
مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع آرا تصمیم ترامپ برای خروج نظامیان کشورش از شمال شرق سوریه و اجازه دادن به ترکیه برای حمله به این منطقه را محکوم کرد
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرانسه ابتدا به تعهدات برجامی خود عمل کند و حسن نیت خود را در این موضوع نشان دهد بعد پشنهاد جدیدی را مطرح کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۱۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی به مقامات فرانسوی گفت: فرانسه بجای دادن طرح "مذاکره"، به دنبال انجام تعهدات برجامی خود در قبال ایران باشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۶:۴۹    
سخنرانی امروز روحانی در دانشگاه تهران نشان داد که باید تا روز برگزاری انتخابات در اسفندماه 98 منتظر دوقطبی های جدید از سوی رئیس جمهور و جریان سیاسی و رسانه ای حامی او باشیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۶:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهوری صربستان ماه آینده به تهران می آید، گفت: به نظر می رسید بسیاری از مقام های کشورهای شرکت کننده در اتحادیه بین المجالس از عدم تعهد آمریکا به توافق هسته ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۶:۲۸    
الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور سوریه و سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه این کشور و هیات همراه عصر امروز در تهران با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۲:۰۱    
وزارت خارجه فرانسه با نگران کننده و تنش زا خواندن کاهش تعهد ایران به برجام، گفت ایران نباید گام دیگری در این مسیر بردارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۱:۱۳    
در نظرسنجی جدید دانشگاه مریلند ، سردار سلیمانی همچنان محبوبترین چهره سیاسی-نظامی ایران به شمار می آید. در این نظرسنجی محبوبیت حسن روحانی برای اولین از 50 درصد کمتر است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: از نتایج تیم ناراضی هستیم و جلسه ای با حضور سرمربی و اعضای هیات مدیره برگزار خواهیم کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۵    
دونالد ترامپ، امروز (چهارشنبه) در جریان استقبال از رئیس جمهور ایتالیا به بررسی اوضاع در سوریه و همچنین ادامه گفتگوها با ترکیه و تداوم تحریم ها علیه این کشور پرداخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۸    
یکی از رهبران پیشروی اعتراضات دموکراسی خواهانه هنگ کنگ امروز (چهارشنبه) از سوی "اوباش ناشناس" مسلح به چکش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۵    
تعداد کمی از گردشگران خارجی خوراک های ایرانی را می شناسند اما بسیاری از فعالان گردشگری و حتی افرادی که تجربه زندگی در خارج از کشور را دارند، معتقدند کباب ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۵    
سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: آمادگی داریم تا در جام جهانی 2022 با قطری ها همکاری کنیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی،تامین، تنظیم و توزیع بازار وزارت صمت با بیان اینکه سیاست های دولت در تنظیم بازار گوشت منجر به کاهش قیمت ها در بازار شد، قیمت های جدید گوشت قرمز را اعلام کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۲    
به گفته پایگاه خبری "دیفنس نیوز"، ارتش آمریکا قصد دارد طی این ماه، دو موشک دقیق بالستیک که توسط شرکت های "لاکهید مارتین" و "ریتیون" طراحی شده اند را مورد آزمایش قرار دهد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۹    
کارشناسان عقیده دارند غذاهای فرآوری شده می توانند سیگنال دهی میان مغز و گوارش را دچار اختلال کنند. این غذاها، سیستم پاداش مغز را فریب می دهند و شما همچنان دلتان می خواهد غذا بخورید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۹    
یکی از رهبران جناح آزادی بخش جامو و کشمیر که خواستار تجمع مردمی در سرینگر بود دستگیر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۶    
10 نفر از اعضای شرکت هرمی موسوم به کیونت دستگیر شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۶    
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: قاتلی که در شهرستان خنداب اقدام به قتل خواهر 14 ساله خود کرده بود، ساعتی پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۳    
از آنجا که بدن شما در طول شب دچار کمبود آب بدن می شود ، بیدار شدن از تشنگی غیر معمول نیست. اما این که آیا شما باید از شیشه ای که در شبانه روز کنارتان مانده آب بنوشید یا خیر؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۳۳    
سومین گزارش جمهوری اسلامی ایران به ساز و کار بررسی دوره ای جهانی بر اساس بند 5 ضمیمه قطعنامه 16/21 شورای حقوق بشر، منتشر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۷    
تنها مدال آور بانوی تاریخ کاروان ورزشی ایران در بین 100 زن تاثیرگذار جهان در سال 2019 قرار گرفتت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۷    
صندوق بین المللی پول هشدار داد جنگ تجاری چین-آمریکا و تعرفه هایی که به واردات یکدیگر وضع کرده اند، باعث کاهش رشد اقتصاد جهانی به پایین ترین سطح خود از بحران مالی 2008-2009 تا کنون شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۴    
توافقی به ارزش 13 میلیارد دلار بین گروه مهندسی پتروشیمی ملی چین (سی ان سی ای سی) و شرکت روس گازدوبایچا، برای ساخت یک کارخانه پالایش گاز طبیعی و پتروشیمی، امضا شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۴    
رییس اورژانس تهران از مسمومیت 70 دانشجوی خوابگاه پسرانه دانشگاه علم و صنعت در نارمک خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۵    
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پایتخت از کشف راز قتل خانوادگی تبعه افغان خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۳    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در یک جلسه استماع روز چهارشنبه بار دیگر تأکید کرد که واشنگتن به دنبال درگیری با ایران نیست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۸    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه با سخنان آتشین نمی توان اوضاع معیشت مردم را سامان داد، گفت: روحانی می خواهد با طرح رفراندم افکار جامعه را از نارسایی ها منحرف کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه ترکیه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد گفت: حین دفاع از امنیت مان، دیگر مسائل جزئی می شوند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا در آستانه سفر به ترکیه اعلام کرد: اردوغان مسئول بی ثباتی در منطقه است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۳    
بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین امروز صبح به همراه کالدرون و کادر فنی با حضور در یک رستوران سنتی ناهار را در کنار هم میل کردند
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۷    
گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان دولت این کشور است، اعلام کرد که نیروهای روسیه به نزدیکی شهر مرزی عین العرب رسیده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۷    
قیمت طلا در معاملات امروز به علت بلاتکلیفی در مورد مذاکرات انگلیس برای ترک اتحادیه اروپا افزایش یافت و هر اونس 1488.20 دلار فروخته شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۶    
کره شمالی با محکوم کردن برگزاری رزمایش جدید آمریکا با کره جنوبی، انجام مذاکرات صلح با واشنگتن در برهه کنونی را بی فایده خواند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۰    
مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد تأکید کرد که ارتش سوریه تمامی متجاوزان را از این کشور بیرون خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۷    
چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی با سخنرانی دکتر محمد جواد وزیر وزیر امور خارجه و خانم دکتر نالدی پاندور وزیر روابط و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی در تهران ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کشورمان درباره اقدامات ایران در راستای کاهش تعهدات برجامی اش ابراز نگرانی کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت مجلس، مذاکرات فرابرجام را نوعی حرکت پیش به جلو اما به سمت دره دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود روابط ایران و عربستان بر حل بحران یمن تاثیرگذار است و جمهوری اسلامی ایران از هرگونه توافق و آتش بس حمایت می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 ریشتر، 62 کیلومتری جنوب غربی "داوائو سیتی" فیلیپین را لرزاند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۳    
پسر 19 ساله ای که برای نجات زندگی دخترعمه اش اقدام به قتل شوهرش کرده بود، دستگیر شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰    
وزیر خارجه ترکیه گفت: آنکارا تهدید تحریم های آمریکا را غیرقابل قبول می داند و به نوع خود تلافی خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۹    
وزارت خارجه فرانسه در واکنش به بازداشت مدیر کانال تلگرامی ضد انقلاب آمدنیوز گفت او در این کشور وضعیت پناهندگی داشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۷    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت معتقد است می شود خطرات را کنترل کرد. اگر به لیست غیر همکار بازگردیم هزینه ها را بالا تر برده ایم ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: به عوامل حمله به کشتی ایرانی در دریای سرخ که درصدد ایجاد موج جدیدی از تشنج آفرینی در منطقه هستند، پاسخ پشیمان کننده ای خواهیم داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی دولت گفت: روح الله زم اساس کار خود را بر افشاگری دروغ گذاشته بود و بزرگترین خیانت را به اهالی رسانه و کلماتی مثل دموکراسی، رسانه و آزادی کرد. ما آمدنیوز را حتی یک شبکه اجتماعی آزاد نمی دانیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
کارشناس فوتبال ایران به تحلیل بازی تیم ملی مقابل بحرین پرداخت؛ او اعتقاد دارد ویلموتس اشتباهات زیادی در این مسابقه داشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۶    
آمریکا یک عملیات سایبری مخفیانه علیه ایران پس از حمله های چهاردهم سپتامبر به تاسیسات نفتی عربستان به راه انداخته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۰    
وزیر کشور با بیان اینکه این حق نیروهای امنیتی است که امنیت را تحت هر شرایطی حفظ کنند. گفت: هرکسی در حوزه نفوذ و جاسوسی در کشور ضربه می زند باید با او برخورد کنیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۷    
وزیر نیرو با اشاره به انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی گفت: سازمان محیط زیست در سال 96 یک مجوز مشروط داده و چون شرایطش عملی نبوده، این کار انجام نشد؛ مجددا در سال 97 مجوز مشروط صادرکردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۴    
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با اشاره به طرح دولت فرانسه برای شروع دور جدید مذاکرات با ایران گفت: طرح مذاکره در خصوص برنامه موشکی ایران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید می کند که ایران از حق هسته ای خود عقب نمی رود و ارزشی برای طرح پیشنهادی رئیس جمهور فرانسه قائل نیست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۰    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور تاکید کرد که رئیس جمهور در روز 16 آذر شنونده سخنان دانشجویان منتقد خواهد بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد، با رای گیری در صحن این مجلس بر سر آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح دونالد ترامپ مخالف بوده و فعلاً این رای گیری انجام نخواهد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۱    
وزیر امور خارجه فرانسه در گفت وگویی به تشریح وضع فعلی برجام و عواقب ادامه یافتن این وضعیت پرداخت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهور گفت: بی تردید دانشگاه های ما مسئولیت بسیار سنگینی را امروز بر دوش دارند و متقابلا دولت و جامعه هم در برابر دانشگاه مسئول است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۴    
گروگان گیران میلیاردی در نقش مامور پلیس، پسر تاجر تهرانی را از جلوی خانه اش در شهرک غرب ربودند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۴    
وکیل مدافع حسین فریدون از انجام تشریفات قانونی انتقال موکلش به زندان اوین خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۱    
هرگونه دیدار حضرت آیت الله سیستانی و یا هر نوع ارتباط دفتر ایشان با روح الله زم تکذیب شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۵    
نابب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به چگونگی برخورد این وزارت خانه با برخی ناهنجاری ها در عرصه هنر در مجلس خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲    
یکی از کانون های متراژی عرضه آپارتمان های اجاری قیمت مناسب در نسبت با میانگین ارزش اجاری ملک در همان منطقه، بازار آپارتمان های لوکس متراژ با مساحت بیش از 150 مترمربع است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲    
خبرآنلاین: پیمان معادی و مهران مدیری دو بازیگر فیلم درخت گردو ی محمدحسین مهدویان هستند. فیلمی که مهدویان پس از ماجرای نیمروز2 ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت گفت: اقدامات امنیتی برای بررسی حمله به نفتکش ایرانی توسط متخصصان در شورای عالی امنیت ملی و نهادهای امنیتی انجام شده و به وزارت خارجه ارائه شد تا به سازمان ملل ارسال شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۶    
ظاهرا سفر پوتین به عربستان سعودی، که طی 12 سال اخیر بی سابقه بوده، با هدف امضای چند توافق و بررسی پرونده های متعددی در رابطه با امنیت خلیج فارس، جنگ یمن، معامله قرن و سوریه، صورت گرفته است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
برخی رسانه های خارجی مطالبی را به نقل از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج وی از فرانسه و مقصد وی منتشر کردند که باور آن بسیار سخت است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شکست سرویس های امنیتی فرانسه و چند سرویس امنیتی دیگر مثل موساد را یک پیروزی برای ایران دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۵    
تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در توییتر در خصوص تهاجم به شمال سوریه نوشت: تهاجم به سوریه پایان یابد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل بین الملل، گفت : تصمیم گیران رده بالای ایران و عربستان با در نظر گرفتن منافع بی شماری که محصول تفاهم و کاهش تنش ها خواهد بود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
تهران- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تائید نظر معاون حقوقی رئیس جمهوری درباره لایحه پالرمو تاکید کرد: رئیس جمهور می تواند لایحه پالرمو را ابلاغ کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۴    
پسر نوجوان که در جنایتی فجیع دو زن را در خانه فساد کشته و گلوی آن ها را بریده بود به زودی محاکمه می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۵    
حوادث رکنا:عامل اجاره ای یک جنایت مسلحانه وحشتناک که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات ویژه قضایی در مشهد دستگیر شد در حالی ادعا می کند پولی برای ارتکاب ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۳    
عکسی که بهاره رهنما با مریم معصومی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۰    
عکسی که الناز شاکردوست با دو کودک زیبا در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۷    
عکسی که الهام حمیدی با نیوشا ضیغمی و دوستشان در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۷    
عکسی که یکی از هواداران نرگس محمدی با او در صفحه اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۲    
فارس نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح الله زم تمام نشده و سرپل های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۶:۵۴    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دولت را برای اصلاح قیمت حامل های انرژی، دارای اختیار قانونی دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۶:۴۸    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شورای نگهبان حق تفسیر قانون اساسی را دارد ولی باید توضیح دهد که چرا چنین تفسیری را از اصل 113 قانون اساسی دارد تا حقوقدانان بتوانند براساس استدلال شورای نگهبان نظر دهند.
  • ۱