شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۱:۲۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 21 فروردین 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۹    
اردونشینان تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۱    
علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 23 پروژه ورزشی عمرانی در شهرستان گچساران خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۳    
افتتاحیه سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی گلستان با حضور استاندار گلستان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان:بهمن طیبی اظهار کرد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۴۳    
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: تمامی تولیدکنندگان داخلی محصولات این رشته ورزشی در چتر حمایتی همه جانبه این فدراسیون قرار دارند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۲۳    
معاون وزیر ورزش و جوانان از توجه ویژه به کشتی چوخه در خراسان رضوی خبر داد و گفت: از دیرباز کشتی چوخه در این استان میان مردم جایگاه ویژه ای داشته است و توسط مردم ساماندهی و ایجاد شده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۲۳    
اولین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور بررسی و تبادل نظر درمورد ارزیابی روابط عمومی ها ادارات با حضور اعضاء منتخب روابط عمومی ها برگزار شد که با دیدار ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۲۳    
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مسوولان محلی دو پروژه ورزشی در منطقه لارستان افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی یکی از این پروژه ها آغاز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۳    
ورزش استان کرمانشاه خود را ملزم به حمایت از کالای ایرانی می داند و استفاده از کالای خارجی در مسابقات ورزشی داخلی ممنوع است
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی شمشیر بازی بانوان در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره، تمرینات بدنسازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
مبینا کلی وند نماینده وزن 42 کیلوگرم کشورمان در دوازدهمین دوره مسابقات جهانی نوجوانان با کسب 4 پیروزی و یک باخت بر سکوی سومی این دوره از رقابت ها رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
حسین لطفی تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان با 5 پیروزی متوالی و مقتدرانه توانست بر سکوی قهرمانی جهان 2018 بایستد و مدال طلای این وزن را به تصاحب خویش درآورد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویر احمد ستاد ترویج و توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای تشکیل شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۲    
مدیر کل دفتر امور فرهنگی با رئیس فدراسیون سوارکاری دیدار و گفتگو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۲    
هادی عامل مفسر کشتی رویکرد مثبت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی را در قبال مسائل پیش آمده ستود و از بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی استقبال کرد و آن را حاصل همدلی و وفاق ملی دانست.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۲    
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: زمان ،زمان همدلی است، مردم از کشتی انتظار دارند و همه ما با وفاق باید این انتظارات را براورده سازیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۲    
عضو تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت : امیدواریم وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی در کنار یکدیگر ،زمینه ساز کسب بهترین نتایج و شادی دل مردم شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۲    
پیشکسوت کشتی ایران با استقبال از بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی ، این موضوع را حاصل تدبیر وزارت ورزش و جوانان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۰    
جلسه اعزام تیم ملی اسکیت ( سرعت ) به مسابقات جاکارتا 2018 با حضور دبیر کل و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و همچنین رئیس فدراسیون اسکیت ، در کمیته ملی المپیک برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۰    
با حکم سردار صبور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه دکتر زاهدمنش به سمت نایب رئیس بانوان این فدراسیون منصوب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیله سوار در سال 97 با محوریت برنام ههای هفته جوان برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۰    
رییس هیات انجمنهای ورزشی استان تهران گفت: هدف گذاری و برنامه ریزی ما در سال 97 تقویت زیر ساختهای رشته های مختلف و ایجاد هماهنگی بیشتر بین کمیته های تحت پوشش است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۰    
رییس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه تمام تلاش خود را کرده تا از لوازم ورزرشی داخلی در فدراسیون استفاده شود اظهار داشت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
طی آیینی و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مسوولان محلی خوابگاه و سرای ورزشکاران شهرستان خنج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
عملیات مرمت و بازسازی زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی ایوان در حال اجرا است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۰    
"الناز باجلانی" وزنه بردار کامیارانی با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری دختران نوجوان کشور روز 29 فروردین ماه به رقابت های قهرمانی قاره آسیا در ازبکستان اعزام می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۰    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سفر خود به کوثر ضمن دیدار با فرماندار کوثر، ازپروژه ی ساخت سالن ورزشی روستای سنگ آباد بازدید بعمل آورد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۰    
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوثر در سال 97 با موضوع برنامه ریزی گرامیداشت هفته ی جوان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس فدراسیون بوکس ایران در کرمانشاه از تدوین سند تحول بوکس ایران ظرف دو ماه آینده خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باید یک کارتحقیقاتی علمی و کارشناسی برای آسیب شناسی بوکس استان انجام گیرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان از افزوده شدن فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به سیستم اتوماسیون یکپارچه وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت : تا کنون بالغ بر 70 درصد از نیازهای تجهیزاتی ورزش های همگانی ، بومی سازی و تولید شده است و همزمان با اجرایی شدن طرح های تحول در ورزش همگانی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکید وزارت ورزش و جوانان حمایت از کالای ایرانی در عرصه ورزش است تا با توجه به مخاطبان گسترده ای که دارد در راستای تحقق منویات مقام معظم ...