شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۶:۳۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 22 فروردین 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۹    
زرگر سرپرست هیات اسکیت استان تهران از کلنگ زنی پیست اسکیت استاندارد در مجموعه ورزشی تختی استان تهران خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۱    
حامد اصغری تکواندوکار وزن پنجمی کشورمان با 6 پیروزی متوالی موفق شد بر سکوی قهرمانی دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 استاد و نشان طلا را بر گردن آویخت. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
مربی اسبق تیم ملی تفنگ صربستان با اشاره به نخستین حضورش در کشورمان گفت: تیراندازی و ورزشکاران ایران ی را به خوبی می شناسم ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۰    
رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به حضور گوران ماکسیموویچ در ایران گفت: وی یکی از بهترین های جهان و از جمله چهره های شناخته تیراندازی است که با تلاش همکاران و ارتباطات خوبی که برقرار شد امروز شاهد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۵    
وزیر ورزش وجوانان ، در حکمی جواد رمضی را به عنوان سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری منصوب کرد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۴    
نخستین جلسه هیات رئیسه گلف در سال جاری با حضور دکتر حسین پور معاون تشریفات دفتر رییس جمهور و منتقمی سرپرست فدراسیون گلف سه شنبه 28 فروردین برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۴    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با اعلام خبر تشکیل پرونده سلامت برای اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۴    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی گفت: وزارت ورزش تمام قد در کنار فدراسیون فوتبال ایستاده تا این تیم با آمادگی کامل به جام جهانی برود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ابراز رضایت از پیشرفت سپک تاکرا در ایران حمایت های فدراسیون جهانی از این رشته را مثبت ارزیابی کرد و علاقه نو جوانان و جوانان ایران ی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
اردونشینان تیم ملی جوجیتسو بانوان تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۴    
اردونشینان تیم ملی جودو جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
ثریا آقایی و مهران شهبازی به مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر " ووهان " چین برگزار می شود ، اعزام خواهند شد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
ثریا آقایی و امیر جباری 2 ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در کمپ پیشرفته تمرینی بدمینتون ( AOP ) و مسابقات بین المللی بدمینتون مالزی اعزام می شوند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۴    
جعفر سطوتی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون کونگ فو، با رضا حیدری، رئیس این فدراسیون، دیدار و گفت و گو کرد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۴    
سید مجتبی حسینی رئیس هیات گلف استان مرکزی در خصوص ساخت زمین مینی گلف در استان مرکزی گفت:دومین زمین مینی گلف استان مطابق با استانداردهای جهانی در اراک و در 18 میدان به زودی افتتاح می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: 13 برنامه در سطح بین المللی و کشوری در راستای رویداد همدان 2018 در نظر گرفته شده است و از هیات های ورزشی می خواهیم نگاه ویژه ای به این امر داشته باشند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در حاشیه نخستین جلسه رسمی سال 97 با مسئولین کمیته های فدراسیون ورزش های رزمی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از پیگیری راه اندازی53 خانه ورزش روستایی در سال 97 با هدف رونق ورزش در سطح این استان با همکاری هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی خبر ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
انتخابات اعضای هیأت موسس مجمع مشورتی جوانان روستایی آذربایجانشرقی با حضور جوانان نخبه وبرتر روستایی استان که در اولین همایش انجمن مشورتی جوانان روستایی استان – اسفند96 شرکت داشتند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل ورزش و جحوانان استان قزوین در دیدا با استاندار قزوین،به تشریح برنامه های همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین که در 14 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد؛پرداخت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش کهگیلویه وبویراحمد گفت :حوزه فرهنگی و امور جوانان در سال 1396 در بین ده استان برتر در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه شورای معاونین ضمن تاکید بر خرید و حمایت از کالای ایرانی گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۳    
فدراسیون تیراندازی کشورمان در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بسته حمایتی خود را از تولیدات داخلی اعلام کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نیاز است که دانشگاه بیش از پیش به حوزه ورزش و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان ورود کند، قطعا با کمک دانشگاه و دانشجویان اتفاقات خوبی در حوزه جوانان رخ خواهد داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۳    
روز گذشته اولین جلسه ستادشهرستانی ساماندهی امور جوانان سال 97 در شهرستان بن به ریاست فرماندار و حضور معاون فرهنگی و امور جوانان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۳    
رییس فدراسیون دومیدانی با بیان این که میادین ورزشی فرصت مهمی برای معرفی تولیدات داخلی هستند، اظهار داشت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۳    
رأی گیری مردمی برای انتخاب برترین ورزشکاران مرد و زنِ کوه نوردی و صعودهای ورزشی در سال 1396 به پایان رسید و نفرات برتر مشخص شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در برنامه زنده رادیویی همین حالا جوانی از رادیو زاگرس گفت:مصمم به جذب منابع مالی لازم برای حمایت کافی از قهرمانان استان اعزامی به 2018 جاکارتا هستیم .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۳    
نشست مشترک هیئتهای ورزشی استان البرز باحضور مدیران کل امور مشترک فدراسیونهای ورزشی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیئتهای ورزشی گفت: ورزش البرز طی سال 96 در تمامی حوزه ها پیشرفت قابل توجهی داشته است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با حضور در نشست مشترک هیئتهای ورزشی استان البرز اظهار کرد: هیئتهای ورزشی البرز با حداقل امکانات کارهای بزرگی انجام داده اند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی باحضور در نشست هیئتهای ورزشی استان البرز، مسئولیت در هیئتهای ورزشی فرصتی ارزشمند برای خدمتگزاری به جامعه است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۴۳    
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بخش خلجستان استان قم در سال 97 با حضور پارسانیا معاون جوانان و امور فرهنگی و مسئولین بخش برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۳    
کریمی مدیر شرکت توسعه زیرساخت و اماکن ورزشی کشور که برای بررسی روند ساخت پروژه 4500 نفر ورزشی پردیسان به قم سفر کرده بود در دیدار با استاندار گفت این پروژه تا دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۳    
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی عدالت محوری ، محرومیت زدایی و مرتفع نمودن مشکلات آنهاست.