شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۳May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۷    
فرنگی کار خوزستانی در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه به مدال برنز رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۷    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از کسب قهرمانی در رقابت های آسیایی هند عصر امروز (دوشنبه) با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی به کشور بازگشت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۲    
امیر مرادی دونده چهارمحال و بختیاری در تورنمنت بین المللی دو و میدانی بلاروس مدال طلای دوی 800 متر را کسب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۲    
حسین گلستانی همراه با تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در رقابت های جهانی 2018 در هلند بر بام دنیا ایستاد و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی جهان سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو 2020 را تصاحب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۲    
سرمربی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان گفت: با توجه به نزدیک شدن مسابقات قهرمانی آسیا این فرصت برای بازیکنان ایران وجود دارد که خودشان را نشان دهند و افتخارآفرینی کنند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۲    
ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار ایلام ،حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا ستاد در سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۲    
سرمربی تیم ملی تپانچه ایران در آستانه بازیهای آسیایی جاکارتا از وضعیت ملی پوشان ابراز رضایت کرد و گفت: شرایط برگزاری اردوها و سطح فنی ملی پوشان رضایت بخش است و به موفقیت در این بازیها امید بسیار دارم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران را در رقابت های جهانی هلند تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۲    
وزارت ورزش و جوانان با صدور پیامی نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان ایران در یازدهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان را تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۳    
مراسم فارغ التحصیلی داوران پاراگلایدینگ و اعطای احکام رسمی داوری به میزبانی انجمن ورزشهای هوایی و در محل فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
تیم کومیته پسران ایران به مقام نایب قهرمانی یازدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
تیم ملی کاراته دانشجویان ایران با کسب 10 مدال: یک طلا، 4 نقره و 5 برنز نایب قهرمان یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، کسب مقام نایب قهرمانی جهان در رشته کاراته از سوی تیم دانشجویان ایران را تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: شکایت ما از رفتارهای خلاف قانون یکی از واسطه های فوتبال برای انجام تحقیقات از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
دکتر مسعود سلطانی فر جهت بازدید از پروژه سالن 6 هزار نفری و افتتاح یک مجموعه ورزشی فردا به استان البرز سفر خواهد کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۳    
مدیر تیم ملی امید حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی در کمپ تیم ملی فوتبال امید را مایه دلگرمی عنوان کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اهمیت بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت : این تیم تا المپیک 2020 خواهد ماند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش صد در صد می تواند به تیم ملی امید کمک کند اما در این خصوص کرانچارسرمربی تیم ملی امید و مربیان باید نظر دهند به اعتقاد من باید اتاق فکری تشکیل شود و راجع به این ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲    
پیراهن شماره 8 حسین کلانی در تیم ملی فوتبال به وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیت ملی المپیک اهدا شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۲    
وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم امید آنها خواست همانند بازیکنان بزرگسال در جام جهانی بجنگند وضمن دفاع از حیثیت فوتبال کشور مدال طلای جاکارتا را برای کشورمان به ارمغان بیاورند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۱    
چهاردهمین روز از حرکت کاروان جاده ولایت روز گذشته با خروج دوندگان از شهر طبس به سمت عشق آباد در خراسان جنوبی آغاز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۱    
امیرغفرانی با اعلام خبر قطعیت حضور 21 البرزی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تاکنون، از احتمال اضافه شدن 11 البرزی دیگر به این کاروان خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: آمادگی ورزشکاران و تعداد خراسانی های حاضر در کاروان آسیایی ایران نسبت به دوره قبل افزایش داشته و مارا به افتخار آفرینی امیدوارتر کرده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۱    
پنجمین کمیته تخصصی ازدواج امروز با حضور نمایندگان 12 دستگاه عضو در سالن دفتر معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
با حضور علوی مدیر کل ،معاونین ،کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ، رئیس و اعضای هیات فوتبال استان و جمعی از خانواده ورزشکاران از بازیکنان تیم فوتسال بانوان جوانان استان که در رقابتهای قهرمانی لیگ ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : ارائه راهکارها و برنامه های نوین در حوزه جوانان و کسب وکار متضمن بسته حمایتی است که از این طرح ها اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد استقبال ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
سامانه اوقات فراغت در سال 97 حدود 7500 برنامه و 1200 مرکز اوقات فراغت را در سطح استان و در 8 شهرستان پوشش داده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۱    
تیم قایقرانی باشگاه سکان تهران در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان با حضور ثریا آبیار بانوی قایقران اسلامشهری موفق به کسب مقام سوم شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۱    
وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته المپیک صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از تمرین تیم امید و شرایط این تیم بازدید کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۱    
عشرت کردستانی به یک بانوی نمونه و تاریخ ساز در ورزش ایران تبدیل شده است . او را در بازی های پارالمپیک ریو در قامت پرچمدار کاروان شهدای منا و به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته دیدیم ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: تاکنون اعزام20 ورزشکار لرستانی در حوزه ورزشکاران سالم، جانباز و معلول به مسابقات آسیایی جاکارتا قطعی شده است. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۰    
جی اس گلوت رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و جهان ابلاغ نایب رئیسی دکتر اورسجی در فدراسیون جهانی را به فدراسیون کبدی ایران ارسال کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۰    
فرهاد نیکو خصال سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: مدیریت بهینه منابع به منظور صرفه جویی انرژی در ورزشگاه آزادی در اولویت قرار گرفته است بطوریکه سیستم آبیاری غرقابی قطع و تمامی درختان تشتک گذاری ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
غلامرضا شعبانی بهار گفت : علیرغم حذف کامپوند انفرادی که در دوره گذشته بازی های آسیایی ایران مدال طلا گرفته بودیم باز هم با تمام توان برای کسب مدال گام به بازی های آسیایی می گذاریم .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در این دوره بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک صمیمیت، همگرایی و همبستگی زیادی وجود دارد و زیر مجموعه می داند که اگر با مشکلی مواجه شود در یک قالب و واحد بررسی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
رییس فدراسیون بسکتبال می گوید اردوها و تدارکات مناسبی برای تیم های ملی بسکتبال در نظر گرفته شده و در بازی های آسیایی انتظار کسب دو مدال در این رشته را داریم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۰    
استاندار قزوین گفت:قهرمانان ورزشی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امسال برای نخستین بار 20 ورزشکار استان مرکزی در رشته های مختلف در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می یابند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۵    
رضا ملک پور در قالبت تیم ملی دو و میدانی ایران در رقابت های تورنمنت بین المللی بلاروس در ماده چهارصد متر با مانع بروی پیست رفت و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی این ماده را نیز جابجا کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۵    
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه مجموعه ورزشی دهکده المپیک در مرکز استان تأکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۵    
پس از 3سال وقفه، مراسم تجلیل از 1000 مدال آور برون مرزی سال های 94، 95 و96 و قهرمانان ملی شهرستان شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : در دولت تدبیر و امید 26 پروژه ورزشی در استان سمنان با اعتباری بالغ بر 50میلیارد تومان افتتاح شده است .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۵    
پرونده پنجمین دوره رقابت های سنگ نوردی نونهالان و نوجوانان دختر کشور در شیراز با قهرمانی تیم کرمان بسته شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۵    
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه : بسکتبال کرمانشاه نیازمند تبلیغ و توسعه است تا بتواند علاقمندان بیشتری جذب نماید.