یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۳۸Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
استاندار خراسان رضوی گفت:برنامه های اوقات فراغت نباید فقط به جوانان مشهد و شهرستان ها محدود شود و اوقات فراغت جوانان روستایی و حاشیه شهر که از امکانات رفاهی کمتری برخوردار هستند باید مدنظر قرار گیرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۱    
احمد بهروزیان فر افزود: حمایت از قهرمانان یکی از اولویت های این مدیریت است که دراین ارتباط هیات های ورزشی که بیشترین شانس را داشتند به این مسابقات اعزام شده اند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست هم اندیشی کارشناسان دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان تاکید کرد: ساختار جوانان با توجه به رسالت و مأموریتهای محوله باید ارتقاء یابد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۱    
عملیات اجرایی سومین زمین چمن مصنوعی شهر کاکی از توابع شهرستان دشتی روز سه شنبه در آئینی با حضور مسوولان محلی آغاز شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۰    
سفیر ترکمنستان با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و دیدار با صیدانلو از تیم رالی ایران برای حضور در مسابقات بین المللی ترکمنستان ( تور خزر – آمل ) دعوت رسمی به عمل آورد . ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۰    
نتایج مسابقات تیراندازی با کمان جام حهانی آلمان در بخش تیمی و انفرادی بانوان و آقایان اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان به مردم شهرستان هامون نوید داد که به دلیل عدم برخورداری این شهرستان از استخر ، عملیات احداث آن را امسال آغاز می کنیم و تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسانیم .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان هیرمند در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان از اعتماد دکتر سلطانی فر به بانوان در حوزه مدیریت ورزش به نیکی نام برد و این اتفاق را زمینه ساز پیشرفت در ورزش ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: تصمیم گیری در مورد مسابقه سوپر جام در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و این وزارتخانه دخالتی ندارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان از رویکرد دولت برای توجه به مناطق کمتر برخوردار و تاکید دکتر روحانی برای برون رفت از شرایط فعلی با عزم و راده جدی سخن گفت .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۵    
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست هم اندیشی کارشناسان دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: تفکیک جوانان از ورزش، مهم ترین موضوع مطرح شده از سوی کارشناسان حوزه جوانان است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۵    
همایش پیاده روی کارکنان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب همزمان با هفته کرامت برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه اندازی نخستین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی استان در آینده نزدیک خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
کارگاه های آموزشی قبل ازدواج، حین ازدواج و بعد ازدواج روز چهارشنبه و پنج شنبه در بوشهر برگزار می شود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان از چندین پروژه ورزش ی این استان در شهرستان های زاهدان و زابل بازدید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور بعد از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در مسابقات بسکتبال 3در 3 دانشجویان آسیا در مالزی وارد تهران شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
شاهین خالدان با عبور از سد نماینده روسیه جواز حضور در جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز گرجستان را کسب کرد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه لیگ تکواندو ی نوجوانان، از کادرفنی و ملی پوشان به منظور افتخارآفرینی و پیروزی غرورآفرین تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حکمی، محمد حسن زارعی را به سمت سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد برای یک بازیکن ملی هزینه زیادی شده و خداحافظی بی موقع ملی پوشان رشته های مختلف ورزش ما را از سرمایه های ملی محروم می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال پیامی موفقیت تیم های دانشجویان کشورمان در مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان و بسکتبال دانشگاه های آسیا را تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۵    
به مناسبت روز ملی دختر، جشنواره دختران ایران زمین با محور هویت بخشی و نشاط ملی برای دختران ایران زمین در باغ کتاب تهران برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که " طرح های اجرایی در استان ها به صورت جدی رصد می شوند " بر ضرورت انتقال مطالب جلسات به بدنه ادارات تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۵    
جلسه بررسی و تصویب طرحها و جلسه بررسی و تصویب طرحها و کارگاه های آموزشی سازمان های مردم نهاد شهرستان تبریز روز سه شنبه بیست وششم تیرماه در محل سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۵    
اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان ؛ لایحه ای که می کوشد راه را برای به کارگیری جوانان در سطوح اجرایی کشور باز کند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۵    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کسب موفقیت تاریخی و عنوان قهرمانی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قهرمانی جوانان جهان را تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت فرمودند : از تیم اقتصادی دولت می خواهم مثل تیم ملی فوتبال مان که در رقابت های جام جهانی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۵    
نائب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کسب مدال در بازی های جاکارتا را دور از دسترس ندانست و گفت : با وجود تیم های قدرتمند آسیایی ، دختران ما در اندونزی حرف های زیادی برای گفتن دارند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان با استقبال مهندس محبی استاندار و مسئولین استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵    
دبیر فدراسیون فوتبال با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام ایران تا مراحل پایانی جام جهانی کار بزرگی بود، اظهار داشت : درخشش تیم داوری ایران ی در روسیه کاری بسیار بزرگ و متفاوتی بود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵    
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حق تیم داوری ایران قضاوت در فینال جام جهانی بود اظهار داشت :حضور داوران ایران ی در بزرگترین رویداد جهان و کسب عنوان بهترین داور این دوره از رقابتها افتخار بزرگی است ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵    
کمک داور فوتبال ایران گفت: درست است که شرایطی پیش نیامد که ما در فینال حضور داشته باشیم ولی در چهار بازی که حضور داشتیم همه کارشناسان داخلی و خارجی نمره قبولی به ما دادند و این برای ما بسیار ارزشمند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
تیم داوری فوتبال ایران در جام جهانی روسیه بامداد امروز با استقبال تعدادی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به خاک وطن باز گشتند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۵    
دوندگان کاروان جاده ولایت در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در ورود به شهر یزد مورد استقبال قرار گرفتند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۵    
رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در همایش باشکوه و بی نظیر باستانی کاران یزدی، با اهدا نماد و شال پهلوانی و لوح سپاس از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر کرد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۵    
32 طرح در حوزه های مختلف جوانان در شورای طرح های مشارکت اجتماعی جوانان استان اردبیل مورد تایید قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۵    
روز گذشته؛ورزشکاران و قهرمانان شایسته قزوینی موفق شدند 4 مدال ارزشمند جهانی و آسیایی کسب کنند و طی آن ورزشکاران استان 1 مدال طلای رقابت های ووشو قهرمانی نوجوانان جهان و3 مدال طلا و نقره رقابت های ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۵    
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :هشت پروژه ورزشی جدید از محل هدایای خاص وزارت نفت در شهرستان گچساران در دست احداث می باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۵    
مسئول پیگیری طرحهای مصوب سفرهای رهبری در کشور گفت : سالن شش هزار نفری شیراز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۵    
دکتر مروج الشریعه: توزیع تحهیزات ورزشی به 100 خانه ورزش روستایی، آغاز یک تصمیم ارزشمند و هدفمند و ایجاد شور و انگیزه مضاعف در بین روستاییان خواهد بود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سه طرح ورزشی شهرستان عسلویه با 82 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.